Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Bekijk resultaten enquête: Hoe zal de ontknopeing zijn aan het eind van het spel?
De koning kondigt de komst van een oranje -blauwe regering aan. 10 33,33%
De koning kondigt het einde van belgie aan en benoemt een noodkabinet om de scheiding te regelen. 4 13,33%
De koning benoemt een formateur voor een nieuwe paarse regering. 10 33,33%
De VB'ers gaan massaal naar het parlement om de onafhankelijkheid van Vlaanderen uit te roepen. 6 20,00%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2007, 14:12   #21
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Wat de mensen op dit forum blijkbaar niet begrijpen/geloven is dat het einde van Belgie absoluut geen optie is, voor niemand. Dat komt er nooit van, dus stop maar al met dromen.
Er zal altijd een oplossing zijn om Belgie niet te splitsen. Dat is gewoon een feit.

Het enige dat de separatisten gedaan hebben gekregen is dat de walen nu denken dat wij allemaal separatisten zijn, en ze een stuk moeilijker doen tijdens de onderhandelingen. En daardoor gaan wij op het einde van de regeringsonderhandelingen over de staatshervorming MINDER gedaan krijgen dan wat mogelijk had geweest. Dankzij VB NVA en die twee of drie spirit mannen.
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 31 oktober 2007 om 14:13.
Travis66 is offline  
Oud 31 oktober 2007, 14:21   #22
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Wat de mensen op dit forum blijkbaar niet begrijpen/geloven is dat het einde van Belgie absoluut geen optie is, voor niemand. Dat komt er nooit van, dus stop maar al met dromen.
Er zal altijd een oplossing zijn om Belgie niet te splitsen. Dat is gewoon een feit.

Het enige dat de separatisten gedaan hebben gekregen is dat de walen nu denken dat wij allemaal separatisten zijn, en ze een stuk moeilijker doen tijdens de onderhandelingen. En daardoor gaan wij op het einde van de regeringsonderhandelingen over de staatshervorming MINDER gedaan krijgen dan wat mogelijk had geweest. Dankzij VB NVA en die twee of drie spirit mannen.
Je snapt het niet eh, een partij als LDD is een sprekend voorbeeld met belgie als het kan met vlaanderen als het moet. En we komen op een situatie dat we belgie alleen nog kunnen standhouden als er absurde dingen worden gedaan...

Men gaat altijd meer zijn best moeten doen om Belgie te laten overleven, wat zeker zijn invloed heeft op het bestuur van het land, zie maar naar de regeringsonderhandelingen, het land wordt er niet echt beter van. Het argument van beter lang en goed dan kort en slecht is ook hier van geen toepassing omdat zelfs na deze superlange onderhandelingen er maar een twijfelachtig akkoord zal zijn in het beste geval.

Belgie gaat vallen, niet omdat zij dat willen maar omdat het gewoon zo is.
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline  
Oud 31 oktober 2007, 14:23   #23
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Wat de mensen op dit forum blijkbaar niet begrijpen/geloven is dat het einde van Belgie absoluut geen optie is, voor niemand. Dat komt er nooit van, dus stop maar al met dromen.
Er zal altijd een oplossing zijn om Belgie niet te splitsen. Dat is gewoon een feit.

Het enige dat de separatisten gedaan hebben gekregen is dat de walen nu denken dat wij allemaal separatisten zijn, en ze een stuk moeilijker doen tijdens de onderhandelingen. En daardoor gaan wij op het einde van de regeringsonderhandelingen over de staatshervorming MINDER gedaan krijgen dan wat mogelijk had geweest. Dankzij VB NVA en die twee of drie spirit mannen.
Dat je niet meer kan brengen dan het naspreken van deKlucht, zegt meer over jou dan over de Vlaams Nationalisten.
DeKlucht staat bekend om al eens uitspraken te doen die kant noch wal raken. Het is zijn bedoeling om CD&V-NVA te kelderen omdat hij niet kan verdragen dat ze de grootste zijn. Een klein manneke noemen ze zoiets
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 31 oktober 2007, 14:27   #24
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
10 november is het spel ten einde en het doek gaat dicht.
Hoe zal de ontknoping zijn?
Vraag dat aan de scenaristen van 'Lost'.
De Garde is offline  
Oud 31 oktober 2007, 14:35   #25
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Vraag dat aan de scenaristen van 'Lost'.
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline  
Oud 31 oktober 2007, 14:35   #26
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Vraag dat aan de scenaristen van 'Lost'.
Das een goei : da stopt ook nooit! (zou prison break ni eerder in aanmerking komen, gezien de Vlaamse situatie? )
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 31 oktober 2007, 19:53   #27
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Dat je niet meer kan brengen dan het naspreken van deKlucht, zegt meer over jou dan over de Vlaams Nationalisten.
DeKlucht staat bekend om al eens uitspraken te doen die kant noch wal raken. Het is zijn bedoeling om CD&V-NVA te kelderen omdat hij niet kan verdragen dat ze de grootste zijn. Een klein manneke noemen ze zoiets
Ik begrijp de ballen van die post, en ik zie er ook geen enkele logica in.

