Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 16 juni 2004, 20:42   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je vergist je.
Het is aan het Blok om te luisteren.
Leterme praat wel.
Neem een paar formateurslessen.

Diegene die formateert verzameld zoveel mogelijk gegevens zodat hij voldoende achtergrond heeft om een beslissing te nemen en zo een coalitie te vormen.

Het blok moet zich niet verschuilen, ze moeten zelf maar uit hun schelp komen.
Dat is iets wat het blok niet gewoon is blijkbaar. Deze topic toont dat nogmaals aan.

Als iemand op z'n minst eens een poging zou ondernemen op de vraag te antwoorden ipv verantwoordelijkheid af te schuiven, dan luister ik verder.
Neem jij liever les in logica.

Leterme heeft zijn beslissing 'als formateur' al genomen: Wel praten maar niet meeregeren.

In dat geval is er van 'verantwoordelijkheid nemen' al geen sprake meer vermits die al VOOR de gesprekken aanvingen werd uitgesloten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 16 juni 2004, 20:44   #22
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Dan vraag ik wel aan andere blokkers (er zijn er hier genoeg) of zij met mij de denkoefening willen doen.

Voor diegene die wel wil praten, lees nog even de allereerste post in deze topic.
Ik wil gerust open met jullie spreken.
Het Skill Effect is offline  
Oud 16 juni 2004, 21:03   #23
Starlight
Burgemeester
 
Starlight's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 559
Standaard

In een vorige topic werd er gesproken over de debatcultuur, de taal.
En daarin werd gezegd dat het meer niet dan wel voorviel dat er deftig werd geantwoord. Weet je, zonder veel woorden, gewoon to the point.
En ik merk toch hetzelfde.
Ik schreef toen:

Vind ik ook.
Wat mij opviel in de debatten met burgers is dat DW op vragen nooit antwoordt. Echt, je moet er eens op letten. Een redenaar: veel blabla en rond de pot maar to the point antwoorden? Dat is eerder een uitzondering in zijn geval.


Die mensen hadden ook zeer concrete vragen en ik ben effe blijven kijken maar heb uit verveling weer weggezapt omdat er toch nooit een echt antwoord kwam.

Ik weet dat er in alle partijen zo'n redenaars zitten. Maar toch niet zo extreem als in het Vlaams Blok.
__________________
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes.
Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs.

En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen.
Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE]
Starlight is offline  
Oud 16 juni 2004, 23:00   #24
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Ik heb op dit forum in 4 threads ongeveer dezelfde vraag gesteld: "Waarom doet het Blok geen concrete beleidsvoorstellen?" En ondanks het feit dat sommige van die threads meer dan 10 pagina's tellen, heb ik geen enkel antwoord gehoord. Niks, maar dan ook niks...

Wel veel uitvluchten en afleidingsmaneuvers in de zin van:
* Wat doet partij zus of zo...
* Het Blok moet niet voorstellen, maar luisteren...
* Lees het programma (waar niks concreets instaat, maar alla)...

Het lijkt me dat het Blok hier lelijk door de mand aan het vallen is. Sterk, onklopbaar eigenlijk zolang het met de zweep kan knallen vanuit de oppositie en kan aanklagen, veroordelen en diaboliseren. Maar gehuld in diep stilzwijgen eens het zelf uit de kast moet komen met een constructief alternatief...

Mijn hypothese is dat de achterban en het kiezerspubliek veel te divers is en dat die diverse groepen even diverse verwachtingen hebben die vaak onderling onverzoenbaar zijn. Meeregeren? Vergeet het... dat zou het Blok al a priori in stukken rijten! ...en de top weet dat maar al te goed!

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van Leterme's informatieronde...
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline  
Oud 16 juni 2004, 23:03   #25
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Ik heb op dit forum in 4 threads ongeveer dezelfde vraag gesteld: "Waarom doet het Blok geen concrete beleidsvoorstellen?" En ondanks het feit dat sommige van die threads meer dan 10 pagina's tellen, heb ik geen enkel antwoord gehoord. Niks, maar dan ook niks...

Wel veel uitvluchten en afleidingsmaneuvers in de zin van:
* Wat doet partij zus of zo...
* Het Blok moet niet voorstellen, maar luisteren...
* Lees het programma (waar niks concreets instaat, maar alla)...

