Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2005, 14:51   #321
Lutifer
Gouverneur
 
Lutifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Locatie: Poperinge
Berichten: 1.324
Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Vanavond had ik bijna gedronken....
en dat zou het einde van alles geweest zijn, misschien ook het einde van kopaf.

Ik heb alles gelezen wat hij tegen jou heeft gezegd. En ik ben woedend op hem. De maat is vol en de emmer loopt over. Ik moet geen vuile racisten, om het even of ze arm of rijk zijn. En zeker geen leugenaars als kopaf, die iedere keer weer beterschap beloven, zich voorzichtigjes excuseren voor iedere nieuwe stommiteit die ze komen vertellen en dan beloven om het niet meer te doen en zich dan een beetje rustig houden en dan....weer opnieuw te beginnen.

ik kan het niet meer goedpraten en ik kan niet alles blijven rechtzetten wat hij krom maakt.
Ik kan het niet meer verantwoorden en ik verlies mijn geloofwaardigheid op dit forum omdat ik zo'n paljas meer dan één kans heb gegeven.

Terwijl hij mij in de richting van de racisten wil dirigeren. Ik ben daar niet mee akkoord. En ik geef er NIKS om als hij zelf of een ander VB-sympathieën heeft, en ik blijf ook bij alles wat ik hier gezegd heb over PC-links zoals die ... van een Deroeck.

Maar Kopaf heeft weeral eens zijn belofte verbroken, vervalt weer in het oude straatje. Ik kan niet altijd toezien en niet altijd met hem meegaan opdat hij zijn fatsoen een beetje houdt.

Vroeg of laat kom ik daarmee serieus in de shit en dat kan ik mij niet permitteren. Ik krijg ruzie met iedereen, niet omwille van onze standpunten, die ik niet verkeerd vind, en waar ik dus ook bij blijf : een conflictmodel is beter om iets te bereiken dan een eeuwigdurend overleg zonder eind en zonder echte vooruitzichten.

Wat heb je er nu aan dat je je vervoerskosten krijgt, de volgende keer zul je ook weer moeten smeken en bedelen. En dan hebben ze vast weer een ander smoesje om je af te wimpelen en op je zenuwen te werken.

Dat is de realiteit zoals ik ze zie. Er is nog nooit een recht verworven waarvoor niet gestreden werd. Een marxist weet dat, een syndicalist weet dat. OVerleg is goed, maar niet te lang.

Limburgs Beerke is hier in slaap gevallen en biedt haar excuses aan omdat ze jou had aangevallen. Ik heb gezegd dat het niet zo erg is, dat ik me eigenlijk nog veel en veel harder zou moeten excuseren t.o.v. jou en ook Lutifer.
hey Leeuw, zorg vooral goed voor jezelf en de andere limburgers , ik draag jullie een warm hart toe .
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 17:27   #322
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
hey Leeuw, zorg vooral goed voor jezelf en de andere limburgers , ik draag jullie een warm hart toe .
Hij zal toch wel terugkomen hé Lutifer?
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 17:39   #323
Lutifer
Gouverneur
 
Lutifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Locatie: Poperinge
Berichten: 1.324
Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Hij zal toch wel terugkomen hé Lutifer?
anders gaan we hem gaan opzoeken he grellig goei gasten lopen niet zo dik gezaaid
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 17:42   #324
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
anders gaan we hem gaan opzoeken he grellig goei gasten lopen niet zo dik gezaaid
Idd,das nog eens een gedacht!
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 18:50   #325
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik wil het fijne weten over de ruzie binnen het VWS!
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 19:27   #326
Lutifer
Gouverneur
 
Lutifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Locatie: Poperinge
Berichten: 1.324
Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Ik wil het fijne weten over de ruzie binnen het VWS!
ho mambo, ik ben de slechtst geplaatste persoon om je daarover in te lichten , maar ik vermoed als je geduld hebt dat je van de Leeuw, of de limburgse wolf, het Limburgs beerke of Bokkerijder wel inlichtingen zal krijgen.
gewoon even geduld hebben
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 20:08   #327
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Ik wil het fijne weten over de ruzie binnen het VWS!
tja van die ruzie het fijne weten, ik weet niet als het zo interessant is. Er waren ook goeie dingen binnen het vws en ik ga hier niemand zijn rekening maken. Maar daarmee keur ik het vws niet af en nog minder de idealen. Persoonlijk vond ik ieder zijn inbreng niet slecht, en msschn zijn de brokken niet te lijmen. Doch ik blijf het vws als iets positiefs zien en zeker de idealen ervan ondersteunen.
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 22:08   #328
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Ik wil het fijne weten over de ruzie binnen het VWS!
Ik sluit me hier volledig bij aan. Uiteindelijk vind ik mezelf een enorme idioot dat ik echt geloofde in die site en er dagelijks naar uitkeek om er eventjes naartoe te surfen. De ironie is dat men, zonder naar politics.be te surfen momenteel nog in de waan zou verkeren dat er enkel een technische storing aan de hand is.
Karma.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 22:22   #329
Lutifer
Gouverneur
 
Lutifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Locatie: Poperinge
Berichten: 1.324
Stuur een bericht via MSN naar Lutifer
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma
Ik sluit me hier volledig bij aan. Uiteindelijk vind ik mezelf een enorme idioot dat ik echt geloofde in die site en er dagelijks naar uitkeek om er eventjes naartoe te surfen. De ironie is dat men, zonder naar politics.be te surfen momenteel nog in de waan zou verkeren dat er enkel een technische storing aan de hand is.
Karma.
eu het kind niet met het badwater weggooien is mijn boodschap aan Mambo en aan Karma. Ergens eerlijk in geloven siert mensen.
Lutifer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be