Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 mei 2015, 07:52   #1101
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
geen goed idee, hou ik ook niet uit ... besides, ik haat sporten ....
Ik zie het al...Je ligt liever in je bed of op de divan, aan uw HK sokken te prutsen, met een soda en een maxi-zak chips ...Af en toe wat onzin dumpen op politics, en wie weet hoeveel andere forums, dutje doen, enz enz
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 07:54   #1102
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
bof, zwemmen/fietsen zie ik nog wel zitten ... maar fitness en zo .. doe me dat niet aan .....
Elke dag 30 km geforceerde march, met een rugzak van 25 kilo op uw rug, d�*t zou je bij mij te wachten staan !
Vooraleer uw werkdag van 11 uren als kuisvrouw te beginnen.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 07:56   #1103
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Ik zie het al...Je ligt liever in je bed of op de divan, aan uw HK sokken te prutsen, met een soda en een maxi-zak chips ...Af en toe wat onzin dumpen op politics, en wie weet hoeveel andere forums, dutje doen, enz enz
Hoe zou je zelf zijn, als je het geregeld krijgt dat je luizeleventje bekostigd wordt door de werkmensen om je heen?
Je hond of kat doet toch ook niks dan luieren en wordt desondanks gevoed, gehuisvest en omringd met de beste zorgen.
Als je het een dier gunt, gun het dan ook een mens!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 07:56   #1104
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Wat is er beledigend aan het beschrijven van een kleur ? " Vuilgeel " bvb ?
Dat is gewoon gebroken geel. Geen puur geel dus.

Hier de beschrijving van geel door wiki :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geel_(kleur)


Aziaten zijn bvb niet van helgele kleur, maar eerder gebroken geel, " vuilgeel " dus.
Nu kan het natuurlijk dat de woordkeuze u niet aanstaat, maar dat maakt het nog niet beledigend. U m�*�*kt dat ervan, omdat u mijnentwege bevooroordeeld bent .
U klopt er weer naast dat het niet normaal meer is! Aziaten zijn helemaal niet vuilgeel, wat is dat nu voor zever! Aziaten (van het Koreaanse en Japanse type) hebben een fijne ivoorkleurige huid. Ik werkte jaren geleden samen met Japanse meisjes en dat waren de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. En zoals u weet zijn Koreanen nauw verwant aan de Japanners.
Ik denk dat u zo gefrustreerd ben door uw couperose e.d. dat u uw gal uitspuwt over andere mensen om uw eigen gebreken niet te moeten zien.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 08:02   #1105
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Hoe zou je zelf zijn, als je het geregeld krijgt dat je luizeleventje bekostigd wordt door de werkmensen om je heen?
Je hond of kat doet toch ook niks dan luieren en wordt desondanks gevoed, gehuisvest en omringd met de beste zorgen.
Als je het een dier gunt, gun het dan ook een mens!
Daar moet ik je toch even tegenspreken.
Mijn hond doet zijn werk, die waakt, en blaft als er mensen te lang voor mijn tuinmuur, of de deur staan.
Mijn katten vangen ratten en muizen, spinnekoppen, vliegen en ander ongedierte.
EN die dieren geven mij genegenheid.
Dat alles voor een meer dan spotprijs.
bembem-achtige wezens geven mij niets, en kosten duur.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 08:05   #1106
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U klopt er weer naast dat het niet normaal meer is! Aziaten zijn helemaal niet vuilgeel, wat is dat nu voor zever! Aziaten (van het Koreaanse en Japanse type) hebben een fijne ivoorkleurige huid. Ik werkte jaren geleden samen met Japanse meisjes en dat waren de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. En zoals u weet zijn Koreanen nauw verwant aan de Japanners.
Ik denk dat u zo gefrustreerd ben door uw couperose e.d. dat u uw gal uitspuwt over andere mensen om uw eigen gebreken niet te moeten zien.
Bij �*lle rassen zijn er lelijkaards. Monsters zelfs !
Wat ik van uw vriendin bembem te zien kreeg vond ik niet mooi, om me zeer zacht en uiterst beleefd uit te drukken.
Dus astemblief hé Marie, niet zeveren hé.
En tussen haakjes, ik heb geen couperosé.
Eerder bleek van vel met een lieflijke gebroken neus met een leuk bultje erop. Gemilimeterd haar ( dan moet ik dat nooit kammen ), gave tanden die echter wat scheefstaan, vierkantig gezicht, mager en gespierd lichaam, stevig op mijn benen geplant zolang ik niet dronken ben.
Moest ik mezelf beschrijven, niet speciaal mooi dus hé, maar verre van gecomplexeerd, zeker als ik mij vergelijk aan de gemiddelde medemens, blank, bruin, zwart of vuilgeel dat ik in 't Stad door de straten zie lopen...
Want daar loopt wat tussen mens !?!
Dikwijls denk ik dat het menselijk ras aan het degenereren is, en dan heb ik wel een glas nodig om mijn verdriet te verdrinken.