Ten eerste ga je ervan uit dat ik Karel De Gucht naspreek (die bedoel je toch neem ik aan). Nu heb ik geen flauw idee of De Gucht die mening deelt, en verder weet jij niet of De Gucht's mening de enige is die ik hier over heb nagetrokken. Dus kan je ook niet weten of ik verder kom dan dat of niet.
Dan schijn je daaruit een vergelijking tussen mij en vlaams nationalisten uit te kunnen trekken. Hoe is mij een raadsel.
Dan zeg je dat KDG bekend staat om uitspraken te doen die kant noch wal raken. Dat is ongeveer de wereld op zijn kop. KDG's uitspraken raken altijd kant EN wal, het kan zijn dat je het er niet mee eens bent, maar dat heeft er natuurlijk niks mee te maken.
Dan schijn je te weten dat KDG het kartel wil kelderen, en niet alleen dat, je weet blijkbaar ook dat dat komt omdat hij "niet kan verdragen" dat ze groter zijn. Geen idee waar je dat haalt.
En als laatste eindelijk een waarheid. Ze noemen dat inderdaad een klein manneke. Maar gezien niks van wat je daarvoor zegt klopt, kan ik dat moeilijk op KDG toepassen.

Je doet dus in 4 zinnen 5 uitspraken waar er geen enkele van gefundeerd is en waar geen enkele daarvan zelfs maar logica bevat.
Sta me toe uw mening over andere onderwerpen ook serieus in twijfel te trekken.
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 31 oktober 2007 om 19:55.
Travis66 is offline  
Oud 6 november 2007, 08:09   #28
I amsterdam
Minister-President
 
I amsterdam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2007
Berichten: 5.368
Standaard

Het uur van de waarheid nadert.
Het valt me op dat de in Nederland de meeste mensen nog niet kunnen geloven dat de Vlamingen deze keer hun rug recht zullen houden.
Toch lezen we regelmatig in de krant.
citaat volkskrant:

Haalt recordhouder Leterme ‘wit konijn’ uit de hoed?

Analyse Bart Dirks

BRUSSEL - Mogelijk is er woensdag een oplossing voor ‘BHV’. Ook een nieuwe Belgische regering komt dan in zicht. Of niet.

Vlamingen en Walen zijn het over een ding eens: dit is de ‘week van de waarheid’. De regeringsformatie duurt woensdag 150 dagen. Vandaag wordt het record van 148 dagen, de vorming van de regering-Martens-VIII in 1988, met een dag verbroken.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/...it_konijn_uit_

Laatst gewijzigd door I amsterdam : 6 november 2007 om 08:31.
I amsterdam is offline  
Oud 6 november 2007, 08:15   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Het valt me op dat de in Nederland de meeste mensen nog niet kunnen geloven dat de Vlamingen deze keer hun rug recht zullen houden.
Je bedoelt met 'Vlamingen' toch de 'Vlaamse' volksvertegenwoordigers?

Zelfs de gewone Vlaamse burger gelooft niet dat hun verkozenen hun woord zullen houden na 177 jaar belzieke ervaring. Kijk maar....

http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=4503
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 6 november 2007, 08:35   #30
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt met 'Vlamingen' toch de 'Vlaamse' volksvertegenwoordigers?

