Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Conner Rousseau uit zich als niet zuivere hetero.
1. Onzin, hij is 100% niet hetero en verzwijgt voor de stemmen. 7 17,07%
2. Onzin, hij is 100% hetero maar doet voor de stemmen. 7 17,07%
3. Hij had beter gewacht met publiek te gaan tot na de verkiezinge. 9 21,95%
4. Hij gaat nu publiek in aanloop van de verkiezingen. 16 39,02%
5. Prins Laurent for president. 19 46,34%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2023, 08:57   #41
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Yep,

Nu vraag ik me wel af wie die klacht heeft ingediend, het vermeende slachtoffer of pa en ma van het vermeende slachtoffer. Allee ja dat zou toch een ander licht op de zaak werpen. Nu moet ik eerlijk zijn moest mijne kleinen afkomen dat hij verleid is door nen 30 jarige flierefluiter, dan zou die laatste toch ook wel met nen hele goeien uitleg over zijn intenties mogen afkomen.

Ik vraag me af of King Conna echt zo dom of door macht verblind zou zijn om iets te forceren met een net geen meerderjarige ,
Hij heeft het al mogen uitleggen aan Koen Wouters ook toen hij met zijn 16 jarige dochter aan het zeveren was via sociale media. Het is simpelweg een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al lang wist. Connertje is een inhoudelijk lichtgewicht. Een marketingproduct zonder skills of kennis. De posterboy om stemmetjes te ronselen. Dat krijgt nu natuurlijk een deuk.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 16 juni 2023 om 08:57.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:59   #42
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het is een andere situatie, en dat komt omdat men er dan van uitgaat dat die vrouw van 30 ergens financiële of andere belangen heeft, en het voor die 80 jarige om de seks gaat.
Een soort veredelde vorm van prostitutie dus.
Bij een 30 jarige met een 17 jarige zal men eerder denken dat de 17 jarige nog niet rijp genoeg was, en de 30 jarige daarvan geprofiteerd heeft.
Als die 30 jarige dan nog een populaire politicus blijkt te zijn, wordt het nog problematischer, zeker als er dan klacht wordt ingediend.

Als 86-jarige kan ik u geruststellen, dan denk je er helemaal niet aan om te stoeien met een dertigjarige vrouw. Reden: lichamelijk zelfbehoud. In dergelijke situatie is een hartinfarct nooit ver weg...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:03   #43
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht

Als 86-jarige kan ik u geruststellen, dan denk je er helemaal niet aan om te stoeien met een dertigjarige vrouw. Reden: lichamelijk zelfbehoud. In dergelijke situatie is een hartinfarct nooit ver weg...
allee voor een jong potent veulen gelijk of gij
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:03   #44
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht

Als 86-jarige kan ik u geruststellen, dan denk je er helemaal niet aan om te stoeien met een dertigjarige vrouw. Reden: lichamelijk zelfbehoud. In dergelijke situatie is een hartinfarct nooit ver weg...
Amaai, Kjoe.
Het budget voor de verjaardagskaarsen, vergeleken met de taart zelf moet katastrofaal zijn in deze tijden!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:07   #45
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Amaai, Kjoe.
Het budget voor de verjaardagskaarsen, vergeleken met de taart zelf moet katastrofaal zijn in deze tijden!
Inderdaad, op een 86-jarige verjaardag financieel volle gas willen geven met taart en kaarsen, dat is iets voor Vivaldi.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:08   #46
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, op een 86-jarige verjaardag financieel volle gas willen geven met taart en kaarsen, dat is iets voor Vivaldi.
:goeike, ouwe rukker!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:12   #47
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hij heeft het al mogen uitleggen aan Koen Wouters ook toen hij met zijn 16 jarige dochter aan het zeveren was via sociale media. Het is simpelweg een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al lang wist. Connertje is een inhoudelijk lichtgewicht. Een marketingproduct zonder skills of kennis. De posterboy om stemmetjes te ronselen. Dat krijgt nu natuurlijk een deuk.
Bwa, ik twijfel toch of het nu positief of negatief gaat uitdraaien. Bij de jongere garde slaat zo'n verhaal wel aan hoor.

En inhoudloos, daar heb je zeker gelijk in. Maar zijn marketing is wel zeer goed. Denk dat hij hier nog wel eens deftig kan uit komen. Zeker als die tweede klacht ook geseponeerd wordt. Dan kan hij volledig de kalimero gaan spelen.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:13   #48
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kijk, dit betekent toch dat die kerel, ondanks zijn dertig jaar, nog steeds niet helemaal de puberteitsfase ontgroeid is. Mocht ik een partijgetrouwe sos zijn, dan zou ik mij wel wat zorgen maken.
Sos of geen sos ik zie geen reden om zich zorgen te maken, en dit heeft niets met puberteit te maken.
Imago, daar gaat het om en hoge bomen vangen veel wind.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:13   #49
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
...En die gaan niet over zijn geaardheid. Het gaat om verhalen van verschillende mensen die zich niet comfortabel voelden bij zijn gedrag.

Zo waren er de voorbije weken ook twee gerechtelijke onderzoeken, schrijft persagentschap Belga. Eén daarvan werd opgestart nadat onze onderzoeksredactie informatie over mogelijk ongepast gedrag van Conner Rousseau en een minderjarige deelde met het gerecht....


HLN
Inderdaad zijn uit de kast komen wordt nu gebruikt als" windscherm" om de aanklachten tegen hem uit de wind te zetten.

