Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2004, 15:58   #21
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Juist, Solana is ook Arafat beu en heeft dat duidelijk laten weten. Nu zijn ze elkaar aan het uitmoorden in Gaza, en dan zal Dahlan wel aankomen.
Maar erzijn er altijd die wat maniakaal te werk gaan:

[size=5]Voorzeker dezelfde die beweren dat de Holocaust "wat zever" is en die er precies spijt van hebben dat "ze de Holocaust hebben overleefd"[/size].
dat buffertje toch....de frustraties moeten hoog oplopen om leugens te vertellen....

heb dat namelijk nooit beweerd
maar van een joods fundamentalist als hij verbaasd het me niet, dat hij dat wil herhalen, één van zijn zoveelste leugens
__________________
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:00   #22
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
grote trend ? nee, dat bedoel ik geenzins. dan zou dat ook blijken uit de politiek van de USA
maar er is toch een mentaliteitswijziging aan het groeien
Jaja, net als in Vlaanderen een mentaliteitswijziging is aan het groeien tov onafhankelijkheid, kijk maar naar de BUB!
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:04   #23
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

de bub daarmee vergelijken is pas vergetrokken.


maar als jij wil beweren dat de doorsnee amerikaan Israel de hemel in prijst, mij niet gelaten hoor.
Als een organisatie met 2, 5 miljoen mensen zoiets vertelt is , ook al is dat dan maar 1%, is dat een beduidend cijfer.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:08   #24
tabufferkwa
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 1.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Jaja, net als in Vlaanderen een mentaliteitswijziging is aan het groeien tov onafhankelijkheid, kijk maar naar de BUB!
Voor sommigen zijn 1% een mentaliteitswijzging, maar tellen 25% van de Vlamingen niet mee...

[size=5]Voorzeker dezelfde die beweren dat de Holocaust "wat zever" is en die er precies spijt van hebben dat "ze de Holocaust hebben overleefd"[/size].
__________________
Wanneer de schijver van deze zinnen:
"tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " ,
“Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert”

[font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font=&quot]
[font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font]
[/font]
[font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font]

tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:08   #25
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
ja, dat zijn diegenen die kritiek hebben op israel....

is dit gedrag eigen aan een strekking of zo om elke kritiek op israel af te doen als anti semistisch dan weer nazistisch of extreem links, en marginalen?

wel grappig maar hoegenaamd niet accuraat.
Feit is dat kritiek op Israël meestal geuit wordt door mensen die er nog nooit een voet hebben gezet. En idd het is altijd hetzelfde zooitje: de communisten met hun rode hammer en sikkel vlag meestal gevolgd door een bende 16-jarige jongeren met piercings en Dredlooks blowend en boerend en volledig gedrogeerd. En van zulke mensen heeft een staat dan lessen in democratie te ontvangen. hey laat me nie lachen man
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:12   #26
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Feit is dat kritiek op Israël meestal geuit wordt door mensen die er nog nooit een voet hebben gezet. En idd het is altijd hetzelfde zooitje: de communisten met hun rode hammer en sikkel vlag meestal gevolgd door een bende 16-jarige jongeren met piercings en Dredlooks blowend en boerend en volledig gedrogeerd. En van zulke mensen heeft een staat dan lessen in democratie te ontvangen. hey laat me nie lachen man
u verwart betogingen met een algemene opninie die ook vertolkt wordt door de politici.
dat zootje waarover u het heeft , laat de politiek volkomen koud. het gaat dus wel over een heel wat ruimere groep
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:17   #27
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
u verwart betogingen met een algemene opninie die ook vertolkt wordt door de politici.
dat zootje waarover u het heeft , laat de politiek volkomen koud. het gaat dus wel over een heel wat ruimere groep
Geef dan maar eens een voorbeeld wie tot die ruimere groep allemaal behoort???Ik ben benieuwd. Wat de politiekers betreft die praten natuurlijk graag hun broodheren na en de linkse loges in dit land. Nu de Maghrebijnen ook stemrecht krijgen zijn de meeste graag bereid de kaart van Arafat en hamas te trekken. Zo zijn toch immers politiekers, wiens brood men eet, wiens woord men spreekt....gelukkig zijn er andere Marc Eyskens (CD&v), Claude Marinower(VLD), André Gantmann(VLD), Marc Wajsberg(VLD) en ik een hoop Vlaams Blokkers ook en ik kan nog wel ff doorgaan hoor B.G
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:23   #28
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

u noemt graag enkele politici , dat is dus een minderheid.


