Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2016, 14:51   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Eigenlijk niet, daar BdW dat al tijdens de verkiezingen duidelijk heeft aangebracht: we gaan voor een sociaal-economische regering en zullen het communautaire eventjes uitstellen.
Ik waardeer je nuchter kijk op dit aspect van onze politieke strijd.

Nog maar eens proberen voor de anderen:
als ge van de kiezer slechts een hamer en een bijtel krijgt (wat al beter is dan een houten stokje), dan kunt ge niets doen waarvoor ge eigenlijk een professionele klopboor (of hoe heet zo'n machien?) nodig hebt.
Ge kunt dan liggen bleiten en stampen, ofwel kunt ge trachten wat smeer aan de baard van meer kiezers te brengen. Zo'n smeer van "wij brengen geen chaos, geen revolutie, gewoon goed regeren ...".

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 15:19   #42
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Eigenlijk niet, daar BdW dat al tijdens de verkiezingen duidelijk heeft aangebracht: we gaan voor een sociaal-economische regering en zullen het communautaire eventjes uitstellen.
En als we zonder de PS verder kunnen regeren gaat dat communautair gedoe nog voor jaren de diepvries in zei BDW.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 15:19   #43
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Eigenlijk niet, daar BdW dat al tijdens de verkiezingen duidelijk heeft aangebracht: we gaan voor een sociaal-economische regering en zullen het communautaire eventjes uitstellen.
Dubbel.

Laatst gewijzigd door daiwa : 12 november 2016 om 15:20.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 15:30   #44
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En als we zonder de PS verder kunnen regeren gaat dat communautair gedoe nog voor jaren de diepvries in zei BDW.
Er valt misschien nog veel te graaien en werkmensen kaal te plukken? 😋

Hoogmoed komt altijd voor de val, straks zit ie onder de kiesdrempel en zit de PS - dankzij hem/hen - terug aan de macht en de vetpotten, maakt voor janmetdepet geen verschil wie z'n portemonnee plundert, geplunderd wordt er sowieso.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 15:30   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zit je zo klef te doen over het "Belang" ? Noem ze gewoon wat ze zijn : het blok.
Ik bepaal liever zelf wanneer ik wat meer of wat minder gekruid wil zijn.

Dat is natuurlijk niet wat sommige dirigistische stelsels en dito partijen aanhangen, maar ik blijf toch mijn eigen goesting doen.

Gij niet misschien ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be