Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 15 januari 2009, 17:50   #1
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard "Faalkans voor gaza offensief groter dan ooit?"

Mijn aandacht werd van morgend getrokken tijdens het bekijken van buitenlandse nieuws, speciaal wat er nu aan de gang is in gaza,.

Er is een duidelijke verandering in de taal van zowel de propagandisten in israel als de officieel zionistische staat die de oorlog voert, in het begin van de gaza offensief sprak men van het stop zetten van de raketten aanval die hamas afvuurt, nu is er sprake van het stop zetten van "wapensmokkel" !

Ook de taal die men meestal te horen krijgt zoals het toeschrijven van al het schuld en mensenleed aan hamas, ook dat men het excuus gebruikt dat hamas tussen de burgers zich schuil houdt om alles en nog wat met de aarde gelijk te maken, een duidelijke wending krijgt,. Nu spreekt men van dat "de hele" palestijnse bevolking de schuld omdat ze de kant van het extremisme verkiezen !!!

De verandering in het taal ,is dat niet een duidelijke teken van het fatalisme ? het aanslepende oorlog met drie weken, is dat niet een duidelijke scenario die zich herhaalt (libannon 2006!!) ? het gebruik van verboden wapens, is dat niet een duidelijke teken dat men de zelfbeheersing heeft verloren ? waardoor de frustratie van het israelische leger groot wordt en hierdoor iedereen die in het visier komt met bommen bestrooit ?


Het merendeel van het israelische volk weet niet eens wat er bij hun buren gebeurt, waardoor ze afgeschermd worden van het ware aarde die hun leiders voorstellen, of is het beest die we allen samen gemaakt hebben, groot geworden, die niemand kan stoppen ?


Of is de oplossing , zich laten toegeven en je zelf laten verkopen aan de israeli, en de ogen sluiten voor alle misdaden die deze oorlogs machine tegen de volkeren van de wereld begaat ?


Wie weet, zou hitler gelijk kunnen hebben wanneer hij zegt ; dat de joodse kinderen en vrouwen, er niets aan kunnen doen dat het joodse bloed in hun aderen stroomt, of winstone chuchill die zegt; met bloed, tranen en zweet, vechten tot aan het einde van de weg ???
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 januari 2009 om 17:57.
Lincoln is offline  
Oud 15 januari 2009, 18:25   #2
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Mijn aandacht werd van morgend getrokken tijdens het bekijken van buitenlandse nieuws, speciaal wat er nu aan de gang is in gaza,.

Er is een duidelijke verandering in de taal van zowel de propagandisten in israel als de officieel zionistische staat die de oorlog voert, in het begin van de gaza offensief sprak men van het stop zetten van de raketten aanval die hamas afvuurt, nu is er sprake van het stop zetten van "wapensmokkel" !
De Israëlische hasbara moet zich inderdaad steeds in moeilijkere bochten wringen om hun acties nog aanvaardbaar te maken voor het internationale publiek. En ja, "hamasraketten", "wapensmokkel", "bestrijding van terrorisme", e.d. zijn gewoon een dekmantel voor hun ware motieven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Ook de taal die men meestal te horen krijgt zoals het toeschrijven van al het schuld en mensenleed aan hamas, ook dat men het excuus gebruikt dat hamas tussen de burgers zich schuil houdt om alles en nog wat met de aarde gelijk te maken, een duidelijke wending krijgt,. Nu spreekt men van dat "de hele" palestijnse bevolking de schuld omdat ze de kant van het extremisme verkiezen !!!

De verandering in het taal ,is dat niet een duidelijke teken van het fatalisme ? het aanslepende oorlog met drie weken, is dat niet een duidelijke scenario die zich herhaalt (libannon 2006!!) ? het gebruik van verboden wapens, is dat niet een duidelijke teken dat men de zelfbeheersing heeft verloren ? waardoor de frustratie van het israelische leger groot wordt en hierdoor iedereen die in het visier komt met bommen bestrooit ?
Nee, deze hele Gaza-operatie is juist opgezet om de Palestijnse bevolking te waarschuwen, straffen en/of uit te dunnen. Israël is op dit moment nl. een beetje geobsedeerd door "demografie".

Zie het interview met Arnon Sofer, één van de belangrijkste 'veiligheidsadviseurs, dat ik hier eerder heb gepost. Het komt erop neer dat Israël binnenkort unilateraal zal proberen zich af te scheiden van Palestina en zelf de grenzen vast te leggen (terug naar the Green Line - een peulenschil in vergelijking met wat ze onder bezetting houden, maar zelfs daarover vreest men voor een burgeroorlog in eigen land), zodat men de Joodse staat en zowat alle illegale kolonies kan behouden.

