Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 oktober 2005, 11:39   #1
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard Wat is een achterlijke cultuur? volgens Westerse normen...

Wat is een achterlijke cultuur? volgens Westerse normen...

Oproepen tot angst en moslimhaat, oproepen daarop hoeft niet dat komt vanzelf door de onderstaande feiten waardoor de burgers automatisch goed en slecht gaan onderscheiden. Gebrek aan zelfkritiek
Scheiding Kerk en Staat niet erkennen (ook in Turkije is hier geen sprake van)
Discriminatie en slaan/mishandeling van vrouwen
Vrouwen in elkaar meppen
Rituele slachting van dieren (gebeurt zeer dieronvriendelijk, Rosenluller kijkt de andere kant op)
Muziek verbieden
De acceptatie van slavernij
Eerwraak (200 x per jaar in Turkije)
Sex met dieren oftewel sodomie mag volgels moslim-leider Khomeini's boek Tahrirolvasyleh
Sex met minderjarigen (1 van de vrouwen van de profeet mohammed was 9 jaar toen ze sex hadden)
Duiveluitdrijvingen bij Voodoo
Hoofddoeken mogen niet met autochtonen trouwen van cultuur/islam/familie
Ongelovigen verkrachten/beroven/vermoorden kortom straffen (voorschrift in koran )
Homohaat
Kinderarbeid (komt nog extreem vaak voor in Marokko, amnesty hoor je hier niet over)
Je huispersoneel als slaaf gebruiken/misbruiken
Moslima met hoofddoek mag van haar broer niet in disco komen (dan is ze immmers hoer)
Taboe op sexuele voorlichting
75% van criminelen in A'dam is een kut-marokkaan
Gescheiden fysieke ruimten maken voor de sexen
Kledingvoorschriften voor vrouwen
Besnijden van mannen en vrouwen
Het altijd maar ontkennen "ikkuh nie gedaan hebbe" terwijl het een het een heterdaadje is.
Gezichtsverlies is een schande, daarom ontkennen ze ook hun misdaden en liegen/misleiding is dan toegestaan
Symbolen van heidense feesten zijn strafbaar
Uithuwelijken = verkrachting met goedkeuring van familie
Het familie- of clanverband boven het eigen individu stellen
Liegen/bedrog is geoorloofd als je jezelf kan verrijken
Per jaar worden 300 Westerse boeken naar het Arabisch vertaald (Voor de gehele Arabische wereld!!!). Daartegenover worden er alleen al in Nederland zo'n 5000 Arabische boeken naar het Nederlands vertaald.
De eeuwige 'slachtofferrol'.
Geloven dat je als "martelaar" (terrorist) in het hiernamaals wordt omringd met 7 maagden van 15 jaar.
Totaal geen interesse in cultuur emigratie-land, maar wel sjosjale dienst weten te vinden
De moslim heeft het nooit gedaan , het is altijd de schuld van de ander
Wanneer je niet tot de islam behoort ben je heiden
Geen securalisatie geen verlichting meegemaakt
Tegen vrijheid van meningsuiting
Veel te vaak op een dag bidden
Het tegengaan van Wetenschap in het algemeen
Veel aspecten van het leven die gericht zijn op een geweldscultuur
Gebrek om een rustige dialoog te voeren (mensen uit laten praten)
6 á 10 kinderen hier uitpoepen en 5 in het thuisland eveneens opgeven voor kinderbijslag
Je kitsch-bak op de stoep parkeren (mercedes 190D)
Autochtonen wegpesten zodat je er zelf kan wonen
Je vuilnis uit het raam gooien
Vrouwen in sexy kleding voor 'hoer' aanzien
Altijd maar om het geringste roepen: "Jai moe dood!!!ik wil sjoepshidie"
Denken dat je al iemand bent zonder ook nog maar iets te hebben uitgevoerd in je leven
RESPECT eisen in plaats van het willen verdienen
Hardnekkig in je eigen taal blijven lullen terwijl je volop omringd wordt door autochtonen
Je kinderen niet afleren dat je geen straatroof mag plegen
Het fenomeen onaanraakbaren
Erbij lopen als een Gangsta (Crips/Bloods) met gestolen gouden kettingen
Met een veel te dure BMW bij de sociale dienst verschijnen
Barbie poppen verbieden
De islam kent geen diervriendelijkheid (zie de ramadan)
De islam mishandelt kinderen (besnijdenissen)
<LI>De acceptatie dierensex / mishandeling

