Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 20 januari 2016, 09:57   #21
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Mooi. Maar onverwezenlijkbaar. De essentie van Islam is nu eenmaal verzet tegen anderen, zelfs tegen zichzelf. U kan daar niets positief van verwachten. Ze zijn grosso modo nog niet verlicht.

De EU en de VS hangen aan de tepels van de dikke verwijfde venten van Huize Saoud en het Wahabisme/Salafisme+Sunni, ons koningshuis incluis.

Als dat geen volksverraad is. ?
en alle moslims buiten zetten, is wel te verwezenlijken?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 20 januari 2016, 10:15   #22
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en alle moslims buiten zetten, is wel te verwezenlijken?
Nee. Wat U voorstelde is het beste scenario. Zonder onszelf al teveel schade te berokkenen.

Maar indien de inloop nog versneld wordt dit jaar... dan rest ons enkel deportatie , van illegalen. Aliens weg.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 20 januari 2016, 12:24   #23
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

[ dubbel ]

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 januari 2016 om 12:39.
Het Oosten is offline  
Oud 20 januari 2016, 12:24   #24
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat is idd een optie. Maar zeg... is @Het Oosten geen vrijmetselaar?

Vergist U zich? Belangen?

Mss vergis ik me dan wel. Ook dat behoort tot de mogelijkheden.
Heeft er allemaal weinig mee te maken. Verdraagzaamheid stopt bij de onverdraagzaamheid van de andere. Het is nu wel kristalklaar dat de islam en haar ideologie de onverdraagzaamheid ten top is. De waarden van deze godsdienst staan vaak volledig haaks op de waarden die wij hanteren. Om de toekomstige generaties te behoeden voor ‘jihad-achtige’ toestanden in ons land, moeten alle moslims het land uit. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Maar het is waar, hoe dit te realiseren is niet zo gemakkelijk. In ieder geval, als we dat niet doen, zijn wij, niet-moslims, binnen 20 jaar de pineut. Wees daar maar zeker van.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 januari 2016 om 12:38.
Het Oosten is offline  
Oud 21 januari 2016, 06:28   #25
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en hoe stel jij dat voor, al die moslims hier buiten krijgen?
zo'n beetje op de manier waarop islamitische landen de christenen en de joden hebben opgekuist?
HOUZEE ! is offline  
Oud 21 januari 2016, 08:33   #26
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Heeft er allemaal weinig mee te maken. Verdraagzaamheid stopt bij de onverdraagzaamheid van de andere. Het is nu wel kristalklaar dat de islam en haar ideologie de onverdraagzaamheid ten top is. De waarden van deze godsdienst staan vaak volledig haaks op de waarden die wij hanteren. Om de toekomstige generaties te behoeden voor ‘jihad-achtige’ toestanden in ons land, moeten alle moslims het land uit. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Maar het is waar, hoe dit te realiseren is niet zo gemakkelijk. In ieder geval, als we dat niet doen, zijn wij, niet-moslims, binnen 20 jaar de pineut. Wees daar maar zeker van.
Mijn joodse vriendin, tevens FM, vertelde me dat ze zich van pil vergist had... de rode. En dat het nu te laat is. Wat dat betekent blijft me toch een raadsel. Tja. Het kwam er wel op neer dat men zich blijkbaar niet te veel meer moet inzetten.

De chaos komt toch en het is tijd om te herdefinieren. Ik kan me niet ontdoen van het gevoel dat ik heb tov de introductie van internet en de ganse rol daarvan in gans deze kwestie.

We gaan naar een groots kantelmoment voor de mensheid. Ik hoop dat we vooruit gaan en niet elkaar met 'bones en rocks' gaan slaan. Wat Einstein vreesde...


Islam lijkt absoluut geweld te verheerlijken. Ook dat blijft me een raadsel. Ik heb nl. de pest aan death cults.

Als ik zeg dat Europa haar buitengrenzen kan afschermen van ongewenst bezoek en illegalen gemakkelijk opgepakt en gedeporteerd kunnen worden met een beetje politieke goede wil, is dat dan een simplistische uitspraak?

