Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2017, 06:24   #201
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ook Dyab Abou Jahjah komt nu met een eigen partij:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...enpartij.dhtml



Dus de man die opriep tot het invoeren van de sharia in België en die Erdogan door dik en dun steunt gaat nu een progressief project opstarten.

Lekker hoor, zo'n Durum Taqiyya.
Die Jahjah heeft geen recht meer om te zeiken over al wat verkeerd loopt. Hij heeft vrijwillig zijn verblijf in Libanon opgegeven. Het zal in Belgiek dan toch wel niet zo slecht zijn denk je dan.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 11:39   #202
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

[quote=Elio di Supo;8409295]
Citaat:
Die Jahjah heeft geen recht meer om te zeiken over al wat verkeerd loopt. Hij heeft vrijwillig zijn verblijf in Libanon opgegeven. Het zal in Belgiek dan toch wel niet zo slecht zijn denk je dan.[/
QUOTE]

Snapt dien nu niet dat ie zelf het probleem is van al dat hier misloopt
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 12:40   #203
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
U maakt heel veel veronderstellingen over mijn persoon zonder enige kennis van zaken.

Het spreekt voor zich dat ik daar met moslims al over gesproken heb. Ik trek er evenwel geen grote conclusies uit. De moslims waar ik gesprekken mee heb zijn allemaal hoog opgeleid en dus niet representatief voor 'de moslim'.

Gelukkig hebt u een perfect beeld van wat 'de moslim' denkt hé.





Moslims mogen denken wat ze willen hoor. Dat is meningsvrijheid. Ze mogen ook zeggen wat ze willen zolang ze niet oproepen tot geweld. Ik maak er mij niet zo druk in wat ze denken.



De kerstening van Zuid-Amerika geschiedde daarentegen zonder geweld?

En opnieuw haalt u er irrelevante bullshit bij. Wat in andere landen gebeurt is niet relevant voor hoe wij in België onszelf verplichten om mensenrechten te garanderen.

Gaat dat er bij u echt niet in?

Ik zeg ook niets over de toekomst. Ik zeg enkel dat we onze eigen regels moeten toepassen op onszelf en op de personen die hier zijn.



En alles wat Erdogan zegt over de islam wordt aanvaard door alle 1 miljard andere moslims in de wereld. Wie is hier naïef?
Wat u zegt klinkt leuk maar klopt niet echt.
" Onze eigen regels toepassen op onszelf en anderen"?
Wat dan met een vader die vindt dat zijn dochter niet verliefd mag worden op een niet moslim, niet mag samenwonen, geen seks mag hebben buiten het huwelijk, en zeker niet openlijk lesbisch mag zijn?
Wij erkennen het zelfbeschikkingsrecht voor vrouwen, doen de meeste moslims dit ook?

Wat met een man die vindt dat hij kostwinner moet zijn, ook al leeft het gezin van een uitkering en wil en kan mevrouw werken?
Wij erkennen vrije toegang tot de arbeidsmarkt, doen alle moslims dit ook?

Wat met jongeren die geen gezag aanvaarden van vrouwen, dus ook niet van een lerares, vaders die niet willen dat hun vrouw door mannelijke artsen worden onderzocht, geen hand willen geven aan vrouwen?
Wij erkennen dat genderdiscriminatie verboden is, maar doen de meeste moslims dit ook?

Wat met de tegenstelling dat je als moslim geen geld mag aanvaarden wanneer je er niet voor gewerkt hebt, terwijl moslims oververtegenwoordigd zijn in veel vormen van uitkering?

Wat met de man die zijn vrouw verbiedt om naar de andere kant van de stad te gaan, omdat ze maar een bepaalde afstand van het huis als bewegingsvrijheid heeft?
Wij erkennen toegang tot publieke ruimte voor iedereen, doen moslims dit?

Wat met het meisje wat van school moet veranderen en in beroeps terecht komt omdat er geen andere school ASO aanbiedt op gepaste afstand van het ouderlijk huis?
Wij erkennen dat recht op onderwijs wat jongeren de beste kansen geeft, doen alle moslims dit ook?

Voor u iets zegt, dit zijn praktijkvoorbeelden en dus niet " ver gezocht" of " zeldzaam".
Ik kijk uw antwoord met belangstelling tegemoet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 10:09   #204
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
U maakt heel veel veronderstellingen over mijn persoon zonder enige kennis van zaken.

Het spreekt voor zich dat ik daar met moslims al over gesproken heb. Ik trek er evenwel geen grote conclusies uit.
Citaat:
De moslims waar ik gesprekken mee heb zijn allemaal hoog opgeleid
en dus niet representatief voor 'de moslim'.

Gelukkig hebt u een perfect beeld van wat 'de moslim' denkt hé.





Moslims mogen denken wat ze willen hoor. Dat is meningsvrijheid. Ze mogen ook zeggen wat ze willen zolang ze niet oproepen tot geweld. Ik maak er mij niet zo druk in wat ze denken.



De kerstening van Zuid-Amerika geschiedde daarentegen zonder geweld?

En opnieuw haalt u er irrelevante bullshit bij. Wat in andere landen gebeurt is niet relevant voor hoe wij in België onszelf verplichten om mensenrechten te garanderen.

Gaat dat er bij u echt niet in?

Ik zeg ook niets over de toekomst. Ik zeg enkel dat we onze eigen regels moeten toepassen op onszelf en op de personen die hier zijn.



En alles wat Erdogan zegt over de islam wordt aanvaard door alle 1 miljard andere moslims in de wereld. Wie is hier naïef?
Ik wist niet dat dit bestond... hoogopgeleide moslims ? want alles dat buiten hun religie loopt is kwaadaardig...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 maart 2017 om 10:10.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 06:20   #205
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

[quote=de vuile muilekoek;8410131]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
QUOTE]

Snapt dien nu niet dat ie zelf het probleem is van al dat hier misloopt
Die WIL dat misschien niet snappen?

De hele geschiedenis door zijn het veroveraars geweest, zij die uit die hoek kwamen/komen en dat is op huidig ogenblik in stijgende lijn aan het gaan omdat ze hun kans op het ogenblik schoon zien om hun veroveringstochten te winnen omdat de EU er maar bijstaat en naar kijkt en er verder niets maar dan ook niets aan doet om het te voorkomen laat staan er iets tegen te doen ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be