Zeg nou eens zelf... Waarom mag een land geen regels opstellen voor ideologien die haaks staan op de normen en waarden die zij zelf hebben ontwikkeld en willem. Het volkerenrecht schrijft voor dat het Nederlandse volk ook het recht heeft op zijn eigen identiteit. Men denke aan de scheiding van Kerk en Staat, de parlementaire democratie, de onafhankelijkheid van de rechtspraak, de vrijheid van meningsuiting, de gelijkwaardigheid van man en vrouw, het vrije ondernemerschap, de legale acceptatie van homosexualiteit, abortus… In alle islamitische landen zijn deze verworvenheden vaak formeel of de facto afwezig. De huidige politiek dwingt ons door een verouderde grondwet om geen eigen identiteit op te bouwen. En zo onvrede te bewerkstelligen. Het wachten is op een burgeroorlog (ww4) die naar mijn inzien nu al bezig is.

Als een islamitisch land wetten heeft om de Westerse normen en waarden tegen te houden hoor je GroenLinks niet en heet dat geen discriminatie. Maar als ik mijn normen en waarden wil beschermen dan is het hek van de dam.

Iedere aanbieder van telecomdiensten, dus ook een belwinkel, is verplicht zich te laten registreren bij de Opta. Belwinkels doen dat niet en de Opta laat dat zo." Of het nu om shoarmetenten, de Beverwijkse markt, belhuizen, islamitische slagerijen of 'supermarkten' gaat, om naaiatteliers, illegale uitzendbureau's, het maakt niet uit, voor allochtone bedrijven gelden niet de regels waar de autochtone Nederlander onder zucht. Of het nu gaat om criminaliteit, volksgezondheid, ontduiking van belastingen en het zich niet houden aan de regels of voorschriften, zij worden met rust gelaten.

Marokkaanse vooroordelen over de Nederlander.

Onderstaand is een collage van postings op maroc.nl en marokko.nl. Ergens houdt het ons een spiegel voor van onze onhebbelijkheden.

1.Nederlanders vegen hun achterste droog af met papier. Toelichting :Arabieren gebruiken water (bekend van onze bezoeken aan het MO). Ook oudere Indischen gebruiken nog steeds water. In Indie plachtten wij de Hollanders hierdoor ook vies te vinden. Wanneer een Indische trouwde met een Hollander zeiden wij hem/haar ‘leer haar/hem de fles’.
2.Nederlanders wassen hun handen niet na toiletgebruik.Toelichting : inderdaad niet. Hangt ook samen met het bovenstaande.
3.Nederlanders bezigen schaamteloos woorden als : kut, lul, poep, piesen, kakken en drollen.
4.Vooral ouderen spreken vrijuit over de kleur en smeuigheid van hun ontlasting. Toelichting: hier spreekt kennelijk een Moslima over haar ervaringen in de bejaardenzorg.
5.Hollanders wassen , voor en na het eten, hun handen niet. Toelichting : Marokkanen eten, ook hier in Nederland, met hun handen.
6.Een Hollander boert en laat winden in de familiekring maar ook in het openbaar.
7.Een Hollander eet smerig in het openbaar. Als voorbeeld wordt hier het eten van een (varkens) worst van de Hema gegeven. Het vet druipt af van de kin en stroomt over het T-shirt. Een smerig gezicht.
8.Een Hollander schrikt er niet voor terug zijn hond te zoenen. Toelichting: voor de Islam is een hond een onrein dier en zal dus nooit als huisdier genomen moeten worden. (ik ben er ook vies van )
9.Een Hollander spreekt in het openbaar luid. Hij roept wat van de ene kant van de straat naar de andere. Toelichting: iemand iets toeroepen (zeker voordat je hem begroet hebt) is voor een Arabier onfatsoenlijk.
10.Vieze moppen vertellen.
11. Hollanders beledigen elkaar. Toelichting: Arabieren beledigen elkaar niet. Wanneer je iemand ‘hoerenzoon’ noemt wordt je afgeslacht. Tegenover een ongelovige mag het natuurlijk altijd.
12 Hollanders zeggen meteen wat ze denken.
13.Hollanders zijn onbeleefd tegen leraren en ouderen. Hierbij laat ik de geijkte vooroordelen als : ‘de ene helft van Nederland bestaat uit hoerenlopers en/of homo’s en de andere helft uit hoeren’ achterwege.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 17:08   #2
Drag0n
Vreemdeling
 
