Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juni 2013, 22:28   #41
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er valt hier niets te lachen, hoor.
Dat bepaald ieder individu voor zichzelf.

Ik schoot wel even in de lach, wat ga je eraan doen?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 23:11   #42
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
WTF... die foto's zag ik niet eerder. Van waar en wanneer is dat ? Zijn er objectieve bronnen om te (proberen) duiden wie verantwoordelijk is voor die gruwel ?
Dat is dagelijkse kost door Assad's oorlogsvliegtuigen, hij vuurt zelfs scuds op zijn populatie.

Scud van vandaag:

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=bhasi2_aMBk


Zoek ook maar eens hier naar foto's: Bayda and Baniyas massacres. Dan zie je over welke 'terroristen' de butcher het heeft.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 23:18   #43
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
U wil oorlog met Israël dan?
Natuurlijk sta ik achter de bevrijding van Palestina.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 23:22   #44
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ook de prominentie van Alawieten in het Syrische leger, die tot de heerschappij van de clan-Assad leidde, in alliantie met een bepaalde Sunnitische bourgeoisie, dateert uit de tijd van het Frans mandaat.
Dat Westers gecreëerd regime heeft nooit credebiliteit gehad. Nu niet, 50 jaar geleden niet.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 23:23   #45
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Natuurlijk sta ik achter de bevrijding van Palestina.
Stop eens manneke, je bent ziek. Ga naar de dokter.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 23:48   #46
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
de Dixies en Antoons en Heliassen...
... De Zonbrons (lalaland), Nr10's (vulgaire racist die nog zit te huilen om de val van Constantinopel) en de tomm'en (de Russische agent) ...

Heb je nu een punt? De meerderheid op dit forum zijn (extreem) rechtse knakkers en anti-islam die enkel maar Assad en zijn Westers gecreeërde dictatuur steunen omdat die in hun ogen een "seculier" Syrië wil. Volgens jouw heeft dat waarde, voor mij niet en ga zeker mijn mening niet aanpassen omwille van wat een meerderheid al dan niet denkt.

Laatst gewijzigd door Salah : 10 juni 2013 om 00:16.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 03:14   #47
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Eerder een agent die de westerse agenda volgt en moslim tegen moslim probeert op te zetten, Shia tegen Sunni.
Omdat ik kritiek uit op de Iraanse dictatuur en de de leiding van Hezbollah volg ik "een Westerse agenda" en stook ik oorlog tussen Shia's en Sunni's?

Als ik kritiek uit op de dictatuur van Saudi Arabië zoek ik oorlog met Salafisten?

Wat een kromme redenering, te belachelijk voor woorden.


De ex baas van Hezbollah heeft gelijk, Iran stookt onnodige oorlog, niet ik. Maar daarover heb je geen woord te zeggen, dat past niet in uw "Ayatollah's are the good guys VS the West" kraam.

Laatst gewijzigd door Salah : 10 juni 2013 om 03:16.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 03:17   #48
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Omdat ik kritiek uit op de Iraanse dictatuur en de de leiding van Hezbollah volg ik "een Westerse agenda" en stook ik oorlog tussen Shia's en Sunni's?

Als ik kritiek uit op de dictatuur van Saudi Arabië zoek ik oorlog met Salafisten?

Wat een kromme redenering, te belachelijk voor woorden.


De ex baas van Hezbollah heeft gelijk, Iran stookt onnodige oorlog, niet ik. Maar daarover heb je geen woord te zeggen, dat past niet in uw "Ayatollah's are the good guys VS the West" kraam.

Zio!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 03:22   #49
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
...

Al-Qaida is dan weer een creatie van Washington in de jaren '80.

M.a.w.: in Syrië strijden de monsters gecreëerd door Parijs en Washington tegen elkaar. En als olifanten vechten, wordt het gras verpletterd, zo wist reeds Zhou Enlai.
Waarheid, als een koe.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 03:58   #50
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Zwijg als je niet weet waar je over praat. Alle golfstaten zijn dictaturen.

