Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Lees de vraag in de 1e post
In de volautomatische goede 1 100,00%
In de volautomatische slechte 0 0%
Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 oktober 2005, 22:26   #1
crowdserver1
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Berichten: 49
Standaard Poll over volautomatische voortgang

In de verre toekomst wordt al het werk door robots en machines gedaan.

In het heden hebben de machthebbers nog steeds arbeiders of mensen nodig om hun gebied te maximaliseren door dat van de anderen te mimimaliseren.

In die verre toekomst gaan de machthebbers met hun volautomatische wereld al de anderen folteren en vermoorden of ze gaan al de anderen in vrede in de luilekkerland planeet laten verder gaan.

Leven al die anderen in de volautomatische goede wereld?
Als u deze mening bent toegedaan, laat u uw enthousiasme blijken in verband met deze planeet die zich maximum verbetert naar de luilekkerland planeet waarin iedereen altijd een gelijke kans krijgt voor wat er op de verlanglijst staat.U zorgt er ook voor dat uw politieke partij dat duidelijk in zijn programma heeft staan.


Leven al die anderen in de volautomatische slechte wereld?
Als u deze mening bent toegedaan, bent u van mening dat een dictatuur een hogere machtsvorm boven de luilekkerland planeet is en zorgt u er voor dat dat duidelijk vermeld staat in het programma van uw politieke partij.

(Van alle dingen die niet niets zijn, worden enkel de levenden niets)
crowdserver1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 05:40   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.882
Standaard

ben benieuwd....

Totnogtoe worden echt massale automatiseringsprojekten,zoals aangekondigd in de jaren 80 vorige eeuw , nog ruimschoots verslagen door miljoenen nijvere Chinese vrouwtjes......
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 08:00   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.456
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb verdomt veel werk door die automatisatie. Als alles ok loopt heb ik geen drol te doen. Maar 1 lager dat niet soepel loopt, en ik mag opdraven om uit te vogelen waarom de hele productielijn niet werkt.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by maddox on 14-10-2005 at 09:05
Reason:
--------------------------------

Ik heb verdomt veel werk door die automatisatie. Als alles ok loopt heb ik geen drol te doen. Maar 1 lager dat niet soepel loopt, en ik mag opdraven om uit te vogelen waarom de hele productielijn niet werkt.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik heb verdomt veel werk door die,automatisatie. Als alles ok loopt heb ik geen drol te doen. maar 1 lagerkogeltje met een putje, en ik mag opdraven om uit te vogelen waarom de hele productielijn niet werkt.[/size]
[/edit]
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 14 oktober 2005 om 08:05.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 08:16   #4
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

In de toekomst zijn alle natuurlijke rijkdommen uitgeput en rijdt men terug met kar een paard.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 10:00   #5
crowdserver1
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
In de toekomst zijn alle natuurlijke rijkdommen uitgeput en rijdt men terug met kar een paard.
Maar in de toekomst is de verhouding tussen die tijd en nu zoals de verhouding tussen kernenergie en de pre-historie.
Komt daarbij dat de meeste natuurlijke rijkdommen ontstaan door het proces van de zwaartekracht van de aarde en dat is onderdeel van de natuurlijke recyclering van de aarde.Hierbij kan de mens alleen maar vaststellen dat hij er al in geslaagd is door de diameter van de aarde al met een verwaarloosbaar getal kleiner te hebben gemaakt door bv. het aardoppervlak met meer diamanten te hebben gevuld dan de tijd daarvoor waarin het aardoppervlak zachter of verwaarloosbaar groter was.

(Van alle dingen die niet niets zijn, worden enkel de levenden niets).[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by crowdserver1 on 14-10-2005 at 11:01
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
In de toekomst zijn alle natuurlijke rijkdommen uitgeput en rijdt men terug met kar een paard.
Maar in de toekomst is de verhouding tussen die tijd en nu zoals de verhouding tussen kernenergie en de pre-historie.
Komt daarbij dat de meeste natuurlijke rijkdommen ontstaan door het proces van de zwaartekracht van de aarde en dat is onderdeel van de natuurlijke recyclering van de aarde.Hierbij kan de mens alleen maar vaststellen dat hij er al in geslaagd is door de diameter van de aarde al met een verwaarloosbaar getal kleiner te hebben gemaakt door bv. het aardoppervlak met meer diamanten te hebben gevuld dan de tijd daarvoor waarin het aardoppervlak zachter of verwaarloosbaar groter was.

(Van alle dingen die niet niets zijn, worden enkel de levenden niets).[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
In de toekomst zijn alle natuurlijke rijkdommen uitgeput en rijdt men terug met kar een paard.
Maar in de toekomst is de verhouding tussen die tijd en nu zoals de verhouding tussen kernenergie en de pre-historie.
Komt daarbij dat de meeste natuurlijke rijkdommen ontstaan door het proces van de zwaartekracht van de aarde en dat is onderdeel van de natuurlijke recyclatie van de aarde.Hierbij kan de mens alleen maar vaststellen dat hij er al in geslaagd is door de diameter van de aarde al met een verwaarloosbaar getal kleiner te hebben gemaakt door bv. het aardoppervlak met meer diamanten te hebben gevuld dan de tijd daarvoor waarin het aardoppervlak zachter of verwaarloosbaar groter was.

(Van alle dingen die niet niets zijn, worden enkel de levenden niets).[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door crowdserver1 : 14 oktober 2005 om 10:01.
crowdserver1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 10:15   #6
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Ik wil een hemel op aarde voor iedereen.

Alles wat daarbij kan helpen is welkom.
Of het daarom, daarop zal uitdraaien is een andere zaak.
Toch hebben we het potentieel om er dat van te maken.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 10:16   #7
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

We hebben spijtig genoeg ook het potentieel om er een hel van te maken.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be