Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2008, 19:45   #21
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

ze zou inderdaad beter een andere bril kopen, eentje zonder randen, zo'n glas-modelleke: dan komen haar mooie ogen beter uit.

verder denk ik dat adrian haar eens kan trakteren op zo'n verwen-weekend! dat is gewoonlijk de reden waarom we mekkeren....
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 19:49   #22
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Leuk, Adrian!

Ik zie dat ze er ontzettend leuk uitziet, maar dat ze eventueel een ietsje mag ont-nerden.
Hoe doe je zoiets? Hmmm... Sommigen lukt het!
Ze heeft veel potentieel, maar omdat ze zichzelf als een nerd ziet, straalt ze dat ook uit.
Als ze nu de diva in zichzelf ontdekt dan bloeit ze open als een Glam Queen. Want dat heeft ze net zoveel in zich. Leuk meisje!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Je moet haar die mutsenbladen als de Flair en de Viva niet meer laten lezen. Daar worden jonge vrouwen zeer onzeker van.
Voor de rest ziet ze er goed uit!
Mutsenbladen! wat heb jij toch met mutsen
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 19:52   #23
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Laten we zeggen dat we een goede invloed op haar hebben, polly.

Je mag haar dat altijd mailen, hoor.
'k heb al 20 mails, nog 80 te gaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 19:54   #24
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

ok ik mail. Ben altijd wel te vinden voor iets positiefs en mutserigs.

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 19:55   #25
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Dankje!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 19:59   #26
Paracelsus
Minister
 
Paracelsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Locatie: bij de meisjes van Mokroje
Berichten: 3.104
Standaard

Ik vind dat juist sexy, zo'n bibliothecaris-brilletje. 's Avonds tussen de lakens brilletje af en haren los, waarna de initiële schuchterheid van de gemiddelde boekenworm plaats maakt voor de brandende passie en vurige overgave aan het liefdesspel zo inherent aan hun soort.

(Ik moet dringend eens van bil gaan )

Laatst gewijzigd door Paracelsus : 16 januari 2008 om 19:59.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 20:04   #27
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Ik vind dat juist sexy, zo'n bibliothecaris-brilletje. 's Avonds tussen de lakens brilletje af en haren los, waarna de initiële schuchterheid van de gemiddelde boekenworm plaats maakt voor de brandende passie en vurige overgave aan het liefdesspel zo inherent aan hun soort.
²
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 20:05   #28
reinaert68
Gouverneur
 
reinaert68's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Berichten: 1.018
Standaard



-Weet ze dat jij op publieke fora over haar complexen begint?
-Kan je die mails censureren of heeft zij ook directe toegang tot die inbox?

Zoniet vrees ik echt wel het ergste. Niet iedereen heeft goeie bedoelingen en er zou maar eens iemand die haar kent deze topic moeten lezen...

Verder is ze zeker aantrekkelijk maar op deze manier gaat haar zelfbeeld volgens mij echt niet verbeteren. Ik weet dat je waarschijnlijk de beste bedoelingen hebt en ik wil je niet ontmoedigen maar moest mijn vriendin ooit zoiets doen is het echt direct gedaan.
__________________
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em.
-Miles Davis
reinaert68 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 20:07   #29
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 Bekijk bericht


-Weet ze dat jij op publieke fora over haar complexen begint?
-Kan je die mails censureren of heeft zij ook directe toegang tot die inbox?

Zoniet vrees ik echt wel het ergste. Niet iedereen heeft goeie bedoelingen en er zou maar eens iemand die haar kent deze topic moeten lezen...

Verder is ze zeker aantrekkelijk maar op deze manier gaat haar zelfbeeld volgens mij echt niet verbeteren. Ik weet dat je waarschijnlijk de beste bedoelingen hebt en ik wil je niet ontmoedigen maar moest mijn vriendin ooit zoiets doen is het echt direct gedaan.
Ik kan met een gerust geweten zeggen - op al uw vragen/opmerkingen - dat met alles rekening is gehouden (toestemming, etc.)
Ik ben niet (zo) achterlijk.

Medewerking is het enige dat ik vraag, met al de rest is rekening gehouden. (Werkelijk, desnoods pm je me maar, als je nog met vragen zit.)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 20:08   #30
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Pathetisch topic precies
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:16   #31
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Wil je dat haar zeggen?
Ja, ook meningen van vrouwen tellen.
Om allerlei redenen ga ik dat niet doen, sorry.
Ik zie mezelf bv binnenkort al de ganse dag mails sturen naar iedereen met een onterecht minderwaardigheidscomplex. Of daar vacatures voor opduiken.

Mijn beeld over mezelf zal trouwens echt niet beînvloed worden door een hoop mails van mensen die ik niet eens ken en wie mogelijk niet eens bestaan (iedere vriend maakt tien mailadresssen) aan wie gevraagd wordt over mij te slijmen... want zo is het eigenlijk toch een beetje, niet?
Neen, ik kan me niet vinden in zulke acties.
Edit: mja, khoop dat jullie van de mails genieten... (en dat er geen grapjassen zullen tussenzitten ook wel ), succes!
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 januari 2008 om 21:19.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:41   #32
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Ik denk dat dit zowat de meest zielige topic ooit is.

En wat is dat tegenwoordig met al die jonge vrouwen met hun zogenaamd minderwaardigheidscomplex??? Is dat weer een nieuwe modetrend of zo? Moet nu echt iedereen kunnen zagen en klagen omdat ze zichzelf niet perfect vinden? Niemand is perfect, iedereen kan wel een negatief iets over zijn/haar lichaam zeggen. Maar laat dat ons nu net zo uniek maken.

