Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 april 2017, 15:04   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard kaste discriminatie zaak stichting Hindustani (den haag)

ONderwerp: kaste discriminatie zaak stichting Hindustani (den haag)

ziehier, ja ik moet toegeven dat ik vanwege mijn lage kaste afkomst te vaak ben weggediscrimineerd, gekleineerd, geminacht weggejaagd en zelfs mishandeld door de hogere kaste hindoe halfapen, en dit gebeurde al sedert mijn jeugd jaren in zwart suriname.

En ja hoor, nu is de maat vol, want ik stuurde een aansprakelijkheids verklaring naar Stichting HIndustani na vijf jaar bittere kaste discriminatie, talloze ruzies, pijn, botte uitsluiting, intimidatie, en het is nu raak, want de directeur mailde mij gisteren dat ik nooit meer daar welkom ben.

NOu voor de liefhebbers van hoogopgeleide, hardwerkende buitenlanders en massa immigratie:

stichting hindustani heeft zeker al totaal 500.000 euro (ruwe schatting, geen informatie over werkelijke boekhoudkundige balanswaarde als ANBI gerechtigde zwartjes organisatie) subsidie gelden ontvangen sedert 2012 toen zij echt startten en zij gaven altijd gratis koffie, onbeperkt eten en drinken en fake certificaten aan al hun participanten, en altijd mooie koelie muziek live bands, hele zaal vol met billenschuddende zwartjes. Nou leuk he. Half miljoen verneukt dus door deze zwarte hindoe aapjes. Leuk hoor.

Viva la multikukeluku.

Wg ZES POOTAFDRUKKEN,

waldo dewanand en Wieroe
te KLEINGESCHAPEN, NIET BLANKE HINDOESCHRIJVERS

------------------ hier de eerste brief, trauma achtervolgt mij al jaren, angsten, suicidaal, ja ik moet immateriele schade claimen v deze kaste discriminatie. Andere lagere kasten maken dit ook mee op bittere wijze en de kasteloze onaanraakbare negers en mixen maken het dubbel zo hard mee. Hindoe kastenstelsel is extreem racistisch, en zuivere, harde, suicidale, moorddadige sociale determinatie, letterlijk: 'The weak must perish and die'.

-----------------------

Stichting Hindustani
Aansprakelijkheids verklaring ivm jarenlange traumatische discriminatie van Waldo Dewanand

Offeraar Waldo Dewanand en Wieroe
Offercode waction0086
Offerdatum dinsdag 28 maart 2017, Hindoe Nieuwjaar 2074



Aan: Stichting Hindustani
t.n.v. Directeur dhr/ Shri Soerin Sewnarain
T.n.v. Voorzitter Irshad Gobind
corr. adres:
Boylestraat 20
2563 EK Den Haag
Provincie: Zuid Holland
Website:
http://www.stichtinghindustani.nl

Kvk-nummer: 272.54.772
Fiscaalnummer: 813.163.936

Onderwerp: Aansprakelijkheids verklaring ivm jarenlange traumatische discriminatie van Waldo Dewanand

Inzake: Vordering immateriële schade, discriminatie trauma, pijn, verdriet, kaste discriminatie, vernedering, intimidatie, bedreiging, lichte geweldpleging

Ons kenmerk: waction0086.doc / 20170328di / Stichting Hindustani / Aansprakelijkheids verklaring ivm jarenlange discriminatie van Waldo Dewanand / 2953W 8P

Delft, dinsdag 28 maart 2017, Hindoe Nieuwjaar 2074 (oude ingediende pre concept versie dateerde van d.d. woensdag 24 februari 2016)

Miaauw, miaauw, namastiaauw HOGERE kaste Hindoestaanse dames en heren van bestuur Stichting Hindustani,

[waction0086:1] Hierbij deel ik Stichting Hindustani mede dat ik mij gediscrimineerd voel door hun hele organisatie en alle bestuursleden en medewerkers sedert 2012 en ik stel uw organisatie en bestuur hierbij aansprakelijk voor de geleden immateriële schade als lagere kaste chamar, te korte, pipo, te kleingeschapen en inferieure, viesbruine koelieschrijver. Gerechtelijke stappen volgen binnen afzienbare termijn, overwogen wordt een schadevergoedings eis en smartengeld ter waarde van tenminste 1 miljoen Indiase roepias te vorderen via gerechtelijke wegen, als dit juridisch haalbaar is in Nederland. Conform nieuwe wetten worden bestuursleden hoofdelijk aansprakelijk gesteld door de Nederlandse wet, inzake schulden en schade vergoedingen jegens hun stichting of vereniging en er kan indien nodig beslag gelegd worden op hun materiële bezittingen na een officieel gerechtelijk vonnis.

[waction0086:2] Stichting Hindustani heeft mij jarenlang bruut en pijnlijk weggediscrimineerd, buitengesloten, genegeerd, spreekverbod opgelegd tijdens haar discussie bijeenkomsten met talloze ruzies, woordenwisselingen, scheldpartijen en incidenten, mijn voorbeschouwende publicaties keihard genegeerd, mij geïntimideerd, gekleineerd, en keer op keer vernederd en beledigd. Ook geloof ik dat er sprake moet zijn van kaste discriminatie, omdat Stichting Hindustani een hindostaanse organisatie is van de hogere hindoestaanse paspoort kaste uit Suriname, die voor of omstreeks 1975 dit land ontvluchtte en ik kwam later in Nederland, dus voor hen ben ik een lagere kaste, kwatta koelie, pipo, chamar, boitie koelie aapje en dit verklaart de hele kaste discriminatie tegen mijn persoon, als openbare en duidelijk zichtbare NIET BLANKE HINDOESCHRIJVER.