Hezbollah provoking the world, ex-militia chief says
@zionistische Salah citeert weerom de zionistische media

http://www.jpost.com/Middle-East/Ex-...vention-315912

http://english.alarabiya.net/en/News...hief-says.html
Prima werk. De zionistische trol citeert letterlijk:
  1. de zionistische pers
  2. de engelstalige propaganda afdeling van alarabiya (eigendom van familieleden van "Saudi Arabia's King Fahd")
Die laatste heeft het waarschijnlijk van de eerste overgenomen. De laatsten zitten net als de eersten tot over hun oren in Syrië. De eersten mogen dat niet al te opvallend doen wegens alom gehaat. De laatsten kopen wapens in de miljarden.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 04:16   #51
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De zionistische trol citeert letterlijk:
Ik citeer letterlijk de ex Hezbollah baas. Gaat ge beweren dat het interview nooit plaatshad? Zionistische trol en verdediger van Israël dat ge zijt. Ik zet u ook op de negeer. Komt toch niks deftig uit.

Citaat:
Former Hezbollah Secretary-General Subhi al-Tufayli criticized the Lebanese Shiite militia group for its military intervention in Syria in a television interview with Al Arabiya News, aired Friday.
Hier is hij nog aan het woord:


Ex Hezbollah Chief says we are Israel's border guard and we protect their borders

http://www.youtube.com/watch?v=hV8 OlPGTgQ8

(aaneenplakken of anders verschijnt er een smiley)



Former Hezbollah Leader: Hezbollah Members Killed in Syria Go to Hell

http://www.youtube.com/watch?v=0_4d7HnUWUI

Laatst gewijzigd door Salah : 10 juni 2013 om 04:25.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 04:23   #52
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Jihadisten & zionisten


Tarik Taketloune is de derde gesneuvelde Belg in Syrië van wie het nieuws bevestigd is. Hij behoorde bij de dertigkoppige bende van zijn stadsgenoot Houssien Elouassaki, de ex-gehandicaptenhelper en huidige 'oorlogschef' van Shariah4Belgium die momenteel met zijn mannen achter de linies in Syrië rondwaart om er de zogenaamde 'ongelovigen' te onthoofden.

Vorige week dook nog een gruwelijk filmpje op waarbij een weerloze man met een bot mes de keel wordt overgesneden. Op de achtergrond klinkt Vlaams met Arabische tongval. De schokkende moord is hoogstwaarschijnlijk toe te schrijven aan 'Emir' Houssien en zijn bende.
Bron
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 04:58   #53
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Jihadisten & zionisten


Tarik Taketloune is de derde gesneuvelde Belg in Syrië van wie het nieuws bevestigd is. Hij behoorde bij de dertigkoppige bende van zijn stadsgenoot Houssien Elouassaki, de ex-gehandicaptenhelper en huidige 'oorlogschef' van Shariah4Belgium die momenteel met zijn mannen achter de linies in Syrië rondwaart om er de zogenaamde 'ongelovigen' te onthoofden.

Vorige week dook nog een gruwelijk filmpje op waarbij een weerloze man met een bot mes de keel wordt overgesneden. Op de achtergrond klinkt Vlaams met Arabische tongval. De schokkende moord is hoogstwaarschijnlijk toe te schrijven aan 'Emir' Houssien en zijn bende.
Bron
Tarik Taketloune, uit Vilvoorde. Sierlijk overleden. De broer, met domicilie in Willebroek, werd een paar dagen geleden gearresteerd. Uit dat artikel:
Hij behoorde bij de dertigkoppige bende van zijn stadsgenoot Houssien Elouassaki.
Uit het clubje rond sharia4belgium dus. Vermits die ginder in groep opereren is de kans redelijk groot dat al deze "vlamingen"/"belgen" betrokken waren bij de gruwelijke misdaden, recent aan het licht gekomen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 juni 2013 om 04:59.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 05:34   #54
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De kritiek van Washington, Parijs en Londen is des te hypocrieter vermits Parijs Ayatollah Khomeini heeft opgevangen en alle middelen heeft gegeven om vanuit zijn Frans ballingsoord de Iraanse revolutie te claimen. Ook de prominentie van Alawieten in het Syrische leger, die tot de heerschappij van de clan-Assad leidde, in alliantie met een bepaalde Sunnitische bourgeoisie, dateert uit de tijd van het Frans mandaat.

