Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2017, 13:08   #1041
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Uw haat siert u.
Welke haat?

Ik oordeel gewoon over Trump op basis vanwaar die zelf zegt en doet (en vooral niet doet). Ik zie dat hij een hoop van zijn verkiezingsbeloften al verbrokenen heeft, dat hij op een aantal zaken al 180 graden gedraaid is, en voor de rest niet schijnt door te hebben dat hij president is.

Ik vindt het vooral een triest schouwspel. Trump heeft zijn leven gewijd aan het creëren van een "brand" dat hij nu aan het verkwanselen is.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 13:15   #1042
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Welke haat?

Ik oordeel gewoon over Trump op basis vanwaar die zelf zegt en doet (en vooral niet doet). Ik zie dat hij een hoop van zijn verkiezingsbeloften al verbrokenen heeft, dat hij op een aantal zaken al 180 graden gedraaid is, en voor de rest niet schijnt door te hebben dat hij president is.

Ik vindt het vooral een triest schouwspel. Trump heeft zijn leven gewijd aan het creëren van een "brand" dat hij nu aan het verkwanselen is.
Ach man, over "uit je broek krabben" gesproken jij bent de ongeslagen kampioen mijn gedacht, Trump is nog niet eens een maand president. Pffff
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 13:20   #1043
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee hoor dat is de video die ze nuttige idioten voorschotelen, er is een stukje in geknipt en geplakt, je weet wel zoals jullie nu eenmaal graag doen. Bovenstaande is fake. (Had niet anders verwacht)

Het echt stukje dat bij jullie geknipt werd kan je hier bekijken.
Jij roept echt gewoon uit gewoonte 'FAKE' tegen alles wat je niet helemaal aanstaat he?

Wat verandert dat nu ingodsnaam aan het verhaal? Dat blijft identiek: hij maakt een overduidelijk grapje (het is met Trump dat hij lacht, dat ziet iedereen met een IQ groter dan z'n schoenmaat, jij ook), het wordt als grap erkend door de interviewer (die er ook mee lacht), en door Sanders zo aangegeven. En dan valt het geluid kort weg, zoals ik eerder al zei, en gaat men even naar commercial. Om nadien (maar dat laat jouw filmpje uiteraard NIET zien) gewoon het interview verder te zetten, en zelfs opnieuw het 'fake news' grapje aan te halen.

Trouwens, exact het stukje dat niet in mijn filmpje zat staat WOORD VOOR WOORD beschreven in de link waarin dat filmpje stond.

Maar dat heb je weer niet gelezen he?

Ik weet het, ik weet het. Lettertjes enzo, wat moeilijk en vermoeiend allemaal.

Jouw filmpje laat gewoon EXACT zien wat ik in mijn eerste bericht erover schreef. Exact.

Je hebt nu dus verschillende pogingen ondernomen om één van de ELF leugens van Trump zinds zijn aanstelling te ontkrachten, en na verschillende pogingen is je dat nog zelfs niet bijna gelukt. De andere tien, daar durf je kennelijk zelfs niet aan beginnen.

En TOCH valt hij nog steeds niet dat die kerel een pathologische leugenaar is. We kunnen trouwens het lijstje ondertussen nog aanvullen, want Trump heeft tijdens een rally gisteren doodleuk een aanslag verzonnen in Zweden...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 13:20   #1044
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Niemand gebruikt dat filmpje om Trump te beschadigen. Jij echter wil dat filmpje gebruiken om CNN te beschadigen. Jij insinueert hier zaken waarvan aangetoond is dat die niet kloppen. Dat doet je niet bepaald geloofwaardig overkomen. Leer daar eens mee leven...
Ik weet niet waar u de kracht blijft halen om de debatteren over deze onzin.

Hoomer trekt zich overduidelijk geen zak aan van de realiteit. Ieder rationeel debat met hem is dan ook onmogelijk.

Het feit dat individuen zoals Hoomer de meerderheid vormen op dit forum, zorgt ervoor dat ik heb besloten om mij tot 5.000 berichten te beperken. Ik geef deze mensen op. Zij zijn veroordeeld tot eeuwige irrelevantie.