Overigens, moest mijn vriend zo'n topic voor me opstarten => lees: mijn foto's op het internet verspreiden met de vraag of ze me wat positieve dingen (want het moeten positieve dingen zijn, er mag niets negatief gezegd worden) willen doormailen zodat ik me wat beter in m'n vel ga voelen (ineens dan, want zonder de mening van die vreemden zou het niet lukken), het zou begot z'n beste dag niet zijn!

Laatst gewijzigd door Kim : 16 januari 2008 om 21:42.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:48   #33
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Moest ik in haar plaats zijn, dan zou ik Healey dumpen; moest ik in Healey's plaats zijn, dan zou ik haar dumpen.
Moest iemand zo'n vraag voor mij op het internet zetten, die kon direct vertrekken, veel kans op zelfs met twee ogen zo blauw.

Zo iets doe je niet en zeker niet bij een nerd.
Die mensen hebben zo al een slecht zelfbeeld onder de modepopjes.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:48   #34
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Toch bedankt Kim dat je er van uitgaat dat ik dit zonder enige vorm van toestemming doe...
Aleja...

Wat jij zielig vindt, vinden een hoop mensen romantisch. Enfin, los van het feit dat ik de andere redenering wel begrijp, zit ik in het tweede kamp...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:49   #35
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Toch tof dat politics even hard als altijd is. Wel grappig dat sommige mensen echt nul nadenken bij hun woorden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:50   #36
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik denk dat dit zowat de meest zielige topic ooit is.

En wat is dat tegenwoordig met al die jonge vrouwen met hun zogenaamd minderwaardigheidscomplex??? Is dat weer een nieuwe modetrend of zo? Moet nu echt iedereen kunnen zagen en klagen omdat ze zichzelf niet perfect vinden? Niemand is perfect, iedereen kan wel een negatief iets over zijn/haar lichaam zeggen. Maar laat dat ons nu net zo uniek maken.

Overigens, moest mijn vriend zo'n topic voor me opstarten => lees: mijn foto's op het internet verspreiden met de vraag of ze me wat positieve dingen (want het moeten positieve dingen zijn, er mag niets negatief gezegd worden) willen doormailen zodat ik me wat beter in m'n vel ga voelen (ineens dan, want zonder de mening van die vreemden zou het niet lukken), het zou begot z'n beste dag niet zijn!
Lombas weze gewaarschuwd.

Maar zelfs ik als man deel je mening.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:54   #37
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

@ Adrian: ik ga je vriendin niet mailen omdat het uiteindelijk toch jij bent die haar moet overtuigen van haar kwaliteiten. Voor de rest ziet het er me op 't eerste zicht een tof meiske uit, zo eentje waar je een vrijdagavond eerst naar de cinema mee trekt, iets gaat eten en dan wat bruine (of Ierse) kroegen mee doet.

En als ze twijfelt, ga er eens mee op een terrasje zitten binnen een paar maand en laat haar eens kijken naar hoeveel zogezegd 'perfecte' vrouwen er passeren op zo'n middag. Ik denk dat je er misschien 10 zal zien op een hele middag.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:55   #38
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Toch bedankt Kim dat je er van uitgaat dat ik dit zonder enige vorm van toestemming doe...
Aleja...
Het feit dat ze je daarvoor toestemming heeft gegeven, vind ik zelfs nog erger.
Citaat:
Wat jij zielig vindt, vinden een hoop mensen romantisch. Enfin, los van het feit dat ik de andere redenering wel begrijp, zit ik in het tweede kamp...
Moge romantiek met jou zijn...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:56   #39
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Zie, 't is eigenlijk heel simpel.
'Schat, ge zijt knap.'
'Ja, schat, gij moogt dat vinden. Ik vind dat niet.'
'Ja, schat, iedereen vindt dat.'
'Och, das niet waar.'
'Ik kan gerust aan 100 mensen geraken.'
'Ahja, bewijs maar!'
Zodoende...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 21:56   #40
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik denk dat dit zowat de meest zielige topic ooit is.

En wat is dat tegenwoordig met al die jonge vrouwen met hun zogenaamd minderwaardigheidscomplex??? Is dat weer een nieuwe modetrend of zo? Moet nu echt iedereen kunnen zagen en klagen omdat ze zichzelf niet perfect vinden? Niemand is perfect, iedereen kan wel een negatief iets over zijn/haar lichaam zeggen. Maar laat dat ons nu net zo uniek maken.

Overigens, moest mijn vriend zo'n topic voor me opstarten => lees: mijn foto's op het internet verspreiden met de vraag of ze me wat positieve dingen (want het moeten positieve dingen zijn, er mag niets negatief gezegd worden) willen doormailen zodat ik me wat beter in m'n vel ga voelen (ineens dan, want zonder de mening van die vreemden zou het niet lukken), het zou begot z'n beste dag niet zijn!

Mja Kim, je moet ook wat rekening houden met de leeftijd van het meisje (en van adrian): meisjes van die leeftijd met minder levenservaring zijn vaker minder zelfzeker (wat de normaalste zaak is) en stralen dat dan ook uit.

En eigenlijk vind ik deze topic helemaal niet zielig, maar juist heel mooi. Het is mooi gedaan van hem dat hij haar op gelijk welke manieren probeert duidelijk te maken dat ze wél mooi is. Tieners hebben nog die romantiek in zich. En hij heeft haar van te voren ingelicht.
En ik geloof wel dat het effect kan hebben. Geen enkele vrouw is ongevoelig voor complimentjes, en zeker jonge, mooie meisjes niet.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be