Al-Qaida is dan weer een creatie van Washington in de jaren '80.

M.a.w.: in Syrië strijden de monsters gecreëerd door Parijs en Washington tegen elkaar. En als olifanten vechten, wordt het gras verpletterd, zo wist reeds Zhou Enlai.
Dat is veel te kort door de bocht. Er spelen veel meer belangen. Om te beginnen de belangrijkste mondiale vijand van Washington, vijand nummer een, Moskou, en het aloude euraziatische hartland.

Om dat hartland te verzwakken schakelt Washington proxy's in waarvan het meent dat de belangen ervan gelijklopend zijn met de belangen van Washington. De Britten, zeker. De Fransen, sinds Sarkozy (onder De Gaulle zou het geen waar zijn). Israel. De klassiekers.

Wat de EU betreft. Men wil in Washington absoluut vermijden dat de relaties tussen Brussel en Moskou verbeteren. Dat is niet in het belang van Washington. De Britten mogen van Washington zelfs geen referendum organiseren over de EU. Anders spreekt Washington er niet meer mee. De Am. hebben de Britten broodnodig om de EU te infiltreren. En Israel moet op aangeven van Washington Turkije het handje schudden, zeer tegen de zin van Israel.

Turkije is eigenlijk in de huidige constellatie voor Washington het sleutelland, zoals Washington de wereld wil kneden. Enorme diplomatieke en andere inspanningen worden er gedaan om Turkije te bewerken, om het in de watten te leggen. Qatar en Saoedi-Arabië zijn de twee andere proxy's die in de watten gelegd worden. Niet geheel zonder belang voor henzelf want voor Qatar en Saoedi-Arabië is de inzet ook behoorlijk hoog.

Eigenlijk heeft het allemaal niets met de persoon van president Assad te maken. Het is gewoon, de president zit hen in de weg, voor wat hun belangen betreft, voor wat hun visie betreft over hoe zij de wereld willen kneden. Meer is er niet aan de hand.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 juni 2013 om 05:36.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 09:05   #55
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat bepaald ieder individu voor zichzelf.
Neen, dat wordt reeds in de baarmoeder bepaald.

Citaat:
Ik schoot wel even in de lach, wat ga je eraan doen?
Niets.

Hoe komt het eigenlijk dat je dikwijls in de lach schiet bij het zien van foto's en video's van moorden?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 09:13   #56
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Dat is veel te kort door de bocht. Er spelen veel meer belangen. Om te beginnen de belangrijkste mondiale vijand van Washington, vijand nummer een, Moskou, en het aloude euraziatische hartland.

Om dat hartland te verzwakken schakelt Washington proxy's in waarvan het meent dat de belangen ervan gelijklopend zijn met de belangen van Washington. De Britten, zeker. De Fransen, sinds Sarkozy (onder De Gaulle zou het geen waar zijn). Israel. De klassiekers.

Wat de EU betreft. Men wil in Washington absoluut vermijden dat de relaties tussen Brussel en Moskou verbeteren. Dat is niet in het belang van Washington. De Britten mogen van Washington zelfs geen referendum organiseren over de EU. Anders spreekt Washington er niet meer mee. De Am. hebben de Britten broodnodig om de EU te infiltreren. En Israel moet op aangeven van Washington Turkije het handje schudden, zeer tegen de zin van Israel.

