Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 18 november 2004, 00:09   #621
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Zeggen dat Godsdiensten voor een hoopje ellende zorgen is wat anders dan zeggen dat iemand een oorlog start precies omdat hij religieus is of zijn tegenstander dat is.


Maar misschien beoordeelde ik je inderdaad wat te hard en dat had ik niet moeten doen. Sorry.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 18 november 2004, 09:57   #622
Jolle
Burgemeester
 
Geregistreerd: 11 november 2004
Berichten: 520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
En wie stookt die mannen op om toe te geven aan hun primaire driften, denkt ge zo?
Andere mannen.

't is niet voor niks dat vredesactivisten en andere linkie-winkies door de "echte" mannen hier op het forum voor mietjes en halve wijven worden gehouden
__________________
[font=Comic Sans MS]Om een onberispelijk lid van een schaapskudde te zijn, [/font]
[font=Comic Sans MS]moet men vóór alles een schaap zijn[/font]
[font=Comic Sans MS]--- Albert Einstein ---[/font]
Jolle is offline  
Oud 18 november 2004, 10:26   #623
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Uw theorie blijkt niet helemaal te kloppen als men ze toepast op moslims, of vergis ik mij?
Hmm, de seculieren van de franse revolutie hebben op 200 jaar tijd conservatief geschat 200.000.000 moorden op hun geweten, da's een gemiddelde van 1.000.000 per jaar. En ze hebben zelfs binnen Europa steeds een hele kleine minderheid gevormd die niettemin zijn wil wist op te leggen aan de rest van de samenleving.

De moorden door moslims zijn barbaarser uitgevoerd (ik word liever vergast dan de keel overgesneden bv.), maar ik geloof nooit dat ze over 1300 jaar aan hetzelde moordtempo geraken als de atheïsten.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline  
Oud 18 november 2004, 11:19   #624
Hagal
Burger
 
Geregistreerd: 9 september 2004
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Andere mannen.

't is niet voor niks dat vredesactivisten en andere linkie-winkies door de "echte" mannen hier op het forum voor mietjes en halve wijven worden gehouden
Als men sommige reacties hier bekijkt zou men toch beginnen denken dat die echte mannen hier echt wel een probleem hebben met hun mannelijkheid. Wat vanzelfsprekend is, moet men niet staan uitschreeuwen. Blijkbaar moeten ze wel erg hun best doen om zichzelf te overtuigen.
Hagal is offline  
Oud 18 november 2004, 14:55   #625
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Maar hoe komt het dan toch dat er meer misdaden gepleegd zijn door mensen die afweken van Jezus' onderricht dan door mensen die Mohammed volgden?
En waaruit besluit je dat er meer misdaden zouden zijn gepleegd door christenen dan door volgelingen van Mohamed?

Hoe zou het komen dat het oorspronkelijk CHRISTELIJKE + JOODSE midden-oosten, noord- en midden afrika ineens hoofdzakelijk uit moslims bestaat? Je vermoedt waarschijnlijk dat al die mensen ooit ineens uit vrije wil het "licht" hebben gezien?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 18 november 2004, 15:05   #626
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door le'ti Nico
De woorden van beide kardinalen en vooral van Joos waren ronduit schandalig, discriminerend en haatdragend. Weer ontken je de feiten.
Danneels en Joos keuren homofilie af omdat het niet mag vanuit de bijbel.

Als jij niet wil luisteren dan Danneels en Joos dan moet je het zelf maar weten.

Imams keuren homofilie af omdat het niet mag vanuit de koran, maar diezelfde koran voorziet tegelijkertijd een paar leuke straffen die de imams evenzeer verkondigen: stenigen of van de minaret naar beneden gooien.

Als jij niet wil luisteren naar de moslims en de imams dan krijg je eventueel gratis zweefvlieglessen.

Als jij het verschil niet ziet, dan ben je stekeblind!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 november 2004 om 15:06.
circe is offline  
Oud 18 november 2004, 20:21   #627
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Danneels en Joos keuren homofilie af omdat het niet mag vanuit de bijbel.