Zelfs de gewone Vlaamse burger gelooft niet dat hun verkozenen hun woord zullen houden na 177 jaar belzieke ervaring. Kijk maar....

http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=4503
Dat heeft niks te maken met woord houden he Knuppel. Als ze onderhandeld BHV splitsen is het ook gesplitst he.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 6 november 2007, 08:37   #31
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Toch wel even opmerken dat voor W Claes en M Eyskens, een stemming nu woensdag mogelijk zou zijn.
Dat bleek uit hun voor Frankofonia te sussend optreden op La Une, vorige zondag.
Een stemming zou vooral symbolisch zijn, iets waarover de Franstaligen zich niet te veel zorgen zouden moeten maken.
Die oude krokodillen maken zelf zich wel zorgen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 6 november 2007, 08:37   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Dat heeft niks te maken met woord houden he Knuppel. Als ze onderhandeld BHV splitsen is het ook gesplitst he.
Hou nu maar op met zeveren, Eddy. Een onderhandelde oplossing is niet wat er beloofd werd maar wel een splitsing zonder prijs. Eentje die met vijf minuten politieke moed in het het parlement kan gestemd worden.
Het heeft dus ALLES met woord houden te maken. Maar zelfs jij gelooft er niet in dat ze dit zullen doen. Nochtans was jij het die tot indentreure herhaalde dat de CD&V dit wél zou doen. Nu woensdag nog wel. Maar als puntje bij paaltje komt trek je, zoals het een echte tsjeef betaamt, je keutel in. Je vertrouwt je 'Vlaamse' vertegenwoordigers dus evengoed voor geen fluit.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 november 2007 om 08:42.
Knuppel is offline  
Oud 6 november 2007, 08:59   #33
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hou nu maar op met zeveren, Eddy. Een onderhandelde oplossing is niet wat er beloofd werd maar wel een splitsing zonder prijs. Eentje die met vijf minuten politieke moed in het het parlement kan gestemd worden.
Het heeft dus ALLES met woord houden te maken. Maar zelfs jij gelooft er niet in dat ze dit zullen doen. Nochtans was jij het die tot indentreure herhaalde dat de CD&V dit wél zou doen. Nu woensdag nog wel. Maar als puntje bij paaltje komt trek je, zoals het een echte tsjeef betaamt, je keutel in. Je vertrouwt je 'Vlaamse' vertegenwoordigers dus evengoed voor geen fluit.
Jij bent een pertinente leugenaar hier Knuppel. Het item hier is GOKKEN!
Wanneer ik hier mijn "weddenschap" stel dat het woensdag niet zal gebeuren, dan is dat proberen in te calculeren wat er woensdag kan gebeuren. Het ziet er trouwens meer en meer naar uit dat er zal gestemd worden.

Het heeft NIETS met vertrouwen te maken. Ik heb nog alle vertrouwen in de Vlaamse vertegenwoordigers die, meer dan wie ook in het verleden, voet bij stuk houden. Of dacht je dat de onderhandelingen zo stroef verlopen omdat ze "plat op de buik" of "onder de lat" gaan?

Ik ben geen tjeef, mijn laatste stem ging naar het VB en vele stemmen daarvoor ook. IK wil een onafhankelijk Vlaanderen. De CD&V-NVA en vooral Yves en Bartje hebben veel minder hunne kazak gedraaid dan het VB sinds ze "belang" noemen. Ik weet dat de periode niet vergelijkbaar is, maar ZO standvastig zijn ze bij het VB blijkbaar dan ook toch niet. Annemans vind ik een prima politicus, en het is niet voor niets dat anderen in het verleden probeerden om hem binnen te halen. Men kan zich afvragen, of hij niet meer voor Vlaanderen had kunnen doen als hij zou toegehapt hebben...

Dus zal mijn stem wéér naar het VB gaan als geen enkele andere partij resoluut kiest voor de Vlaamse onafhankelijkheid.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 6 november 2007, 10:25   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Noem mij geen leugenaar, Eddy. JIJ 'gokt' hier op iets waarvan je eerder zeker was dat het woensdag zéker zou gestemd worden. Zonder prijs!
Een onderhandelde 'oplossing' houdt ALTIJD een prijs is.