Turkije is eigenlijk in de huidige constellatie voor Washington het sleutelland, zoals Washington de wereld wil kneden. Enorme diplomatieke en andere inspanningen worden er gedaan om Turkije te bewerken, om het in de watten te leggen. Qatar en Saoedi-Arabië zijn de twee andere proxy's die in de watten gelegd worden. Niet geheel zonder belang voor henzelf want voor Qatar en Saoedi-Arabië is de inzet ook behoorlijk hoog.

Eigenlijk heeft het allemaal niets met de persoon van president Assad te maken. Het is gewoon, de president zit hen in de weg, voor wat hun belangen betreft, voor wat hun visie betreft over hoe zij de wereld willen kneden. Meer is er niet aan de hand.
Het is raar: ik geef een aantal feiten aan die de blik op de zaken verruimen en de complexiteit laten zien. Jij zegt dan: "dit is te kort door de bocht" en komt dan zelf met een eenvoudigere theorie die de complexiteit reduceert tot een binaire oppositie tussen Washington en Moskou.

Die dynamiek speelt natuurlijk, maar zoals je zelf al aangeeft door de eigen belangen van Ankara, Doha en Ryadh te vermelden, de zaken zijn complexer. De oorsprong van de huidige problemen vinden we reeds in het Sykes-Picot akkoord in 1916, en daar waren de VS nog niet bij betrokken.

De gevolgen van dit verdrag en met name het Frans mandaat in Syrië (dat heel anders verliep dan voorzien in het verdrag) zetten een dynamiek in gang in Syrië tussen de verschillende bevolkingsgroepen, een dynamiek waarvan we vandaag de gevolgen zien.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 17:03   #57
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Omdat ik kritiek uit op de Iraanse dictatuur en de de leiding van Hezbollah volg ik "een Westerse agenda" en stook ik oorlog tussen Shia's en Sunni's?

Als ik kritiek uit op de dictatuur van Saudi Arabië zoek ik oorlog met Salafisten?

Wat een kromme redenering, te belachelijk voor woorden.


De ex baas van Hezbollah heeft gelijk, Iran stookt onnodige oorlog, niet ik. Maar daarover heb je geen woord te zeggen, dat past niet in uw "Ayatollah's are the good guys VS the West" kraam.
Iran is een verschrikkelijk regime dat met een aantal verschrikkelijke zaken - moord op opposanten, het doodvonnis voor Salman Rushdi, verplichting van hoofddoeken - de islam een slechte naam bezorgt. Dat zij ook nu louter hun geopolitieke belangen dienen zonder humanitaire overwegingen te kennen, hoeft niet te verbazen.

Toch moeten we solidair zijn met het Iraanse volk t.o.v. de imperialistische agressie.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 17:21   #58
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Dat Westers gecreëerd regime heeft nooit credebiliteit gehad. Nu niet, 50 jaar geleden niet.
Dat is te kort door de bocht. De Fransen hebben inderdaad de Alawieten massaal gerecruteerd voor het leger. Dit had als indirect gevolg zovele jaren later een machtsovername door Hafez el-Assad, 43 jaar geleden. Zijn "pragmatische", "rechtse" fractie zegevierde ten koste van de linkse fractie en dit binnen een Ba'ath-regime dat grosso modo wel nationalistisch, tiersmondistisch en pro-Sovjet bleef.

Of heb je aanwijzingen dat Washington, Londen of Parijs de Assad-coup steunden?

Het is zeker niet onmogelijk, daar hij de linkerzijde inderdaad liquideerde wat Washington, Londen of Parijs zeker goed uitkwam, maar een motief is onvoldoende, er moet ook bewijs zijn.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 17:22   #59
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.056
Standaard

Iraanse studenten in Teheran nog voor de staatsgreep van 1979 door de religieuze gekken :
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 10 juni 2013 om 17:39.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 17:25   #60
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.056
Standaard

Iraanse vrouw vandaag, die een vermaning krijgt van de religieuze politie, betreffende haar kleding die niet "in orde" zou zijn :
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 10 juni 2013 om 17:38.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be