Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2010, 21:59   #21
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
welke bewijzen heeft U?
Zijn origineel geboortecertificaat ligt hier naast mij, samen met enkele foto's van de trotse mama die haar pasgeboren zoon in haar armen houdt. Op de achtergrond zie je duidelijk de skyline van Honolulu en toevallig kun je, als je inzoomt, een krant zien met daarop de datum.

Ik moet dat alles dringend eens doorsturen, maar het komt er niet van.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 22:07   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Zijn origineel geboortecertificaat ligt hier naast mij, samen met enkele foto's van de trotse mama die haar pasgeboren zoon in haar armen houdt. Op de achtergrond zie je duidelijk de skyline van Honolulu en toevallig kun je, als je inzoomt, een krant zien met daarop de datum.

Ik moet dat alles dringend eens doorsturen, maar het komt er niet van.
het document dat is vrijgegeven is GEEN geboortecertificaat
mama's houden hun baby's wereldwijd in de armen: jij kan zien hoeveel uur het kind oud is?

als ik een foto toon met mijn kind in de armen en op de achtergrond de skyline van NewYork: is dat een bewijs dat ze daar werd geboren?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 december 2010 om 22:08.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 00:29   #23
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

@ Piero

Je merkt zelf dat we in een idiote tijd leven en ik het idee begin te koesteren dat het nu juist erg snel gaat.
Amerika - de VS wil op alle fronten de belangrijkste elementen in het menselijke bestaan gaan controleren. Zie nu ook de voedselvoorziening en de controle daarop.
Dus - ik houd geen rekening met een situatie dat daar nog mensen zitten die redelijk normaal denken.
Derhalve kan in de VS van alles gebeuren. Tot een hernieuwde Noord-Zuid confrontatie aan toe.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 00:36   #24
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard Dat certificaat kwam al lang in de kranten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De druk op Obama neemt toe, onlangs eiste Chris Matthews dat hij zijn geboorteakte dat bewijst dat hij ter wereld kwam in Hawai publiek maakt.

Chris Matthews - Putting Obama birth questions down for good

http://www.youtube.com/watch?v=Dc0686JyYCY
http://latimesblogs.latimes.com/wash...ama-birth.html

http://latimesblogs.latimes.com/.sha...ertificate.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Barack_...adv-09Nov08-14

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 december 2010 om 00:50.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 00:43   #25
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hoe het ook zij: Obama heeft nog steeds geen deuk in een pakske boter kunnen schoppen, en het is inmiddels ook wel duidelijk geworden dat hij ook geenzins 'de verlosser' is waar links wereldwijd, nog voor hij de verkiezingen gewonnen had, bijkans collectief van klaarkwam - hetgeen hem bij voorbaat een geheel onterechte politieke Nobelprijs voor de Vrede opleverde.
Zelfs die cowboyclown van een Bush Jr was nog een betere president. En dat wil toch wel wat zeggen, dunkt me.
Nu is de vraag over wie die opinie iets zou zeggen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 01:10   #26
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vond de verkiezing van Obama altijd één van de MEEST RACISTISCHE verkiezingen ooit!

spijtig voor de mens, die vast wel echte kwaliteiten heeft buiten zijn huidskleur van zijn Kenyaanse vader!
Maar als je er zelf mee speelt? tja, dan moet je de weerbots verwachten.

Ook al gemerkt dat zijn kleurtje de laatste tijd wat verlicht is? zou hij de moeite niet meer doen om onder de zonnebank te gaan en zo "african american" te worden?
Als dit geen puur racistisch getinte opmerking is ben ik pinokkio.

Zeg eens circe op een schaal van 1 tot 100 hoe racistisch ben jij eigenlijk?

5 a 600?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 01:12   #27
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De druk op Obama neemt toe, onlangs eiste Chris Matthews dat hij zijn geboorteakte dat bewijst dat hij ter wereld kwam in Hawai publiek maakt.

Chris Matthews - Putting Obama birth questions down for good

http://www.youtube.com/watch?v=Dc0686JyYCY
Ze eisen dat al meer dan 2 jaar. Pointless.

Geeft enkel aan hoe wanhopig ze zijn nu Obama na de verloren preliminaries van november er terug staat. The Come Back kid noemen ze hem nu hier en daar.

Bill Clinton deed daar bijna een jaar over, Barack een goede maand.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 01:13   #28
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als dit geen puur racistisch getinte opmerking is ben ik pinokkio.

Zeg eens circe op een schaal van 1 tot 100 hoe racistisch ben jij eigenlijk?

5 a 600?
Twijfelde je daar nog aan?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 01:15   #29
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hoe het ook zij: Obama heeft nog steeds geen deuk in een pakske boter kunnen schoppen, en het is inmiddels ook wel duidelijk geworden dat hij ook geenzins 'de verlosser' is waar links wereldwijd, nog voor hij de verkiezingen gewonnen had, bijkans collectief van klaarkwam - hetgeen hem bij voorbaat een geheel onterechte politieke Nobelprijs voor de Vrede opleverde.
Zelfs die cowboyclown van een Bush Jr was nog een betere president. En dat wil toch wel wat zeggen, dunkt me.
Euh, zelfs een lijk zou een betere president zijn dan GW Bush.
Ik denk niet dat BO slechter kan zijn dan Bush zelfs al moest hij proberen.

