Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 maart 2024, 15:54   #50241
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ah, osama-alkaida is iraq ? zoals IS ukraine is ?
In tegenstelling tot Al-Quaida en Irak zijn er vrij veel islamisten die meevechten aan de kant van Kiev, ook Jihadisten die vroeger nog meevochten in Syrie aan de kant van Al-Quaida en IS.
Op Kyivpost las ik enigszins vergoelijkend dat de terroristen wraak nemen "voor Russische oorlogsmisdaden in Syrie, Tsjetsjenie en Afghanistan. "
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 15:57   #50242
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Recht of geen recht, ze doen het, niet alleen extern (naar Israël toe) maar vooral ook intern waarmee ze hun angstbewind in Gaza gevestigd hebben.
Israel doet dit al decennia, houdt duizenden Palestijnen jaren gevangen zonder proces.

En het is overduidelijk dat Israel wraak neemt op de bevolking omdat ze Hamas zouden steunen. Dan is het ook niet verwonderlijk dat de Palestijnen minder onderscheid maken tussen burgers en militairen. De Israeli hebben deze regering immers verkozen.
De Russen maken een strikt onderscheid tussen burgers en strijders, daarom ook dat er in Oekraine vele keren minder burgerslachtoffers vielen dan in Gaza.

Laatst gewijzigd door tomm : 27 maart 2024 om 15:58.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 16:13   #50243
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.850
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Omdat de Russisch-Oekraiense grens zwaar bewaakt is hoopten ze wellicht via Belarus naar Oekraine te trekken maar dat mislukte omdat de Wit-Russen waren ingelicht over hun komst.
"Wellicht"?

__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 27 maart 2024 om 16:14.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 16:55   #50244
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zijn standpunt is in grote lijnen pro-Israël.
Als 'ex-moslim' uit Pakistan is Harris Sultan in de eerste plaats érg gecharmeerd door zaken als 'vrijheid van meningsuiting' en de 'rechtsstaat'.

Dat brengt hem ertoe een 'pro-Westers' standpunt in te nemen en aangezien Israël ook tot het 'westerse' kamp wordt gerekend, zal hij uiteraard NIET aan de kant van de moslimbroeders van Hamas gaan staan.

Hij is voor zover bekend nog altijd voorstander van een '2 staten'-oplossing; dus ja, misschien op die manier ook nog een beetje méér 'pro-Israël'.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 17:05   #50245
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
...

1) Er zijn ook Alfa-vrouwtjes, ...

2) En toch hebben de meeste mensen

a) een baas

en

b) een structuur

nodig, ...

1) Ja.

Catharina De Grote was er ook zo eentje.



2) a) als ze 'erfelijke' pech hebben

en/of

als ze - door zichzelf of door anderen - slecht opgevoed zijn

misschien wel, ja.

Nu, ik geef toe: er bestaat altijd een kans dat het alfa-mannetje het goed voor heeft met z'n troep en er dan ook goed zorg voor draagt.

In zo'n geval geldt het onderstaande al wat minder.


b) de belangrijkste 'structuren' zijn uiteraard die waardoor de troep beschermd wordt tegen een 'baas' die een vijs of twee drie vier los heeft zitten en/of z'n moreel kompas niet meer terug vindt.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 27 maart 2024 om 17:18.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 17:12   #50246
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
...

Er vechten Moslim extremisten ... mee aan de kant van Kiev, dat is geen geheim...

Nogal veel Tsjetsjenen, blijkbaar.

Waarom zouden die zo op de Russische 'wilde weldoeners' gebeten zijn?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 18:35   #50247
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Er vechten veel moslims aan de zijde van Rusland, met name die troepen uit Tsjetsjenie. En mensen die ik hier niet durf tegenspreken verzekeren me dat er geen gematigde moslims bestaan. In geen geval zou ik het adjectief gematigd aan de kadyrovieten verbinden.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 18:40   #50248
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Israel doet dit al decennia, houdt duizenden Palestijnen jaren gevangen zonder proces.

En het is overduidelijk dat Israel wraak neemt op de bevolking omdat ze Hamas zouden steunen. Dan is het ook niet verwonderlijk dat de Palestijnen minder onderscheid maken tussen burgers en militairen. De Israeli hebben deze regering immers verkozen.
De Russen maken een strikt onderscheid tussen burgers en strijders, daarom ook dat er in Oekraine vele keren minder burgerslachtoffers vielen dan in Gaza.
???????????????????????
Ik durf hier geen tekst te zetten, gelet op de forumreglementen.

De Russen maken een strikt onderscheid tussen burgers en strijders

??????????????
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 18:43   #50249
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
???????????????????????
Ik durf hier geen tekst te zetten, gelet op de forumreglementen.

De Russen maken een strikt onderscheid tussen burgers en strijders

??????????????



Hoe grotesk kan het eigenlijk worden, vooraleer het pijn gaat doen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2024, 23:16   #50250
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
???????????????????????
Ik durf hier geen tekst te zetten, gelet op de forumreglementen.