Spijtig voor hem zijn er nu reeds zo veel mensen uit de kast gekomen ,dat dit geen groot nieuws meer is.Dus zijn "windscherm" valt nogal klein uit.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:17   #50
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kijk, dit betekent toch dat die kerel, ondanks zijn dertig jaar, nog steeds niet helemaal de puberteitsfase ontgroeid is. Mocht ik een partijgetrouwe sos zijn, dan zou ik mij wel wat zorgen maken.
Louis Tobback houdt zich opvallend koest
en ook Willy Claes horen we nu niet.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:28   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kijk, dit betekent toch dat die kerel, ondanks zijn dertig jaar, nog steeds niet helemaal de puberteitsfase ontgroeid is. Mocht ik een partijgetrouwe sos zijn, dan zou ik mij wel wat zorgen maken.
Je zou je al lange jaren zorgen aan het maken zijn.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:31   #52
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht

Als 86-jarige kan ik u geruststellen, dan denk je er helemaal niet aan om te stoeien met een dertigjarige vrouw. Reden: lichamelijk zelfbehoud. In dergelijke situatie is een hartinfarct nooit ver weg...
In elk geval, bij een 30 jarige vrouw zal men niet denken dat ze op de een of andere manier misleid geweest is door die 80 jarige, en niet weet waar ze aan begint.
Men gaat ervan uit dat die vrouw weet waar ze mee bezig is, en dat ze daar enig voordeel uit haalt, misschien financieel.
En als het lichamelijk niet meer kan, zal die 80 jarige dan misschien blij zijn met het gezelschap.
Het is natuurlijk flatterend als men als 80 jarige met een 30 jarige vriendin rondloopt.

Bij een 17 jarige is dat toch wel eventjes anders, daarvan zal men denken dat die 30 jarige aan het profiteren is van de onervarenheid van die 17 jarige.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:31   #53
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je zou je al lange jaren zorgen aan het maken zijn.
De klim van Vooruit zal nu wel vroegtijdig afgebroken zijn .

Maar voor hem zelf was alles wel goed getimed.

Eerst Mama benoemen op een goed postje, dan zichzelf laten herverkiezen als voorzitter.

En daarna kan de rest wel komen.

Go Rousseau go go.

De Forza Flandria dankt U van ganser harte.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 16 juni 2023 om 09:34.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:36   #54
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.172
Standaard

Ik vraag mij wel af of er nu ouders zijn die zich zullen zorgen maken over die zomerkampen voor kwetsbare jongeren die hij organiseerde.
Hij was daar toch monitor?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:40   #55
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hij heeft het al mogen uitleggen aan Koen Wouters ook toen hij met zijn 16 jarige dochter aan het zeveren was via sociale media. Het is simpelweg een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al lang wist. Connertje is een inhoudelijk lichtgewicht. Een marketingproduct zonder skills of kennis. De posterboy om stemmetjes te ronselen. Dat krijgt nu natuurlijk een deuk.
Wat een fantastische analyse ........ proficiat !
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:42   #56
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik vraag mij wel af of er nu ouders zijn die zich zullen zorgen maken over die zomerkampen voor kwetsbare jongeren die hij organiseerde.
Hij was daar toch monitor?
Dit zal de Belgicisten geen deugd doen.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:47   #57
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Conner is doodeenvoudig onvolwassen, ondanks zijn dertig jaar. Hij doet zo een beetje aan Anuna denken, die eveneens verklaarde dat ze met zichzelf nog niet in het reine is. Mocht ik een sos zijn dan zo ik mijn toch wel wat zorgen maken omtrent de geschiktheid van Rousseau voor zijn huidige partijfunctie.
2

Bovendien is het iemand die blijkbaar het nog altijd moeilijk heeft keuzes te maken en daarom maar uit 2 ruiven eet. Leuk voor zijn toekomstige echtgenote als hij met de "maten" uitgaat.

Weten wij nu zeker dat hij alleen maar gelukkig bij Vooruit is en of hij misschien ook nog appetijt heeft om voor andere partijen te kandideren of beter nog liefst voor 2 tegelijkertijd ?
Een nieuwe coming-out daarover lijkt mij nuttig.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 16 juni 2023 om 09:49.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:51   #58
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
De klim van Vooruit zal nu wel vroegtijdig afgebroken zijn .

Maar voor hem zelf was alles wel goed getimed.

Eerst Mama benoemen op een goed postje, dan zichzelf laten herverkiezen als voorzitter.

En daarna kan de rest wel komen.

Go Rousseau go go.

De Forza Flandria dankt U van ganser harte.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, zijn volgelingen zwemmen in dezelfde vijver.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:51   #59
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Sos of geen sos ik zie geen reden om zich zorgen te maken, en dit heeft niets met puberteit te maken.
Imago, daar gaat het om en hoge bomen vangen veel wind.
Vind jij Conner “een hoge boom”??? Ik niet hoor. Om een hoge boom te zijn vergt het wel heel andere eigenschappen. En die zie ik bij Conner niet.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 09:55   #60
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Vind jij Conner “een hoge boom”??? Ik niet hoor. Om een hoge boom te zijn vergt het wel heel andere eigenschappen. En die zie ik bij Conner niet.
We zullen even de "echte" vlaamse hoge bomen opsommen.

- Bart De Wever
- Ben Weyts
- Zuhal Demir
- Jan Jambon
- Peter De Roover
- Theo Francken
- Liesbeth Homans
- Tom Van Grieken
- Filip Dewinter

Kies maar.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be