Drag0n's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Berichten: 52
Standaard

En we zijn vertrokken *sigh*
Drag0n is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 17:46   #3
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Weet je van welke site dit komt?
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 18:08   #4
Sounds of silence
Partijlid
 
Sounds of silence's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2005
Locatie: Limburg NL
Berichten: 244
Standaard

Dit is de omgekeerde wereld!
9.Een Hollander spreekt in het openbaar luid. Hij roept wat van de ene kant van de straat naar de andere. Toelichting: iemand iets toeroepen (zeker voordat je hem begroet hebt) is voor een Arabier onfatsoenlijk.

Als er in nl EEN volk is wat begint te roepen naar de andere kant van de straat op iemand, dan zijn het de marrokanen wel! Ik vraag me af hoe de schrijver het lef heeft gehad om zoiets op te schrijven.

11. Hollanders beledigen elkaar. Toelichting: Arabieren beledigen elkaar niet. Wanneer je iemand ‘hoerenzoon’ noemt wordt je afgeslacht. Tegenover een ongelovige mag het natuurlijk altijd.
Dit is egt ZIEK!
__________________
Real people aren't perfect, perfect people aren't real.
Sounds of silence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 18:27   #5
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

inderdaad
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 21:01   #6
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Besnijnden van vrouwen is een oud Afrikaanse gebruik, geen marokkaans/islamitisch gebruik.

Zegt naaar mijn mening genoeg over de betrouwbaarheid en objectiviteit van dit artikel.

Verder laat ik mij hierover niet uit, het is te subjectief en bovendien belachelijk.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Smurfje on 15-10-2005 at 22:01
Reason:
--------------------------------

Besnijnden van vrouwen is een oud Afrikaanse gebruik, geen marokkaans/islamitisch gebruik.

Zegt naaar mijn mening genoeg over de betrouwbaarheid en objectiviteit van dit artikel.

Verder laat ik mij hierover niet uit, het is te subjectief en bovendien belachelijk.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Besnijnden van vrouwen is een oud Afrikaanse gebruik, geen marokkaans/islamitisch gebruik.

Zegt naaar mijn mening genoeg over de betwrouwbaarheid en objectiviteit van dit artikel.

Verder laat ik mij hierover niet uit, het is te subjectief en bovendien belachelijk.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Smurfje : 15 oktober 2005 om 21:01.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 21:48   #7
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Marokkaanse vooroordelen over de Nederlander.

Onderstaand is een collage van postings op maroc.nl en marokko.nl. Ergens houdt het ons een spiegel voor van onze onhebbelijkheden.

