Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 april 2017, 07:05   #61
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik heb kinderen.

Ik betaal nu 400 euro aan creche.

Mijn kameraad in Nederland 1400 euro.
Daarom ook, as long as you're happy with it.
Wij waren dat dus niet (en zouden hier iets van een 600€ betalen)
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 07:37   #62
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Alleen als het je past om voor jou gunstige vergelijkingen te maken, dan word Nederland het voorbeeld.
Vraag eens aan de Nederlanders, die hier de ziekenhuizen bevolken, wat hun de privatisering van de ziekenzorg gebracht heeft?
Veel ouderen verhuizen gewoon naar hier.
Die kopen hier en in Nederland niet in, maar rijden naar Duitsland om in te kopen.
Volgens Demonen is Nederland nochtans het beloofde land. Ga bij hem kakken
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 07:40   #63
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat is inderdaad ongeveer 10 procent hoger.
Duitsland 49,4% België 54%


Voor alle duidelijkheid de alleenstaande Duitser betaald op 100 euro 4,6 euro minder belastingen, procentueel is dat inderdaad ongeveer 10 procent minder dan de alleenstaande Belg.


ER zit een kern van waarheid in de kern van HBVL vandaag.
Ik stel voor dat we het systeem van Duitsland integraal invoeren bij ons. Dan kan demonen iedere dag komen zagen over minijobs en slechtere sociale bescherming, in plaats van over de hoogte van het overheidsbeslag. Mensen als demonen moeten toch iets hebben om over te zagen hé.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 07:42   #64
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Ondertussen doet CD&V verder met wat ze altijd al heeft gedaan. Het mobiliteitsprobleem vergroten door stemmen te kopen met gesjacher met grond/gewestkaarten. Bron. Raar dat Bourgeois laat begaan. Ik dacht dat het gedaan was met verkavelen in Vlaanderen. 't Zal weer maar een ballonnetje zijn geweest. Geblaas. De huidige regeringen zijn uitstekende blazers. Keihard blazen zodat ge niet voelt hoe ze tegelijkertijd uw zakken uitkeren. Was Van Overtveldt nog maar journalist. Hij zou nogal de vloer geveegd hebben met dit beleid. Compleet compleet compleet in de prak schrijven zou hij dit beleid gedaan hebben. Het hangt aaneen van de leugens en de bedriegerij.

De meeste besparingen ,taksen, de pensioenverlenging/verlaging komen uit de mouw van de CD&V. NV-A en MR geven het bespaarde geld dan uit aan bevriende ondernemers/sectoren. De staatsschuld blijft oplopen. Men heeft wat belastingen omgezet (geshift) naar veel meer taksen. Op papier is de belasting iets gedaald maar in werkelijkheid is ze natuurlijk fameus gestegen. Ze is geshift naar een andere categorie, een andere onrechtstreekse manier van belasten. Daarenboven worden er voor elke euro die worden bespaard of belast twee uit gegeven, buiten begroting.

De groei die we momenteel kennen en volledig op geleend geld, uit het niets gecreëerd geld en gestolen koopkracht draait, is veel kleiner dan de inflatoire en demografische groei. Er zijn blijkbaar geen journalisten meer om de ballon te door prikken. Als ze al in staat zouden zijn om de dingen te door gronden - blijkbaar belet de complexiteit in de diepte het eenvoudige inzicht in de breedte - ze zwijgen als vermoord om hun gesubsidieerde jobs en speciaal pensioenstelsel niet te verliezen. Sommigen kunnen nog wel schrijven maar ze ontbreken inzicht. Ze schrijven mee aan en over een toneelstukje poppentheater dat weinig te doen heeft met de werkelijkheid. Het gordijn wordt niet meer gelicht. De journalistiek is gordijn geworden.

