Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2012, 23:01   #81
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
''Haat'' is uw nieuw stopwoord. Iedereen die zijn mening zegt, of de waarheid zegt is voor u een ''hater''. Wel filo, jij haat waarheid. Jij haat realiteit.

Vreemd genoeg, zijn zionisten voor jou nooit ''haters''...

.
Dat was mij nog niet opgevallen. Maar nu je dat zegt ... wat steekt daar achter?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 23:13   #82
Elbow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2011
Berichten: 3.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
''Haat'' is uw nieuw stopwoord. Iedereen die zijn mening zegt, of de waarheid zegt is voor u een ''hater''. Wel filo, jij haat waarheid. Jij haat realiteit.

Vreemd genoeg, zijn zionisten voor jou nooit ''haters''...

.
Zijn haat tav Amerikanen steekt hij niet onder stoelen of banken en is ongeveer even intens als de haat van het olijke duo A & A tav van VB-ers.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 23:21   #83
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat was mij nog niet opgevallen. Maar nu je dat zegt ... wat steekt daar achter?
Een vreselijk inconsistent iemand.

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 18:34   #84
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@ Sjaax

We kunnen het daarover eens zijn. Maar de antwoorden van de antagonisten is een puur politiek gegeven en heeft verder geen enkele emotionele inhoud.

Waarde derhalve uno nada zero en verder zal er weinig gebeuren.

Men bedreigt elkaar met loze bluf, maar verder niets. Een klap op een lege zak dus.
Iig slaat Nederland een pleefiguur. Bolkestein waarschuwde er tien jaar geleden voor bij Fortuyn, maar nu is het dan Rutte die het veroorzaakt.

De enige Nederlandse niet-PVV'ers in het EP die tegen veroordeling van het MOE-scheldpunt stemden, waren Daniël vd Stoep (ex-PVV) en Dennis de Jong (SP). Zelfs de leden van regeringspartijen van VVD en CDA stemden voor.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2012, 20:50   #85
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Europees Parlement veroordeelt meldpunt Wilders

Een overweldigende meerderheid in het Europees Parlement heeft de website van Geert Wilders' PVV veroordeeld die Nederlanders oproept om misdrijven van Midden- en Oost-Europeanen te melden. De Nederlandse minister-president Mark Rutte wordt met klem verzocht eindelijk op het meldpunt te reageren en zich "namens de regering van dit betreurenswaardig initiatief te distantiëren".

Veroordelen
Niet enkel moet de regering-Rutte het meldpunt veroordelen, ze mag ook alle beleidsinitiatieven en -voorstellen van de PVV die ingaan tegen de Europese grondwaarden "niet gedogen". Dat geldt als een duidelijke verwijzing naar de regeringsconstructie in Den Haag, waar de PVV de minderheidsregering-Rutte vanuit de oppositie gedoogt. Ook moeten de Nederlandse autoriteiten onderzoeken of de website aanzet tot haat en discriminatie.

Rutte herhaalt in de brief dat het meldpunt een initiatief is van één politieke partij, de Partij voor de Vrijheid, en de website "geenszins de gedachten of het beleid van de regering over arbeidsmigratie uit Midden- en Oost-Europese landen" reflecteert.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld/...-Wilders.dhtml
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2012, 21:03   #86
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Wat is dat voor een zootje? Wie heeft hier de macht? Premier Rutte weigert de woorden uit te spreken die het EP verordineerd heeft.
Als de EU Berlusconi zo snel kon weg krijgen, dan moet dat met de premier van zo'n klein landje toch ook niet al te moeilijk zijn?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2012, 21:03   #87
Scheet in een fles
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 april 2011
Berichten: 582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ik heb geen klachten over Oost Europeanen. Goed, het is een bestaand feit dat Roemenie een land is met het de opleiding "Hoe wordt ik crimineel" .... Georganiseerde bedelarij - Roemenen worden in busjes bij de supermarkten afgezet om te bedelen tegen het spelen van een beetje muziek. Af en toe geef ik ze wat. In Frankrijk bedelen ze gewoon zonder iets te doen. Hebben dan een kat of een hond bij zich. Maar nee, ik heb geenklachten over Oost Europeanen.

Mijn zuster vertelde echter andere verhalen uit Frankrijk. Hoe de Algerijnse en Marokkaanse criminelen elkaar te lijf gaan.
Populair is op dit moment de "Barbuq" - het in brand steken van tegenstanders.
Wat we hier Roemenen en Bulgaren noemen zijn zigeuners. Je moet eens tegen een echte (blanke) Roemeen of Bulgaar zeggen dat er hier veel Roemenen/Bulgaren zitten, heb dat overlaatst nog tegen een Erasmus meisje gedaan, ik dacht dat ik haar maat 37 tegen mijn smikkel ging krijgen.
Scheet in een fles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2012, 21:32   #88
Scheet in een fles
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 april 2011
Berichten: 582
Standaard

Ik zie hoegenaamd niet in wat mensen tegen Slaven kunnen hebben. Die mensen werken hard voor weinig geld en hun cultuur staat dicht bij de onze. Ik woon naast een Poolse familie en die mensen zijn vriendelijker en jovialer dan veel Vlamingen.

Ik heb zo de indruk dat men kan kappen op hen zonder het risico als racist bestempeld te worden, hetgeen niet mogelijk is met Marokkanen en Turken. Ook hebben ze minder lange tenen dan laatstgenoemde groep. Daarom lijken sommigen een ideaal doelwit te hebben gevonden voor hun opgekropte frustraties tegenover immigranten in het algemeen.
Scheet in een fles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be