Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 1 maart 2015, 17:11   #21
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zullen Peggy & Ida ook van de partij zijn?
Peggy smeert de broodjes met gehakt en Ida zorgt voor Cara pils.
Altijd trouw op post.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 1 maart 2015, 17:14   #22
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Misschien toch even iets lezen, alvorens met een schapenkop achter de policor aan te lopen:
De typische jodenexcuustruus "Ik ben een product van de holocaust; ik kan niets verkeerd doen".

Fier om de vlag van Israël te dragen? Proficiat. Draag ze maar met trots, de vlag van een land waar de bevolking gezellig gaat barbecueën op de heuvels rond Gaza om juichend te staan toekijken op bombardementen waarin honderden Palestijnse kinderen worden afgeslacht.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"

Laatst gewijzigd door Zeus : 1 maart 2015 om 17:14.
Zeus is offline  
Oud 1 maart 2015, 17:15   #23
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
De typische jodenexcuustruus "Ik ben een product van de holocaust; ik kan niets verkeerd doen".

Fier om de vlag van Israël te dragen? Proficiat. Draag ze maar met trots, de vlag van een land waar de bevolking gezellig gaat barbecueën op de heuvels rond Gaza om juichend te staan toekijken op bombardementen waarin honderden Palestijnse kinderen worden afgeslacht.
Ze stonden in de uitverkoop dacht ik. Hamas had ze eerst al gemarineerd en bood ze aan in groepjes van vijf bovenop de daken en gegroepeerd rond hun raketgeschut.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 1 maart 2015, 17:16   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Vorige week waren er in Sint-Niklaas............................100 mensen.
Aan de foto te zien was het heel wat minder nog.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 1 maart 2015, 17:19   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Op een weekdag verwacht ik niet veel volk.
Doe maar een damarke aan, en zet je muts op want het gaat koud zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 1 maart 2015, 17:21   #26
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ze stonden in de uitverkoop dacht ik. Hamas had ze eerst al gemarineerd en bood ze aan in groepjes van vijf bovenop de daken en gegroepeerd rond hun raketgeschut.

Geen enkel onafhankelijk rapport dat die stelling bevestigt, maar dan nog:

Is het wel oké om te juichen voor kinderen als collateral damage als die kinderen daartoe gedwongen worden door gewapende mannen?
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"

Laatst gewijzigd door Zeus : 1 maart 2015 om 17:21.
Zeus is offline  
Oud 1 maart 2015, 17:23   #27
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Ik doe ook mee.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 1 maart 2015, 17:26   #28
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik doe ook mee.
Wil jij dan zorgen dat die ouwe rechts op de foto achteraf terug op de trein naar Brakel raakt ?

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:05   #29
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Ik kijk uit naar de foto's van morgen!
Another Jack is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:06   #30
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik kijk uit naar de foto's van morgen!


Wil je op mij geilen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:07   #31
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht


Wil je op mij geilen?
Nee, ik moet gewoon altijd lachen met al die scheve doorzopen koppen...
Alleen spijtig dat er de laatste jaren niet zoveel motorhelmpjes en bakkebaarden meer zijn...
Another Jack is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:08   #32
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wil jij dan zorgen dat die ouwe rechts op de foto achteraf terug op de trein naar Brakel raakt ?
Brakel = VLD = open grenzen / multikulti / islamknuffelarij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:09   #33
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Ik denk dat ik morgen Demper ga herkennen...
Another Jack is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:09   #34
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nee, ik moet gewoon altijd lachen met al die scheve doorzopen koppen...
Alleen spijtig dat er de laatste jaren niet zoveel motorhelmpjes en bakkebaarden meer zijn...
Als ik een doorzopen bakkes wil zien, kijk ik naar De Wael.

Je zal er vooral veel kaalkoppen zien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:09   #35
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik denk dat ik morgen Demper ga herkennen...
Beschrijf mij eens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:11   #36
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Demper zal diegene zijn die, nadat hij wordt opgepakt, met een schriel stemmetje, stampvoetend, zal roepen tegen de agent:

"Ik verdien meer als gij, gast!"
Another Jack is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:13   #37
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Demper zal diegene zijn die, nadat hij wordt opgepakt, met een schriel stemmetje, stampvoetend, zal roepen tegen de agent:

"Ik verdien meer als gij, gast!"


Man man man
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:17   #38
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Vooral niet betogen. Vooral Pegida afbreken. Vooral doen alsof er niks aan de hand is. En vooral je hoofd in het zand blijven steken (zolang het nog op je schouders staat)

Citaat:
Brussel, in 2030 de nieuwe hoofdstad van de Islamitische Republiek Eurabia?
DOOR FRANK DEPREITERE · 26 AUG 2013


LIKE US ON FACEBOOK:
'Het ziet er naar uit dat Brussel de nieuwe hoofdstad kan worden van de Islamitische Republiek Eurabia. Moslims zullen er de meerderheid van de bevolking uitmaken tegen 2030. En het Europese Continent zal volledig islamitisch zijn tegen het eind van de volgende eeuw indien de huidige demografische trend aanhoudt', schrijft een Belgische universiteitsprofessor in een van zijn recente boeken. 'Er is de algemene indruk dat er te veel moslims zijn in het land, dat ze te veel eisen stellen, en dat Islam een godsdienst van onverdraagzaamheid is', is de conclusie van het Duitse Friedrich Ebert Stichting na een onderzoek in de EU-landen.


