Politics.be
Activiteiten laden. Even geduld...

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud Vandaag, 06:17   #201
TV-verslaafde
Minister-President

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Met alle respect maar je kunt de verzameling gefrustreerde mannen hier niet als doorsnede van de mannelijke bevolking nemen, daarmee zou je mannen gewoon beledigen.
Mijn standpunten wijken helemaal niet af, integendeel, zij staan voor waar ook de samenleving voor kiest. Mannen en vrouwen hebben hier bij wet gelijke rechten.
Uw opvattingen over het huwelijk kloppen ook niet, wanneer mannen minder inkomsten hebben maar mevrouw wel, betaald zij alimentatie, wanneer er kinderen zijn is co ouderschap de norm geworden.
Beweren dat mannen gebroodroofd worden is dus gewoon niet waar, het zijn de inkomsten van beiden die bepalen wie wat krijgt.
De staat moet zich gewoon niet zoveel bemoeien in familiale kwesties. De opvoeding van de kinderen wordt al gedaan door de staat. Alle huwelijkskwesties worden al geregeld door de staat. Straks neemt de staat nog al je bezittingen af en leven we volledig in je communistische matriarchale paradijs.

Je kinderen bezit van de staat? Weet je wel wat dat inhoudt? Dit is prostitutie. Je wordt hier al zwaar berooft van je inkomsten via belastingen voor allerlei mensen die domme beslissingen maken. Moeten jullie nu overal je verhaal gaan halen bij een onderdrukker die iedereen in het gareel houdt? Je hebt de "agressieve" echtgenoot vervangen door de staat als mega-agressor.

Maar ja. Jullie hebben zogezegd bescherming nodig voor alles. Rondlopend met de pamper die men staat noemt tirades afsteken over al die gefrustreerde agressieve mannen. Over hypocrisie gesproken.

Je zal moeten kiezen tussen miljoenen mannen of 1 agressieve, onderdrukkende staat. Over hypocrisie gesproken....
Oud Vandaag, 07:59   #202
Peche
Secretaris-Generaal VN

Peche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dit is gewoon te gek voor woorden.
1. de meeste mensen hebben geen problemen met gelijke rechten voor mannen en vrouwen, daarom is dit ook bij wet vastgelegd.
Culturen die feministen verwelkomen hebben zich schuldig gemaakt aan het schenden van de mensenrechten. En misbruiken diezelfde mensenrechten om hier bestaansrecht op te eisen.

Citaat:
2. Feminisme heeft niets, geen lor, nada te maken met migranten of vluchtelingen, de problemen van de diverse samenleving, of politieke keuze van vrouwen op die domeinen.
Nee, echt van " nuance" gesproken
Daarmee ontwijk je wel de vraag. Want het waren vooral feministen die andersdenkenden allerlei scheldnamen toedichtten en deze horde migranten verwelkomde onder slogans van "refugees welcome".
Mede mogelijk gemaakt door mensen als U alice. Feministen hebben gecollaboreerd met de jihad en dat is een stap te ver gewoon.
Wie dat doet gaat onvergeeflijk op mijn shitlist.
Oud Vandaag, 09:57   #203
Thuleander
Eur. Commissievoorzitter

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Waar komt dat feminisme eigenlijk vandaan?

Is dat iets wat de Europeanen zelf hebben bedacht?

Of is dat iets wat bepaalde wortelloze, internationale mensen ons zijn komen brengen?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Aletta_Jacobs
Moge die dag er ooit komen waarop uw schrijfsels zullen worden gevalideerd en erkend als uitingen van het kranige verzet dat misdadig afwezig bleef bij de goegemeente in tijden van collectieve waanzin, hoogverraad, culturele genocide en algehele capitulatie.
Thanks bro, but I'm just doing it for the LOLZ
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 09:59   #204
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Nog iets: veel meer dan vrouwen merk ik dat westerse machomannetjes (bvb Delefortrie, Bontinck) zich tot de gewelddadige jihad aangetrokken voelen.

De haast obsessieve aandacht hiervoor van allerlei thuleandertjes komt me over als een vporm van fascinatie voor het jihadisme. We moeten die mannen goed in de gaten houden.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 10:43   #205
HOUZEE !
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nog iets: veel meer dan vrouwen merk ik dat westerse machomannetjes (bvb Delefortrie, Bontinck) zich tot de gewelddadige jihad aangetrokken voelen.

De haast obsessieve aandacht hiervoor van allerlei thuleandertjes komt me over als een vporm van fascinatie voor het jihadisme. We moeten die mannen goed in de gaten houden.
Wij schrijven gewoon ons gedacht, jij komt mij hier eerder over als een 'macho'.

Ik zeg gewoon dat westerse vrouwen oninteressant zijn, en dat het leven veel aangenamer en goedkoper is zonder westerse vrouwen. Ga wandelen, koop een videospel, .... de westerse samenleving is dood dankzij het feminisme, ze kunnen nu een beetje gaan janken in de gazet zoals Gwendolien Rutten over de superioriteit van 'onze' waarden, wij spelen niet meer mee.

