Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingsforum 2009
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ...

 
 
Discussietools
Oud 12 juni 2009, 21:10   #81
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Ik moet dat zeggen dat dit ook het geval is voor een van mijn vrienden. Was nogal verbaasd toen ik het vernam.

Krijg je dan geen ongelooflijke honger 's avonds?
nope.
ik eet verspreid over de hele dag wegens ziekte (maagzweer gehad) en na mijn avondeten enkel nog iet kleins tot 20 uur en dan niets meer of anders zijn mijn darmen lastig (die vallen al in slaap tegen 22 uur).

ik ben trouwens gewoon van avondeten om 16u30-17u omdat ik werk tot 16u-16u15.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 12 juni 2009 om 21:11.
Shadowke is offline  
Oud 12 juni 2009, 21:16   #82
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Met die massieve stemmengetal van 95 kennen jullie bijna alle kiezers persoonlijk ? Je kunt U afvragen of het kiesgeheim op die manier niet geschonden is, want als eentje hypocriet in uw aangezicht zegt te gaan stemmen omdat hij een BUB partijkaart heeft, weten de BUB's dat er een hypocriet in hun midden zit;..
Wel ja, dat was zoals die Italiaanse politicus die te beleefd was om op zichzelf te stemmen, 0 stemmen haalde en er bijgevolg achter kwam dat zelfs zijn vrouw niet voor hem stemde!
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 12 juni 2009, 21:17   #83
<!-- / message -->
Parlementslid
 
<!-- / message -->'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 0
Standaard

Ook Vlamingen hebben een inertie tegen veranderingen. Het kiesgedrag veranderd in stappen. Er is keuriger gestemd, dus voor het NVA. Volgende verkiezingen zullen de nieuwe NVA kiezers een stapje verder zetten. En dat is CD&V. Volgende verkiezingen ook zal het Vlaams Blok een nog smeriger campagne voeren. Met als gevolg een status quo voor NVA. En een nog grotere val voor het Vlaams Blok.
__________________
<!-- / message --> is offline  
Oud 12 juni 2009, 21:19   #84
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <!-- / message --> Bekijk bericht
Ook Vlamingen hebben een inertie tegen veranderingen. Het kiesgedrag veranderd in stappen. Er is keuriger gestemd, dus voor het NVA. Volgende verkiezingen zullen de nieuwe NVA kiezers een stapje verder zetten. En dat is CD&V. Volgende verkiezingen ook zal het Vlaams Blok een nog smeriger campagne voeren. Met als gevolg een status quo voor NVA. En een nog grotere val voor het Vlaams Blok.
VB zal haar campagne wel gematigder maken, alsook hun programmapunten.
ze hebben geen andere keuze.

FDW moet ook minder rond zich heen schoppen.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 12 juni 2009 om 21:20.
Shadowke is offline  
Oud 12 juni 2009, 21:46   #85
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Ik ben daar persoonlijk geen voorstander van. Volgens mij verschillen de Vlamingen qua mentaliteit al evenzeer van de Nederlanders (en zéker boven de Moerdijk) als van de Walen. Wij hebben een vrij unieke combinatie van eigenschappen en daar mogen we best trots op zijn.

Maar aangezien in elk geval Vlaanderen eerst onafhankelijk moet worden kunnen we daar samen naartoe werken. Daarna zien we nog wel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Wij hebben een vrij unieke combinatie van eigenschappen en daar mogen we best trots op zijn.
"wij hebben een vrij unieke combinatie van eigenschappen"
Welke zijn die eigenschappen?
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 12 juni 2009, 21:59   #86
jbl
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 28 januari 2008
Berichten: 305
Standaard

Beste Vlaams nationalistische vrienden, de voorbije verkiezingen waren inderdaad gewetst verkiezingen en wie heeft de eerste regering gevormd wel Brussel. Brussel en mengelmoes van Vlaamse en Waalse partijen slaagt erin om het eerste een gewestregering in mekaar te steken met een positief en toekomstgericht programma wel mijn felicitaties. Blijkbaar werkt België toch zo slecht niet.

Laatst gewijzigd door jbl : 12 juni 2009 om 21:59.
jbl is offline  
Oud 12 juni 2009, 22:08   #87
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbl Bekijk bericht
Beste Vlaams nationalistische vrienden, de voorbije verkiezingen waren inderdaad gewetst verkiezingen en wie heeft de eerste regering gevormd wel Brussel. Brussel en mengelmoes van Vlaamse en Waalse partijen slaagt erin om het eerste een gewestregering in mekaar te steken met een positief en toekomstgericht programma wel mijn felicitaties. Blijkbaar werkt België toch zo slecht niet.
dat zijn Franstalige en Nederlandstalige Brusselaars.
geen Vlamingen en Walen.

gelieve je goed uit te drukken aub.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 12 juni 2009 om 22:09.
Shadowke is offline  
Oud 12 juni 2009, 22:11   #88
<!-- / message -->
Parlementslid
 
<!-- / message -->'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 0
Standaard