1.Nederlanders vegen hun achterste droog af met papier. Toelichting :Arabieren gebruiken water (bekend van onze bezoeken aan het MO). Ook oudere Indischen gebruiken nog steeds water. In Indie plachtten wij de Hollanders hierdoor ook vies te vinden. Wanneer een Indische trouwde met een Hollander zeiden wij hem/haar ‘leer haar/hem de fles’.
2.Nederlanders wassen hun handen niet na toiletgebruik.Toelichting : inderdaad niet. Hangt ook samen met het bovenstaande.
3.Nederlanders bezigen schaamteloos woorden als : kut, lul, poep, piesen, kakken en drollen.
4.Vooral ouderen spreken vrijuit over de kleur en smeuigheid van hun ontlasting. Toelichting: hier spreekt kennelijk een Moslima over haar ervaringen in de bejaardenzorg.
5.Hollanders wassen , voor en na het eten, hun handen niet. Toelichting : Marokkanen eten, ook hier in Nederland, met hun handen.
6.Een Hollander boert en laat winden in de familiekring maar ook in het openbaar.
7.Een Hollander eet smerig in het openbaar. Als voorbeeld wordt hier het eten van een (varkens) worst van de Hema gegeven. Het vet druipt af van de kin en stroomt over het T-shirt. Een smerig gezicht.
8.Een Hollander schrikt er niet voor terug zijn hond te zoenen. Toelichting: voor de Islam is een hond een onrein dier en zal dus nooit als huisdier genomen moeten worden. (ik ben er ook vies van )
9.Een Hollander spreekt in het openbaar luid. Hij roept wat van de ene kant van de straat naar de andere. Toelichting: iemand iets toeroepen (zeker voordat je hem begroet hebt) is voor een Arabier onfatsoenlijk.
10.Vieze moppen vertellen.
11. Hollanders beledigen elkaar. Toelichting: Arabieren beledigen elkaar niet. Wanneer je iemand ‘hoerenzoon’ noemt wordt je afgeslacht. Tegenover een ongelovige mag het natuurlijk altijd.
12 Hollanders zeggen meteen wat ze denken.
13.Hollanders zijn onbeleefd tegen leraren en ouderen. Hierbij laat ik de geijkte vooroordelen als : ‘de ene helft van Nederland bestaat uit hoerenlopers en/of homo’s en de andere helft uit hoeren’ achterwege.
Het verschil is dat deze Nederlanders ( Hollanders ) in HUN EIGEN land leven
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 21:51   #8
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Besnijnden van vrouwen is een oud Afrikaanse gebruik, geen marokkaans/islamitisch gebruik.

Zegt naaar mijn mening genoeg over de betrouwbaarheid en objectiviteit van dit artikel.

Verder laat ik mij hierover niet uit, het is te subjectief en bovendien belachelijk.
1] Het gaat er niet over vanwaar het gebruik komt maar wie er nog altijd deze "niet tolereerbare " feiten toepast.
2] Deze bron komt van een ned/islamitische site.
3] Je laat je hierover niet uit, omdat je er ook niet veel van afweet in mijn ogen. Niet dat ik je wil beschuldigen of beledigen hoor. Verre van.
4] Subjectief, kan wel zijn . Maar ik zie er toch een paar waarheden in. Niet allemaal uiteraard.
5] Belachelijk zou ik het dus niet noemen.

MVG[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by PetSel on 15-10-2005 at 22:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Besnijnden van vrouwen is een oud Afrikaanse gebruik, geen marokkaans/islamitisch gebruik.

Zegt naaar mijn mening genoeg over de betrouwbaarheid en objectiviteit van dit artikel.

Verder laat ik mij hierover niet uit, het is te subjectief en bovendien belachelijk.
1] Het gaat er niet over vanwaar het gebruik komt maar wie er nog altijd deze "niet tolereerbare " feiten toepast.
2] Deze bron komt van een ned/islamitische site.
3] Je laat je hierover niet uit, omdat je er ook niet veel van afweet in mijn ogen. Niet dat ik je wil beschuldigen of beledigen hoor. Verre van.
4] Subjectief, kan wel zijn . Maar ik zie er toch een paar waarheden in. Niet allemaal uiteraard.
5] Belachelijk zou ik het dus niet noemen.