Het lijkt me dat het Blok hier lelijk door de mand aan het vallen is. Sterk, onklopbaar eigenlijk zolang het met de zweep kan knallen vanuit de oppositie en kan aanklagen, veroordelen en diaboliseren. Maar gehuld in diep stilzwijgen eens het zelf uit de kast moet komen met een constructief alternatief...

Mijn hypothese is dat de achterban en het kiezerspubliek veel te divers is en dat die diverse groepen even diverse verwachtingen hebben die vaak onderling onverzoenbaar zijn. Meeregeren? Vergeet het... dat zou het Blok al a priori in stukken rijten! ...en de top weet dat maar al te goed!

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst van Leterme's informatieronde...
Is dat niet het goed recht van het Blok ? De VU heeft zich zo ongeloofwaardig gemaakt ! Idem voor Agalev.
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 16 juni 2004, 23:10   #26
Löwe
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 augustus 2002
Berichten: 95
Standaard

Ik zou -als Vlaams Blok- bereid zijn om een scheutje water in de wijn te doen zolang dat scheutje maar niet zo groot wordt zoals de watervallen tijdens communautaire kwesties.

Maar dan moet er wel niet gepraat worden voor de schone schijn maar werkelijk met zicht op een onderhandeling. Anders kan maar beter alles bij het 'oude' blijven.
Dan nemen we nog wel even de zweep terug op.
Löwe is offline  
Oud 16 juni 2004, 23:28   #27
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Ik zou -als Vlaams Blok- bereid zijn om een scheutje water in de wijn te doen zolang dat scheutje maar niet zo groot wordt zoals de watervallen tijdens communautaire kwesties.

Maar dan moet er wel niet gepraat worden voor de schone schijn maar werkelijk met zicht op een onderhandeling. Anders kan maar beter alles bij het 'oude' blijven.
Dan nemen we nog wel even de zweep terug op.
Kijk, ik kan natuurlijk niet de gedachten van Leterme lezen, maar die houding zou hij wel eens heel moeilijk kunnen maken... Want wat is dan het signaal dat het Blok uitstuurt? Goed om over vanalles en nog wat te klagen en te zeuren, maar om verantwoordelijkheid op te nemen, ho maar !!! Vergeet niet dat het Blok nu wordt aangesproken als spreekbuis voor die 950.000 Vlamingen he; het Blok kan het zich niet permitteren om in gebreke te blijven.

A propos... ook vanuit een oppositie kan je een verantwoordelijke rol spelen he. En als Leterme het zo speelt, dan staat het Blok schaak. (nog niet schaakmat, maar toch minstens schaak)

Altijd opletten met de tsjeven, makker... Nooit onderschatten.
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline  
Oud 17 juni 2004, 12:44   #28
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Is dat niet het goed recht van het Blok ? De VU heeft zich zo ongeloofwaardig gemaakt ! Idem voor Agalev.
Het goed recht: OK, maar met zo'n grote achterban heeft ook het blok plichten!

Daarnaast zou het blok ook zelf woord mogen houden als ze zelf vragende partij zijn voor een afbraak van het cordon.
De vragende partij moet maar zelf uit de hoek komen, vind ik.
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 juni 2004, 12:56   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Is dat niet het goed recht van het Blok ? De VU heeft zich zo ongeloofwaardig gemaakt ! Idem voor Agalev.
Het goed recht: OK, maar met zo'n grote achterban heeft ook het blok plichten!

Daarnaast zou het blok ook zelf woord mogen houden als ze zelf vragende partij zijn voor een afbraak van het cordon.
De vragende partij moet maar zelf uit de hoek komen, vind ik.
Ik heb op het Vlaams Blok gestemd maar was geen vragende partij voor machtsdeelname van deze partij. Wie mij volgde op dit forum weet dat.
Mijn bedoeling was het Vlaams Blok zo groot te maken dat er met niets anders dan met tripartites meer 'geregeerd' kan worden. Met andere woorden: om het land onbestuurbaar te maken en de 'leidinggevende' partijen ertoe te verplchten te doen wat gebeuren moet.

Lees het commentaar in 'De Standaard' vandaag en geef toe dat ik succes oogste met mijn bedoeling.