Veel vertrouwen ademt je houding dus niet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 november 2007 om 10:27.
Knuppel is offline  
Oud 6 november 2007, 10:31   #35
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Annemans vind ik een prima politicus, en het is niet voor niets dat anderen in het verleden probeerden om hem binnen te halen. Men kan zich afvragen, of hij niet meer voor Vlaanderen had kunnen doen als hij zou toegehapt hebben...
Als "men" Annemans heeft proberen binnenhalen was dat om de schade te beperken die de man zou kunnen doen. Draai het of keer zoveel u wilt, de rest van de partijen zijn belgen of zeer lange afstand nationalisten.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 6 november 2007, 10:46   #36
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Noem mij geen leugenaar, Eddy. JIJ 'gokt' hier op iets waarvan je eerder zeker was dat het woensdag zéker zou gestemd worden. Zonder prijs!
Een onderhandelde 'oplossing' houdt ALTIJD een prijs is.

Veel vertrouwen ademt je houding dus niet.
Ik pleit, net als jij, voor een directe stemming. Nochtans kan ik er mee leven als gebeurt wat BDW stelde : als voor het TOTAALPAKKET een lepeltje suiker wordt gevraagd, om de bittere pil door te slikken, ben ik bereid om dat te geven.

DAT houdt NIET in dat er voor BHV een prijs wordt betaald. Dat houdt wél in dat men méér kan binnenhalen door voor het geheel ook een beetje toe te geven. DAT heb ik altijd verdedigd, en zal dat blijven doen.

Maar net als iedereen kijken we bang uit naar wat die suiker zou kunnen zijn, maar enkele dingen staan vast : BHV ZAL gesplitst worden en er zal géén Vlaamse grond verhuizen. Kijk er mijn posts maar op na.

BTW ik zei : HIER ben je een leugenaar, doelend op je uitspraak over mij.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 6 november 2007, 12:07   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Als je rotsvast geloofde in wat er beloofd werd had je anders gestemd in deze poll:
http://forum.politics.be/showthread....26#post3050026

Trek die leugenaar dus maar in.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 november 2007 om 12:08.
Knuppel is offline  
Oud 6 november 2007, 13:06   #38
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als je rotsvast geloofde in wat er beloofd werd had je anders gestemd in deze poll:
http://forum.politics.be/showthread....26#post3050026

Trek die leugenaar dus maar in.
Ik zie niet in waarom, want jij wil gewoon aan de feiten en mijn posts voorbijgaan. Je durft njiet eens te GOKKEN! Bang dat je verkeerd gokt? Het doet niks af aan iemand zijn geloofwaardigheid hoor om verkeerd te gokken...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 8 november 2007, 08:46   #39
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Toch wel even opmerken dat voor W Claes en M Eyskens, een stemming nu woensdag mogelijk zou zijn.
Dat bleek uit hun voor Frankofonia te sussend optreden op La Une, vorige zondag.
Een stemming zou vooral symbolisch zijn, iets waarover de Franstaligen zich niet te veel zorgen zouden moeten maken.
Die oude krokodillen maken zelf zich wel zorgen.
Mss wel even opnieuw posten wat een Eyskens en Claes zondag jl op la une debiteerden.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 8 november 2007, 10:21   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Degugt zegt dat de Oranje- blauwe regering er zal komen ,omdat er geen alternatief is.
Om zover te komen zullen Dewever en Miquet wel op de knieen moeten gaan.
Ziet u die twee al als slaafjes langs de onderhandelingstafel lopen?
Dan gaat iedereen op de knieën, beste vriend. Immers, ALLE partijen (zelfs Open-VLD) zijn naar de verkiezingen getrokken met een bepaald, soms heel welomlijnd aantal punten. ALLE Vlaamse partijen wensten een staatshervorming. ALLE Franstalige partijen wensten dat niet. Van in het begin waren de stellingen heel duidelijk.

Als Milquet door de knieën zakt, dan gaat ook de MR en het FDF door de knieën. Als de N-VA onder lat kruipt, doen de CD&V en Open-VLD het ook. Er is immers een gelijklopende lijn bij al die partijen. Wat er ook van zij en wie ook toegeeft, bij de eerstvolgende verkiezing wordt diegene die door de knieën is gegaan ongenadig afgestraft.
Jan van den Berghe is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be