Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 juni 2005, 13:38   #21
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Wetten kunnen gewijzigd worden.
Dat wil niet zeggen dat de nu bestaande wetten moeten worden nageleefd.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2005, 15:10   #22
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid
 
Pier den Drol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 610
Standaard

Wat voor zever-topic is dit eigenlijk? Yann jongen, kunt ge niet gewoon een bekke tv gaan zien als ge weer eens niks om handen hebt?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pier den Drol on 24-06-2005 at 16:10
Reason:
--------------------------------

Wat voor zever-topic is dit eigenlijk? Yann jongen, kunt ge niet gewoon een bekke tv gaan zien als ge weer eens niks om handen hebt?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Wat voor zever-topic is dit eigenlijk? Yann jongen, kunt ge niet gewoon een bekke tv gaan zien?[/size]
[/edit]
__________________
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello

Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 24 juni 2005 om 15:10.
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2005, 16:26   #23
Den Bal
Gouverneur
 
Den Bal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2004
Berichten: 1.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Wetten kunnen gewijzigd worden.
Ik ben het met Kim eens. De wijziging van de wet op het verbod op reclame van rookgerief bij de F1 van Franchorchamps. Het overhevelen naar de gewesten voor het uitreiken van vergunningen voor de verkoop van wapens. Een nog veel van dit leuks. Telkens is de wet/bevoegdheid aangepast voor onze Waalse "vrienden". Wanneer de Vlamingen iets willen ==> nougabollen of 't is wanneer de Walen meer geld voor iets willen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Den Bal on 24-06-2005 at 17:27
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Wetten kunnen gewijzigd worden.
Ik ben het met Kim eens. De wijziging van de wet op het verbod op reclame van rookgerief bij de F1 van Franchorchamps. Het overhevelen naar de gewesten voor het uitreiken van vergunningen voor de verkoop van wapens. Een nog veel van dit leuks. Telkens is de wet/bevoegdheid aangepast voor onze Waalse "vrienden". Wanneer de Vlamingen iets willen ==> nougabollen of 't is wanneer de Walen meer geld voor iets willen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Wetten kunnen gewijzigd worden.
Ik ben het met Kim eens. De wijziging van de wet op het verbod van reclame op rookgerief voor de F1 van Franchorchamps. Het overhevelen naar de gewesten voor het uitreiken van vergunningen voor de verkoop van wapens. Een nog veel van dit leuks. Telkens is de wet/bevoegdheid aangepast voor onze Waalse "vrienden". Wanneer de Vlamingen iets willen ==> nougabollen of 't is wanneer de Walen meer geld voor iets willen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Den Bal : 24 juni 2005 om 16:27.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2005, 16:36   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Wetten kunnen gewijzigd worden.
Landsgrenzen ook.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2005, 16:38   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Inderdaad: het gelijkheidsbeginsel is immers het belangrijkste artikel van de Grondwet. Wij moeten er voor zorgen dat álle inwoners van België, en niet alleen de mensen in BHV, op beide taalgroepen kunnen stemmen. Daarom: één Belgische kieskring, nu!
Het gelijkheidsbeginsel is het belangrijkste;
vooral gelijk geboren worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 20:02   #26
Den Bal
Gouverneur
 
Den Bal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2004
Berichten: 1.130
Standaard

Yann, Ik vrees dat BHV zeker nog niet in het mortuarium ligt. Al 40 jaar is er door bepaalde bevolkingsgroepen (of toch de politici die ze vertegenwoordigd) gehoopt dat de zaak BHV ging doodbloeden. BHV is een tijdbom. Nu is ze nog stil... toch voor hoelang??
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 20:03   #27
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke
m o r t u a r i u m
Haha, had hij dat fout? (yann staat op mijn negeerlijst)
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 20:05   #28
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Wetten kunnen gewijzigd worden.
Alles kan gewijzigd worden. Wetten zijn, net als de tijd, een menselijke uitvinding. Vandaar dat we ze zo serieus nemen.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 20:06   #29
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Wat voor zever-topic is dit eigenlijk? Yann jongen, kunt ge niet gewoon een bekke tv gaan zien als ge weer eens niks om handen hebt?
Daarop kent ge zelf het antwoord .
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 22:44   #30
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid
 