Als jij niet wil luisteren dan Danneels en Joos dan moet je het zelf maar weten.

Imams keuren homofilie af omdat het niet mag vanuit de koran, maar diezelfde koran voorziet tegelijkertijd een paar leuke straffen die de imams evenzeer verkondigen: stenigen of van de minaret naar beneden gooien.

Als jij niet wil luisteren naar de moslims en de imams dan krijg je eventueel gratis zweefvlieglessen.

Als jij het verschil niet ziet, dan ben je stekeblind!
Och, men wil gewoon het verschil NIET zien. Net zoals men maar niet wil aanvaarden dat het verschil in de twee godsdiensten ook zit in het voorbeeld van hun stichters.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 19 november 2004, 00:54   #628
Werkslaaf
Burgemeester
 
Geregistreerd: 27 februari 2004
Berichten: 592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Danneels en Joos keuren homofilie af omdat het niet mag vanuit de bijbel.

Als jij niet wil luisteren dan Danneels en Joos dan moet je het zelf maar weten.

Imams keuren homofilie af omdat het niet mag vanuit de koran, maar diezelfde koran voorziet tegelijkertijd een paar leuke straffen die de imams evenzeer verkondigen: stenigen of van de minaret naar beneden gooien.

Als jij niet wil luisteren naar de moslims en de imams dan krijg je eventueel gratis zweefvlieglessen.

Als jij het verschil niet ziet, dan ben je stekeblind!
Weeral over die homo's?

Ik vraag me af of jullie Kardinaal Joos wel in levende lijve gehoord hebben... of praten jullie Sovjet-VRT weer na?

Kardinaal Joos heeft duidelijk gezegd dat homofilie altijd heeft bestaan en hij daar niets over wou zeggen, maar wél dat hij het propagandisme en de "reclame" die voor homofilie vandaag de dag wordt gemaakt ongezond en helemaal overdreven vond.

En ik kan die man alleen maar gelijk geven. De homofuiven zijn nu niet bepaald een voorbeeld van integriteit.

Maar ja, net zoals de moslims kruipt dat groepje graag in de slachtofferrol, he.

... en ondertussen praten ze weer over Kardinaal Joos terwijl ze er niks van weten... alleen maar na-apen. Arm leuk-links.
__________________
-------------------------------------------------------
Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel.
-------------------------------------------------------
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline  
Oud 19 november 2004, 12:02   #629
Jolle
Burgemeester
 
Geregistreerd: 11 november 2004
Berichten: 520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
En ik kan die man alleen maar gelijk geven. De homofuiven zijn nu niet bepaald een voorbeeld van integriteit.
Ik neem aan dat U uit ervaring spreekt? Zelf ben ik er nog nooit gepasseerd, dus ik zou niet weten van wat zo'n homofuif al dan niet een voorbeeld zou kunnen zijn...
__________________
[font=Comic Sans MS]Om een onberispelijk lid van een schaapskudde te zijn, [/font]
[font=Comic Sans MS]moet men vóór alles een schaap zijn[/font]
[font=Comic Sans MS]--- Albert Einstein ---[/font]
Jolle is offline  
Oud 20 november 2004, 15:33   #630
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Kardinaal Joos heeft duidelijk gezegd dat homofilie altijd heeft bestaan en hij daar niets over wou zeggen, maar wél dat hij het propagandisme en de "reclame" die voor homofilie vandaag de dag wordt gemaakt ongezond en helemaal overdreven vond.
Inderdaad. De goede man heeft een paar rake maar gefundeerde uitspraken gedaan die echter door sommige persmensen onmiddellijk verdraaid of slechts gedeeltelijk, suggestief werden weergegeven. Hierdoor had het er de schijn van dat de kardinaal zei dat ALLE homoseksuelen perverten waren, maar dat waren niet zijn woorden. Wel, dat SOMMIGE dat waren, vooral door de wijze waarop bepaalde zich gedragen.
Jan van den Berghe is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be