Nee toch. Waarom wordt de geldende wetgeving niet gerespecteerd door de EU-leiding? Waarom doet niemand daar iets aan? Geen enkele journalist schrijft daarover. Het blijft allemaal een raadsel. En between us, die kennis van mij weet het ook niet langer.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 21 januari 2016 om 08:42.
zonbron is offline  
Oud 21 januari 2016, 08:54   #27
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Heeft er allemaal weinig mee te maken. Verdraagzaamheid stopt bij de onverdraagzaamheid van de andere. Het is nu wel kristalklaar dat de islam en haar ideologie de onverdraagzaamheid ten top is. De waarden van deze godsdienst staan vaak volledig haaks op de waarden die wij hanteren. Om de toekomstige generaties te behoeden voor ‘jihad-achtige’ toestanden in ons land, moeten alle moslims het land uit. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Maar het is waar, hoe dit te realiseren is niet zo gemakkelijk. In ieder geval, als we dat niet doen, zijn wij, niet-moslims, binnen 20 jaar de pineut. Wees daar maar zeker van.
Ja meneer @Het Oosten.

Indrukwekkend. De Arabische Lente is een verdomd lelijke hersenkronkel geworden. Ik was nooit geen fan van islam. Maar zag er nooit deze kwaal in welke we nu leren kennen. Ik heb me er steeds van overtuigd dat de anti-moslims me nooit zouden ompraten en me uiteindelijk een beetje sympatie doen voelen voor een bepaalde groep/natie.

Mss moet ik ook mijn positie tov Iran herbekijken. Maar het Iraanse volk blijft sowieso nice.

Het circus in de arabische wereld brengt heel wat teweeg. Valt het U ook op hoe die landen een grote oorlogszone vormen en rijken in steden leven als GD?

Laat ons niet over SA beginnen in deze draad.

Islamisten zijn rare mensen. Dat staat vast. En yes. Niet compatible met ons moederbord.

Weet U? De slachtpartijen en het 'gesukkel' van deze mensen loopt de spuitgaten uit. Ik heb voldoende video's gezien van hun. Oorlog is steeds 'lelijk', maar deze gasten feesten steeds.... Lu Snackbar Lu Snackbar.

Nu buitenzeten en afgrendelen. Indien ze blijven dreigen, afhandelen. Wat een ongeziene barbaarsheid.


Wie ze allemaal 5 op een rij heeft beseft hoe ontstellend gans deze situatie wel is. Uiterst ontstellend. En de PC BS gaat verder...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 21 januari 2016 om 09:03.
zonbron is offline  
Oud 21 januari 2016, 09:12   #28
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Heeft er allemaal weinig mee te maken. Verdraagzaamheid stopt bij de onverdraagzaamheid van de andere. Het is nu wel kristalklaar dat de islam en haar ideologie de onverdraagzaamheid ten top is. De waarden van deze godsdienst staan vaak volledig haaks op de waarden die wij hanteren. Om de toekomstige generaties te behoeden voor ‘jihad-achtige’ toestanden in ons land, moeten alle moslims het land uit. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Maar het is waar, hoe dit te realiseren is niet zo gemakkelijk. In ieder geval, als we dat niet doen, zijn wij, niet-moslims, binnen 20 jaar de pineut. Wees daar maar zeker van.
Kijkt U mss ook eens. Ik ga nu opnieuw een speech van Sheik Imran Hosein bekijken

https://www.youtube.com/watch?v=xhz6W9lZ3b4


Heb dat reeds gezien. Maar mss interpreteer ik deze man nu anders. Later verslag.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 21 januari 2016, 09:39   #29
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Verslag:

@Het Oosten, indrukwekkend wat wij op korte tijd hebben kunnen bijleren over de islam.


Plots zag iedereen de moslim-rode draad en het was niet goed. Wat een eyeopener.

Remedie: terugsturen en laten doen

Grenzen toe.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 21 januari 2016, 12:10   #30
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Verslag:

@Het Oosten, indrukwekkend wat wij op korte tijd hebben kunnen bijleren over de islam.


Plots zag iedereen de moslim-rode draad en het was niet goed. Wat een eyeopener.

