Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 19 februari 2007, 11:51   #1
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard De deur dichtdoen van een forum?

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Met andere woorden: zonder dat er enige klacht was, van wie dan ook, heeft een totaal onbekende, zonder me de betroffen passages voor te leggen een politieke discussie gecensureerd?
Heb ik dit goed begrepen?
Op basis van welke criteria kan u mij niet eens zeggen? BELEEFDHEID?
Dit vind ik niet alleen onbeschoft, het is grof.
Daarenboven lijkt het me op het randje van het toelaatbare.
Het is in elk geval willekeur en nodeloze bemoeizucht ...

Geachte,

Naast de ons opgelegde wettelijke censuur op negationisme, laster, en oproepen tot geweld en discriminatie, hebben wij het volste recht om daarnaast nog extra criteria op te leggen aan de mensen die te gast zijn op ons forum.
In het bijzonder voor de forumsessies geldt dat we streven naar discussie zonder gescheld, en zonder gewauwel en prietpraat die thuishoort in K&K.
In het verleden hebt u reeds herhaaldelijk de forumdeur achter u dichtgetrokken. Ik begrijp dus niet uw gezeur omdat wij nu één specifiek segmentje voor u op slot doen.
Gelieve dus zonder morren onze beslissing te respecteren en onze tijd niet verder te verkwanselen aan uw hoogstindividuele griefjes.

Peter Johan
En toen sloot u de rubriek af...
Fraai.
Indien er criteria zijn: laat ze dan weten.
Indien er overtredingen zijn van deze criteriat: idem dito.

Ik daag u uit om aan te tonen dat ik tijdens de forumsessie met Geert Lambert wat dan ook deed dat enigerwijze onoorbaar is.
Ik wijs er op dat deze discussie, tussen mij en Lambert, nergens kon gevoerd worden binnen Spirit omdat dit door deze partij steeds werd bemoeilijkt, en op een bepaald moment onmogelijk werd gemaakt.

U kan de teksten waarover het gaat niet aanhalen, omdat u ze gewist hebt.
Het ware tien keer voorzichtiger geweest om dit te doen, omdat u nu de indruk geeft om "politiek" te zijn: om zelf de debatten te manipuleren, te censureren.

Dit kan niet. Een forum waar dit plaats vindt hoort thuis bij een partij, die het volste recht heeft om tegenstanders geen spreekbuis te geven. Bij een gesloten partij dan nog.

Ik heb al een paar keer opgemerkt dat hier willekeurig wordt geageerd, en dat gewauwel en prietpraat wel telkens mag vanuit één richting, maar scherpe kritiek niet vanuit een andere.

Mijns inziens is grote schroom en omzichtigheid geboden, duidelijke afspraken en grondige motivatie indien men mensen de mond snoert, en dan nog enkel in de door de wet voorziene omstandigheden, die u terecht opsomde.

Dit is logisch.

Al de rest is onlogisch, verwerpelijk en de methoden arbitrair en on-recht- vaardig. Het is maw een forum onwaardig.

Je zou van minder de deur dicht trekken!
ericferemans is offline  
Oud 19 februari 2007, 12:07   #2
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Feremans, hiervoor bestaat pb
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 19 februari 2007, 12:14   #3
flyingrhyno
Gouverneur
 
flyingrhyno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.140
Stuur een bericht via MSN naar flyingrhyno
Standaard

Idd.
__________________
flyingrhyno is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be