Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 mei 2016, 18:52   #1
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard Op TV komen

Wie is hier ooit al op TV gekomen en geinterviewd geweest?
En hoe verliep dat?
Ik stel deze vraag omdat mijn dochter eerstdaags op TV zal verschijnen.
Binnen enkele dagen komt de filmploeg langs, 's anderendaags wordt het programma uitgezonden. Nu zit ik toch wel met een beetje zenuwen (zij natuurlijk ook)!
Iemand hier die wat tips kan geven?
Ps: omwille van de privacy van mijn dochter vernoem ik geen exacte dag, uur of zender.
Dankuuuuuuuuuuuuuuwel bij voorbaat!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 18:53   #2
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Geef ze de pil
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 18:58   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

amai amai ik zou zeggen van kort en bondig te antwoorden, niet al teveel straffe uitspraken ofzo te doen vermits ze knippen en plakken achteraf, .. ikzelf ben nooit op TV geweest noch geïnterviewd doch koester ik stiekem de droom van ooit in een soap mee te mogen spelen alhoewel dat wss nooit zal gebeuren, daarvoor ben ik te lelijk en acteren is ook niet aan me besteed, jammer genoeg
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 18:59   #4
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Geef ze de pil
??? Die slikt ze al 11 jaar hoor.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:01   #5
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
amai amai ik zou zeggen van kort en bondig te antwoorden, niet al teveel straffe uitspraken ofzo te doen vermits ze knippen en plakken achteraf, .. ikzelf ben nooit op TV geweest noch geïnterviewd doch koester ik stiekem de droom van ooit in een soap mee te mogen spelen alhoewel dat wss nooit zal gebeuren, daarvoor ben ik te lelijk en acteren is ook niet aan me besteed, jammer genoeg
Wat is me dat toch, waarom denk je dat? Ik heb hier een tijdje geleden een foto van jou gezien, en je bent zeker niet lelijker dan een ander hoor bem!
Was die "eskimo-foto", vond ik super!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:04   #6
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
amai amai ik zou zeggen van kort en bondig te antwoorden, niet al teveel straffe uitspraken ofzo te doen vermits ze knippen en plakken achteraf, .. ikzelf ben nooit op TV geweest noch geïnterviewd doch koester ik stiekem de droom van ooit in een soap mee te mogen spelen alhoewel dat wss nooit zal gebeuren, daarvoor ben ik te lelijk en acteren is ook niet aan me besteed, jammer genoeg
Waarom bel je niet jouw regionale zender naar aanleiding van je eerste boek dat je geschreven hebt? Mailen bedoel ik eigenlijk. Meestal vinden ze dat wel een reden om ook bij jou een cameraploeg te sturen hoor! Probeer het: je hebt niks te verliezen. Succes!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:05   #7
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
amai amai [b] ik zou zeggen van kort [/B]en bondig te antwoorden, niet al teveel straffe uitspraken ofzo te doen vermits ze knippen en plakken achteraf, .. ikzelf ben nooit op TV geweest noch geïnterviewd doch koester ik stiekem de droom van ooit in een soap mee te mogen spelen alhoewel dat wss nooit zal gebeuren, daarvoor ben ik te lelijk en acteren is ook niet aan me besteed, jammer genoeg
Dat is wel een goede raad, merçiekes. Ik zal het haar zeggen!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:06   #8
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Geef ze de pil
Ze woont al een tijdje zelfstandig, ze is een volwassen vrouw!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:06   #9
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

De media is niet te vertrouwen. Ze stellen je op een slinkse manier vragen en achteraf knippen en monteren ze alles zodat je gewoon zegt wat zij willen horen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:13   #10
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De media is niet te vertrouwen. Ze stellen je op een slinkse manier vragen en achteraf knippen en monteren ze alles zodat je gewoon zegt wat zij willen horen.
Het gaat eigenlijk niet om een interview op zich: het gaat om iets wat mijn dochter opgebouwd heeft, ze staat daarmee op de eerste plaats in Europa!
Het is iets wat "visueel" is, en dat gaan ze binnen enkele dagen komen filmen.
Dat staat bij haar thuis. Natuurlijk zullen ze haar wat vragen daarover stellen, maar de bedoeling van het programma is iets wat dus eerder visueel is.
Moeilijk om het te omschrijven omdat ik haar privacy wil beschermen.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:15   #11
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Wie is hier ooit al op TV gekomen en geinterviewd geweest?
En hoe verliep dat?
Ik stel deze vraag omdat mijn dochter eerstdaags op TV zal verschijnen.
Binnen enkele dagen komt de filmploeg langs, 's anderendaags wordt het programma uitgezonden. Nu zit ik toch wel met een beetje zenuwen (zij natuurlijk ook)!
Iemand hier die wat tips kan geven?
Ps: omwille van de privacy van mijn dochter vernoem ik geen exacte dag, uur of zender.
Dankuuuuuuuuuuuuuuwel bij voorbaat!
In de jaren 80 ben ik nog langdurig geinterviewd geweest in Panorama op de toenmalige BRT, dat was toen een zeer druk bekeken programma. Nu is iedereen bijna al eens met zijn kop op TV geweest, toen was dat uitzonderlijk. Van de ene dag op de andere herkende iedereen me op straat en in de winkel etc.

