Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juni 2013, 13:25   #81
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Waar spreek ik over "al diegenen"?



Over welke theorieën heb je het?



Door zo wild om je heen te slaan bij het ontkennen, maak je de gemaakte indruk alleen maar sterker. Waarom doe je dat?



Om je op basis daarvan te vragen waarom je dit begrip in deze discussie gebruikt. Je antwoord?
1: AL spreek je over een klein deel. Het slaat nergens op.

Mensen gaan geweld niet grappig omdat er op tv soms een grapje over gemaakt word.

2: De theorieën dat mensen agressief zouden worden van gewelddadige films, games enz.

Die redeneringswijze is op hetzelfde niveau als zeggen dat als een jongetje van kids af aan meisjes kleding draagt het vanzelf mentaal een meisje gaat worden.

3: Ontkenning? Ik vind geweld an sich niet grappig. Of jij dat nu gelooft of niet zal mijn reet roesten.

4: http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

"Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,".
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 16:12   #82
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: AL spreek je over een klein deel. Het slaat nergens op.

Mensen gaan geweld niet grappig omdat er op tv soms een grapje over gemaakt word.

2: De theorieën dat mensen agressief zouden worden van gewelddadige films, games enz.

Die redeneringswijze is op hetzelfde niveau als zeggen dat als een jongetje van kids af aan meisjes kleding draagt het vanzelf mentaal een meisje gaat worden.
Bewijs?

Citaat:


3: Ontkenning? Ik vind geweld an sich niet grappig. Of jij dat nu gelooft of niet zal mijn reet roesten.

4: http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

"Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,".
En wat is het verband met deze discussie? Voel je woede, irritatie of verdriet?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 juni 2013 om 16:13.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 17:42   #83
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

De nieuwe president:



Citaat:
De gematigde en hervormingsgezinde kandidaat Hassan Rowhani heeft met meer dan 50 procent van de stemmen de Iraanse presidentsverkiezingen gewonnen. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken in Teheran laten weten. Daarmee haalt de 64-jarige Rowhani al in de eerste stemronde de vereiste absolute meerderheid en is er volgende week geen tweede stemronde nodig.
Rowhani haalde 50,68 procent van de stemmen en overvleugelde zo de vijf andere conservatieve kandidaten. Dat betekent dat er een eind komt aan acht jaar van conservatief bewind onder Mahmoed Ahmadinejad. Die mocht, zoals de grondwet dat voorschrijft, zich niet meer kandidaat stellen.

Rowhani is hoofdonderhandelaar geweest in de gesprekken met het westen over het nucleaire programma van Iran. Als president wil hij een einde maken aan het internationale isolement van zijn land. Het westen verdenkt er Teheran van onder de dekmantel van civiel onderzoek aan atoomwapens te werken.

Rowhani wil zowel inzake binnenlands als buitenlands beleid een nieuwe wind doen waaien. Een breuk in het beleid van de islamitische republiek zal er evenwel niet komen. Strategische dossiers zoals het nucleaire en de internationale relaties staan nog altijd onder de directe bevoegdheid van de hoogste geestelijke leider, ayatollah Ali Khamenei.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 18:30   #84
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Rohani vindt dat het regime rechten van burgers schendt en de economie ruïneert.

Rowhani is hoofdonderhandelaar geweest in de gesprekken met het westen over het nucleaire programma van Iran. Als president wil hij een einde maken aan het internationale isolement van zijn land.
Duidelijk een man die oorlog wil stoken onder moslims, sommigen zullen hier zelfs beweren dat hij een agent van Israel is. Hahaha.

Uit de beknopte gekozen keuze die de Iranezen hadden is dit een duidelijk signaal naar het regime toe. Ik ben benieuw naar wat die kan brengen.

Laatst gewijzigd door Salah : 15 juni 2013 om 18:35.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 18:41   #85
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.984
Standaard

een geestelijke als politieke leider..................enough said.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 18:55   #86
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Ik vind het Iraanse politieke regime wel goed en voorbeeld hoe een Vlaamse republiek er zou kunnen uitzien, uiteraard met de Rooms-Katholieke Kerk als staatsgodsdienst.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 19:12   #87
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Bewijs?



En wat is het verband met deze discussie? Voel je woede, irritatie of verdriet?
1: Bewijs in de wetenschap bestaat niet weet je nog.

Maar even serieus. Jij beweerd dat mensen geweld grappig vinden omdat op Amerikaanse tv programma's er grappen om worden gemaakt. Maar daar heb je dan geen enkele bron voor. Het is gewoon psychologie van de koude grond.

Jij bent dus degene die met het "bewijs" moet komen.

2: Nee.. maar jij bent daar wel op uit.

Door telkens maar te herhalen dat ik geweld grappig zou vinden. Terwijl ik al meerdere malen heb gezegd dat dat helemaal niet zo is.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 19:18   #88
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Bewijs in de wetenschap bestaat niet weet je nog.
Je lult dus uit je nek.

Citaat:
Maar even serieus. Jij beweerd dat mensen geweld grappig vinden omdat op Amerikaanse tv programma's er grappen om worden gemaakt.
Neen, dat beweer ik helemaal niet. Je leest steeds wat er niet staat. Ik dank God dat ik de Grieks-Latijnse heb mogen doen.

Citaat:
Maar daar heb je dan geen enkele bron voor. Het is gewoon psychologie van de koude grond.
Het was eerder een zedenschets.

Citaat:
Jij bent dus degene die met het "bewijs" moet komen.
Jij beweert iets, dus als je het niet kan staven, durf daar dan gewoon voor uit te komen.

Citaat:
2: Nee.. maar jij bent daar wel op uit.

Door telkens maar te herhalen dat ik geweld grappig zou vinden. Terwijl ik al meerdere malen heb gezegd dat dat helemaal niet zo is.
Ik haal gewoon een aantal voorbeelden aan van zaken die je gezegd heb. Dat je daar zo agressief op reageert, is niet bepaald geruststellend.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 19:26   #89
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Dag kallikles.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be