Laatst gewijzigd door griezel : 14 mei 2015 om 08:17.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 08:08   #1107
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Vandaag : een bedrukte rok tot net op de knie in een heel speciaal modelletje - daar ik geen modeontwerper ben, kan ik het niet goed beschrijven De kleuren zijn rose, oranje, geel en wat grijs in de achtergrond. Ik twijfel nog aan het T-shirt maar waarschijnlijk wordt het een wit met een bloemen- en vlindermotief waarin het rose van de rok terugkomt. Een panty dit keer - geen sokken, oei, da's vervelend voor die criticasters! Schoenen, ik twijfel dus mijn zwarte of mijn zachtgroene.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 08:15   #1108
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Daar moet ik je toch even tegenspreken.
Dat is niet echt een wijze beslissing.

Citaat:
Mijn hond doet zijn werk, die waakt, en blaft als er mensen te lang voor mijn tuinmuur, of de deur staan.
Big deal.
Honden blaffen nu eenmaal.
Die zijn zich echt niet bewust van de jobomschrijving die jij hen toedicht.

Citaat:
Mijn katten vangen ratten en muizen, spinnekoppen, vliegen en ander ongedierte.
Yet another big deal!
Katten, hoe weldoorvoed ook, zijn gepassioneerde hobbyisten in het verzamelen van snoepgoed.
Dat doen ze heus niet om jou te plezieren.
Vind je het trouwens echt zo leuk om tijdens je ontbijt of lunch getrakteerd te worden op een of ander stuk ongedierte, meegebracht door je gecastreerde huisgenoot?

Citaat:
EN die dieren geven mij genegenheid.
Dat alles voor een meer dan spotprijs.
Heel verdacht...
Aan genegenheid een prijs toekennen, dat geeft zwaar te denken...
Hoeveel besteed je gemiddeld per week aan genegenheid van, euh 'dames voor een spotprijs'?

Citaat:
bembem-achtige wezens geven mij niets, en kosten duur.
Je slaat de bal totaal mis!
Het forumplezier dat bembem verschaft is tegelijk onbetaalbaar én gratis.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 08:26   #1109
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat is niet echt een wijze beslissing.


Big deal.
Honden blaffen nu eenmaal.
Die zijn zich echt niet bewust van de jobomschrijving die jij hen toedicht.


Yet another big deal!
Katten, hoe weldoorvoed ook, zijn gepassioneerde hobbyisten in het verzamelen van snoepgoed.
Dat doen ze heus niet om jou te plezieren.
Vind je het trouwens echt zo leuk om tijdens je ontbijt of lunch getrakteerd te worden op een of ander stuk ongedierte, meegebracht door je gecastreerde huisgenoot?


Heel verdacht...
Aan genegenheid een prijs toekennen, dat geeft zwaar te denken...
Hoeveel besteed je gemiddeld per week aan genegenheid van, euh 'dames voor een spotprijs'?