En als je denkt dat BO nog geen baanbrekende dingen heeft gerealiseerd heb je de laatste 2 jaar duidelijk in coma gelegen.
BO heeft meer gerealiseerd in zijn eerste jaar alleen dan GW Bush in 8 jaar.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 01:16   #30
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Twijfelde je daar nog aan?
Ik wist niet dat het zo erg was.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 02:13   #31
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als dit geen puur racistisch getinte opmerking is ben ik pinokkio.

Zeg eens circe op een schaal van 1 tot 100 hoe racistisch ben jij eigenlijk?

5 a 600?
Ik heb niet mee gekozen. Nochtans heb ik overal gelezen dat het vooral ging over de huidskleur van Obama en niet over zijn programma. Vooral de african americans zouden omwille van die reden op hem gestemd hebben. Blijkbaar heb je dat gemist?

Ik zet geen waardebepaling bij Obama zelf, dus zie ik niet in waarom ik racistisch zou zijn.
blijkbaar is gewoon een vaststelling maken voor jou ook al racisme?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 02:41   #32
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Obama heeft inderdaad gewonnen mede door enorm veel racistische stemmen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 31 december 2010 om 02:42.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 02:47   #33
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Belachelijk.
Zoals het gesteld werd wél maar voor veel zwarte Amerikanen heeft de mogelijkheid dat er voor het eerst een zwarte President zou kunnen worden verkozen natuurlijk wel meegespeeld, net zoals veel vrouwen in eerste instantie de voorkeur gaven aan Hilary.

Verder denk ik dat het de kiezers een zorg zal zijn geweest of zijn voorouders nu slavenhalers of slaven waren, of hij nu in Hawaii of in Kenia geboren is. Er was dringend behoefte aan verandering in de Amerikaanse politiek en die verandering is er gekomen, vanzelfsprekend binnen de beperkte marges die de Amerikaanse politiek biedt.

Daarnaast is G.W. Bush zonder mededinging de allerslechtste president ooit die meer aan (inter)nationaal aanzien en autoriteit heeft kapotgemaakt dan vier presidenten achter elkaar ooit kunnen goedmaken; Heeft Obama in korte tijd al veel bereikt en krijgt nu zelfs gematigde republikeinen achter zich.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Nog belachelijker.
Dat dan weer niet. Ik heb serieuze artikelen gelezen over Obama's politieke adviseurs die hem soms ''zwarter'' en soms ''blanker'' willen doen lijken, naar gelang het publiek dat hij te woord moet staan. Op zich niets bijzonders.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 02:52   #34
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Zoals het gesteld werd wél maar voor veel zwarte Amerikanen heeft de mogelijkheid dat er voor het eerst een zwarte President zou kunnen worden verkozen natuurlijk wel meegespeeld, net zoals veel vrouwen in eerste instantie de voorkeur gaven aan Hilary.

Verder denk ik dat het de kiezers een zorg zal zijn geweest of zijn voorouders nu slavenhalers of slaven waren, of hij nu in Hawaii of in Kenia geboren is. Er was dringend behoefte aan verandering in de Amerikaanse politiek en die verandering is er gekomen, vanzelfsprekend binnen de beperkte marges die de Amerikaanse politiek biedt.

Daarnaast is G.W. Bush zonder mededinging de allerslechtste president ooit die meer aan (inter)nationaal aanzien en autoriteit heeft kapotgemaakt dan vier presidenten achter elkaar ooit kunnen goedmaken; Heeft Obama in korte tijd al veel bereikt en krijgt nu zelfs gematigde republikeinen achter zich.

Dat dan weer niet. Ik heb serieuze artikelen gelezen over Obama's politieke adviseurs die hem soms ''zwarter'' en soms ''blanker'' willen doen lijken, naar gelang het publiek dat hij te woord moet staan. Op zich niets bijzonders.
...ik weet niet waar u woont, maar stellen dat Obama 'veel' (goeds?) heeft bereikt lijkt mij sterk. De enige groep mensen die consequent Obama toejuichen is de adminstratie zelf.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 03:03   #35
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
...ik weet niet waar u woont, maar stellen dat Obama 'veel' (goeds?) heeft bereikt lijkt mij sterk. De enige groep mensen die consequent Obama toejuichen is de adminstratie zelf.
U kunt van mij een lijstje krijgen, waarop u mij punt voor punt gaat tegenspreken omdat het ''toch niet zoveel'' is. Globaal gezien zijn zijn belangrijkste verrichtingen dat hij het - door Bush vernietigde - internationaal aanzien weer langzaam en moeizaam aan het verbeteren is; dat hij laat zien dat er weer een redelijke en fatsoenlijke ''administration'' zetelt die oog heeft voor gelijkwaardigheid; dat hij mensen weer laat zien hoe Amerika óók kan zijn: positief en toekomstgericht. Vergis u niet, hoe onbelangrijk het ook lijkt, zijn homoseksuele militairen-beleid geeft een belangrijk signaal af. Zijn Obama-care geeft een belangrijk signaal af. Evenals het sluiten van Guatanamo-Bay e.d. Hij had een potentie van een Kennedy die hij nog moest waarmaken en hij is inderdaad veel te vroeg bejubeld maar als je ziet hoe sterk hij nu is teruggekomen kunnen we nog veel van hem verwachten.