En daarna zal men aan de Palestijnen duidelijk maken dat ze zich koest moeten houden: "We won’t occupy them again. We will enter on punishment missions. As I’ve said, the minute a missile flies, we will destroy the area." en hoopt men dat de Palestijnen vanzelf zullen wegtrekken uit Gaza omwille van een onleefbare situatie, dat de VS Egypte onder druk zal zetten om grond af te geven,... Ja ja, men heeft het al tot in de puntjes gepland.

Lees het artikel: http://forum.politics.be/showthread.php?t=117677

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 15 januari 2009 om 18:27.
Uh-Huh is offline  
Oud 15 januari 2009, 18:43   #3
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
De Israëlische hasbara moet zich inderdaad steeds in moeilijkere bochten wringen om hun acties nog aanvaardbaar te maken voor het internationale publiek. En ja, "hamasraketten", "wapensmokkel", "bestrijding van terrorisme", e.d. zijn gewoon een dekmantel voor hun ware motieven.

Nee, deze hele Gaza-operatie is juist opgezet om de Palestijnse bevolking te waarschuwen, straffen en/of uit te dunnen. Israël is op dit moment nl. een beetje geobsedeerd door "demografie".

Zie het interview met Arnon Sofer, één van de belangrijkste 'veiligheidsadviseurs, dat ik hier eerder heb gepost. Het komt erop neer dat Israël binnenkort unilateraal zal proberen zich af te scheiden van Palestina en zelf de grenzen vast te leggen (terug naar the Green Line - een peulenschil in vergelijking met wat ze onder bezetting houden, maar zelfs daarover vreest men voor een burgeroorlog in eigen land), zodat men de Joodse staat en zowat alle illegale kolonies kan behouden.

En daarna zal men aan de Palestijnen duidelijk maken dat ze zich koest moeten houden: "We won’t occupy them again. We will enter on punishment missions. As I’ve said, the minute a missile flies, we will destroy the area." en hoopt men dat de Palestijnen vanzelf zullen wegtrekken uit Gaza omwille van een onleefbare situatie, dat de VS Egypte onder druk zal zetten om grond af te geven,... Ja ja, men heeft het al tot in de puntjes gepland.

Lees het artikel: http://forum.politics.be/showthread.php?t=117677
Thx voor het artikel.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 15 januari 2009, 18:58   #4
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

En ondertussen werkt Hamas zich uit de naad om te proberen de wereld wijs te maken
dat alle gesneuvelden brave burgers zijn. Voor zij die enige kennis van het Arabisch
hebben publiceer ik onderstaand bericht dat op hun website is verschenen. Erin
wordt strikt verboden het aantal en de namen van gesneuvelde hamas leden publiek
te maken.

1 # 10-01-2009, 20:41
صامد
مراقب
2005 تاريخ الانتساب: 09
الجنس: ذآر
مشارآات: 542
::::تنبيه هام بخصوص أخبار وصور شهداء المقاومة ::::
الإخوة الكرام
تماشياً مع سياسة فصائل المقاومة المجاهدة في
غزة..
نفيدآم بأنه يمنع منعاً باتاً نشر أخبار عن أعداء أو
أسماء أو صور أو أي تفاصيل عن شهداء المقاومة
وجرحاها ، وذلك حتى انتهاء العدوان الصهيوني
بالنصر المبين لنا ولأمتنا بإذن الله تعالى
وسيحذف آل ما يمس هذا الموضوع مع تنبيه
ناشره
فلنكن جميعاً جنوداً للمقاومة .. فإن لم نستطع أن
نعينها .. فلا أقل من ألا نعين العدو عليها
__________________
وإن ترآوك في وجه المنايا = فمت في العز لكن لا تساوم
وإن سكتت حكومات الدنايا = آفاك الله يا رجل العزائم
Francientje is offline  
Oud 15 januari 2009, 19:16   #5
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Thx voor het artikel.
No problem.

The Green Line is trouwens het derde plaatje van links gezien:

Uh-Huh is offline  
Oud 15 januari 2009, 19:30   #6
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Is er ook maar één moslim die een pro-Israël standpunt inneemt? Nog niet gevonden...

Dat zegt mij wel iets over hun beoordelingsvermogen en hun gedachte over welke mensen meerwaardig zijn aan anderen.
liberalist_NL is offline  
Oud 15 januari 2009, 19:55   #7
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.857
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Is er ook maar één moslim die een pro-Israël standpunt inneemt?
Er zijn in alle bevolkingsgroepen steeds minder mensen die een pro-Israël standpunt innemen. En er zijn steeds meer Joden die een anti-zionistisch standpunt innemen.

