Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2008, 19:53   #141
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door delcom
twee personen, twee meningen,
een deel van de bevolking volgt uw mening, een deel van de bevolking volgt mijn mening.

ik tracht u mijn mening naar voren te brengen, u tracht mij uw mening naar voren te brengen.


ik tracht u te verduidelijken dat men wel degelijk zowel troste Belg als trotse Vlaming kan zijn,
u tracht mij uw mening op te dringen met woorden te verdaaien en het ontkennen dat twee voornoemde zaken samen kunnen gaan,

hoeft geen verdere uitleg me dunkt

Als je jezelf trotse vlaming wil noemen zit je toch in de verkeerde partij. Net door de VLD zitten we nu zo in de penari.

Verhofstadt zijn eerste daad (1999) was de franstaligen 2 miljard Belgische frankskes extra geven voor het onderwijs, dit in ruil voor zijn premierschap. Erg vlaams als je het mij vraagt.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 19:54   #142
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door delcom
twee personen, twee meningen,
een deel van de bevolking volgt uw mening, een deel van de bevolking volgt mijn mening.

ik tracht u mijn mening naar voren te brengen, u tracht mij uw mening naar voren te brengen.


ik tracht u te verduidelijken dat men wel degelijk zowel troste Belg als trotse Vlaming kan zijn,
u tracht mij uw mening op te dringen met woorden te verdaaien en het ontkennen dat twee voornoemde zaken samen kunnen gaan,

hoeft geen verdere uitleg me dunkt

Als je jezelf trotse vlaming wil noemen zit je toch in de verkeerde partij. Net door de VLD zitten we nu zo in de penari.

Verhofstadt zijn eerste daad (1999) was de franstaligen 2 miljard Belgische frankskes extra geven voor het onderwijs, dit in ruil voor zijn premierschap. Erg vlaams als je het mij vraagt.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 21:26   #143
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door delcom Bekijk bericht
hier kan ik mij in vinden, ik liet mij meeslepen met het feit dat men alles in de schoenen schuift van de "voorganger" terwijl men de "opvolger" de hemel in prijst of in de slachtofferrol plaatst.
In de discussie die we gevoerd hebben, klopt dat zeker niet. Meermaals heb ik onderstreept dat én Leterme én Verhofstadt twee politici zijn die de naam "staatsman" onwaardig zijn. Wel heb ik onderstreept dat Leterme Verhofstadts erfenis in de schoot heeft gekregen, en dat was heus geen aangenaam geschenk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 21:27   #144
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door delcom Bekijk bericht
je reinste onzin, als dit al politieke logica zou zijn werd die zeker niet toegepast, zowel tijdens de voorbereidingen als tijdens de verkiezingen zelf is de moed en hoop erin gebleven dat Verhofstadt zichzelf zou opvolgen.
Toch is dat wel het geval geweest. Nogmaals, u mag zoveel ontkennen als u het zint; de verandert niets aan deze historische werkelijkheid. Echt niet. Verhofstadt had in de afgelopen verkiezing geen schijn van kans. Geen enkele.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 21:58   #145
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door delcom Bekijk bericht
de confrontatie van Leterme heeft deze zelf uitgelokt, hij dacht waarschijnlijk alles eens snel te kunnen oplossen (zie zijn eigen citaat: 5 minuutjes politieke moed waar nog steeds niets van in huis gekomen is) maar zoals steeds, de beste stuurlui staan aan wal.
dat de kiezer zoveel kritischer is geworden kan ik mij moeilijk inbeelden, Leterme had beloften gemaakt welke ieder met een beetje gezond verstand had moeten weten dat hij deze niet kon inlossen.
Ach zo , lees dan maar Verhofstadts eerste burgermanifest er maar eens terug op na mijn beste.....

En ga dan maar eens vergelijken wat zijn beloften van destijds betreft en zijn uiteindelijke verwezelijking van zijn zogenaamde beloften zowat gemeenschappelijk hebben....

Uw gebrild konijn mijn beste, heeft zélf zowat alles van wat hij beloofd heeft ingeslikt om zijn zitje in de wetstraat 16 veilig te stellen....

Uw gebrild konijn was de grootste dienaar die de franstaligen zich in die acht jaar hebben kunnen voorstellen,én hij telkens weer hun wensen inwilligde...

Laat dat konijn maar waar hij is, aangezien vlaanderen véél beter verdient dan wéér een termijn Verhofstadt en alle gevolgen van dien dient te ondergaan....

Laatst gewijzigd door Svennies : 21 december 2008 om 21:59.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 00:14   #146
De_Laatste_Belg
Minister
 
De_Laatste_Belg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2008
Locatie: Ex cathedra
Berichten: 2.926
Standaard

Waar komen 't idioten vandaan die geloven dat één man/vrouw de wetten en het beleid bepaald ?

Uit de p.be bloemkolen ?
__________________
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 08:03   #147
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach zo , lees dan maar Verhofstadts eerste burgermanifest er maar eens terug op na mijn beste.....

En ga dan maar eens vergelijken wat zijn beloften van destijds betreft en zijn uiteindelijke verwezelijking van zijn zogenaamde beloften zowat gemeenschappelijk hebben....

Uw gebrild konijn mijn beste, heeft zélf zowat alles van wat hij beloofd heeft ingeslikt om zijn zitje in de wetstraat 16 veilig te stellen....

Uw gebrild konijn was de grootste dienaar die de franstaligen zich in die acht jaar hebben kunnen voorstellen,én hij telkens weer hun wensen inwilligde...

Laat dat konijn maar waar hij is, aangezien vlaanderen véél beter verdient dan wéér een termijn Verhofstadt en alle gevolgen van dien dient te ondergaan....
Dat zijn inderdaad de grootste tegenstellingen die je je maar kan indenken. De Verhofstadt van de burgermanifesten, dat was de man die Belgë, zelfs Vlaanderen nodig had. De Verhofstadt van de 16 deed net het tegenovergestelde en was het slechtste wat Vlaanderen, zelfs belgië kon overkomen.

Verhofstadt was maar in één ding goed, dat was zijn misbaksels verpakken zodat de vlamingen nog dankbaar waren omdat ze genaaid werden door Guy konijn.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.

Laatst gewijzigd door guido 007 : 22 december 2008 om 08:04.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be