Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 april 2009, 10:13   #21
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Beetje scheefgetrokken en overdreven vind ik, maar ja.
Een beetje?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 10:29   #22
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVDD Bekijk bericht
- iedereen die zich achter de platformtekst kan scharen is welkom. E pluribus unum.

- Vlaamse leeuwen, geen partijvlaggen of andere recuperatiepogingen van gelijk welke strekking.
En hoe zit het met:

- Deze mars richt zijn pijlen op België, niet op Wallonië. Ik wil daar geen idiote praat als 'waalse ratten rol uw matten' horen want de vijand is België, niet ons Waalse broedervolk.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 10:39   #23
TVDD
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 13 februari 2008
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
En hoe zit het met:

- Deze mars richt zijn pijlen op België, niet op Wallonië. Ik wil daar geen idiote praat als 'waalse ratten rol uw matten' horen want de vijand is België, niet ons Waalse broedervolk.

wel, ik stel voor dat jij dat standpunt alvast komt uitdragen dan, niet?
TVDD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 10:44   #24
Hendrik de Stoute
Parlementslid
 
Hendrik de Stoute's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2008
Locatie: Gent
Berichten: 1.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robin Bekijk bericht
Met deze nationale betoging wordt een goede maand voor de Vlaamse verkiezingen een duidelijk signaal gegeven aan de politici dat het Vlaamse volk volledige zelfbeschikking opeist.
Wat is er "nationaal" aan jullie betoging? Het is een solo initiatief van het KVHV zonder overleg en samenwerking met het brede veld aan organisaties van de Vlaamse Beweging. Dat komt mij weinig "nationaal" over. Het stoort mij ook dat 1 organisatie met een zeer expliciet en beperkt politiek profiel op die manier de thematiek van een Vlaamse natie naar zich toetrekt en probeert te monopoliseren. Zoals het Vlaams Belang dat doet op partijpolitiek vlak. Wat heeft Vlaanderen aan dit soort eng nationalisme dat uitsluitend stoelt op het eigen gelijk van de eigen organisatie en verder vooral soloslim speelt en geen oog heeft voor het brede Vlaamse maatschappelijke veld en niet eens overlegt met de brede Vlaamse Beweging?


Foto uit de oude doos ? Nee : Zondag, 21 Oktober 2007: "KVHV-Gent samen met Verbondsbroeders uit Antwerpen aanwezig op de herdenking van Karel Heyndrickx in Sint-Niklaas. In de vroege ochtend marcheerden de KVHV'ers met de Verbondsvaandels voorop en in rijen van drie door de straten van het station in Sint-Niklaas naar het kerkhof."

Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 3 april 2009 om 10:47.
Hendrik de Stoute is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 10:54   #25
TVDD
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 13 februari 2008
Berichten: 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik de Stoute Bekijk bericht
Wat is er "nationaal" aan jullie betoging? Het is een solo initiatief van het KVHV zonder overleg en samenwerking met het brede veld aan organisaties van de Vlaamse Beweging. Dat komt mij weinig "nationaal" over. Het stoort mij ook dat 1 organisatie met een zeer expliciet en beperkt politiek profiel op die manier de thematiek van een Vlaamse natie naar zich toetrekt en probeert te monopoliseren. Zoals het Vlaams Belang dat doet op partijpolitiek vlak. Wat heeft Vlaanderen aan dit soort eng nationalisme dat uitsluitend stoelt op het eigen gelijk van de eigen organisatie en verder vooral soloslim speelt en geen oog heeft voor het brede Vlaamse maatschappelijke veld en niet eens overlegt met de brede Vlaamse Beweging?


Ik vraag mij toch echt af of je je eigen gezaag niet beu wordt.

De manifestatie is niet partijpolitiek, maar een manifestatie van de Vlamingen. En daar is ruimte voor iedereen. Er is ook ruime steun, zowel uit de partijpolitiek als daarbuiten en in alle kleuren en geuren. Als die Roze leeuwen meedoen, is dat hun keuze. Als Voorpost meedoet, is dat hun keuze. Wij zijn niet exclusief, maar inclusief, om het in die termen te zeggen.

Laatst gewijzigd door TVDD : 3 april 2009 om 10:54.
TVDD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:07   #26
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wie zegt dat wij allemaal extreem-rechts aan de macht willen???
80% van de forumgangers hier zijn fervente aanhangers van extreem rechts.

U gelooft toch zelf niet dat kalibers alla De Winter en De Wever, eens aan de macht, zich zullen gaan inhouden ?