Begrijpelijk, het is een onverdedigbare zaak aan het worden, die aflopend is.

Zo verwonderlijk is dat dus niet.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:05   #8
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Is er ook maar één moslim die een pro-Israël standpunt inneemt? Nog niet gevonden...

Dat zegt mij wel iets over hun beoordelingsvermogen en hun gedachte over welke mensen meerwaardig zijn aan anderen.
De bevolking in de westerse wereld is verdeeld over de kwestie, zelfs in Israel zijn de meningen verdeeld, maar de moslimwereld is zonder uitzondering anti-Israël.(*)

De verklaring hiervoor is samen te vatten met één enkel woord/begrip: Umma


(*) ik gebruik hier 'anti-Israël' bewust, omdat een aantal moslimlanden eigenlijk niet 'pro-hamas' of 'pro-Palestijnen' is, maar anti-Israël zijn ze wel allemaal.
Sus Iratus is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:13   #9
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
De bevolking in de westerse wereld is verdeeld over de kwestie, zelfs in Israel zijn de meningen verdeeld, maar de moslimwereld is zonder uitzondering anti-Israël.(*)

De verklaring hiervoor is samen te vatten met één enkel woord/begrip: Umma


(*) ik gebruik hier 'anti-Israël' bewust, omdat een aantal moslimlanden eigenlijk niet 'pro-hamas' of 'pro-Palestijnen' is, maar anti-Israël zijn ze wel allemaal.

Dat de Palestijnen niet zo geliefd zijn in verschillende Arabische landen komt door het het feit dat waar Palestijnen komen er bijna automatisch extreem geweld uitbreekt.
Jordanië heeft de PLO eruit geschopt, net als Tunesië.
Derk de Tweede is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:17   #10
fransV
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 juni 2007
Berichten: 1.024
Standaard één

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Is er ook maar één moslim die een pro-Israël standpunt inneemt? Nog niet gevonden...

Dat zegt mij wel iets over hun beoordelingsvermogen en hun gedachte over welke mensen meerwaardig zijn aan anderen.
degenen die pro -Israel waren zijj al gesneuveld
fransV is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:17   #11
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Dat de Palestijnen niet zo geliefd zijn in verschillende Arabische landen komt door het het feit dat waar Palestijnen komen er bijna automatisch extreem geweld uitbreekt.
Jordanië heeft de PLO eruit geschopt, net als Tunesië.
Ook Jordanië en Egypte willen de Palestijnen niet. Israël, begrijpelijkerwijs, ook niet. En het is zo jammer voor het deel van de bevolking dat wel verstandig is, dat er relatief veel lastpakken in die gebieden wonen.
liberalist_NL is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:19   #12
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
De bevolking in de westerse wereld is verdeeld over de kwestie, zelfs in Israel zijn de meningen verdeeld, maar de moslimwereld is zonder uitzondering anti-Israël.(*)

De verklaring hiervoor is samen te vatten met één enkel woord/begrip: Umma


(*) ik gebruik hier 'anti-Israël' bewust, omdat een aantal moslimlanden eigenlijk niet 'pro-hamas' of 'pro-Palestijnen' is, maar anti-Israël zijn ze wel allemaal.
Wat bedoel je met 'anti-Israël'? Van mij mogen de Israëli's daar ook gerust hun eigen staat hebben, hoor. Maar ik zie, zoals de meeste mensen, liever een bilaterale twee-staten oplossing dan een unilaterale afscheuring van en door Israël.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 15 januari 2009 om 20:19.
Uh-Huh is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:23   #13
Blaft
Lokaal Raadslid
 
Blaft's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Er zijn in alle bevolkingsgroepen steeds minder mensen die een pro-Israël standpunt innemen. En er zijn steeds meer Joden die een anti-zionistisch standpunt innemen.

Begrijpelijk, het is een onverdedigbare zaak aan het worden, die aflopend is.

Zo verwonderlijk is dat dus niet.
Wishful thinking zeker?
Blaft is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:36   #14
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Is er ook maar één moslim die een pro-Israël standpunt inneemt? Nog niet gevonden...

Dat zegt mij wel iets over hun beoordelingsvermogen en hun gedachte over welke mensen meerwaardig zijn aan anderen.
Ik ken er dus wel een paar. En ik ken er ook heel wat die zich van het hele
conflict geen barst aantrekken.
Maar de eersten passen er dus wél voor op hun mond wijd open te trekken.
En dat kan ik héél goed begrijpen.
Een messteek in je rug, een afranseling met boksijzers of gewoon een fikse
brand...Het is allemaal zo gauw gebeurd, niet?
Arabs for Israel
Arabs - Christian and Moslem - who support the State of Israel and the cause of Peace in the Middle East.
www.arabsforisrael.com/ - 35k - Cached - Similar pages

Er zijn er nog anderen.