Remedie: terugsturen en laten doen

Grenzen toe.
Let wel, versta me niet verkeerd. Ik zou willen dat moslims hier in Europa een 'Europese' islam zouden ontwikkelen. En dan is alles oké. Of plus minus oké toch. Een godsdienst dus die compatibel is met onze waarden. Waarden waarvoor wij hier in het Westen zeer lang (eeuwen) hebben moeten vechten om ze uiteindelijk gerealiseerd te zien.

Want met het toepassen van vele moslimwaarden zijn 'terug naar af'! We worden 'teruggecatapulteerd' in de Middeleeuwen met deze islamwaarden. Ik zie daar echt geen echte verandering in mogelijk. Vermits heel veel van deze islamwaarden door Allah zelf, door God zelf, zijn geopenbaard (én opgelegd) aan Mohammed via de aartsengel Gabriël. Men kan zulke geboden (die rechtstreeks komen van God en dus dwingend zijn) als moslim maar moeilijk veranderen of aanpassen.

En daarom stevenen we op relatief korte termijn (wanneer moslims nóg talrijker worden in ons land) regelrecht af naar 'jihad-achtige' tijden in onze samenleving indien we nu niet ingrijpen. Het enige middel om zulke toestanden te vermijden, is om alle moslims over de grens te zetten. Op een vriendelijke manier natuurlijk en eventueel met een vertrekpremie. Mij niet gelaten. Doen we dat niet, laten we het weer aanslepen, dan gaat het grondig fout lopen.

Zo denk ik erover. Ik kan me vergissen natuurlijk. Des te beter dan. Maar ik vrees dat ik me niet vergis.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 januari 2016 om 12:31.
Het Oosten is offline  
Oud 21 januari 2016, 12:55   #31
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Kijkt U mss ook eens. Ik ga nu opnieuw een speech van Sheik Imran Hosein bekijken

https://www.youtube.com/watch?v=xhz6W9lZ3b4


Heb dat reeds gezien. Maar mss interpreteer ik deze man nu anders. Later verslag.
Ik ben het volledig eens met de sheikh wanneer hij zegt dat de Westerse moslims de Hidjra opnieuw moeten doen naar een moslimland en het Westen zouden moeten verlaten. In feite zeg ik hetzelfde, maar ik zeg het op een profane, niet-moslimse wijze. Ik hoop dat vele moslims naar de sheikh zullen luisteren.

Ik ben het niet eens met de sheikh op twee vlakken:
1)Dat Mohammed niet zou zijn gevlucht uit Mekka. Wees maar zeker de Mohammed (in het geheim en 's nachts) is gevlucht uit Mekka. De sheikh kent zijn islamgeschiedenis niet. Mohammed vluchtte stiekem uit Mekka naar Medina als een dief in de nacht!

2)Indien de sheikh zijn verontwaardiging uitspreekt over het vergoten bloed door de Kwade Macht(en) vergoten, dan moeten we onder 'Het Kwade' ook de islam verstaan. Want vele, véle rivieren bloed van onschuldigen heeft de islam vergoten als we de geschiedenis van de islam bestuderen..! En ISIS zet deze islamtraditie gewoon voort. Niets nieuws onder de zon in deze.

Immers wat ISIS nu doet, deden Mohammed en zijn trawanten ook (Mohammed moordde hele stammen uit, sexslavinnen, enz, enz). En de latere khaliefen deden voor Mohammed niet onder. Daarom zijn de ISIS-strijders ook zo wreed. Zij volgen gewoon , óók op dit vlak, de Profeet en zijn opvolgers.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 januari 2016 om 13:15.
Het Oosten is offline  
Oud 22 januari 2016, 10:09   #32
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Zo moet het, kan België een voorbeeld aan nemen:
http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html

De zender van het terroristische regime in Qatar, dat wereldwijd fundamentalisme financiert, zegt het met veel drama, zij vinden dit natuurlijk vreselijk. Stel je eens voor, een islamitisch land dat optreedt tegen religieus extremisme, wie weet neemt men in het Westen daar nog een voorbeeld aan!
http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html
Police in Tajikistan have shaved nearly 13,000 people's beards and closed more than 160 shops selling traditional Muslim clothing last year as part of the country's fight against what it calls "foreign" influences.