dan mag u meteen het standpunt van de belgen in de UN verklaren.
u mag tevens de beweringen van die joodse fundamenatlist hier op het forum verklaren alsof Belgie anti israel zou zijn.

het gemeentelijke stemrecht van migranten speelde vroeger hoegenaamd niet mee, dus dat is de reden ook niet.

nee, mijn beste het is een algemene trendbreuk in europa om de slachtofferrol van uw groep door te trekken in het heden en als excuus te dienen om de palestijenen langzaam dood te drukken. de vexille wou u dit eveneens subtiel duidelijk maken, maar helaas...
wat er gebeurt is 2 generaties gelleden, is erg, maar daar hebben WIJ niets mee te maken en het geeft ook geen voorrechten zoals "gevoeligheid" "onschendbaarheid voor internationale wetgeving" of het recht om een ander volk dood te nijpen...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:26   #29
tabufferkwa
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 1.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Feit is dat kritiek op Israël meestal geuit wordt door mensen die er nog nooit een voet hebben gezet. En idd het is altijd hetzelfde zooitje: de communisten met hun rode hammer en sikkel vlag meestal gevolgd door een bende 16-jarige jongeren met piercings en Dredlooks blowend en boerend en volledig gedrogeerd. En van zulke mensen heeft een staat dan lessen in democratie te ontvangen. hey laat me nie lachen man
[size=5]Voorzeker dezelfde die beweren dat de Holocaust "wat zever" is en die er precies spijt van hebben dat "ze de Holocaust hebben overleefd"[/size].
__________________
Wanneer de schijver van deze zinnen:
"tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " ,
“Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert”

[font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font=&quot]
[font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font]
[/font]
[font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font]

tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:27   #30
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

dat buffertje toch....de frustraties moeten hoog oplopen om leugens te vertellen....

heb dat namelijk nooit beweerd
maar van een joods fundamentalist als hij verbaasd het me niet, dat hij dat wil herhalen, één van zijn zoveelste leugens
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:39   #31
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
u noemt graag enkele politici , dat is dus een minderheid.


dan mag u meteen het standpunt van de belgen in de UN verklaren.
u mag tevens de beweringen van die joodse fundamenatlist hier op het forum verklaren alsof Belgie anti israel zou zijn.

het gemeentelijke stemrecht van migranten speelde vroeger hoegenaamd niet mee, dus dat is de reden ook niet.

nee, mijn beste het is een algemene trendbreuk in europa om de slachtofferrol van uw groep door te trekken in het heden en als excuus te dienen om de palestijenen langzaam dood te drukken. de vexille wou u dit eveneens subtiel duidelijk maken, maar helaas...
wat er gebeurt is 2 generaties gelleden, is erg, maar daar hebben WIJ niets mee te maken en het geeft ook geen voorrechten zoals "gevoeligheid" "onschendbaarheid voor internationale wetgeving" of het recht om een ander volk dood te nijpen...
Nog steeds hebt u nog niet op mijn vraag geantwoord wie tot die ruimere groep behoort??? Tegenwoordig is het idd bon ton om anti-Israël te zijn, zoals het in intellectuele kringen ook bon ton is om links te zijn maar het gewone volk denkt er anders over. Bent u al in Israël geweest??? in de bezette gebieden??? Toch denkt u te menen dat wat de VRT in haar journaal toont, de objektieve waarheid is. Ik dacht toch dat u méér intellect had B.G.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:49   #32
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Ik denk dat ik dubbel begin te zien... tabufferkwa: is dat om elke kritiek op Israël de kop in te drukken dat je dat zoveel blijft herhalen?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 16:58   #33
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Ik denk dat ik dubbel begin te zien... tabufferkwa: is dat om elke kritiek op Israël de kop in te drukken dat je dat zoveel blijft herhalen?
vindt het wel grappig hoor...
geeft alleen maar zijn frustratie aan.
en ja, de truukendoos om kritiek te doen verstommen staat weer open, en dat heeft alleen een averrechts effect !

hij ziet blijkbaar ook niet dat er een israelisch kind in mijn handtekening te zien is, het is miserie aan beide kanten.... maar voor hem is er maar één
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 21 juli 2004 om 16:59.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be