Laat het Vlaams Blok dus nog maar wat aan de kant staan roepen. De anderen doen binnenkort wel wat het Vlaams Blok niet mocht of mag.

Nog één verkiezingsronde te gaan.... 8)
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 17 juni 2004, 13:08   #30
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Ik vind het gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" op het lijf geschreven van het blok.

Het is kinderspel op vanop de zijlijn te bepalen wat anderen moeten, maar zelf volledig ingepkapseld te zijn voor iedere vorm van verantwoordelijkheid.

Maar soit, zelfs vanop de zijlijn zal men de vragen die ik overal in deze topic geformuleerd heb toch moeten beantwoorden. Zeker als men wenst dat er naar de zijlijnspecilisten geluisterd wordt!
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 juni 2004, 13:11   #31
marijke
Burger
 
marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Berichten: 195
Standaard

Laat Leterme maar een regering vormen "zonder" het VL.Blok..
Laat ze maar eens aanmodderen..De drie Groten'Goden ? Binnen 2 jaar, zijn het belangrijker verkiezingen..
__________________
achter de wolken schijnt altijd de zon..
marijke is offline  
Oud 17 juni 2004, 13:25   #32
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke
Laat Leterme maar een regering vormen "zonder" het VL.Blok..
Laat ze maar eens aanmodderen..De drie Groten'Goden ? Binnen 2 jaar, zijn het belangrijker verkiezingen..
Laat het blok eens blootgesteld aan echte verantwoordelijkheid.
Binnen 2 jaar is het probleem opgelost!

Nieuwsflash voor Marijke: Het blok durft zelk niet mee in de regering te stappen. De verantwoordelijkheid zou te groot zijn! Ze blijven liever zelf als stuurlui aan wal staan roepen.
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 juni 2004, 13:33   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ik vind het gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" op het lijf geschreven van het blok.

Het is kinderspel op vanop de zijlijn te bepalen wat anderen moeten, maar zelf volledig ingepkapseld te zijn voor iedere vorm van verantwoordelijkheid.

Maar soit, zelfs vanop de zijlijn zal men de vragen die ik overal in deze topic geformuleerd heb toch moeten beantwoorden. Zeker als men wenst dat er naar de zijlijnspecilisten geluisterd wordt!
Jij vindt voor mijn part een zak goud. 8)

Het cordon sanitaire heeft zijn werk gedaan en het heeft dat goed gedaan. Het Vlaams Blok doet intussen nog meer goed door aan de kant te blijven staan waar ze tot nu toe hebben MOETEN staan. Als Het Vlaams Blok er NU bij gewild 'zou zijn', dan is dat NIET omdat er naar geluisterd wordt maar om ervoor te zorgen dat het zich kapot regeert. (Zie groen!)

Het Vlaams Blok heeft zijn doel bijna bereikt omd�*t het nooit mee mocht regeren.
Intussen weet IK dat de 'betere stuurlui' zichzelf zo vastgevaren hebben als een schuit op een zandbank in de stille oceaan. Dat ze er nu maar op eigen kracht weer uit losgeraken.
Het Vlaams Blok kan het zich vanaf nu permiteren rustig toe te kijken hoe de 'goei' doen wat zijn partij toch nooit zou toegelaten worden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 17 juni 2004, 13:44   #34
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Ik denk dat Skill de weg is langswie het Blok moet gaan om te praten met Leterme ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 17 juni 2004, 13:48   #35
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ik vind het gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" op het lijf geschreven van het blok.

Het is kinderspel op vanop de zijlijn te bepalen wat anderen moeten, maar zelf volledig ingepkapseld te zijn voor iedere vorm van verantwoordelijkheid.

Maar soit, zelfs vanop de zijlijn zal men de vragen die ik overal in deze topic geformuleerd heb toch moeten beantwoorden. Zeker als men wenst dat er naar de zijlijnspecilisten geluisterd wordt!
Jij vindt voor mijn part een zak goud. 8)

Het cordon sanitaire heeft zijn werk gedaan en het heeft dat goed gedaan. Het Vlaams Blok doet intussen nog meer goed door aan de kant te blijven staan waar ze tot nu toe hebben MOETEN staan. Als Het Vlaams Blok er NU bij gewild 'zou zijn', dan is dat NIET omdat er naar geluisterd wordt maar om ervoor te zorgen dat het zich kapot regeert. (Zie groen!)

