Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2017, 20:52   #361
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Zie ons strijden, voor de zaak.
Het avondland. De grond waarop de nog niet geborenen de vruchten oogsten van tijdelijke besturen.
Is er een kracht van wijsheid en liefde aan de mars als ze wegkijkt wanneer onze dochters verkracht worden?
Dpg, Adrian, welke fucking excusen hebben jullie daarvoor? Vluchtelingen verkrachten Vlaamse meisjes, Duitse meisjes, Engelse, Nederlandse, Frans meisje onder het monument van egalite fraternité et liberté, ...
Wat doen jullie? Dat wegkijken door blanken aan te halen. WEL FUCK YOU!
Moge jullie klep snel sluiten en de macht zich verschuiven.
Vlaanderen, ik roep op tot het ontwaken.
Bekijk de rauwe data en maak zelf uw gedacht. Niemand is slimmer dan jij bent! En als ze slimmer zijn en ze gaan tegen uw menselijkheid in? Dan misleiden ze u!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2017, 07:59   #362
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Zie ons strijden, voor de zaak.
Het avondland. De grond waarop de nog niet geborenen de vruchten oogsten van tijdelijke besturen.
Is er een kracht van wijsheid en liefde aan de mars als ze wegkijkt wanneer onze dochters verkracht worden?
Dpg, Adrian, welke fucking excusen hebben jullie daarvoor? Vluchtelingen verkrachten Vlaamse meisjes, Duitse meisjes, Engelse, Nederlandse, Frans meisje onder het monument van egalite fraternité et liberté, ...
Wat doen jullie? Dat wegkijken door blanken aan te halen. WEL FUCK YOU!
Moge jullie klep snel sluiten en de macht zich verschuiven.
Vlaanderen, ik roep op tot het ontwaken.
Bekijk de rauwe data en maak zelf uw gedacht. Niemand is slimmer dan jij bent! En als ze slimmer zijn en ze gaan tegen uw menselijkheid in? Dan misleiden ze u!
De Finse vrouwen en rendieren zijn u dankbaar voor uw medeleven.

Laatst gewijzigd door dpg : 24 januari 2017 om 08:00.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2017, 12:02   #363
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...als er verder geen cijfers voor handen zouden zijn ( je eigenste bewering hogerop ) kan je niet anders dan tot zulke conclusie komen...
Welke redenering gebruik je om tot de conclusie te komen dat je niet anders kan dan tot zulke conclusie te komen?
Welke conclusie feitelijk? Dat alle geweld & agressie in de verzorgingssector gepleegd wordt door autochtonen, zelfs in Blg., zoals Adrian beweert?
Citaat:
tenzij...
maar die moet tenzij moet jij dan wel aantonen hé
Ik weet niet goed door welk vertaalprogramma je dit gehaald hebt, maar als ik 't goed begrijp zou ik iets moeten aantonen. Wat zou dat dan zijn, wat dien ik aan te tonen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be