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : Vandaag om 10:45.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 10:46   #206
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Jihad pff dat is islam, wie interesseert zich daar nu aan, dat is vreemdelingen hun gedoe.
Voor iets dat u niet interesseert heb je het er toch heel veel over.
Oud Vandaag, 10:50   #207
Thuleander
Eur. Commissievoorzitter

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
We moeten die mannen goed in de gaten houden.
Gaat dat nog met die versleten ogen van u, boomerke?
Moge die dag er ooit komen waarop uw schrijfsels zullen worden gevalideerd en erkend als uitingen van het kranige verzet dat misdadig afwezig bleef bij de goegemeente in tijden van collectieve waanzin, hoogverraad, culturele genocide en algehele capitulatie.
Thanks bro, but I'm just doing it for the LOLZ
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 10:54   #208
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Gaat dat nog met die versleten ogen van u, boomerke?
Ik geef gewoon een psychiatrisch profiel dat ik van u kan maken op basis van wat je hier schrijft.

Op geweld gerichte vrouwenhaters: dat zijn de jihadi's en dat ben jij.
Oud Vandaag, 12:42   #209
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij schrijven gewoon ons gedacht, jij komt mij hier eerder over als een 'macho'.

Ik zeg gewoon dat westerse vrouwen oninteressant zijn, en dat het leven veel aangenamer en goedkoper is zonder westerse vrouwen. Ga wandelen, koop een videospel, .... de westerse samenleving is dood dankzij het feminisme, ze kunnen nu een beetje gaan janken in de gazet zoals Gwendolien Rutten over de superioriteit van 'onze' waarden, wij spelen niet meer mee.
Vind u die waarden dan niet superieur ?
Wanneer u vrouwen met grote onafhankelijkheid " oninteressant " vind zegt dit iets over u maar daarom nog niet over onafhankelijke vrouwen en die vind je het meest in het Westen, of landen die Westerse waarden als basis voor de ordening van hun samenleving zien.

Wat zegt het over mannen die onafhankelijke vrouwen omschrijven zoals u doet?
En ja of u wilt of niet het zijn onze waarden, maar wanneer u zich daarin niet vinden kunt, zijn er vast plaatsen waar u zich meer thuis voelt?
Misschien is Iran iets voor u, of Saoudi Arabie?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 12:45   #210
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Culturen die feministen verwelkomen hebben zich schuldig gemaakt aan het schenden van de mensenrechten. En misbruiken diezelfde mensenrechten om hier bestaansrecht op te eisen.

Daarmee ontwijk je wel de vraag. Want het waren vooral feministen die andersdenkenden allerlei scheldnamen toedichtten en deze horde migranten verwelkomde onder slogans van "refugees welcome".
Mede mogelijk gemaakt door mensen als U alice. Feministen hebben gecollaboreerd met de jihad en dat is een stap te ver gewoon.
Wie dat doet gaat onvergeeflijk op mijn shitlist.
Dat is een domme opmerking. U weet helemaal niet of wie vluchtelingen verwelkomt ook feministe is, die zaken hebben niets met mekaar te maken.
Vrouwenrechten zijn mensenrechten, ongelofelijk, die van de pot gerukte opmerkingen hier.
Oud Vandaag, 12:49   #211
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals je zelf stelt : vrouwen zijn niet langer economisch afhankelijk van mannen. Ze hebben dus geen mannen meer nodig. Ik pas mij aan die realiteit aan. Vanavond ga ik een wandeling maken met kameraden door het Pajottenland, en dan gaan we een kleinigheid eten. Dat is het goede leven. Ik zal dan eens denken aan hoe gelukkig al die mannen zijn die vanavond naast hun 'schatje' naar 'so you think you can dance' gaan kijken, lol. Mannen hebben geen vrouw meer nodig, en dat besef is razendsnel aan het groeien. Een feministe is gewoon onaantrekkelijk en veeleisend. 'Men on Strike'! Wij zijn levenslang op vakantie en de vrouwen blijven kinderloos achter. We zullen dan nog eens zien wie niet zonder wie kan.

https://www.amazon.com/Men-Strike-Bo.../dp/1594037620
Wanneer je relaties gelijk stelt aan economisch onafhankelijkheid, kun je zeggen dat mannen en vrouwen mekaar niet meer nodig hebben.
Maar buiten die neanderthalercultuur, zijn er mannen en vrouwen die economisch niet van mekaar afhankelijk zijn maar mekaar graag zien, samen door het leven willen, met alle ups en downs.
Al of niet met kinderen, die individuele vrijheid heb je hier, een van die waarden die u niet interessant vindt.

Laatst gewijzigd door alice : Vandaag om 12:49.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be