Eerstgenoemde heb ik meerdere malen op televisie in gezelschap van wijlen Karel Dillen (stichter toenmalige Vlaams Blok) de "Hitlergroet zien brengen.

Eerlijk gezegd verwacht ik van zo'n mensen 0,0 democratie, hoe hard ze ook langs de zijlijn de democratie propageren.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 april 2009 om 11:07.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:09   #27
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
80% van de forumgangers hier zijn fervente aanhangers van extreem rechts.

U gelooft toch zelf niet dat kalibers alla De Winter en De Wever, eens aan de macht, zich zullen gaan inhouden ?

Eerstgenoemde heb ik meerdere malen op televisie in gezelschap van wijlen Karel Dillen (stichter toenmalige Vlaams Blok) de "Hitlergroet zien brengen.

Eerlijk gezegd verwacht ik van zo'n mensen 0,0 democratie, hoe hard ze ook langs de zijlijn de democratie propageren.
dus NVA is ondertussen ook al extreem-rechts? wie ga je nog in dat hokje zetten? iedereen die voor meer bevoegdheden voor Vlaanderen is? iedereen die tegen de uitbreiding van Brussel is??

wat kan mij Dewinter schelen???
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:13   #28
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus NVA is ondertussen ook al extreem-rechts? wie ga je nog in dat hokje zetten? iedereen die voor meer bevoegdheden voor Vlaanderen is? iedereen die tegen de uitbreiding van Brussel is??

wat kan mij Dewinter schelen???
Zeg eens, waar situeer jij het NV-A precies ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:14   #29
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Zeg eens, waar situeer jij het NV-A precies ?
centrum-rechts. jij? en vooral waarom?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:14   #30
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Die hypothese is maar al te gemakkelijk.

Erger is als je ze zelf gelooft.
Hypothese?!
Waar woon jij? het Koninklijk paleis.

Ok, laten we de kaarten op tafel leggen.
Neem de 6 belangrijke dossiers die Van Rompuy wil aanpakken (na de regionale verkiezingen, weliswaar. Daar heb je al een 'hypothese')

Kan jij me hic et nunc zeggen dat die beter zullen worden aangepakt op federaal niveau dan op regionaal niveau.

't is gemakkelijk alles onder een hypothetische mat te schuiven, dat klopt. Maar buiten 'België is een sterk merk' (waar háál je die onzin toch?!) hoor ik toch niet veel sterke argumenten, hoor.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:16   #31
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ik wil graag mee komen 'marcheren', maar wel mits enkele voorwaarden.
- het is een werkelijk pluralistisch initiatief. Dat wil dus zeggen dat er naast de kwestie van de Vlaamse natie- en staatsvorming en enkele andere institutionele vragen (zoals BHV) geen andere eisen worden geformuleerd, zodat iedere Vlaamsgezinde zich er achter kan scharen.
- Deze mars richt zijn pijlen op België, niet op Wallonië. Ik wil daar geen idiote praat als 'waalse ratten rol uw matten' horen want de vijand is België, niet ons Waalse broedervolk.
- Het is een integere betoging die het debat niet uit de weg wil gaan en constructief aan Vlaamse natievorming werkt, dat wil dus zeggen geen debiele hooligans die daar in Brussel wat rel gaan schoppen en zo de pers nog wat redenen geven ons als gevaarlijke extremisten af te schilderen.
Onder die voorwaarden stap ik naast je mee.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:23   #32
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVDD Bekijk bericht
De manifestatie is niet partijpolitiek, maar een manifestatie van de Vlamingen.
Helaba!
Van de Vlaams-nationalisten, of van de flaminganten. Maar niet van de Vlamingen. Ik geef jou niet het recht in mijn naam te spreken.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:23   #33
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Even ter overdenking......

"Extreem rechts" aan de macht :
- Alle vreemdelingen buiten.
- Vlaanderen onafhankelijk.
- De Pers aan banden.

Op wie gaan jullie dan kakken, als er niets of niemand meer is om op te kakken ?
Gaan jullie dan elkaar uitmoorden ?
Krijgen we dan weer machtige "stads-staten" om de inwoners te onderdrukken ?

Gaan jullie dan opnieuw een super ras proberen te kweken met blonde haren en blauwe ogen ?