In de living stonden er wel een half dozijn mensen, cameraman, interviewer, mensen die het licht regelden en die de microotjes aan mij kwamen vastmaken zelfs wat het gezicht afdippen. Toen ineens begon het te rollen en niettegenstaande ik een stressman kwam alles er vanzelfssprekend uit.

Gewoon uzelf blijven denk ik.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:20   #12
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In de jaren 80 ben ik nog langdurig geinterviewd geweest in Panorama op de toenmalige BRT, dat was toen een zeer druk bekeken programma. Nu is iedereen bijna al eens met zijn kop op TV geweest, toen was dat uitzonderlijk. Van de ene dag op de andere herkende iedereen me op straat en in de winkel etc.

In de living stonden er wel een half dozijn mensen, cameraman, interviewer, mensen die het licht regelden en die de microotjes aan mij kwamen vastmaken zelfs wat het gezicht afdippen. Toen ineens begon het te rollen en niettegenstaande ik een stressman kwam alles er vanzelfssprekend uit.

Gewoon uzelf blijven denk ik.
Goede tip!
Ook een laaattijdige proficiat met je Panorama-deelname!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:22   #13
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In de jaren 80 ben ik nog langdurig geinterviewd geweest in Panorama op de toenmalige BRT, dat was toen een zeer druk bekeken programma. Nu is iedereen bijna al eens met zijn kop op TV geweest, toen was dat uitzonderlijk. Van de ene dag op de andere herkende iedereen me op straat en in de winkel etc.

In de living stonden er wel een half dozijn mensen, cameraman, interviewer, mensen die het licht regelden en die de microotjes aan mij kwamen vastmaken zelfs wat het gezicht afdippen. Toen ineens begon het te rollen en niettegenstaande ik een stressman kwam alles er vanzelfssprekend uit.

Gewoon uzelf blijven denk ik.
Zoveel? Amai zeg! Ik zal het mijn dochter straks doorbellen, haha. Cameraman moet oa in een hele kleine ruimte filmen; hoe gaat dat dan?
Ik vrees dat daar geen 6-7 mensen in geraken
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:25   #14
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Goede tip!
Ook een laaattijdige proficiat met je Panorama-deelname!
Draag geen witte blouse of iets dergelijk maar liever iets gekleurd. Ik had een effen wit hemd aan en dat vond ik achteraf niet zo mooi op het scherm.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 19:26   #15
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In de jaren 80 ben ik nog langdurig geinterviewd geweest in Panorama op de toenmalige BRT, dat was toen een zeer druk bekeken programma. Nu is iedereen bijna al eens met zijn kop op TV geweest, toen was dat uitzonderlijk. Van de ene dag op de andere herkende iedereen me op straat en in de winkel etc.

In de living stonden er wel een half dozijn mensen, cameraman, interviewer, mensen die het licht regelden en die de microotjes aan mij kwamen vastmaken zelfs wat het gezicht afdippen. Toen ineens begon het te rollen en niettegenstaande ik een stressman kwam alles er vanzelfssprekend uit.

Gewoon uzelf blijven denk ik.
Ik was gewoon mezelf in Huizenjacht.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 20:01   #16
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Draag geen witte blouse of iets dergelijk maar liever iets gekleurd. Ik had een effen wit hemd aan en dat vond ik achteraf niet zo mooi op het scherm.
Bedankt voor de tip! Maar ik veronderstel dat jij in de studio was. Dochter wordt bij haar thuis gefilmd; zou dat geen verschil maken qua belichting?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 20:03   #17
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik was gewoon mezelf in Huizenjacht.
Heb je daar echt aan meegedaan? En? Heeft dat gevolgen voor jou gehad qua "bekendheid" achteraf?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 20:04   #18
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Draag geen witte blouse of iets dergelijk maar liever iets gekleurd. Ik had een effen wit hemd aan en dat vond ik achteraf niet zo mooi op het scherm.
Ik vind dat je als man met een wit hemd niks verkeerd kunt doen. Het staat netjes en verzorgd.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 20:05   #19
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Wat is me dat toch, waarom denk je dat? Ik heb hier een tijdje geleden een foto van jou gezien, en je bent zeker niet lelijker dan een ander hoor bem!
Was die "eskimo-foto", vond ik super!
thx dear men heeft al gezegd dat ik er uitzie als een banaal boerinnetje, tja ik weet dat ik geen miss Universe ben maar mensen zijn hard/waarom houden ze dat niet voor zichzelf ipv me te kwetsen, vandaar
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 20:08   #20
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik vind dat je als man met een wit hemd niks verkeerd kunt doen. Het staat netjes en verzorgd.
wit valt nog wel mee, doch een blauw of grijs zou ik vermijden omwille van zweetplekken die dan zichtbaarder zijn (dit natuurlijk in de veronderstelling dat men veel zweet lol) ...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be