Laatst gewijzigd door Francientje : 15 januari 2009 om 20:41.
Francientje is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:39   #15
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
En ondertussen werkt Hamas zich uit de naad om te proberen de wereld wijs te maken
dat alle gesneuvelden brave burgers zijn. Voor zij die enige kennis van het Arabisch
hebben publiceer ik onderstaand bericht dat op hun website is verschenen. Erin
wordt strikt verboden het aantal en de namen van gesneuvelde hamas leden publiek
te maken.

1 # 10-01-2009, 20:41
صامد
مراقب
2005 تاريخ الانتساب: 09
الجنس: ذآر
مشارآات: 542
::::تنبيه هام بخصوص أخبار وصور شهداء المقاومة ::::
الإخوة الكرام
تماشياً مع سياسة فصائل المقاومة المجاهدة في
غزة..
نفيدآم بأنه يمنع منعاً باتاً نشر أخبار عن أعداء أو
أسماء أو صور أو أي تفاصيل عن شهداء المقاومة
وجرحاها ، وذلك حتى انتهاء العدوان الصهيوني
بالنصر المبين لنا ولأمتنا بإذن الله تعالى
وسيحذف آل ما يمس هذا الموضوع مع تنبيه
ناشره
فلنكن جميعاً جنوداً للمقاومة .. فإن لم نستطع أن
نعينها .. فلا أقل من ألا نعين العدو عليها
__________________
وإن ترآوك في وجه المنايا = فمت في العز لكن لا تساوم
وإن سكتت حكومات الدنايا = آفاك الله يا رجل العزائم
Hamas krijgt meer een meer steun en symphatie uit de buitenwereld, dankzij de inhumaane oorlog die israel uitvoert in gaza, degene die gisteren een afkeer hebben voor hamas, geven nu hun symphatie ervoor,.

De bewuste doelgerichte bombardementen van israel hebben niet enkel de stad gaza gebombardeerd, maar ook het israelische imago ,de sterke merkava ondergraaft, en meer symphatie gegeven aan extremisme en fundamentalisme,.


Maar ja, de israelieten werken egoistisch aan een vaste programma zonder rekening te houden met de buitenwereld, als er morgen meer aanslagen komen in de wereld dan is dat enkel toe tedanken aan de handelingen die israel vandaag uitvoert in de gaza strook,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 15 januari 2009, 20:47   #16
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Maar ja, de israelieten werken egoistisch aan een vaste programma zonder rekening te houden met de buitenwereld, als er morgen meer aanslagen komen in de wereld dan is dat enkel toe tedanken aan de handelingen die israel vandaag uitvoert in de gaza strook,.
O nee, zo gemakkelijk komen die terroristen daar niet vanaf! De schuld ligt altijd bij degene die het geweld pleegt, niet bij degene die het uitlokt. De grens van wat kan en wat niet kan ligt bij elke beschaafde samenleving bij geweld.
liberalist_NL is offline  
Oud 15 januari 2009, 21:00   #17
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

ik vraag mij altijd af wat ik zou doen moest ik daar wonen... geen eten, geen medicijnen, mijn familie dood, geen huis, vluchteling, muur rondom het land,...

toffe situatie... ge zou voor minder radicaliseren me dunkt :/
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline  
Oud 15 januari 2009, 21:07   #18
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde
 
Fiere Jood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 944
Standaard

Ik zou me afvragen waarom mijn geloofs- en rootsgenoten me niet helpen.
Waarom bij andere en kleine volkeren het wel kan.
__________________
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says
Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline  
Oud 15 januari 2009, 21:08   #19
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Er zijn in alle bevolkingsgroepen steeds minder mensen die een pro-Israël standpunt innemen. En er zijn steeds meer Joden die een anti-zionistisch standpunt innemen.

Begrijpelijk, het is een onverdedigbare zaak aan het worden, die aflopend is.

Zo verwonderlijk is dat dus niet.
Dat is juist het punt denk ik.
Bij één bevolkingsgroep was er van bij de aanvang niemand die een pro-Israël standpunt innam.
Moeilijk te geloven dat die Israëli nu echt baarlijke duivels zijn.
Bobke is offline  
Oud 15 januari 2009, 21:16   #20
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
...dat Israël binnenkort unilateraal zal proberen zich af te scheiden van Palestina en zelf de grenzen vast te leggen (terug naar the Green Line - een peulenschil in vergelijking met wat ze onder bezetting houden,...
Akkoord met dat eerste maar vergis je je dan niet? Terug naar de green line/groene lijn: dat is nu juist wat Israël niet wil.
groene flamingant is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be