[waction0086:3] Ik ben duidelijk zichtbaar, mede door mijn eigen grote website, www.dewanand.com welke al sedert het voorjaar van 2004 online is, met meer dan 1,9 miljoen gepubliceerde woorden, incl. 14 boeken van mij en Wieroe, en dus een van de weinige, echte onafhankelijke, niet blanke, Hindoe websites is op het Nederlandse deel van het internet, van een schrijver en denker uit de lagere surikoelie apenkaste en stam, met minder dan een half miljoen hyperdynamisch gepigmenteerde Indiaasachtige mensapen, welke allen, incl mixen, toch genetische afstammelingen zijn van de Indiase kontraktanten uit de Nederlandse kolonie in Suriname van zwarte Untermenschen uit Bihar en UP. (REF: zie publicaties o.a. prof Chan E.S. Choenni, 'Hindostaanse contractarbeiders 1873-1920 van India naar de plantages in Suriname', uitgever LM Publishers, Volendam, eerste druk, 2016, 735 pagina's (breed wetenschappelijk onderzoek).

[waction0086:4] Stichting Hindustani is een zuiver racistisch opererende, openbare Haagse surikoelie kaste organisatie van Hindoes en Hind(o / u / oe)stanen uit Den Haag, ontsproten uit de zgn. Indiase Sarnami Stam/ kaste uit Afro-Suriname, en selecteert participanten (actief en passief) op grond van hun raciale, hindoestaanse uiterlijk en etnische afkomst tijdens al haar activiteiten, hetgeen in strijd is met de grondwet van Nederland. In Nederland mag een organisatie feitelijk geen openlijk racistisch selectie en/of discriminatie beleid voeren, en dit moet niet alleen gelden voor blanke extreem rechtse/ nazistische organisaties, maar ook voor een hindoestaanse kaste organisatie zoals Stichting Hindustani; er is sprake van bewijsbare apartheid in Nederland als de wetgever alhier Stichting Hindustani niet sanctioneert wegens haar racistische beleid en de kaste discriminatie die ik jarenlang heb ondervonden.

[waction0086:5] Nu volgt puntsgewijs een lijstje van overduidelijke en bewijsbare kaste discriminatie feiten tegen mij door Stichting Hindustani sedert het jaar 2012 toen ik voor het eerst participeerde.

[waction0086:6] Discriminatie FEIT 1. Stichting Hindustani, met name dhr Soeniel Sewnarain, en wijlen dhr. Tjandrika Rangoe (overleden augustus 2016) hebben tijdens de bijeenkomsten Mannenemancipatie in 2012 en tot op heden onderstaande essay van mij totaal genegeerd en mij zo weggediscrimineerd, terwijl ik tot de hindoestaanse/ koelie kaste behoor en ik tot hun primaire zwarte, etnische doelgroep behoor. Ik heb meegedaan toen met alle bijeenkomsten en wijlen dhr. Tjandrika Rangoe die dit verzorgde heeft mijn essay gewoon keihard in de prullenbak gegooid en mij duidelijk gemaakt dat hij er niets mee zal doen, waar ik erg kwaad om was geworden tot op heden. Hieronder info over dit essay vanuit lage kaste, Afro/surikoelie vectorieel viewpoint:


Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi

Offeraar Dewanand
Offercode wart0273
Offerdatum 1 november 2012

De omvang van dit online boek bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 62
Aantal woorden: 29.054
Aantal online Epages: 23


bron kritisch podium dewanand, deeplink hele openbare brief, 8 pag in modulaire DAB Array schrijfstijl:

http://www.dewanand.com/waction0086.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 21:27   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ik heb meer bewijzen in mijn mailbox nu van de hele bittere kaste discriminatie binnen de vieszwarte hindoe apen wereld in nederland en suriname.

het hele hindoeisme is een heel racistisch en nazistisch geloof en echt zwaar intolerant.


meeste hindoe halfapen die ik leerde kennen zijn echte halfapen en vaak dierlijk intelligent, meer primaten van lagere orde.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2017, 17:09   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.581
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ok okkut koelies kanker hindoe apen

nu ook geband en geblockt op facebook door hindoe apen radio vahon hindustani radio.



ook deze gasten krijgen harde brief deze week online. zijn kanker rassenhaters, echt discussies op hun radio in koelie apen stijl.

ik maak hun ook lekker af.

OP z'n HOllands woensdag gehaktdag: Hakken dus hakken

Miaauw, woef woef Geert Wilders (1888) maak nederland aub koelie apen vrij en hindoevrij binnen 9 maanden he doe het met je dikke witte lul.

o ja nieuwe facebook account: 'Waldo Dewanand'
voor liefhebbers, voeg mij toe en pb mij en Wieroe maar, ruim 1000 foto's Wieroe komen volgende week.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be