Ook de V.S. zijn doordrenkt van islamofobie, aldus sommige moslimleiders. 'We leven in één van de meest vijandige omgevingen', zegt Faiza Ali van de ‘Arab American Association’ in New York. 'Ik stel vast dat de antimoslimgevoelens zeer uitgesproken zijn de jongste jaren,' zegt Moustafa Bayoumi, een literatuurprofessor van Brooklyn College.

Brussel, islamitische hoofdstad?

'Het ziet er naar uit dat Brussel de nieuwe hoofdstad van de Islamitische Republiek Eurabia kan worden” is een uitspraak van socioloog en auteur Felice Dassetto in ‘The Iris and the Crescent’. Hij is professor aan de UCL. Volgens Dassetto zullen moslims tegen 2030 in de meerderheid zijn in Brussel, en zijn overal in Europa gelijkaardige tendensen aan de gang. 'Tegen 2025 zal éénderde van de pasgeborenen uit een moslimfamilie komen.' Zijn boek waarschuwt er tevens voor dat de ultraconservatieve elementen binnen de islam terrein winnen in Brussel. Onder de vele stromingen binnen de islam die ook in Brussel aanwezig zijn, is het salafisme het meest populair.

'Salafisme, de zeer conservatieve panmoslimbeweging, stelt zich onder andere tot doel om de moslims in de wereld te verenigen en onder het leiderschap van één enkele kalief te brengen die regeert volgens de sharia.' Het boek onthult dat moslims in Brussel een ‘wij-tegen-hun’ houding hebben, wat de integratie in de Belgische maatschappij erg bemoeilijkt. '

'Antwerpen is de zetel van de eerste Belgische islamitische-shariarechtspraak. De shariarechtbank is een initiatief van de radicale moslimgroepering Sharia4Belgium. De leiders ervan zeggen openlijk dat ze een parallel islamitisch rechtssysteem in België beogen als tegengewicht voor het Belgische rechtssysteem.'

De Duitse Friedrich Ebert Stichting schrijft in haar publicatie ‘Intolerance, Prejudice and Discrimination: A European Report’: 'De algemene indruk ontstaat dat er te veel moslims in het land zijn, dat ze te veeleisend zijn en dat de godsdienst intolerant is. Daarnaast zijn er Europeanen die de aanwezigheid van moslims als een verrijking ervaren, maar ook deze zijn niet blind voor de grote culturele verschillen, vooral als het gaat over de positie van de vrouw. Verder stelde de Stichting vast dat bij de Europeanen de idee leeft dat moslims het terrorisme steunen of op zijn minst genegen zijn.

'Algemeen verspreid in Europa is de idee dat islam een onverdraagzame godsdienst is. In Groot-Brittannië en in Nederland denkt haast de helft van de ondervraagde bevolking dat dit het geval is. Daartegenover staat Portugal, waar slechts éénderde zo denkt. De stelling dat ‘moslims te veeleisend zijn’ wordt onderschreven door de helft van de bevolking in alle Europese landen. Een kwart van de Portugezen vindt dat er te veel moslims zijn in eigen land. In Frankrijk is dat eenderde, in het VK, Duitsland, Italië en Nederland 40%, en 60% in Hongarije.” Volgens arabicbible.com leven er minstens 4 miljoen moslims in Frankrijk (7%), 2 miljoen in Duitsland (2,5%), 1,5 miljoen in het VK (3%). Een kleine 10% van de pasgeborenen in de EU zijn moslims. In Brussel is dat 57%.
Lees gerust verder op : http://www.express.be/articles/nl/co...bia/194779.htm
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:31   #39
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Beschrijf mij eens.
Morgen, na het zien van de groepsfoto ergens tussen die +/- 50 man die er zal zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 1 maart 2015, 18:33   #40
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vooral niet betogen. Vooral Pegida afbreken. Vooral doen alsof er niks aan de hand is. En vooral je hoofd in het zand blijven steken (zolang het nog op je schouders staat)


Lees gerust verder op : http://www.express.be/articles/nl/co...bia/194779.htm
Waar mijn ouders wonen (Anderlecht), is het al zo ver. Mijn moeder is verplicht om drie metro-stations verder te gaan om nog een fatsoenlijke Belgische beenhouwer en/of bakker te vinden. Waar zij wonen ("Het Rad") is het enkel nog "halal" wat de klok slaagt.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be