De Russen maken een strikt onderscheid tussen burgers en strijders

??????????????
Juist !
De burgers worden gewoon afgemaakt en de anderen moeten eerst gemarteld worden alvorens afgeslacht. Liefst met een voorhamer.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 01:05   #50251
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
???????????????????????
Ik durf hier geen tekst te zetten, gelet op de forumreglementen.

De Russen maken een strikt onderscheid tussen burgers en strijders

??????????????
uiteraard, al hun raketten zijn uitgerust met artificiele intelligentie en lezen eerst het paspoort van iedereen, checken het aan de database, en dit allemaal voor ze inslaan
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 10:01   #50252
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hoe verklaart U dan dat de terroristen in Bryansk werden opgepakt, vlakbij de Oekraïense grens?
Omdat ze zich vlak bij de grens wilden verschuilen? Waaruit trekt u conclusies dat ze de grens zouden willen oversteken?! Kan u ook maar 1 argument geven?

Enkele tegenvragen:

- Voor Oekraïne is dit absoluut niet positief. Rusland zou de schuld op hun kunnen proberen te steken en hun de burgerbevolking op die manier kunnen proberen te manipuleren. En Rusland zou een "reden" hebben om hun aanvallen "daarom" te verhogen. Het is een burgerdoel dus het helpt hen totaal niet tegen de invasie. Dus waarom zouden ze dat doen?
- Hoe is het mogelijk dat een paar man zomaar voorbij security geraakt, wetende dat er aan elke ingang bewapende beveiligingsagenten en metaaldetectors staan en er tegenover het gebouw een OMON post staat? Meer nog: hoe geraken ze na die schietpartij dan zomaar terug buiten?
- Welke zelfmoordterrorist blaast zich niet op en probeert dan in een van de streng beveiligste landen weg te rijden? Wetende wat hen te wachten staat? (foltering, dat heeft men zelfs op TV uitgezonden)
- Hoe zouden ze zelfs in volle oorlog de grens kunnen oversteken naar Oekraïne? Die grens is nu, uiteraard, langs beide zijden enorm beveiligd. Wat zouden ze tegen Russische grenswachten / leger zeggen? We zijn toeristen en we willen grens oversteken om te reizen?
- Hoe weten we dat na foltering wel de juiste mensen zijn opgepakt? Na een paar uur weten ze al wie het is, kan de champetter van Bryansk hen inrekenen, terwijl een heel leger van OMON-oproerpolitie ter plekke blijkbaar niets kon doen.

Kortom, het op Oekraïne proberen te steken is van de pot gerukt.
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 10:25   #50253
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Tommeke
"Scrapers" zijn geen cameramannen. Beelden kunnen ook liegen natuurlijk, maar is toch al moeilijker dan een artikel te faken.
Euh, nee dus. Foto's kunnen nog redelijk eenvoudig gefaked worden door bv. photoshop. Ik begrijp dat u blijkbaar geen technische kennis hebt (absoluut niet als belediging bedoeld, het is gewoon niet uw wereld), maar ik heb uitgelegd hoe dit werkt. Het kan niet gemanipuleerd worden omdat deze in verschillende landen staan. Zo kan je cross-referencen of iets waar is of niet. U hebt zelf toegegeven dat u niet begrijpt hoe het werkt, dus ik snap niet hoe u dan kan concluderen dat het "niet waar" zou zijn.

Citaat:
De bewuste BBC-documentaire over de snipers op Maidan. BBC heeft die reportage offline gehaald, maar valt nog te bekijken op youtube.
Deze bedoel je?
Of deze ?

Citaat:
Dit is een heel andere bijdrage, de reactie ging wel om de desbetreffende bijdrage, waarin ik de roddel over Zelensk's coke gebruik vergeleek met de westerse roddels over de gezondheidstoestand van Poetin.
Bij de Westerse "roddels" probeert men nog echte beelden te analyseren, bij jouw filmpje ging het over een bewezen gemanipuleerd filmpje. Hoe valt dat te vergelijken?
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 10:47   #50254
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
???????????????????????
Ik durf hier geen tekst te zetten, gelet op de forumreglementen.

De Russen maken een strikt onderscheid tussen burgers en strijders
??????????????
U bent ter plaatse om vaststellingen te doen? Waarschijnlijk niet.

Hint: diegenen die echt naar ginder ter plaatse gaan om vaststellingen te doen, dat zijn de mensen die het verhaal brengen.

Denk aan Alina Lipp en Sonja van den Ende, om er maar twee te noemen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 10:56   #50255
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
U bent ter plaatse om vaststellingen te doen? Waarschijnlijk niet.

Hint: diegenen die echt naar ginder ter plaatse gaan om vaststellingen te doen, dat zijn de mensen die het verhaal brengen.

Denk aan Alina Lipp en Sonja van den Ende, om er maar twee te noemen.
...en UN-missies en zo.

Die zijn ook ter plaatste geweest om vaststellingen te doen.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 11:49   #50256
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
...en UN-missies en zo.