En dan tóch maar, hoewel sommigen het als racistisch zullen betitelen en het geen verdienste van hemzelf is: Er zit een ''neger'' in het Witte Huis die door een meerderheid van de bevolking is verkozen. Iets wat door velen voor onmogelijk is gehouden en door sommigen veracht. Hoezeer ze hem ook proberen weg te krijgen, dát poetsen ze niet meer weg. En het heeft ontieglijk veel gedaan voor de weg naar de voltooiing van de emancipatie van Afro-Afrikanen en hun gevoel van eigenwaarde. Het �*s dus theoretisch mogelijk voor een kind uit de sloppen van Harlem om president te worden. Dat zegt iets, dat zegt veel.

Edit: Oja, Obama en Bush zijn verre familie van elkaar.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 31 december 2010 om 03:12.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 12:09   #36
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
U kunt van mij een lijstje krijgen, waarop u mij punt voor punt gaat tegenspreken omdat het ''toch niet zoveel'' is. Globaal gezien zijn zijn belangrijkste verrichtingen dat hij het - door Bush vernietigde - internationaal aanzien weer langzaam en moeizaam aan het verbeteren is; dat hij laat zien dat er weer een redelijke en fatsoenlijke ''administration'' zetelt die oog heeft voor gelijkwaardigheid; dat hij mensen weer laat zien hoe Amerika óók kan zijn: positief en toekomstgericht. Vergis u niet, hoe onbelangrijk het ook lijkt, zijn homoseksuele militairen-beleid geeft een belangrijk signaal af. Zijn Obama-care geeft een belangrijk signaal af. Evenals het sluiten van Guatanamo-Bay e.d. Hij had een potentie van een Kennedy die hij nog moest waarmaken en hij is inderdaad veel te vroeg bejubeld maar als je ziet hoe sterk hij nu is teruggekomen kunnen we nog veel van hem verwachten.

En dan tóch maar, hoewel sommigen het als racistisch zullen betitelen en het geen verdienste van hemzelf is: Er zit een ''neger'' in het Witte Huis die door een meerderheid van de bevolking is verkozen. Iets wat door velen voor onmogelijk is gehouden en door sommigen veracht. Hoezeer ze hem ook proberen weg te krijgen, dát poetsen ze niet meer weg. En het heeft ontieglijk veel gedaan voor de weg naar de voltooiing van de emancipatie van Afro-Afrikanen en hun gevoel van eigenwaarde. Het �*s dus theoretisch mogelijk voor een kind uit de sloppen van Harlem om president te worden. Dat zegt iets, dat zegt veel.

Edit: Oja, Obama en Bush zijn verre familie van elkaar.
Sinds wanneer is Guantanamo bay gesloten? Het aantal militairen in Afghanistan is enorm gestegen. Zijn Health Care Bill is op maat van de grootste zorgbedrijven geschreven en het aantal mensen met een verzekering is gedaald. En juij! Homofielen mogen ook onschuldigen gaan neerschieten in arme landen!

Lol @ "jaja, Obama heeft de moraal van Negers omhoog geholpen!" Dat is zo'n slogan die je veel hoort, maar voor de rest? Er is echt geen enkele Harlem neger die denkt 'nu kan ik het ook!' Obama is een professor grondwettelijk recht aan Chicago, geen sloppenwijk bijstandskind.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 00:40   #37
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Sinds wanneer is Guantanamo bay gesloten? Het aantal militairen in Afghanistan is enorm gestegen. Zijn Health Care Bill is op maat van de grootste zorgbedrijven geschreven en het aantal mensen met een verzekering is gedaald. En juij! Homofielen mogen ook onschuldigen gaan neerschieten in arme landen!
Ik zei u al dat u het waarschijnlijk ''te weinig'' zou vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Lol @ "jaja, Obama heeft de moraal van Negers omhoog geholpen!" Dat is zo'n slogan die je veel hoort, maar voor de rest? Er is echt geen enkele Harlem neger die denkt 'nu kan ik het ook!' Obama is een professor grondwettelijk recht aan Chicago, geen sloppenwijk bijstandskind.
Ja, de Búshes kwamen uit de Bronx... Daar gaat het toch niet om?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 00:50   #38
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
²
Met wie ben je nu solidair ? Met de arme zwarte slaven of met de arabische slavendrijvers ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 00:53   #39
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Obama heeft inderdaad gewonnen mede door enorm veel racistische stemmen.
Alle negers hebben enkel en alleen op zijn donkere huid gestemd, dat zal wel kloppen...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 01:23   #40
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

enfin hij heeft toch al een nobelprijs gewonnen
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be