MVG[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

1] Het gaat er niet over vanwaar het gebruik komt maar wie er nog altijd deze "niet tolereerbare " feiten toepast.
2] Deze bron komt van een ned/islamitische site.
3] Je laat je hierover niet uit, omdat je er ook niet veel van afweet in mijn ogen. Niet dat ik je wil beschuldigen of beledigen hoor. Verre van.
4] Subjectief, kan wel zijn . Maar ik zie er toch een paar waarheden in. Niet allemaal uiteraard.
5] Belachelijk zou ik het dus niet noemen.

MVG[/size]
[/edit]
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you











Laatst gewijzigd door PetSel : 15 oktober 2005 om 21:51.
PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 21:55   #9
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Het verschil is dat deze Nederlanders ( Hollanders ) in HUN EIGEN land leven
µ

Jah en? Daarmee bedoel je dat wij ons niets moeten aantrekken? Of bedoel je dat ze moeten opkomen voor hun rechten en hun niet laten verdringen door migranten in hun eigen land? Verklaar je eens een beetje duidelijker aub.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 22:21   #10
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
1] Het gaat er niet over vanwaar het gebruik komt maar wie er nog altijd deze "niet tolereerbare " feiten toepast.
Ok, je hebt gelijk.

Citaat:
2] Deze bron komt van een ned/islamitische site.
Zou ik de bron mogen weten?

Citaat:
3] Je laat je hierover niet uit, omdat je er ook niet veel van afweet in mijn ogen. Niet dat ik je wil beschuldigen of beledigen hoor. Verre van.
Ik denk dat ik er wel wát van afweet, gezien mijn afkomst en achtergrond.

Citaat:
4] Subjectief, kan wel zijn . Maar ik zie er toch een paar waarheden in. Niet allemaal uiteraard.
Geloof ik ook, maar er staan ook heel veel onwaarheden tussen.

Citaat:
5] Belachelijk zou ik het dus niet noemen.
Als de auteur duidelijk had gemaakt dat hij het een beetje overdrijft zou ik het minder belachelijk vinden. Er staan naar mijn mening te veel onwaarheden tussen.


mvg
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 22:53   #11
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door PetSel
1] Het gaat er niet over vanwaar het gebruik komt maar wie er nog altijd deze "niet tolereerbare " feiten toepast.


Ok, je hebt gelijk.


Citaat:
2] Deze bron komt van een ned/islamitische site.


Zou ik de bron mogen weten?

http://www.aboujahjah.nl/


Citaat:
3] Je laat je hierover niet uit, omdat je er ook niet veel van afweet in mijn ogen. Niet dat ik je wil beschuldigen of beledigen hoor. Verre van.


Ik denk dat ik er wel wát van afweet, gezien mijn afkomst en achtergrond.

Ok, vanwaar ben je dan afkomstig? En wat bedoel je dan wel met je achtergrond?


Citaat:
4] Subjectief, kan wel zijn . Maar ik zie er toch een paar waarheden in. Niet allemaal uiteraard.


Geloof ik ook, maar er staan ook heel veel onwaarheden tussen.

idd


Citaat:
5] Belachelijk zou ik het dus niet noemen.


Als de auteur duidelijk had gemaakt dat hij het een beetje overdrijft zou ik het minder belachelijk vinden. Er staan naar mijn mening te veel onwaarheden tussen.