Kortom: Wat na de democratie ???
Mor allé gij! Waarom denk jij dat de vraag naar een onafhankelijk Vlaanderen louter een 'extreem-rechtse' eis is? Als je iets of wat je geschiedenis zou kennen, zou je weten dat extreem-rechts de onafhankelijkheidsgedachte heeft binnengehaald en lang gemonopoliseerd heeft. Gelukkig is dat niet meer zo en komt de eis nu vanuit democratische partijen. Een onafhankelijk Vlaanderen heeft niets te maken met 'vreemdelingen buiten', 'pers aan banden leggen', ...

Uw klok is blijven stilstaan in de jaren '30. Da's 70 jaar geleden. Het liedje van 'de onverdraagzame Vlaming/collaborateur/Steek-alle-Walen-In-Breendonck/Houzee! /Het Vlaamsche Ras is zuiver ende blank is uitgezongen en wordt blijkbaar alleen nog door onnozelaars bovengehaald die, om de een of andere bizarre reden, vasthouden aan een land dat nooit een volk heeft gehad.
Royalty is uw favoriet programma, zeker?
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.

Laatst gewijzigd door backfire : 3 april 2009 om 11:24.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:25   #34
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
80% van de forumgangers hier zijn fervente aanhangers van extreem rechts.

U gelooft toch zelf niet dat kalibers alla De Winter en De Wever, eens aan de macht, zich zullen gaan inhouden ?

Eerstgenoemde heb ik meerdere malen op televisie in gezelschap van wijlen Karel Dillen (stichter toenmalige Vlaams Blok) de "Hitlergroet zien brengen.

Eerlijk gezegd verwacht ik van zo'n mensen 0,0 democratie, hoe hard ze ook langs de zijlijn de democratie propageren.
1) sinds wanneer is de NV-A extreem rechts? Ik denk dat ik iest gemist heb...
2) FDW die meermaals de Hitlergroet brengt? Ook hier heb ik iets gemist.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:26   #35
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Hypothese?!
Waar woon jij? het Koninklijk paleis.

Ok, laten we de kaarten op tafel leggen.
Neem de 6 belangrijke dossiers die Van Rompuy wil aanpakken (na de regionale verkiezingen, weliswaar. Daar heb je al een 'hypothese')

Kan jij me hic et nunc zeggen dat die beter zullen worden aangepakt op federaal niveau dan op regionaal niveau.

't is gemakkelijk alles onder een hypothetische mat te schuiven, dat klopt. Maar buiten 'België is een sterk merk' (waar háál je die onzin toch?!) hoor ik toch niet veel sterke argumenten, hoor.
Op zinnige argumenten voor een scheiding zit ik ook allang te wachten.

Uit die hoek komen ook enkel maar vaagheden over hoe de vlaming zelf alles beter zal doen.

Alles komt neer op de transfers, met andere woorden zijn jullie niet meer bereid solidariteit op te brengen voor jullie eigen landgenoten. Tot op nader order is België immers nog één land.
Is dat racisme ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:27   #36
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik de Stoute Bekijk bericht
Wat is er "nationaal" aan jullie betoging? Het is een solo initiatief van het KVHV zonder overleg en samenwerking met het brede veld aan organisaties van de Vlaamse Beweging. Dat komt mij weinig "nationaal" over. Het stoort mij ook dat 1 organisatie met een zeer expliciet en beperkt politiek profiel op die manier de thematiek van een Vlaamse natie naar zich toetrekt en probeert te monopoliseren. Zoals het Vlaams Belang dat doet op partijpolitiek vlak. Wat heeft Vlaanderen aan dit soort eng nationalisme dat uitsluitend stoelt op het eigen gelijk van de eigen organisatie en verder vooral soloslim speelt en geen oog heeft voor het brede Vlaamse maatschappelijke veld en niet eens overlegt met de brede Vlaamse Beweging?
Voorwaar een slimme opmerking. het streven naar Vlaamse onafhankelijkheid zit inderdaad nog te veel verspreid in dit soort van los van mekaar opererende organisaties.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:28   #37
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Even ter overdenking......

"Extreem rechts" aan de macht :
- Alle vreemdelingen buiten.
- Vlaanderen onafhankelijk.
- De Pers aan banden.

Op wie gaan jullie dan kakken, als er niets of niemand meer is om op te kakken ?
Gaan jullie dan elkaar uitmoorden ?
Krijgen we dan weer machtige "stads-staten" om de inwoners te onderdrukken ?

Gaan jullie dan opnieuw een super ras proberen te kweken met blonde haren en blauwe ogen ?

