Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2011, 16:21   #81
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
er wordt niks gescreend en niks geadopteerd. De vader (DNA!) is homosexueel. Mag hij zijn eigen kind niet opvoeden?

Moet een lesbische moeder haar net gebaard kind ook afstaan?

Blijkbaar heeft U geen zin om hierop te antwoorden
Dat is juist want u haalt twee dicussies door elkaar.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 16:22   #82
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Jij ook niet en dat kan niemand. Niemand kan oordelen of deze of gene betere of slechtere ouders zouden zijn voor een kind. Want niemand kan in de toekomst kijken. Men kan enkel kijken of de omstandigheden gunstig zijn. En die omstandigheden bekijkt men best vanuit het belang van het kind.
Ik wel, Paulus. Ik ken mensen die opgevoed zijn door homoseksuele ouders. Dat is allemaal probleemloos verlopen. Dat blijkt ook uit het wetenschappelijk onderzoek dat daarnaar gedaan is. Maar je mag dat gerust naast je neerleggen, je weet het toch allemaal beter. Zoals gewoonlijk.

Citaat:
Pure onzin die nergens op steunt. Daarom fundeer je ook niet wat je zegt. Omdat je het niet funderen kunt. Niet ik, maar jij oordeelt vanuit een vooroordeel.
Ik ben nochtans niet diegene die beweert dat de vader en zijn vriend dat kind niet mogen opvoeden. Jij doet dat. Zonder enige fundering. Zoals gewoonlijk.

Citaat:
Cafépraat valt anders gemakkelijk te weerleggen. Het feit dat jij dat niet doet, zegt dan ook meer over jou dan over mij vrees ik.
Het werkt in de andere richting. Jij beweert immers dat deze vader zijn kind niet zou mogen opvoeden. Je onderbouwt dat nergens. Zoals gewoonlijk.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 17:13   #83
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik wel, Paulus. Ik ken mensen die opgevoed zijn door homoseksuele ouders. Dat is allemaal probleemloos verlopen. Dat blijkt ook uit het wetenschappelijk onderzoek dat daarnaar gedaan is. Maar je mag dat gerust naast je neerleggen, je weet het toch allemaal beter. Zoals gewoonlijk.
Jij weet blijkbaar niet wat wetenschappelijk onderzoek is mijn jongen. Of je wil het niet weten dat kan ook.

Ik zal het nog een keer uitleggen.

Wetenschappelijk onderzoek is een onderzoeksmethode waarbij op een systematische manier gebruikt wordt om kennis te vergaren. Zij is gebaseerd op waarnemingen, die meetbaar expirementeerbaar, falcificeerbaar zijn, zeg maar: proefondervindelijk vast te stellen zijn. Het consistent gebruik van de wetenschappelijke methode is wat wetenschap van pseudowetenschap en van andere vormen van kennisvergaring onderscheidt.

Duidelijk?

Er kan dus nooit sprake zijn van wetenschappelijk onderzoek of wetenschappelijk bewezen feiten dat het voor het kind niks uitmaakt wat de geaardheid of de relatie vorm van zijn ouders is, gezien men éénzelfde kind geen twee keer kan opvoeden.

Het feit dat men toch schermt met onderzoeken die zogenaamd wetenschappelijk zijn, maar in werkelijkheid pseudowetenschappelijk toont het bedrog al aan van bij het begin. Men stelt hun onderzoeksresultaten voor "wetenschappelijk bewezen" feiten, terwijl dat niet zo is. Moest het wel zo zijn, zou men daar net zo min over discuteren als over pakweg de wet van Archimedes.

Citaat:
Ik ben nochtans niet diegene die beweert dat de vader en zijn vriend dat kind niet mogen opvoeden. Jij doet dat. Zonder enige fundering. Zoals gewoonlijk.
Ik wel dan? Waar? Geef eens een linkje?

Of: Wie heeft hier vooroordelen?


Citaat:
Het werkt in de andere richting. Jij beweert immers dat deze vader zijn kind niet zou mogen opvoeden. Je onderbouwt dat nergens. Zoals gewoonlijk.
Geef eens een linkje naar waar ik dat zou beweren. Eéntje maar....

Van vooroordelen gesproken (!)

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2011 om 17:14.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 17:21   #84
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Jij weet blijkbaar niet wat wetenschappelijk onderzoek is mijn jongen. Of je wil het niet weten dat kan ook.

Ik zal het nog een keer uitleggen.

Wetenschappelijk onderzoek is een onderzoeksmethode waarbij op een systematische manier gebruikt wordt om kennis te vergaren. Zij is gebaseerd op waarnemingen, die meetbaar expirementeerbaar, falcificeerbaar zijn, zeg maar: proefondervindelijk vast te stellen zijn. Het consistent gebruik van de wetenschappelijke methode is wat wetenschap van pseudowetenschap en van andere vormen van kennisvergaring onderscheidt.