Vind ik ook , maar alleen zo kan je de mensen hun ogen openen. Niet dat ik dit steun hoor. Maar soms moet je hun ook wel de waarheden laten zien. Maar zoals je al zei, alles wat erin staat is niet waar.


mvg
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 23:20   #12
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
µ

Jah en? Daarmee bedoel je dat wij ons niets moeten aantrekken? Of bedoel je dat ze moeten opkomen voor hun rechten en hun niet laten verdringen door migranten in hun eigen land? Verklaar je eens een beetje duidelijker aub.
Ieder mens en volk heeft zijn eigen tradities, zeden, normen, waarden en gewoonten die door ANDEREN ( bv vreemdelingen ) vreemd of slecht, walgelijk , vies enz kunnen overkomen. Zolang dit volk dit in HUN eigen land doen, zie ik geen reden om hierover te mekkeren door vreemdelingen die ook in dat land leven. Wil je in Algerije leven dan neem je er de Algerijnse gewoontes en vieze dingen bij.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Alvader on 16-10-2005 at 00:21
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
µ

Jah en? Daarmee bedoel je dat wij ons niets moeten aantrekken? Of bedoel je dat ze moeten opkomen voor hun rechten en hun niet laten verdringen door migranten in hun eigen land? Verklaar je eens een beetje duidelijker aub.
Ieder mens en volk heeft zijn eigen tradities, zeden, normen, waarden en gewoonten die door ANDEREN ( bv vreemdelingen ) vreemd of slecht, walgelijk , vies enz kunnen overkomen. Zolang dit volk dit in HUN eigen land doen, zie ik geen reden om hierover te mekkeren door vreemdelingen die ook in dat land leven. Wil je in Algerije leven dan neem je er de Algerijnse gewoontes en vieze dingen bij.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
µ

Jah en? Daarmee bedoel je dat wij ons niets moeten aantrekken? Of bedoel je dat ze moeten opkomen voor hun rechten en hun niet laten verdringen door migranten in hun eigen land? Verklaar je eens een beetje duidelijker aub.
Ieder mens en volk heeft zijn eigen tradities, zeden, normen, waarden en gewoonten die coor ANDEREN ( bv vreemdelingen ) vreemd of slect, walgelijk , vies enz kunnen overkomen. Zolang dit volk dit in HUN eigen lan doen, zie ik geen reden om hierover te mekkeren door vreemdelingen die ook in dat land leven. Wil ik in Algerije leven dan neem je er de Algerijnse gewoontes en vieze dingen bij.[/size]
[/edit]
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....

Laatst gewijzigd door Alvader : 15 oktober 2005 om 23:21.
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 23:50   #13
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Ieder mens en volk heeft zijn eigen tradities, zeden, normen, waarden en gewoonten die door ANDEREN ( bv vreemdelingen ) vreemd of slecht, walgelijk , vies enz kunnen overkomen. Zolang dit volk dit in HUN eigen land doen, zie ik geen reden om hierover te mekkeren door vreemdelingen die ook in dat land leven. Wil je in Algerije leven dan neem je er de Algerijnse gewoontes en vieze dingen bij.
ok volledig mee akkoord. En als jij nu als Belg wilt gaan wonen in Algerije en je wil daar je vaste tradities niet loslaten. En je vertikt het om het Algerijns als taal te leren en blijft uitsluitend in het Nederlands praten. Wat zal er dan van jou worden? Idd, een crimineel die alles illegaal zal gaan regelen.En als je in een land als België woont er nog een uitkering bovenop krijgen. (Opgelet, ik spreek hier niet over alle vreemdelingen eh, maar volgens mij zal dat aantal toch wel boven de 25/30 misschien zelfs 40 % liggen in België (van de vreemdelingen, dus niet de Belg-Marokkanen, Turken,...)). Dan is dit volgens mij toch wel een probleem nietwaar? Of vergis ik mij?
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2005, 10:07   #14
Sounds of silence
Partijlid
 
Sounds of silence's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2005
Locatie: Limburg NL
Berichten: 244
Standaard

En bovendien, laat ons hier fijn in ons eige landje boeren en scheten laten en vies eten... als ze het niet bevalt dan blijve ze maar waar ze geboren zijn
__________________
Real people aren't perfect, perfect people aren't real.
Sounds of silence is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2005, 15:35   #15
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Die site is niet islamitisch volgens mij, maar bedankt voor de bron.