Kortom: Wat na de democratie ???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Mor allé gij! Waarom denk jij dat de vraag naar een onafhankelijk Vlaanderen louter een 'extreem-rechtse' eis is? Als je iets of wat je geschiedenis zou kennen, zou je weten dat extreem-rechts de onafhankelijkheidsgedachte heeft binnengehaald en lang gemonopoliseerd heeft. Gelukkig is dat niet meer zo en komt de eis nu vanuit democratische partijen. Een onafhankelijk Vlaanderen heeft niets te maken met 'vreemdelingen buiten', 'pers aan banden leggen', ...

Uw klok is blijven stilstaan in de jaren '30. Da's 70 jaar geleden. Het liedje van 'de onverdraagzame Vlaming/collaborateur/Steek-alle-Walen-In-Breendonck/Houzee! /Het Vlaamsche Ras is zuiver ende blank is uitgezongen en wordt blijkbaar alleen nog door onnozelaars bovengehaald die, om de een of andere bizarre reden, vasthouden aan een land dat nooit een volk heeft gehad.
Royalty is uw favoriet programma, zeker?
Henri1 gaat er af en toe ferm over, maar je kan niet ontkennen dat een groot deel van de Vlaamse Beweging in rechts tot zeer rechtse vaarwater is.
De eis van een onafhankelijk Vlaanderen zou in theorie geen extreem-rechtse eis MOETEN zijn, in de praktijk is het dat wel.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:31   #38
Hendrik de Stoute
Parlementslid
 
Hendrik de Stoute's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2008
Locatie: Gent
Berichten: 1.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVDD Bekijk bericht
Als die Roze leeuwen meedoen, is dat hun keuze. Als Voorpost meedoet, is dat hun keuze. Wij zijn niet exclusief, maar inclusief, om het in die termen te zeggen.
Het KVHV stelt zich duidelijk rechts-conservatief op en het rechts-radikale Voorpost is één van haar bevoorrechte partners zowel bij betogingen (zoals die in Sint-Genesius-Rode in 2007) als andere evenementen. Tijdens de "staten-generaal tegen het regime" die het KVHV organiseerde 23 Maart jongstleden in Leuven waren 2 van de 5 gastsprekers van Voorpost. Daarmee is de toon gezet. En dat zal ook de toon zijn van jullie "Mars op Brussel". Het FDF zal electoraal in haar handen kunnen wrijven want dergelijke "marsen" zijn bij uitstek zeer geschikt om de karikatuur over Vlaanderen in Brussel te versterken.


Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 3 april 2009 om 11:34.
Hendrik de Stoute is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:35   #39
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
80% van de forumgangers hier zijn fervente aanhangers van extreem rechts.

U gelooft toch zelf niet dat kalibers alla De Winter en De Wever, eens aan de macht, zich zullen gaan inhouden ?

Eerstgenoemde heb ik meerdere malen op televisie in gezelschap van wijlen Karel Dillen (stichter toenmalige Vlaams Blok) de "Hitlergroet zien brengen.

Eerlijk gezegd verwacht ik van zo'n mensen 0,0 democratie, hoe hard ze ook langs de zijlijn de democratie propageren.
Voila, we zijn er. Als je al van Bart De Wever gaat verwachten dat hij, eens aan de macht, zijn SA troepen gaat loslaten op 'al wat Waalsch is' en de democratie gaat afschaffen, stel ik voor dat je je discussies beter verderzet in één of ander bejaardentehuis, want je inzicht en kennis terzake is ronduit beschamend.

Daarenboven zit je hier staalhard te liegen. Nooit is er op TV een hitergroetende FDW getoond. Niet dat hij het niet zou durven, in zijn kelder of zo, maar bon.

Soit, je kletst uit je nek. Dank u
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 11:36   #40
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Op zinnige argumenten voor een scheiding zit ik ook allang te wachten.

Uit die hoek komen ook enkel maar vaagheden over hoe de vlaming zelf alles beter zal doen.

Alles komt neer op de transfers, met andere woorden zijn jullie niet meer bereid solidariteit op te brengen voor jullie eigen landgenoten. Tot op nader order is België immers nog één land.
Is dat racisme ?
Vreemd dan toch dat liefdadigheidsacties als 11.11.11, Music For Life of de inzamelactie bij de tsunami eind 2004 massa's geld opbrachten, niet? Misschien moeten jullie dan ook maar eens de hand in eigen boezem steken en je afvragen waarom veel Vlamingen met de rest van de wereld wél solidair willen zijn, maar niet meer met 'landgenoten'?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be