Duidelijk?

Er kan dus nooit sprake zijn van wetenschappelijk onderzoek of wetenschappelijk bewezen feiten dat het voor het kind niks uitmaakt wat de geaardheid of de relatie vorm van zijn ouders is, gezien men éénzelfde kind geen twee keer kan opvoeden.

Het feit dat men toch schermt met onderzoeken die zogenaamd wetenschappelijk zijn, maar in werkelijkheid pseudowetenschappelijk toont het bedrog al aan van bij het begin. Men stelt hun onderzoeksresultaten voor "wetenschappelijk bewezen" feiten, terwijl dat niet zo is. Moest het wel zo zijn, zou men daar net zo min over discuteren als over pakweg de wet van Archimedes.
Ik word betaald om wetenschappelijk onderzoek te doen. Bewaar dat belerende toontje dus maar voor je vrouw of je secretaresse of iemand anders op wie dat indruk maakt.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 17:31   #85
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik word betaald om wetenschappelijk onderzoek te doen. Bewaar dat belerende toontje dus maar voor je vrouw of je secretaresse of iemand anders op wie dat indruk maakt.
En dat zou indruk op mij moeten maken?

Als je werkelijk betaald wordt om wetenschappelijk onderzoek te doen, zou je je moeten schamen, om te doen alsof dat het wetenschappelijk bewezen zou zijn dat een kind evengoed bij homoseksuelen zou opgevoed worden.

Zoiets valt niet wetenschappelijk te bewijzen, omdat je een kind nu eenmaal geen twee keer kunt opvoeden. Bovendien zijn niet alle wetenschappers het daarover eens en dat zouden ze wèl zijn in geval van wetenschappelijk bewijs.

Je schermt dus doelbewust met valse argumenten, want als te betaald wordt om wetenschappelijk onderzoek te doen, mag ik veronderstellen dat je maar al te goed weet wat wetenschappelijk onderzoek is.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 17:36   #86
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
En dat zou indruk op mij moeten maken?

Als je werkelijk betaald wordt om wetenschappelijk onderzoek te doen, zou je je moeten schamen, om te doen alsof dat het wetenschappelijk bewezen zou zijn dat een kind evengoed bij homoseksuelen zou opgevoed worden.

Zoiets valt niet wetenschappelijk te bewijzen, omdat je een kind nu eenmaal geen twee keer kunt opvoeden. Bovendien zijn niet alle wetenschappers het daarover eens en dat zouden ze wèl zijn in geval van wetenschappelijk bewijs.

Je schermt dus doelbewust met valse argumenten, want als te betaald wordt om wetenschappelijk onderzoek te doen, mag ik veronderstellen dat je maar al te goed weet wat wetenschappelijk onderzoek is.

Paulus.
Dan kan je alle sociologisch en psychologisch (onder andere) onderzoek ineens in de vuilbak gooien. Iets zegt mij dat je dat niet wil, alleen onderzoek dat niet in je kraam te pas komt. Als ik mag kiezen, dan luister ik naar mensen die kinderen van homoseksuele ouders hebben opgevolgd en onderzocht. Want geef toe: wat heb jij in de plaats te bieden? Cafépraat onder de noemer "gezond verstand". Zo kennen we er nog.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 17:47   #87
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dan kan je alle sociologisch en psychologisch (onder andere) onderzoek ineens in de vuilbak gooien. Iets zegt mij dat je dat niet wil, alleen onderzoek dat niet in je kraam te pas komt. Als ik mag kiezen, dan luister ik naar mensen die kinderen van homoseksuele ouders hebben opgevolgd en onderzocht. Want geef toe: wat heb jij in de plaats te bieden? Cafépraat onder de noemer "gezond verstand". Zo kennen we er nog.
Ik zou in de plaats hetero-ouders kiezen voor weeskinderen. Dat lijkt mij nogal voor de hand liggend, gezien het een natuurlijk biologisch gegeven is dat kinderen uit een man en vrouw voortkomen. Dat lijkt mij een goede basis voor die beslissing.

Wat is uw basis voor uw mening?

Uit de praktijk en uit onderzoek blijkt dat het geen kwaad kan, dus waarom niet?


Ik moet lachen met die zogenaamde onderzoeken door de pro-homogroep. Het staat al op voorhand vast wat ze zouden moeten aantonen, net zoals het op voorhand al vaststaat, dat deze zogenaamde onderzoeken zullen moeten dienen als ondersteuning van de stelling dat homoseksuele ouders net zo goed kinderen kunnen opvoeden.

De waarheid is dat dergelijke onderzoeken helemaal niet het belang van het kind voorop stelt maar wel het belang van de homoselsueel. Allesbehalve objectief dus.

