Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2010, 16:44   #1
Bertfreggel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Berichten: 1
Standaard Thesisenquête vliegen voor het werk - boekenbonnen te winnen

Hallo allemaal,

ik zit in mijn laatste master handelsingenieur aan de Uhasselt en schrijf mijn thesis over strategische allianties in de luchtvaart.

Ik doe hierbij een klein exploratief onderzoek in vlaanderen.

Het doelpubliek is mensen die af en toe vliegen voor het werk. Hoe vaak dit is , is niet belangrijk. Er zijn dus geen vereisten qua frequentie.

De vragen gaan over hoe vaak men vliegt, hoe belangrijk men bepaalde factoren vindt bij de keuze van een luchtvaartmaatschappij, een aantal uitspraken over allianties en ook over Brussels Airlines.

Ik vraag dus jullie medewerking om dit zelf in te vullen of te vragen aan uw ouders,vrienden, kennissen, ... die af en toe vliegen voor het werk.

Het is een redelijk kort enquête die men zeker in een kwartiertje kan invullen.
Onder de volledig en correct ingevulde enquêtes worden ook 5 boekenbonnen van 10 EUR van Standaard Boekhandel uitgeloot.

Hier is de link:

https://survey.uhasselt.be/0910/allianties/default.htm

Alvast bedankt voor de medewerking
Bertfreggel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 10:44   #2
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Met alle respect voor het interessante werk van de onderzoekers die hier 'advertenties' tot medewerking voor hun onderzoek plaatsen, maar ik vind dit niet het meest geschikte kanaal om deze 'aanwervingen' de wereld in te sturen. Enkele dagen geleden kregen we hier de oproep i.v.m. deelname voor het onderzoek over die rijsimulator, nu dit. Hopelijk wordt dit hier geen gewoonte ! In de eerste plaats is dit forum bedoeld als debatplaats over politieke en maatschappellijke (actuele) vraagstukken en dienen er threads opgestart ter worden waarop men dan reageert. Werving voor onderzoek en 'studiemateriaal' schiet echter z'n doel hier voorbij en daarvoor dienen volgens mij toch wel andere kanalen opgezocht te worden. Ik wil hier niet in een soort van 'zoekertjeskrant' belanden. Voor het overige wens ik jullie veel succes tijdens jullie onderzoek en hoop dat jullie via meer adequate kanalen proefpersonen kunnen werven !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 14:57   #3
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

K&k
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be