Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 18 maart 2017, 01:37   #241
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Eigenaardig dat je dit blijft herhalen zelfs nadat ik hier de letterlijke woorden van Jambon heb gepost zodat iedereen zelf zijn conclusies kan trekken.



Sprong Jambon dan in de bres voor de koran omdat FDW dat boek beledigde? De koran een license to kill noemen is geen belediging maar een goede samenvatting van de inhoud. De koran is één lange oproep to moord. Moord op ongelovigen, op homo's, op vrouwen, op afvalligen, op moslims van de verkeerde strekking, enz ... enz ...



Het aantal aanhangers van een ideologie doet niets af van kritiek op die ideologie.



De politeke mening van de gemiddelde blokker is veel gematigder dan die van de gemiddelde moslim

Je meet met twee maten en gewichten. Je loopt over van respect voor aanhangers van een ideologie die qua kwaadaardigheid niet moet onderdoen voor het nazisme.

En diegenen die stemmen op de enige partij die daar nog kritiek durft op te hebben krijgen van jou beledigingen naar hun hoofd geslingerd.
Inderdaad !!
daiwa is offline  
Oud 18 maart 2017, 03:55   #242
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Momenah werd ook op de rooster gelegd over de mensenrechten, en zeker over de gelijkheid van man en vrouw. Denis Ducarme (MR) had op de website van het ICC adviezen van de imam ontdekt die daar tegenin gaan. ‘Dat klopt niet’, aldus een gedecideerde directeur. ‘Man en vrouw hebben gelijke rechten en plichten, maar de man heeft zijn rol en de vrouw de hare. Ze vult de man aan en steunt hem.’ Waarop de commissie ontzet vaststelde dat hij zonet ‘een negatie van het gelijkheidsbeginsel had uitgesproken’.
Ontzet? De politici zijn 'ontzet'? Wat hadden ze dan verwacht?

Dat de grote baas van een door de Saoudi's gefinancierde moskee overloopt van progressiviteit en gendergelijkheid?

Ontzet? Really? Wat voor een stelletje incompetente idioten zijn me dat?

Djeezes!

(Gelieve mij 5 minuutjes te excuseren want ik voel een neiging tot braken opkomen...)
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 18 maart 2017, 04:13   #243
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U blijft het zonlicht ontkennen zoals een echte partijslaaf.
Verloren moeite.

http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=79
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=81

Betrokkene heeft het recentelijk gepresteerd om een aan haar partij loyale SPA-militante af te schilderen als een beetje simpel én terzelfder tijd zichzelf voor te stellen als een kritische NVA-militant.

Ik heb zo'n vermoeden dat De Schoofzak niet al te goed weet wat "kritisch" betekent. Maar misschien ook wel, want hij heeft het niet aangedurfd er verder op in te gaan. Gewoonweg negeren is misschien ook een vorm van "kritisch" zijn, wie weet?

Begrijpe wie begrijpe kan.
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 maart 2017 om 04:14.
Esperanza is offline  
Oud 18 maart 2017, 09:18   #244
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Verloren moeite.

http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=79
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=81

Betrokkene heeft het recentelijk gepresteerd om een aan haar partij loyale SPA-militante af te schilderen als een beetje simpel én terzelfder tijd zichzelf voor te stellen als een kritische NVA-militant.

Ik heb zo'n vermoeden dat De Schoofzak niet al te goed weet wat "kritisch" betekent. Maar misschien ook wel, want hij heeft het niet aangedurfd er verder op in te gaan. Gewoonweg negeren is misschien ook een vorm van "kritisch" zijn, wie weet?

Begrijpe wie begrijpe kan.

Laat mij,ter verdediging (zelfs eerder N-VA-sympathisant zijnde,maar steeds kritischer overigens...) stellen dat ik zelfs een PS-politicus zou citeren of zelfs verdedigen zodra het gaat om PROFESSIONEEL en WELOMSCHREVEN gedrag .Zo een onderzoekscommissie,samengesteld uit allerlei partijen is een voorbeeld van wat professioneel gebeuren moet zijn en met welomschreven doelen.(fouten,verantwoordelijkheden vaststellen,materiaal opdoen voor eventuele aanpassingen in de wetgeving).

Ik begrijp niet hoe het mogelijk is dat iemand die opgeroepen wordt (en dat gebeurt weken vooraf!!!) daar verschijnt met het idee dat het een gezellig koffiekransje gaat worden .....
kelt is offline  
Oud 18 maart 2017, 11:06   #245
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ai! De islamieten zijn Zipper komen halen.
neenee (forumtechnische probs hebben mij blijkbaar belet mijn zin af te maken. Ik bedoelde dat, indien ik vandaag biddende islamieten uitlach, ik volgende week dood kan zijn)), maar ondertussen woon ik terug al jaren in een (zo goed als) islamvrije omgeving. Maar hoelang nog ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 18 maart 2017, 12:20   #246
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
...
, want hij heeft het niet aangedurfd er verder op in te gaan. Gewoonweg negeren is misschien ook een vorm van "kritisch" zijn, wie weet?