Je slaat de bal totaal mis!
Het forumplezier dat bembem verschaft is tegelijk onbetaalbaar én gratis.
Het staat je volledig vrij bembem nuttiger te vinden dan katten en honden, maar dat is mijn geval niet.
Honden en katten vergelijken met hoeren is ook weer een beetje bizar, ik zit tenslotte niet in die beesten hun gat.
En wat ik eventueel aan hoeren zou uitgeven ga ik hier ook niet uit de doeken doen. Men zou daar eventueel een draad over kunnen beginnen...
Die dieren volgen natuurlijk hun instinct, maar ik heb toch opgemerkt dat ze allen een eigen karakter hebben. En ook de genegenheid, of vriendschap, of noem het zoals je wil, tussen mens en dier is niet vanzelfsprekend. Er zijn beesten met wie ik géén goede relatie heb, met die van mij wél. Anders zou ik ze niet in mijn huis duldden trouwens.
Verder, als bembem je een zeker plezier verschaft, dan is dit toch niet gratis, je betaalt immers een internet-abonnement, EN je betaalt maandelijks mee voor haar onderhoud. Zal wel wat meer zijn als voor wat honde en kattevoer...
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 08:34   #1110
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Vandaag : een bedrukte rok tot net op de knie in een heel speciaal modelletje - daar ik geen modeontwerper ben, kan ik het niet goed beschrijven De kleuren zijn rose, oranje, geel en wat grijs in de achtergrond. Ik twijfel nog aan het T-shirt maar waarschijnlijk wordt het een wit met een bloemen- en vlindermotief waarin het rose van de rok terugkomt. Een panty dit keer - geen sokken, oei, da's vervelend voor die criticasters! Schoenen, ik twijfel dus mijn zwarte of mijn zachtgroene.
Je doet mij denken aan Pipi Langkous, maar dan met 60 jaar extra.
Ga je nu weer niet beledigd voelen hé, ik vond Pipi Langkous best leuk ( 40 jaar geleden.)
Voor je schoenen , een tip : doe aan elke voet een andere kleur. Tendance !
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 08:39   #1111
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Het staat je volledig vrij bembem nuttiger te vinden dan katten en honden, maar dat is mijn geval niet.
Het vraagt enige wijsheid en doorzicht om de waarde van kunst, cultuur, amusement en vermaak te onderkennen.
Die waarde ligt voorbij het louter utilitaire.
Het maakt wél integraal deel uit van een beschaving die naam waardig....

Citaat:
Honden en katten vergelijken met hoeren is ook weer een beetje bizar, ik zit tenslotte niet in die beesten hun gat.
Het verbaast me (of misschien niet) dat je direct heel wat concreter op de materie ingaat dan ik het bedoeld had.
Ik refereerde enkel naar de correlatie amusement en vergoeding.

Citaat:
En wat ik eventueel aan hoeren zou uitgeven ga ik hier ook niet uit de doeken doen. Men zou daar eventueel een draad over kunnen beginnen...
Is het zo een substantiële som dat het een apart topic waard is?

Citaat:
Die dieren volgen natuurlijk hun instinct, maar ik heb toch opgemerkt dat ze allen een eigen karakter hebben. En ook de genegenheid, of vriendschap, of noem het zoals je wil, tussen mens en dier is niet vanzelfsprekend. Er zijn beesten met wie ik géén goede relatie heb, met die van mij wél. Anders zou ik ze niet in mijn huis duldden trouwens.
Een discussie over dieren ligt steeds moeilijk met mensen die hun beesten antropomorfiseren.

Citaat:
Verder, als bembem je een zeker plezier verschaft, dan is dit toch niet gratis, je betaalt immers een internet-abonnement,
Ik heb geen datalimiet, dus al mijn web-activiteit is forfaitair.
Als ik het forum niet gebruik, krijg ik toch geen korting.