Edit: hier gaat het interview met Sanders trouwens verder na de reclame: https://www.youtube.com/watch?v=QGGNVBtsyao.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.

Laatst gewijzigd door Nebur : 19 februari 2017 om 13:31.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 14:55   #1045
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het goede aan Trump is dat hij een schop geeft in dat Washington circus die veel Amerikanen haten.
Heel serieus, hoe dan?

If anything doet Trump dat net niet, hij doet net het tegenovergestelde. Van zijn "drain the swamp" blijft er letterlijk niks over. Dat hij idioten uit het establishement die anders niet aan de bak zouden komen, in office zet, doet niets af aan het feit dat het vertegenwoordigers van het establishement blijven.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 17:51   #1046
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ach man, over "uit je broek krabben" gesproken jij bent de ongeslagen kampioen mijn gedacht, Trump is nog niet eens een maand president. Pffff
Heb je eigenlijk nog wat te vertellen, of doe je net als Trump maar alsof?
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 17:52   #1047
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik weet niet waar u de kracht blijft halen om de debatteren over deze onzin.
Ik doe onderzoek naar de mate waarin deze pathologie zich verspreidt
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 18:23   #1048
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.622
Standaard

Een president die zo veel extreme en leugenachtige uitspraken heeft gedaan en doet kan in de VS natuurlijk verwachten dat de media daar keihard op gaan reageren met alles dat daarbij hoort.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 18:30   #1049
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Juist: leer ermee leven, geef hem een kans zoals indertijd Reagan ook een kans kreeg én die waar maakte.
Iemand in die positie zou gekwalificeerd moeten zijn.
Die reagan verering slaat ook nergens op.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 18:36   #1050
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Laar ons zeggen dat president Trump de teller op nul zet en alles terug zal opbouwen zonder de bugs die de laatste decennia in elke denkbare wet ingeslopen zijn. Laat ons stellen dat Trump voor rechtlijnigheid staat, iets wat de "alles moet kunnen mensen" natuurlijk heel erg tegensteekt.
Laat ons stellen dat hij alle minderheidsgroepen op gelijke voet behandeld zoals men de meerderheid behandeld en daardoor de racisme roeper buiten spel zet.
En ga zo maar door, nogmaals de teller op nul en heropbouwen wat scheefgelopen is.

En dat is waar Trump voor staat.
Het idee dat al die zaken in korte tijd kunnen veranderen is erg naïef.
Ook is het juist niet duidelijk waar hij voor staat.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 20:19   #1051
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het idee dat al die zaken in korte tijd kunnen veranderen is erg naïef.
Ook is het juist niet duidelijk waar hij voor staat.
Pardon, er wordt nergens gezegd dat al die zaken "in korte tijd" kunnen veranderen.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2017, 20:55   #1052
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Sanders is en blijft eigenlijk feitelijk een tegenstander, wat begrijpen jullie er niet aan. Neemt niet weg dat het stukje met de panne geknipt is in jullie film.
Trump is de president met 62.000 000 stemmen, leer er mee leven.

De panne (of 'panne') waar beiden het over eens zijn is dus geknipt ?
Wat is het nut daarvan ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 16:29   #1053
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Een afgezwakte travel ban is doorheen het Supreme Court:

https://www.washingtonpost.com/polit...88f_story.html

Citaat:
The Supreme Court agreed on Monday to allow a limited version of President Trump’s ban on travelers from six mostly Muslim countries to take effect, and will consider in the fall the president’s broad powers in immigration matters in a case that raises fundamental issues of national security and religious discrimination.

The court made an important exception: it said the ban “may not be enforced against foreign nationals who have a credible claim of a bona fide relationship with a person or entity in the United States.”

In the unsigned opinion, the court said that a foreign national who wants to visit or live with a family member would have such a relationship, and so would students from the designated countries — Libya, Iran, Somalia, Sudan, Syria and Yemen — who were admitted to an American university.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 22:43   #1054
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hoeven niet altijd vluchtelingen te zijn. Vele Saoudi's komen de US binnen als 'student'. Als 'wahabitische' studenten dan wel te verstaan.
Daar gaat dit decreet nu eenmaal niet over.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be