Pier den Drol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Daarop kent ge zelf het antwoord .
Tuurlijk, maar ik had graag eens een 'snappy comeback' van Yann gelezen.
__________________
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 09:43   #31
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
België heeft al voor hetere vuren dan B-H-V gestaan hoor.
inderdaad, en telkens het voor een heet vuur stond is het verder afgebrokkeld
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 09:46   #32
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Daar HOOPT u op. De bevolking heeft nooit echt wakker gelegen van B-H-V (behalve de vlaams-nationalisten) en zal dat nu ook niet doen.
de bevolking ligt van veel dingen niet wakker, maar dat wil niet zeggen dat die problemen niet moeten worden opgelost.

denkt u echt dat de bevolking wakker ligt van een enventueel einde van belgie? zolang meesten in het begin van de maand hun pree op hun bankrekening staan hebben en hun om de zoveel jaar een nieuwe auto kunnen kopen zal het hun een zorg wezen in welk land ze leven. maar wetende dat eens de bevolking in een onafhankelijk vlaanderen zal leven die pree in het begin van de maand groter zal zijn en dat nieuwe autootje een jaartje vroeger zal kunnen gekocht worden zullen de meesten belgie rap vergeten zijn.
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 10:16   #33
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Daar HOOPT u op. De bevolking heeft nooit echt wakker gelegen van B-H-V (behalve de vlaams-nationalisten) en zal dat nu ook niet doen.
De mensen in 1944 lagen ook niet wakker van de totala vernietiging van Nagasaki en Hiroshima, en de Ziekte X die daarop volgde...
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 12:04   #34
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Haha, had hij dat fout? (yann staat op mijn negeerlijst)
Negeerlijst of niet, de topictitel heb je kunnen lezen bij het openen van dit topic. Je bent een ordinaire leugenaar.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 19:14   #35
Stubaf.
Banneling
 
 
Stubaf.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: FHK
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Je bent een ordinaire leugenaar.
Ik zou zo'n gewichtige uitspraken niet doen, gelet op het feit dat niets ofte niemand jou of je hilarisch puberclubje serieus neemt. Bijgevolg is jouw geloofwaardigheid letterlijk nul.
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 23:17   #36
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Aan al diegenen die nog zo naïef zijn om te geloven dat het non-probleem BHV nog behandeld zal worden:
aan Yann die blijkbaar niet weet dat BHV bij de voglende federale verkiezingen sowieso moet behandeld worden:
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 09:17   #37
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
aan Yann die blijkbaar niet weet dat BHV bij de voglende federale verkiezingen sowieso moet behandeld worden:
Ik hou je aan deze uitspraak.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 09:59   #38
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
aan Yann die blijkbaar niet weet dat BHV bij de voglende federale verkiezingen sowieso moet behandeld worden:
Dat gelooft hij toch niet. Yanns politieke kennis strekt zich tot 'GEEN GEZEVER, BELGIË UNITAIR!!!!'
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 10:50   #39
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bal
Yann, Ik vrees dat BHV zeker nog niet in het mortuarium ligt. Al 40 jaar is er door bepaalde bevolkingsgroepen (of toch de politici die ze vertegenwoordigd) gehoopt dat de zaak BHV ging doodbloeden. BHV is een tijdbom. Nu is ze nog stil... toch voor hoelang??
Dan tikt ze al veertig jaar, en hebben de flaminganten zich misrekend. De tijdbom zal niet exploderen, maar imploderen naar de kern van het probleem: het flamingantisme.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 12:44   #40
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dan tikt ze al veertig jaar, en hebben de flaminganten zich misrekend. De tijdbom zal niet exploderen, maar imploderen naar de kern van het probleem: het flamingantisme.
Geeuw. Hoeveel keer gaat ge dat nog herhalen...
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be