Die zijn ook ter plaatste geweest om vaststellingen te doen.
Die zullen niet anders kunnen dan het gestelde bevestigen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 maart 2024 om 11:55.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 11:54   #50257
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.278
Standaard

Het Russische staatshoofd:
"RUSSIA WILL DESTROY F-16s when they are delivered to Ukraine. And if they
are used from 3rd country aerodromes, they too are a legitimate target, no
matter where
."
Polen en Roemenië zijn gewaarschuwd.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 12:02   #50258
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.278
Standaard

Kim Dotcom:
Terreuraanslagen op Russische burgers, georkestreerd door Westerse
spionagebureaus en uitgevoerd door hun Oekraïense werktuigen, creëren een
drang naar wraak. Dat is wat ze willen [wraak]. Maar Poetins terughoudendheid
is de weg. De VS is wanhopig en heeft geen tijd meer.
Men, u weet wie, doet aan uitlokking van Rusland, maar dat gaat niet lukken. Rusland gaat terughoudendheid tonen, niet overreageren, gemesureerde maatregelen nemen want de tijd is aan de zijde van Rusland.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 12:44   #50259
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
???????????????????????
Ik durf hier geen tekst te zetten, gelet op de forumreglementen.

De Russen maken een strikt onderscheid tussen burgers en strijders

??????????????
OK, dus ik leidt hier uit af dat volgens U de Russen geen onderscheid maken.

OK, stel nu dat U gelijk hebt, dat de Russen specifiek burgers willen treffen, gaan we eens een wiskundige oefening maken.

Dan gaan we eens vergelijken, in Oekraïne vielen op 2 jaar tijd een goede 10000 burgerslachtoffers volgens de VN, in Gaza 3 keer zoveel op 6 maanden tijd. In het gebied waar gevochten wordt in Oekraïne wonen ongeveer 16 miljoen mensen, in Gaza 2 miljoen.
Dus 3 maal 8 (8 meer meer mensen in de oorlogszone in Oekraïne, beide zijn voornamelijk stedelijk gebied) maal 4 (de grootschalige oorlog in Oekraïne duurt 2 jaar, deze in Gaza 6 maand). 3 maal 8 is 24, 24 maal 4 is een kleine honderd, namelijk 96.

DUS ISraël maakt, proportioneel gezien, 96 keer meer burgerslachtoffers dan de Russen. Met onze wapens en beschermd door Amerikaanse oorlogsdekschepen om hun genocidaire bondgenoten in alle rust hun genocide te laten uitvoeren.

Dat maakt dan dat, als de Russen geen onderscheid maken volgens U, de Israeli er alles aan doen om burgers te treffen, en wel 96 keer meer dan de Russen. Ze kunnen dat alleen maar doen mits westerse wapens en westerse bescherming.

De conclusie kan enkel zijn dat als de Russen geen onderscheid maken, Israël en Westen genocidaire monsters zijn op een schaal waar zelfs Hitler trots op zou geweest zijn.

U hebt Israël hier nog geen ene keer bekritiseerd, dus U vindt die genocide best OK denk ik. Daaruit kan ik enkel concluderen dat U het leven van een Oekraïense burger 96 keer belangrijker vindt dan dat van een Palestijns kindje, OF dat U helemaal niet geïnteresseerd bent in burgerdoden, maar dit enkel beschouwt als goede propaganda tegen de Russen, de geopolitieke tegenstanders van het Westen. Ik gok op het laatse, maar het eerste is natuurlijk ook mogelijk, dit forum zit vol Nazi's en racisten.


Als we echter uitgaan van het aantal gedode kinderen wordt het nog straffer.
Israel has killed more than 13,000 children in Gaza since October 7 while others are suffering from severe malnutrition and do not “even have the energy to cry”, says the United Nations Children's Fund (UNICEF).

https://www.unicef.org/press-release...sands-children

“Nearly 1,800 children have been killed or injured since the escalation of the war in Ukraine, according to UN-verified reports.

https://news.un.org/en/story/2024/01...fied%20reports.

Reken zelf maar uit, alvast een pak meer dan 96 keer, rond de 500 keer meer, bovendien zijn in het Oekraïense cijfer ook gewonde kinderen meegerekend, dus meer dan 1000 keer meer in realiteit.

Zelfs Hitler had het niet specifiek op kinderen gericht, Israël en dus het Westen wel. Ik ga over dit onderwerp stoppen of ik zal emotioneel worden en mijn kalmte verliezen, duidelijk is dat Israël en hun bondgenoten genocidaire kindermoordenaars zijn, die toch nog cynisch en pervers genoeg zijn om te denken dat ze het recht hebben de Russen morele lesjes te leren. Dat terwijl zijn en hun bondgenoten duizend keer meer kinderen vermoorden dan de Russen.

Voor de rest van de wereld is het alvast overduidelijk, de westerse wereldorde is niet alleen militair en economisch failliet, maar vooral moreel failliet.

Laatst gewijzigd door tomm : 28 maart 2024 om 12:57.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 13:07   #50260
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
...

Rusland gaat terughoudendheid tonen, ...

Zoals altijd, hé.

Het is OFWEL 'speciale thee' OFWEL een open raam in een hoog gebouw, maar nooit de twee tegelijk: dat zou namelijk 'overkill' zijn.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be