Begrijpe wie begrijpe kan.
Voorlopig en wellicht nog voor heel lange tijd, reageer ik alleen op berichten en vragen waar ik goesting heb om op te reageren.
Als de draad te omvangrijk wordt, dan lees ik niet alles meer,
en als de draad of de vraag te onnozel wordt, dan kunnen ze mijn kloten kussen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 18 maart 2017, 22:26   #247
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ontzet? De politici zijn 'ontzet'? Wat hadden ze dan verwacht?
Dat de grote baas van een door de Saoudi's gefinancierde moskee overloopt van progressiviteit en gendergelijkheid?
Ontzet? Really? Wat voor een stelletje incompetente idioten zijn me dat?
Ze hebben die man nodig om zich tegen te kunnen profileren.
In plaats van het probleem op te lossen en zijn tent op te doeken gaan ze er vanaf nu nog jaren over lopen mekkeren. Hopend op stemmen bij naïeve zielen die hun spelletje niet doorzien.
vanderzapig is offline  
Oud 19 maart 2017, 03:48   #248
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Laat mij,ter verdediging (zelfs eerder N-VA-sympathisant zijnde,maar steeds kritischer overigens...) stellen dat ik zelfs een PS-politicus zou citeren of zelfs verdedigen zodra het gaat om PROFESSIONEEL en WELOMSCHREVEN gedrag .

Zo een onderzoekscommissie,samengesteld uit allerlei partijen is een voorbeeld van wat professioneel gebeuren moet zijn en met welomschreven doelen.(fouten,verantwoordelijkheden vaststellen,materiaal opdoen voor eventuele aanpassingen in de wetgeving).
Ik bewonder jouw vertrouwen in een zogenaamde (parlementaire) onderzoekscommissie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik begrijp niet hoe het mogelijk is dat iemand die opgeroepen wordt (en dat gebeurt weken vooraf!!!) daar verschijnt met het idee dat het een gezellig koffiekransje gaat worden .....
De gebruikelijke arrogantie van een ware gelovige tegenover een stelletje kafirs?

Of misschien beter gesteld, de arrogantie van een Saoudi die weet dat hem geen strobreed in de weg zal worden gelegd gezien de economische belangen met Saoudi-Arabië véél te groot zijn en deze niet voor het hoofd mogen worden gestoten...

Of, zoals forumlid Vanderzapig reeds opmerkte, veel spierballenvertoon, veel verontwaardiging en grote woorden, maar bitter weinig daden.
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 19 maart 2017 om 03:53.
Esperanza is offline  
Oud 2 april 2017, 17:33   #249
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Niet dat ik 'fan' ben van de één of andere godsdienst want zoals wij met zen allen wel weten is dat een groot kwaad dat al jaar en dag door de 'geschiedenis' raast.

Het is wel altijd iets met de één of andere godsdienst.

Godsdienstoorlogen zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn als men die winkel niet volledig gaat dichtgooien.

Op huidig ogenblik komen er in ons kleine landje de EU in het algemeen teveel 'godsdienst' tempels bij.

Als men orde op zaken wil stellen zal men het uiteindelijk moeten verbieden, het zomaar lukraak blijven bijbouwen van moskeeën en ander soort van tempels.

Vrij simpel uitgedrukt is het dus: Afbreken die handel!

Laten we niet vergeten de vele uit de grond rijzende vzw's en nachtwinkeltjes even mee dicht te smijten.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 4 april 2017, 05:55   #250
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Niet dat ik 'fan' ben van de één of andere godsdienst want zoals wij met zen allen wel weten is dat een groot kwaad dat al jaar en dag door de 'geschiedenis' raast.

Het is wel altijd iets met de één of andere godsdienst.

Godsdienstoorlogen zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn als men die winkel niet volledig gaat dichtgooien.

Op huidig ogenblik komen er in ons kleine landje de EU in het algemeen teveel 'godsdienst' tempels bij.

Als men orde op zaken wil stellen zal men het uiteindelijk moeten verbieden, het zomaar lukraak blijven bijbouwen van moskeeën en ander soort van tempels.

Vrij simpel uitgedrukt is het dus: Afbreken die handel!

Laten we niet vergeten de vele uit de grond rijzende vzw's en nachtwinkeltjes even mee dicht te smijten.

Enver Hoxha in Albanië maakte er discotheken van.

Islamic buildings were hence appropriated by the communist state who often turned into them into gathering places, sports halls, warehouses, barns, restaurants, cultural centres and cinemas in an attempt to erase those links between religious buildings and people.[15][20][21][27]

https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_...5%E2%80%931991)
tomm is offline  
Oud 4 april 2017, 07:31   #251
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

tomm, jij die oost europa goed kent weet dat er met Suffi's eigenlijk nooit problemen zijn en zij vormen de grootste groep in Albanië. Eigenlijk speelt religie weinig rol in dat land, zij zijn culturele moslims zoals wij in belgie culturele christenen zijn.
Wat zij moeten doen, is toezicht houden dat de Salafisten niet via sponsoring uit de golfstaten probeert binnen te raken.

Niet dat wij hier lessen te geven hebben : na de initiële woorden van verwondering in de parlementaire onderzoekscommissie nadat die wahhabiet van de grote moskee zijn show was komen opvoeren is het weer doodstil.

Zal de politiek het -eindelijk- aandurven van die strekking in belgië aan te pakken, onmogelijk te maken, financiering vanuit het buitenland illegaal te maken en hun predikanten uit te wijzen ?

De bal ligt in het kamp van Patrick Dewael...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 6 april 2017, 08:15   #252
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Enver Hoxha in Albanië maakte er discotheken van.

Islamic buildings were hence appropriated by the communist state who often turned into them into gathering places, sports halls, warehouses, barns, restaurants, cultural centres and cinemas in an attempt to erase those links between religious buildings and people.[15][20][21][27]

https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_...5%E2%80%931991)
Serieus?

Stel ik mij bij deze de vraag welke muziek ze daar wel weten te draaien?

Zet die ploat af???

Me wuf is weg? (Kamiel)

1 kopje koffie? (VOF De Kunst)

Suzanne (VOF De Kunst)

Drunken sailer (De Ferre)

Daydream (Wallace Collection)

Vercuuse danst?

Ziekekas (De Strangers)

En om de avond te besluiten: Met de wijven niks as last (Katastroof)

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2017 om 08:19.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be