Alsof het project Vlaanderen op termijn een kans tot slagen heeft. Iedere stad. Ieder dorpje. Iedere partij. Zelfs iedereen op dit forum gedraagt zich als horende tot de meerderheid. Het maakt geen ene moer uit in welke confederale constructie de Vlaming wordt ondergebracht. Zelfs Vlaanderen is maar een confederale constructie tussen steden en gemeenten. De geschiedenis van onze contreien draaide altijd al rond kleine koppige territoriums die hun eigen weg vonden binnen een grotere confederatie. Vlaanderen is in dat verlangen naar eigenheid nog steeds niet het eindpunt.
__________________
<!-- / message --> is offline  
Oud 12 juni 2009, 22:12   #89
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <!-- / message --> Bekijk bericht
Alsof het project Vlaanderen op termijn een kans tot slagen heeft. Iedere stad. Ieder dorpje. Iedere partij. Zelfs iedereen op dit forum gedraagt zich als horende tot de meerderheid. Het maakt geen ene moer uit in welke confederale constructie de Vlaming wordt ondergebracht. Zelfs Vlaanderen is maar een confederale constructie tussen steden en gemeenten. De geschiedenis van onze contreien draaide altijd al rond kleine koppige territoriums die hun eigen weg vonden binnen een grotere confederatie. Vlaanderen is in dat verlangen naar eigenheid nog steeds niet het eindpunt.
nog iemand die het doorheeft dat een (con)federatie met Nederland wel degelijk noodzakelijk is
want in Nederland zitten ze met hetzelfde probleem eigen aan de Nederlandense cultuur wsl.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 12 juni 2009 om 22:13.
Shadowke is offline  
Oud 13 juni 2009, 06:58   #90
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Dus Vlaanderen en Nederland mogen niet samen gaan omdat we op culinair vlak van mekaar verschillen ? En zijn culinaire verschillen ook aanwezig tussen Vlaamse - Nederlandse Brabanders, Vlaamse - Nederlandse Limburgers, etc ?

Meermaals naar Rotterdam geweest, en het eten smaakte toch naar behoren......kwa mentaliteit zag ik ook niet veel verschil.....zal zeker aan mezelf liggen ?
als het daarop aan komt willen alle nederlanders les volgen bij de vlaams-franse keuken. Ze weten maar al te goed dat je hier lekker kunt eten
brother paul is offline  
Oud 13 juni 2009, 06:59   #91
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
een goede sociale zekerheid kan je ook met Nederland uitbouwen.
das geen rede: ik voorzie een sociaal vangnet voor zwakkeren van de maatschappij en een belasting op vermogen, niet op arbeid.
de rijken daarentegen hebben geld genoeg om hunne plan te trekken.
Nee hoor, frankrijk is goedkoper, echt wel zeker weten. Die hebben fantastisch meer geld op hun rekening en fantastisch minder sociale zekerheid te betalen.
brother paul is offline  
Oud 13 juni 2009, 07:52   #92
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Nee hoor, frankrijk is goedkoper, echt wel zeker weten. Die hebben fantastisch meer geld op hun rekening en fantastisch minder sociale zekerheid te betalen.
dat lijkt me een broodje aap verhaal.
Hollander is offline  
Oud 14 juni 2009, 09:44   #93
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes Bekijk bericht
Lobbyen voor iets wat niet eens de helft van de bevolking wil (en dat is hier bijlange niet het geval) kan je op zijn minst zeer egoïstisch en zelfs neigend naar dictatoriaal noemen.
Waarom?

Volgens mij is dat gewoon politiek bedrijven in een democratisch stelsel.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 14 juni 2009, 09:47   #94
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Escritor Bekijk bericht
Ik wil niet in een land leven waar een significant deel van de bevolkingen hun biefstukken bakt tot het een zemenlap wordt.
De argumenten tegen een Vlaams-Nederlandse confederatie worden steeds diepgravender en betekenisvoller.

Een goed teken!
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 14 juni 2009, 09:53   #95
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <!-- / message --> Bekijk bericht
Self-defeating is een persoonlijk aanval. En zal zo gerapporteert worden.
Jezelf voorstellen als een sukkel is ook een persoonlijke aanval, maar dan tegen jezelf. Erg, erg pijnlijk.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 14 juni 2009, 18:43   #96
<!-- / message -->
Parlementslid
 
<!-- / message -->'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 0
Standaard

Alzo sprak de meute.
__________________
<!-- / message --> is offline  
Oud 14 juni 2009, 20:13   #97
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <!-- / message --> Bekijk bericht
Alzo sprak de meute.
Allé gij....

En hoe is het met uw "rapportering" afgelopen? Bevrediging gekregen van de modjes?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 14 juni 2009, 21:44   #98
<!-- / message -->
Parlementslid
 
<!-- / message -->'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 0
Standaard

Wat is uw smoesje voor onwetendheid ? Google staat niet op uw computer ?
__________________
<!-- / message --> is offline  
Oud 15 juni 2009, 08:06   #99
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wel ja, dat was zoals die Italiaanse politicus die te beleefd was om op zichzelf te stemmen, 0 stemmen haalde en er bijgevolg achter kwam dat zelfs zijn vrouw niet voor hem stemde!
Tiens, ik heb hetzelfde verhaaltje al een paar keer gehoord over een Duits politicus, met soms het addendum dat het niet goed is afgelopen met z'n echtgenote. Ik ruik een stadslegende.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline  
Oud 15 juni 2009, 08:09   #100
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbl Bekijk bericht
Beste Vlaams nationalistische vrienden, de voorbije verkiezingen waren inderdaad gewetst verkiezingen en wie heeft de eerste regering gevormd wel Brussel. Brussel en mengelmoes van Vlaamse en Waalse partijen slaagt erin om het eerste een gewestregering in mekaar te steken met een positief en toekomstgericht programma wel mijn felicitaties. Blijkbaar werkt België toch zo slecht niet.
bij mijn weten is er nog geen enkele regering gevormd, er zijn wel al gespreken gaande tussen de Vlaamse partijen in Brussel, maar er is nog geen regering gevormd hoor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be