Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 december 2014, 02:45   #161
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Vrouwen moeten voorzichtiger zijn met al dat vechten met of willen domineren van mannen. Als het stof gaat liggen hebben ze pas door dat ze een mooi kopietje zijn geworden van de dominante, agressievere man, met penis en ballen er gratis bij. Van die te geëmancipeerde feministische bitches daar brandt ik liever mijn vingers niet aan, ik krijg schrik....
Dat is dus echt iets wat me steeds verbaasd, wanneer mannen van zich afbijten hebben ze " ballen" maar wanneer vrouwen hetzelfde doen zijn het "geemancipeerde feministische bitches"...met andere woorden, eigenschappen die voor mannen per definitie positief zijn worden totaal anders beoordeeld wanneer vrouwen die eigenschappen ook blijken te hebben. Misschien moet u daar eens over nadenken inplaats van in uw broek te doen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 11:14   #162
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Vrouwen moeten voorzichtiger zijn met al dat vechten met of willen domineren van mannen. Als het stof gaat liggen hebben ze pas door dat ze een mooi kopietje zijn geworden van de dominante, agressievere man, met penis en ballen er gratis bij. Van die te geëmancipeerde feministische bitches daar brandt ik liever mijn vingers niet aan, ik krijg schrik....
U moet echt niet bang zijn van feministen, ze bijten niet. Maar anders verschuilt u zich maar achter moeder's rokken op voorwaarde dat uw moeder geen feministe is, natuurlijk.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 11:20   #163
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
wanneer vrouwen hetzelfde doen zijn het "geemancipeerde feministische bitches"
Feminazis zijn mensen die beweren voor gelijkheid te zijn, maar uiteindelijk enkel privileges willen voor vrouwen.

Discriminatie van vrouwen is verboden, behalve voor levensverzekeringen. Vrouwen leven langer dan mannen, maar daar is er geen solidariteit tussen de sexen, vrouwen betalen lagere verzekeringspremies.

Toffe jobs waar mannen oververtegenwoordigd zijn, daar moeten vrouwenquotas worden ingevoerd.

Maar kutjobs waar mannen oververtegenwoordigd zijn, die moeten maar door mannen gedaan worden.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 14:28   #164
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Feminazis zijn mensen die beweren voor gelijkheid te zijn, maar uiteindelijk enkel privileges willen voor vrouwen.

Discriminatie van vrouwen is verboden, behalve voor levensverzekeringen. Vrouwen leven langer dan mannen, maar daar is er geen solidariteit tussen de sexen, vrouwen betalen lagere verzekeringspremies.

Toffe jobs waar mannen oververtegenwoordigd zijn, daar moeten vrouwenquotas worden ingevoerd.

Maar kutjobs waar mannen oververtegenwoordigd zijn, die moeten maar door mannen gedaan worden.
Wanneer vrouwen langer leven en minder premie betalen, betekent dit dan niet dat ze langer moeten betalen?
Welke kutjobs doen mannen waar te weinig vrouwen belangstelling voor hebben?
Kunt u daar even concrete voorbeelden van geven?
Naar mijn mening en dat zeg ik opnieuw, betekent discriminatie dat je bepaalde jobs niet openzet voor mannen en vrouwen, bij wet is vastgelegd dat dit niet mag, emancipatie betekent niet dat je mensen in jobs dwingt omdat dit moet, er zijn trouwens nog steeds meer vrouwen dan mannen in jobs als verkleging, schoonmaak, maar dat wordt niet als discriminatie gezien en terecht, je bent vrij te kiezen wat je wilt maar die keuze moet er wel zijn, dat is de essentie en niet hoeveel mannen of vrouwen de keuze maken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 15:54   #165
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Welke kutjobs doen mannen waar te weinig vrouwen belangstelling voor hebben?
Kunt u daar even concrete voorbeelden van geven?
mijnwerker, vuilnisophaler, greppelgraver, metser, dakdekker...
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 21:21   #166
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
mijnwerker, vuilnisophaler, greppelgraver, metser, dakdekker...
Misschien ineens volledig citeren want daarin wordt uw stelling weerlegt...verpleging, schoonmaak , verzorging, kinderopvang, daar werken dan weer weinig mannen, maar zoals al verschillende keren gezegd, daar gaat het niet over.Wel over toegankelijkheid voor beide geslachten, dat is emancipatie.

Laatst gewijzigd door alice : 23 december 2014 om 21:22.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2014, 10:50   #167
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
mijnwerker, vuilnisophaler, greppelgraver, metser, dakdekker...
Over vuilnisophalers en metsers hebben we het hier al gehad, hoor! Zoek de posts maar op dan weet u het.
Vrouwelijke mijnwerkers ... ja, dat weet ik echt niet of die er ooit geweest zijn. Bij gebrek aan mijnen in België is het moeilijk na te gaan ...
Greppelgravers? Zoals ik eerder zei, is er een vrouwelijke grafgraver in mijn gemeente. Wat is het verschil met greppels graven?
Dakdekkers? Ik zou het niet weten.
Maar ga nu eens kijken in de schoonmaak en de verpleging en vergelijk daar het verschil tussen mannen en vrouwen eens.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2014, 11:12   #168
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Welke kutjobs doen mannen waar te weinig vrouwen belangstelling voor hebben?
Gigolo
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2014, 12:49   #169
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Gigolo
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be