Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 december 2014, 07:51   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard ‘EU betaalt Marokko voor migranten’

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Marokko gaat vluchtelingen opnemen zodat de migratiedruk op de Europese Unie afneemt. In ruil ontvangt Marokko Europese subsidie. Al geruime tijd werkt de EU aan een programma waarbij Marokko steun krijgt bij de integratie van migranten.
Stel ik mij de vraag of wij daar ooit iets voor gekregen hebben voor al die inwijkelingen die hier in groten getale ons kleine landje dat reeds volzet is komen overspoelen.


Wie zit er met de rommel en de miserie, de Europese landen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2014 om 07:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 07:58   #2
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Stel ik mij de vraag of wij daar ooit iets voor gekregen hebben voor al die inwijkelingen die hier in groten getale ons kleine landje dat reeds volzet is komen overspoelen.


Wie zit er met de
Citaat:
rommel en de miserie
, de Europese landen.
zo moogt ge het niet noemen hè t'is diversiteit en t'brengt rijkdom met zich mee ; hier eens gelezen op dit forum van een of ander politica haar uitspraak...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 08:05   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Wilde ik nu weer een krantenartikel in een totaal andere context duwen of zag ik het gewoon totaal verkeerd. (twijfelachtige zaak)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2014 om 08:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 09:29   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Misschien kregen 'wij' ook geld, om ons land te blijven laten volstromen met vreemdelingen, maar is dat ergens aan bepaalde vingers blijven plakken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 10:23   #5
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Stel ik mij de vraag of wij daar ooit iets voor gekregen hebben voor al die inwijkelingen die hier in groten getale ons kleine landje dat reeds volzet is komen overspoelen.


Wie zit er met de rommel en de miserie, de Europese landen.
Het is ook algemeen bekend dat ze die migranten over de grens naar Algerije zetten. Wanneer die dan terugkomen naar Marokko, vangt Marokko dubbel subsidie.

Eu-ro-pa wérkt!
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 11:13   #6
De Europeaan
Burger
 
De Europeaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2014
Locatie: Europa
Berichten: 188
Standaard

Op zich is dit niet het slechtste nieuws. Als die illegalen onze unie en bijgevold dus ook ons land binnen geraken kosten ze ons nog veel meer. Dan betaal ik liever om ze buiten de EU te houden.

Natuurlijk zou een betere optie zijn alles tegen te houden wat vanuit Afrika en Azië Europa probeert binnen te komen. Daar moet het geld naartoe gaan. Bewaking van buitengrenzen en alles retour naar land van herkomst.
__________________
Illegaal Schijnheilig Laaghartig Arrogant Marginaal
De Europeaan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be