Bahrom Sharifzoda, the head of the south-west Khathlon region's police, said at a press conference on Wednesday that the law enforcement services convinced more than 1,700 women and girls to stop wearing headscarves in the Muslim-majority Central Asian country.

The move is seen as part of efforts to battle what authorities deem "radicalism".
Last week, the country's parliament voted to ban Arabic-sounding "foreign" names as well as marriages between first cousins.

The legislation is expected to be approved by President Emomali Rahmon, who has taken steps to promote secularism and discourage beliefs and practices that he sees as foreign or a threat to the stability of Tajikistan, Radio Liberty said.
In September, Tajikistan's Supreme Court banned the country's only registered Islamic political party, the Islamic Renaissance Party of Tajikistan.[

http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html

Tajikistan is een buurland van Afghanistan, ze delen dezelfde geschiedenis en taal, maar een wereld van verschil.

https://www.youtube.com/watch?v=k-jw5Fs8KO0

Laatst gewijzigd door tomm : 22 januari 2016 om 10:30.
tomm is offline  
Oud 22 januari 2016, 10:25   #33
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Demonen zijn droom, alle ambtenaren hun loon wordt gehalveerd is uitgekomen... in de IS weliswaar...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 januari 2016 om 10:25.
Another Jack is offline  
Oud 22 januari 2016, 10:27   #34
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zo moet het, kan België een voorbeeld aan nemen:
http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html

De zender van het terroristische regime in Qatar, dat wereldwijd fundamentalisme financiert, zegt het met veel drama, zij vinden dit natuurlijk vreselijk. Stel je eens voor, een islamitisch land dat optreedt tegen religieus extremisme, wie weet neemt men in het Westen daar nog een voorbeeld aan!
http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html
Police in Tajikistan have shaved nearly 13,000 people's beards and closed more than 160 shops selling traditional Muslim clothing last year as part of the country's fight against what it calls "foreign" influences.

Bahrom Sharifzoda, the head of the south-west Khathlon region's police, said at a press conference on Wednesday that the law enforcement services convinced more than 1,700 women and girls to stop wearing headscarves in the Muslim-majority Central Asian country.

The move is seen as part of efforts to battle what authorities deem "radicalism".
Last week, the country's parliament voted to ban Arabic-sounding "foreign" names as well as marriages between first cousins.

The legislation is expected to be approved by President Emomali Rahmon, who has taken steps to promote secularism and discourage beliefs and practices that he sees as foreign or a threat to the stability of Tajikistan, Radio Liberty said.
In September, Tajikistan's Supreme Court banned the country's only registered Islamic political party, the Islamic Renaissance Party of Tajikistan.[

http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html

Tajikistan is een buurland van Afghanistan, ze delen dezelfde geschiedenis en taal, maar een wereld van verschil.
Volgens mij zal hun radicalisme enkel toenemen.
Of dacht jij echt dat een scheerbeurt van een radicale moslim een atheïstische communist maakt?
Another Jack is offline  
Oud 22 januari 2016, 10:29   #35
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zo moet het, kan België een voorbeeld aan nemen:
http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html

De zender van het terroristische regime in Qatar, dat wereldwijd fundamentalisme financiert, zegt het met veel drama, zij vinden dit natuurlijk vreselijk. Stel je eens voor, een islamitisch land dat optreedt tegen religieus extremisme, wie weet neemt men in het Westen daar nog een voorbeeld aan!
http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html
Police in Tajikistan have shaved nearly 13,000 people's beards and closed more than 160 shops selling traditional Muslim clothing last year as part of the country's fight against what it calls "foreign" influences.

Bahrom Sharifzoda, the head of the south-west Khathlon region's police, said at a press conference on Wednesday that the law enforcement services convinced more than 1,700 women and girls to stop wearing headscarves in the Muslim-majority Central Asian country.

The move is seen as part of efforts to battle what authorities deem "radicalism".
Last week, the country's parliament voted to ban Arabic-sounding "foreign" names as well as marriages between first cousins.