Ik lach me kreupel hoe Demonen in de politieke manoeuvre van de tsjeven trapt. De schijnoppositie die ze, tegen haar eigen beleid dat ze in de schoenen van NV-A probeert te schuiven, voert, daar loopt geen zinnig mens in. Helaas zijn er nogal veel mensen die van toeten noch blazen noch zinnigheid weten. Of ze hebben hun woning te danken aan de tsjevenzuil en hun job aan een tsjevenondernemer die zijn marktaandeel te danken heeft aan een tsjevenpolitieker. Niemand die voor de tsjeven stemt of bij de tsevenvakbond aansluit uit christelijke naastenliefde. Wat de PS is in Wallonië is de CD&V in Vlaanderen. Join the network or get fucked in the ass. Mvg, Maareuh Peeters, de onschadelijk George Clooney van de Vlaamse politiek. My ass.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 08:00   #65
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Volgens Demonen is Nederland nochtans het beloofde land. Ga bij hem kakken
Volgens velen hier op dit forum.
Het enige verschil is, dat ik met veel Nederlandse vrienden en kameraden, buiten Belgen en Nederlander moppen, ook inhoudelijk met hen praat.

Ooit ben je daar misschien ook toe in staat, ik geef de moed niet op.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 08:10   #66
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Volgens velen hier op dit forum.
Het enige verschil is, dat ik met veel Nederlandse vrienden en kameraden, buiten Belgen en Nederlander moppen, ook inhoudelijk met hen praat.

Ooit ben je daar misschien ook toe in staat, ik geef de moed niet op.
niet zo hautain doen, strobaalboerke Ik heb jarenlang gewerkt met haast elke nationaliteit in Europa, ik weet maar al te goed wat goed en minder goed is in de meeste Europese landen. Een linkse waaier moet mij geen lessen komen lezen daarover
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 08:17   #67
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Als je iedere dag 4 overuren zou maken, werk je eigenlijk anderhalve dag per dag, toch tellen deze uren niet mee als gewerkte dagen (twee keer 4 overuren is in feite 1 dag).

Tot zover het sprookje van Demonen over zijn aantal gewerkte dagen.
Ik had 2 en veelal 3 VERSCHILLENDE werkgevers met elk hun eigen paritair comité en rsz- en andere bijdragen.
U kunt die gegevens opvragen on-line via MyPension : uw loopbaan staat daar per jaar per werkgever en per uur.
U kunt voor de pensioenopbouw slechts 1 jaar opbouwen ook al werkte je 20u/DAG bij 1,2,3 ... werkgevers. Die afdrachten worden U ontstolen en gaan naar U en de andere ambtenaren (jullie noemen dat "uitgestelde lonen).
Maar voor de berekening vd lengte van uw loopbaan (om met brugpensioen te mogen gaan moet U oa een lange loopbaan hebben) tellen die wel mee!!!
Tot zover het sprookje vd "uitgestelde lonen".
U bent statutair?

ps Voor mensen die 's nachts werken mogen ze de pensioenberekening best anders berekenen want het is wetenschappelijk bewezen dat die veel minder lang leven.
In die context is het wraakroepend dat oa onderwijzers 20u per week laat werken en 4 maanden verlof geeft en dat dit een dubbel pensioen oplevert.
Dit is onrechtvaardige waanzin!

Laatst gewijzigd door demonen : 12 april 2017 om 08:24.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 08:18   #68
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat weet ik niet, maar veel gas zie ik ze toch niet geven...
U vergist zich.
Ze geven héél véél gas met de burger te naaien.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 08:22   #69
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik zou graag nieuwe verkiezingen hebben. Met de huidige peilingen zorgt dat zeker voor totale chaos
Altijd plezant
Bron ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 08:38   #70
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Bron ?
http://www.tijd.be/politiek-economie...llonie/9876411

hier bijvoorbeeld. Zie je? Ik beweer iets, en ik heb er een link voor.

Ik ben nog altijd vol verwachting op jouw links waarin uw straffe uitspraken rond Homans en Demir worden bevestigd
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 10:23   #71
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U vergist zich.
Ze geven héél véél gas met de burger te naaien.
Landlopers laten we met rust.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 10:36   #72
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Landlopers laten we met rust.
Zelfs de bedelaars moeten hun centjes aan De Wever afgeven!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 10:37   #73
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Zelfs de bedelaars moeten hun centjes aan De Wever afgeven!
ze zouden beter uw geld afpakken, hangmatter
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 10:50   #74
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ze zouden beter uw geld afpakken, hangmatter
Dat doen ze al 40 jaar, leegloper.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be