Het Vlaams Blok heeft zijn doel bijna bereikt omd�*t het nooit mee mocht regeren.
Intussen weet IK dat de 'betere stuurlui' zichzelf zo vastgevaren hebben als een schuit op een zandbank in de stille oceaan. Dat ze er nu maar op eigen kracht weer uit losgeraken.
Het Vlaams Blok kan het zich vanaf nu permiteren rustig toe te kijken hoe de 'goei' doen wat zijn partij toch nooit zou toegelaten worden.
Het cordon is dan een lompe zet (ik heb niet anders beweerd), dat betekend nog niet dat het blok zich daar als het hen goed uitkomt telkens maar achter moet verschuilen!

Hoe je het draait of keert het blok wil enkel de successen toeëigenen maar durft zijn nek niet uitsteken als het begrip verantwoordelijkheid om de hoek komt kijken.

Het blijft en zielige vaststelling.

Je vergelijking met Groen toont dit uitstekend aan. Ik kan er in ieder geval uit afleiden dat het blok geen haar beter zou kunnen regeren dan Groen gedaan had.
Ik begrijp dan ook maar al te goed dat ze ZELF nog niet eens durven deel te nemen.
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:25   #36
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je vergist je.
Het is aan het Blok om te luisteren.
Leterme praat wel.
Het Blok moet maar op tafel gooien wat ze verwacht te bereiken in een regering, niet? Dat doet het middenveld nu ook, en daarna de andere partijen ook.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:32   #37
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik denk dat Skill de weg is langswie het Blok moet gaan om te praten met Leterme ?
Hoe bedoel je?

Ik luister.
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:43   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je vergist je.
Het is aan het Blok om te luisteren.
Leterme praat wel.
Het Blok moet maar op tafel gooien wat ze verwacht te bereiken in een regering, niet? Dat doet het middenveld nu ook, en daarna de andere partijen ook.
Twijfel jij er dan aan dat het Vlaams Blok dit eveneens zal doen? Ik niet hoor!
Het Vlaams Blok weet echter al dat het toch niet in de boot mag.
Het kan dus evengoed harde eisen stellen of een minderheidsregering steunen, voor zover die het Vlaams Blok bevalt.

Vreet jullie kas dus maar lekker verder op. Het Vlaams Blok houdt intussen mooi de handen vrij en kijkt rustig de kat uit de boom.
De partij heeft immers niks meer te verliezen...

...behalve zijn huidige en toekomstige kiezers. 8)
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 17 juni 2004, 17:03   #39
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin

Het Blok moet maar op tafel gooien wat ze verwacht te bereiken in een regering, niet? Dat doet het middenveld nu ook, en daarna de andere partijen ook.
Twijfel jij er dan aan dat het Vlaams Blok dit eveneens zal doen? Ik niet hoor!
Het Vlaams Blok weet echter al dat het toch niet in de boot mag.
Het kan dus evengoed harde eisen stellen of een minderheidsregering steunen, voor zover die het Vlaams Blok bevalt.

Vreet jullie kas dus maar lekker verder op. Het Vlaams Blok houdt intussen mooi de handen vrij en kijkt rustig de kat uit de boom.
De partij heeft immers niks meer te verliezen...

...behalve zijn huidige en toekomstige kiezers. 8)
Je kan beter realiseerbare eisen stellen, wil je resultaten zien.

Ik vreet mezelf niet op, ik geniet juist!
Het blok kan niets anders dan naar katten in bomen kijken.
Ik schud er liever aan, dat bewijst deze topic!

Het blok durft duidelijk zelf niks verliezen.
Daar zal een volgende verkiezing niks aan helpen.
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 juni 2004, 17:22   #40
Starlight
Burgemeester
 
Starlight's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 559
Standaard

Citaat:
Het Vlaams Blok heeft zijn doel bijna bereikt omd�*t het nooit mee mocht regeren.
En welk doel mag dat dan zijn, Knuppel?
__________________
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes.
Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs.

En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen.
Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE]
Starlight is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be