The legislation is expected to be approved by President Emomali Rahmon, who has taken steps to promote secularism and discourage beliefs and practices that he sees as foreign or a threat to the stability of Tajikistan, Radio Liberty said.
In September, Tajikistan's Supreme Court banned the country's only registered Islamic political party, the Islamic Renaissance Party of Tajikistan.[

http://www.aljazeera.com/news/2016/0...133352747.html

Tajikistan is een buurland van Afghanistan, ze delen dezelfde geschiedenis en taal, maar een wereld van verschil.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 22 januari 2016, 10:37   #36
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Volgens mij zal hun radicalisme enkel toenemen.
Of dacht jij echt dat een scheerbeurt van een radicale moslim een atheïstische communist maakt?
Feit is dat de extremisten, net als onder het communisme, niet de middelen hebben het gif onder de kinderen te verspreiden. Na 70 jaar communisme is Tajikistan een radicaal andere maatschappij dan Afghanistan, en maar goed ook.
Er zijn extremisten, maar die moeten zich gedeisd houden, hun moskeeën worden gesloten en als ze zich kenbaar maken worden ze opgesloten.

Belangrijker is dat de maatschappij, na 70 jaar communisme, niet meer openstaat voor dit soort onzin. Het blijft bij een kleine minderheid.

https://www.youtube.com/watch?v=icJsfH-omAU
https://www.youtube.com/watch?v=gOvDheIPBgI

En voor wie de boodschap niet goed begrepen zou hebben:

https://www.youtube.com/watch?v=1rIYU1WpSLM

Laatst gewijzigd door tomm : 22 januari 2016 om 10:40.
tomm is offline  
Oud 22 januari 2016, 10:50   #37
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Vergelijk het met België, waar extramisten gewoon hun haatboodschap kunnen blijven verspreiden.


"De federale regering moet een einde maken aan de Saoedische controle over de Grote Moskee in Brussel, die tot vandaag een broeihaard is van de extremistische islam in Brussel, België en Europa". Dat zegt Vlaams parlementslid Yamila Idrissi (sp.a).
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...he-islam.dhtml

Zeggen dat alle moslims extremisten zijn, en ondertussen het door Saudi Arabië (een "bondgenoot", die Bart Dewever wil laten investeren in de Antwerpse haven) gefinancierde haatpaleizen ongemoeid laten, is hypocrisie en onzin.
tomm is offline  
Oud 22 januari 2016, 13:14   #38
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Vergelijk het met België, waar extramisten gewoon hun haatboodschap kunnen blijven verspreiden.


"De federale regering moet een einde maken aan de Saoedische controle over de Grote Moskee in Brussel, die tot vandaag een broeihaard is van de extremistische islam in Brussel, België en Europa". Dat zegt Vlaams parlementslid Yamila Idrissi (sp.a).
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...he-islam.dhtml

Zeggen dat alle moslims extremisten zijn, en ondertussen het door Saudi Arabië (een "bondgenoot", die Bart Dewever wil laten investeren in de Antwerpse haven) gefinancierde haatpaleizen ongemoeid laten, is hypocrisie en onzin.
Awel ik had nooit gedacht dat het zou kunnen gebeuren maar ik ben het 100 procent met u eens.
Geen opmerkingen.
Pericles is offline  
Oud 23 januari 2016, 01:35   #39
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Awel ik had nooit gedacht dat het zou kunnen gebeuren maar ik ben het 100 procent met u eens.
Geen opmerkingen.
En, niet verrassend, het is een moslima die de kat de bel aandoet.

Net als ik vandaag in De Morgen een of andere wereldvreemde professor las die zei dat de staat zich niet de moeien heeft met de godsdienstvrijheid, dus wie extremistische interpretaties wil aanhangen en verspreiden moet vooral niets in de weg gelegd worden, alles voor de vrijheid van religie.
De Marokkaanse voorzitter van de moslimexecutieve daarentegen, pleit voor harde maatregelen tegen de integristen en radicalen, "die hem constant tegenwerken". Hij wil meer staatsingrijpen, en dat de radicale moskeeën de deuren moeten sluiten...
tomm is offline  
Oud 23 januari 2016, 02:35   #40
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Ziet u niet de aanslagen in diversen moslimlanden?
Ze komen hier wraak halen voor de oorlogen die we voeren in die landen.
je spreek jezelf tegen trouwens moslims vechten al lang onder elkaar voor het Westen er ging vechten...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be