Citaat:
EN je betaalt maandelijks mee voor haar onderhoud. Zal wel wat meer zijn als voor wat honde en kattevoer...
Hier heb je een punt.
Maar dan nog liever betalen voor een of andere onschuldige forumfiguur die me amuseert dan voor een moslimterrorist die mij probeert te beletten van naar Mohammed-cartoons te kijken.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 08:54   #1112
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het vraagt enige wijsheid en doorzicht om de waarde van kunst, cultuur, amusement en vermaak te onderkennen.
Die waarde ligt voorbij het louter utilitaire.
Het maakt wél integraal deel uit van een beschaving die naam waardig....


Het verbaast me (of misschien niet) dat je direct heel wat concreter op de materie ingaat dan ik het bedoeld had.
Ik refereerde enkel naar de correlatie amusement en vergoeding.


Is het zo een substantiële som dat het een apart topic waard is?


Een discussie over dieren ligt steeds moeilijk met mensen die hun beesten antropomorfiseren.


Ik heb geen datalimiet, dus al mijn web-activiteit is forfaitair.
Als ik het forum niet gebruik, krijg ik toch geen korting.

Hier heb je een punt.
Maar dan nog liever betalen voor een of andere onschuldige forumfiguur die me amuseert dan voor een moslimterrorist die mij probeert te beletten van naar Mohammed-cartoons te kijken.
Ik antropomorfiseer mijn huisdieren niet. Ik zie ze écht wel als dieren. Maar zoals ik zei, ook met dieren heb je een relatie, in mijn geval een platonische dus voor alle duidelijkheid, en die kan goed of slecht zijn, naargelang hun en jouw karakter.
Ik kan goed met beesten om, mijn hond bvb ziet mij echt graag, ben ik zeker van, en heus niet enkel voor zijn bord met voeder, en die genegendheid krijgt hij van mij terug. Ik moet dikwijls lachen met zijn fratsen hier in huis, en degene die hij op straat uithaalt, en waarvoor ik soms klachten krijg van de buren.
Mijn kater is niet gecastreerd, en die trekt soms weg voor een paar dagen, weken zelfs. Eigenlijk kan die zonder mij prima overleven. Achter de Delhaize een beetje verder leven trouwens een aantal zwerfkatten, geheel autonoom. Als de mijne terugkomt is dat omdat hij zich hier goed voelt.
De twee gestereliseerde katinnen blijven in de buurt, die zitten hier alle dagen in huis, en als die wat knaagdieren voor mij komen leggen, die ze opgejaagd en gedood hebben, is dat om me te tonen dat ze hun job doen. Die zijn daar fier op.
Het zijn en blijven beesten, maar ook een beest heeft een eigen karakter, zijn voorkeuren, dingen die hij niet kan verdragen enz.
Het is niet enkel " instinct ".
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 09:31   #1113
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Ik antropomorfiseer mijn huisdieren niet. Ik zie ze écht wel als dieren.
Zeker?

Citaat:
Maar zoals ik zei, ook met dieren heb je een relatie, in mijn geval een platonische dus voor alle duidelijkheid, en die kan goed of slecht zijn, naargelang hun en jouw karakter.
Ik kan goed met beesten om, mijn hond bvb ziet mij echt graag, ben ik zeker van, en heus niet enkel voor zijn bord met voeder, en die genegendheid krijgt hij van mij terug. Ik moet dikwijls lachen met zijn fratsen hier in huis, en degene die hij op straat uithaalt, en waarvoor ik soms klachten krijg van de buren.
Mijn kater is niet gecastreerd, en die trekt soms weg voor een paar dagen, weken zelfs. Eigenlijk kan die zonder mij prima overleven. Achter de Delhaize een beetje verder leven trouwens een aantal zwerfkatten, geheel autonoom. Als de mijne terugkomt is dat omdat hij zich hier goed voelt.
De twee gestereliseerde katinnen blijven in de buurt, die zitten hier alle dagen in huis, en als die wat knaagdieren voor mij komen leggen, die ze opgejaagd en gedood hebben, is dat om me te tonen dat ze hun job doen. Die zijn daar fier op.
Het zijn en blijven beesten, maar ook een beest heeft een eigen karakter, zijn voorkeuren, dingen die hij niet kan verdragen enz.
Het is niet enkel " instinct ".
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 09:50   #1114
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Mits 'n degelijke training komt er misschien toch nog wat van terecht, alhoewel ik betwijfel of dat op 'n bepaalde leeftijd nog nut heeft.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 12:03   #1115
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Jeans & hemdje.