Citaat:
Ok, vanwaar ben je dan afkomstig? En wat bedoel je dan wel met je achtergrond?
Nou mijn ouders komen uit Turkije, zelf ben ik hier geboren.


Citaat:
Vind ik ook , maar alleen zo kan je de mensen hun ogen openen. Niet dat ik dit steun hoor. Maar soms moet je hun ook wel de waarheden laten zien. Maar zoals je al zei, alles wat erin staat is niet waar.
Ach ja, er is blijkbaar een integratie probleem. De huidige aanpak werkt blijkbaar niet (opkomst rechtse partijen). Een andere aanpak is blijkbaar nodig, alleen jammer dat dit gepaard gaat met de opkomst van extreem-rechts vooral op het internet. Ik heb het niet over de bron die jij gaf, maar er zijn vele radicaal rechtse sites op het internet tegenwoordig die leugens verspreiden.

mvg
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2005, 20:13   #16
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

[quote=Smurfje]Besnijden van vrouwen is een oud Afrikaanse gebruik, geen marokkaans/islamitisch gebruik.

Zegt naaar mijn mening genoeg over de betrouwbaarheid en objectiviteit van dit artikel.

[quote]

Besnijdenis (van vrouwen) is idd een oud Afrikaans gebruik. Het probleem is echter dat Mohammed volgens de hadith gezegd heeft dat ze niet te diep mogen snijden, want dat dit beter is voor de man (van de vrouw in kwestie).

Vandaar dat nu in Indonesië (toch lichtjes ver verwijderd van Afrika) 98% van de babymeisjes direct worden besneden! (d.i. op de islamitische manier i.e.: niet te diep).

Mannenbesnijdenis gebeurt in navolging van Abraham, die daar in de woestijn geen water had om zijn piemel te wassen en het dus beter vond het velletje er maar af te snijden.

Feit blijft dat vooral islamieten de besnijdenis (van vrouwen én mannen) steevast blijven toepassen, meestal omdat ze zélf denken dat Allah het hen heeft voorgeschreven.
(Net alsof Allah geen mannetjes zonder voorhuid kon geschapen hebben..)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2005, 20:34   #17
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Vandaar dat nu in Indonesië (toch lichtjes ver verwijderd van Afrika) 98% van de babymeisjes direct worden besneden! (d.i. op de islamitische manier i.e.: niet te diep).
Ik vind dat maar raar, in Turkije bijvoorbeeld komt vrouwenbesbijdenis niet voor. (volgens mij in de meeste Arabische landen ook niet)

Citaat:
Mannenbesnijdenis gebeurt in navolging van Abraham, die daar in de woestijn geen water had om zijn piemel te wassen en het dus beter vond het velletje er maar af te snijden.
Correct, maar in die omstandigheden was het dus een goede oplossing.

Besnijdenis (voor de mannen dus) is niet eens verplicht in de Islam, maar goed.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2005, 20:52   #18
Vlaamse Krijger
Schepen
 
Vlaamse Krijger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 425
Standaard

Op zoek naar achterlijke culturen?
Kijk eens rond in Borgerokko of in de driekhoek van stadspark, Belgiëlei en Pelikaanstraat. Succes verzekerd!
Vlaamse Krijger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2005, 21:00   #19
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Krijger
Op zoek naar achterlijke culturen?
Kijk eens rond in Borgerokko of in de driekhoek van stadspark, Belgiëlei en Pelikaanstraat. Succes verzekerd!
Je kan ook gewoon de spiegel proberen...
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2005, 07:21   #20
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Vlaamse Krijger, ben jij in het echt ook zo'n stoere jongen? Of ben jo zo een typische VB'er die een grote mond hier opzet maar als hij in gezelschap van een groepje marrokkanen is bewust zijn mondje houdt? Want aan je profiel te zien wil je zelfs je leeftijd niet vrijgeven. Misschien mag je zelfs nog niet gaan stemmen.

MVG
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be