Wie echter het belang van het kind voorop stelt zal steeds kiezen voor hetero-ouders voor het kind, al was het maar vanuit het natuurlijk biologisch gegeven, dat kinderen nu eenmaal uit man en vrouw voortkomen. Dat voelt iedereen met een beetje gezond verstand instinctief aan. En dat is ook de reden dat er zoveel argwaan is tegenover homoseksuele ouders voor het kind.

Niemand die zegt dat homoseksuelen betere of slechtere ouders zouden zijn, want dat is natuurlijk onzin. Dat kun je trouwens ook nooit wtenschappelijk gaan bewijzen, want een kind kan nu eenmaal maar ene keer opgevoed worden.

Maar als we het hebben over de meest ideale omstandigheden, waarin een kind wordt opgevoed...

... dan kunnen we er niet van tussen dat een kind het best gediend is met een vader en een moeder, ipv twee vaders of twee moeders. Want een vader is geen moedere en een moeder is geen vader. Ze zijn beide nodig wil men de meest ideale omstandigheden aan het kind aanbieden.

Hoe zit het? Heb je argumentatie of heb je er geen? Want je draait al 3 pagina's in rondjes. En dat voor iemand die betaald wordt om wetenschappelijk onderzoek te doen....


Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 19:11   #88
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Paulus u bent weeral eens belachelijk bezig, als u zo'n definitie hanteert voor alle wetenschappelijke vakgebieden dan ka nu veel onderzoek compleet weggooien. Zowat ieder onderzoek op het gebied van psychologie en sociologie zou volgens u geen rotte euro waard zijn.

- Children of lesbian and gay parents
More than two decades of research has failed to reveal important differences in the adjustment or development of children or adolescents reared by same-sex couples compared to those reared by other-sex couples.
-Lesbians choosing motherhood
Results revealed no significant differences between the 2 groups of children, who also compared favorably with the standardization samples for the instruments used. In addition, no significant differences were found between dyadic adjustment of lesbian and heterosexual couples.
-Outcomes for children with lesbian or gay parents
Children raised by lesbian mothers or gay fathers did not systematically differ from other children on any of the outcomes. The studies indicate that children raised by lesbian women do not experience adverse outcomes compared with other children. The same holds for children raised by gay men, but more studies should be done.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 19:21   #89
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Paulus u bent weeral eens belachelijk bezig, als u zo'n definitie hanteert voor alle wetenschappelijke vakgebieden dan kan u veel onderzoek compleet weggooien. Zowat ieder onderzoek op het gebied van psychologie en sociologie zou volgens u geen rotte euro waard zijn.
Waar zeg ik dat?

Waar zeg ik dat ik die definitie gebruik voor alle vakgebieden?

Wie is hier dus belachelijk bezig?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2011 om 19:24.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 20:13   #90
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Prachtig, eindelijk kan het kind opgroeien in een warmte liefdevolle omgeving waar het alle kansen zal krijgen.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 20:16   #91
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik zou in de plaats hetero-ouders kiezen voor weeskinderen. Dat lijkt mij nogal voor de hand liggend, gezien het een natuurlijk biologisch gegeven is dat kinderen uit een man en vrouw voortkomen. Dat lijkt mij een goede basis voor die beslissing.

Wat is uw basis voor uw mening?

Uit de praktijk en uit onderzoek blijkt dat het geen kwaad kan, dus waarom niet?


Ik moet lachen met die zogenaamde onderzoeken door de pro-homogroep. Het staat al op voorhand vast wat ze zouden moeten aantonen, net zoals het op voorhand al vaststaat, dat deze zogenaamde onderzoeken zullen moeten dienen als ondersteuning van de stelling dat homoseksuele ouders net zo goed kinderen kunnen opvoeden.

De waarheid is dat dergelijke onderzoeken helemaal niet het belang van het kind voorop stelt maar wel het belang van de homoselsueel. Allesbehalve objectief dus.

Wie echter het belang van het kind voorop stelt zal steeds kiezen voor hetero-ouders voor het kind, al was het maar vanuit het natuurlijk biologisch gegeven, dat kinderen nu eenmaal uit man en vrouw voortkomen. Dat voelt iedereen met een beetje gezond verstand instinctief aan. En dat is ook de reden dat er zoveel argwaan is tegenover homoseksuele ouders voor het kind.

Niemand die zegt dat homoseksuelen betere of slechtere ouders zouden zijn, want dat is natuurlijk onzin. Dat kun je trouwens ook nooit wtenschappelijk gaan bewijzen, want een kind kan nu eenmaal maar ene keer opgevoed worden.

Maar als we het hebben over de meest ideale omstandigheden, waarin een kind wordt opgevoed...

... dan kunnen we er niet van tussen dat een kind het best gediend is met een vader en een moeder, ipv twee vaders of twee moeders. Want een vader is geen moedere en een moeder is geen vader. Ze zijn beide nodig wil men de meest ideale omstandigheden aan het kind aanbieden.