Jammer genoeg komt er sewes even bezoek voor mevrouw.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 18:20   #1116
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Zeker?

Je vertrekt vanuit een foutief standpunt : je denkt dat enkel mensen gevoelens hebben.
Beesten hebben die ook. Minder complex dan wij, maar ook zij hebben een gevoelsleven, voorkeuren, dingen, mensen of andere beesten die ze niet kunnen uitstaan enz.
Dat wil niet zeggen dat ik beesten zie als mensen.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 18:21   #1117
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Mits 'n degelijke training komt er misschien toch nog wat van terecht, alhoewel ik betwijfel of dat op 'n bepaalde leeftijd nog nut heeft.
Over wie heb je het ?
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 20:24   #1118
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Bij �*lle rassen zijn er lelijkaards. Monsters zelfs !
Wat ik van uw vriendin bembem te zien kreeg vond ik niet mooi, om me zeer zacht en uiterst beleefd uit te drukken.
Dus astemblief hé Marie, niet zeveren hé.
En tussen haakjes, ik heb geen couperosé.
Eerder bleek van vel met een lieflijke gebroken neus met een leuk bultje erop. Gemilimeterd haar ( dan moet ik dat nooit kammen ), gave tanden die echter wat scheefstaan, vierkantig gezicht, mager en gespierd lichaam, stevig op mijn benen geplant zolang ik niet dronken ben.
Moest ik mezelf beschrijven, niet speciaal mooi dus hé, maar verre van gecomplexeerd, zeker als ik mij vergelijk aan de gemiddelde medemens, blank, bruin, zwart of vuilgeel dat ik in 't Stad door de straten zie lopen...
Want daar loopt wat tussen mens !?!
Dikwijls denk ik dat het menselijk ras aan het degenereren is, en dan heb ik wel een glas nodig om mijn verdriet te verdrinken.
Coupe rosé? Is dat een nieuw soort crème glace?
Waarom zou ik moeten geloven wat u schrijft over uw uiterlijk? Misschien bent u een dwerg met vettig haar met daartussen kale plekken en een grote haakneus.
U schrijft bembem, NieuwNoors en mij allerlei eigenschappen toe alsof ze waar zijn, zodat anderen die het lezen gaan geloven dat we heel lelijk zijn (dikke buik, oude heks, vuilgele gelaatskleur).
Niets wat u schrijft klopt dus!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 20:45   #1119
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Over wie heb je het ?
Over 't nutteloze huisdier, dus niet kat of hond want die hebben nut.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2015, 22:19   #1120
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Coupe rosé? Is dat een nieuw soort crème glace?
Waarom zou ik moeten geloven wat u schrijft over uw uiterlijk? Misschien bent u een dwerg met vettig haar met daartussen kale plekken en een grote haakneus.
U schrijft bembem, NieuwNoors en mij allerlei eigenschappen toe alsof ze waar zijn, zodat anderen die het lezen gaan geloven dat we heel lelijk zijn (dikke buik, oude heks, vuilgele gelaatskleur).
Niets wat u schrijft klopt dus!
Moest Griezel ons tegenkomen, jij, bembem en ik: z'n ogen zouden uit hun kassen springen! Wij zijn best knappe meiden!!!!!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be