Hoe zit het? Heb je argumentatie of heb je er geen? Want je draait al 3 pagina's in rondjes. En dat voor iemand die betaald wordt om wetenschappelijk onderzoek te doen....


Paulus.
Ik heb je toch al gezegd dat jouw "gezond verstand" me koud laat. Als jij het bestaande onderzoek negeert, dan zijn we toch uitgepraat. Maar weet je wat: ik weet dat je graag het laatste woord hebt, bij deze gun ik je dat. Veel plezier ermee!
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 20:38   #92
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik heb je toch al gezegd dat jouw "gezond verstand" me koud laat. Als jij het bestaande onderzoek negeert, dan zijn we toch uitgepraat. Maar weet je wat: ik weet dat je graag het laatste woord hebt, bij deze gun ik je dat. Veel plezier ermee!
Het is niet mijn gezond verstand maar hét gezond verstand.

Bedankt om geen enkel maar dan ook geen enkel tegenargument aan te brengen.

Ik heb helemaal niks genegeerd. Ik heb het over jouw zogenaamde onderzoeken gehad en jij heb daar blijkbaar geen weerwoord voor.

Weet u, of een kind bij hetero-ouders zou kunnen worden grootgebracht, daar is zelfs geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig. Zo vanzelfsprekend is het maar....

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 20:46   #93
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.079
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik heb je toch al gezegd dat jouw "gezond verstand" me koud laat. Als jij het bestaande onderzoek negeert, dan zijn we toch uitgepraat. Maar weet je wat: ik weet dat je graag het laatste woord hebt, bij deze gun ik je dat. Veel plezier ermee!
dat is nu zo typisch aan Paulus, hij houdt er op geen enkel moment rekening mee, dat hij ongelijk kan hebben. Voor hem is dat uitgesloten, zelfs al van bij het begin van een discussie. En voor hem zijn alle middelen goed om dat "gelijk" te claimen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 20 februari 2011 om 20:48.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 22:36   #94
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat is nu zo typisch aan Paulus, hij houdt er op geen enkel moment rekening mee, dat hij ongelijk kan hebben. Voor hem is dat uitgesloten, zelfs al van bij het begin van een discussie. En voor hem zijn alle middelen goed om dat "gelijk" te claimen.
't Zal ook eens iets zeggen....
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:17   #95
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Prachtig, eindelijk kan het kind opgroeien in een warmte liefdevolle omgeving waar het alle kansen zal krijgen.
²

nu nog de hiaten in de wetgeving aanpassen!
__________________
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi
The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return.
We give our consent every moment that we do not resist.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:21   #96
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Weg met het wetenschappelijk onderzoek! Lang leve het gezond verstand van agnost Paulus! Mag ik nu even lachen?
"Wetenschappelijk onderzoek" kan toch moeilijk gaan aantonen wat de effecten zijn voor kinderen die door homokoppels worden geadopteerd.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:32   #97
Graziëlla
Schepen
 
Graziëlla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2007
Berichten: 498
Standaard

Beter 2 vaders dan geen ouders en daar in dat weeshuis zitten verkommeren!!! Het is nog beter om zowel vader en moeder te hebben!
__________________
De wereld is rot, echt rot.
Graziëlla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:34   #98
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Waar zeg ik dat?

Waar zeg ik dat ik die definitie gebruik voor alle vakgebieden?

Wie is hier dus belachelijk bezig?

Paulus.
Waarom vraag jij dan onderzoek in de stijl van de 'harde' wetenschappen (chemie, fysica, etc..) terwijl het duidelijk is dat onderzoek naar opvoeding GEEN 'harde' wetenschap is?

En de studies worden genegeerd?
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

Laatst gewijzigd door Dionysus : 20 februari 2011 om 23:34.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:37   #99
Inno
Minister-President
 
Inno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 5.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
²

nu nog de hiaten in de wetgeving aanpassen!
De wet afschaffen zou een goed begin zijn. Draagmoederschap zorgt voor vele problemen, zeker als je dan nogeens naar het buitenland gaat om een kind te kopen.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:47   #100
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
De wet afschaffen zou een goed begin zijn. Draagmoederschap zorgt voor vele problemen, zeker als je dan nogeens naar het buitenland gaat om een kind te kopen.
Want we weten uit zoveel voorbeelden dat iets compleet de illegaliteit in te duwen het probleem opgelost geraakt. Zie de succesverhalen met prostitutie, drugs, abortus, ...[/sarcasm]

We hebben een heldere wet nodig die zegt wat wel en niet kan en zoveel mogelijk mazen dichthaalt. Draagmoederschap moet streng gereguleerd worden en het vragende koppel zou dezelfde controles moeten ondergaan die voor adopties gelden.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be