Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 10 november 2004, 22:02   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ja, en allemaal met een lading springstof om hun middel gebonden zeker?
Dragen die paar katholieken die er nog naar de kerk gaan dan wél springstof dat jij ze zo op hun nek zit?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 10 november 2004, 22:05   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, dat bedoel ik niet en dat weet je best.
Leg me dan eens uit waarom je de ene op zijn nek zit en van de andere geen kwaad woord wil horen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 10 november 2004, 22:06   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dragen die paar katholieken die er nog naar de kerk gaan dan wél springstof dat jij ze zo op hun nek zit?
Het zijn niet zozeer die paar katholieken die nog naar de kerk gaan, die me zorgen baren als wel die katholieken die zich in de politiek manifesteren en zich bijvoorbeeld verzetten tegen gelijke rechten voor holebi's.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 10 november 2004, 22:07   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Leg me dan eens uit waarom je de ene op zijn nek zit en van de andere geen kwaad woord wil horen?
Van wie wil ik geen kwaad woord horen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 11 november 2004, 12:12   #25
Werkslaaf
Burgemeester
 
Geregistreerd: 27 februari 2004
Berichten: 592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Dit reeds de 15 x dat ge deze post herhaalt. De Islam is idd een totalitaire ideologie maar zolang deze zich niet binnen Europese grenzen bevindt kan ik ermee leven.
Westland, in welk tijdperk leeft gij? De Islam leeft wel degelijk als een op expansie gerichte ideologie onder ons. Dichter bij uw bed als ge denkt!
__________________
-------------------------------------------------------
Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel.
-------------------------------------------------------
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline  
Oud 11 november 2004, 12:17   #26
Werkslaaf
Burgemeester
 
Geregistreerd: 27 februari 2004
Berichten: 592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Van wie wil ik geen kwaad woord horen?
Zeg Rafke, zuper-linkie-winkie, het verschil zit hem hier dat gij stukken uit het oud testament citeert die compleet uit z'n verband getrokken zijn. Het oud testament handelt trouwens niet over Jezus en is geen wetboek.

De stukken die ik citeer uit de Koran zijn fundamentele Islamitische wetten. De Korna wordt in de Islam ook als wetboek beschouwd.

De bijbel is een geschiedenisboek en wordt ook zo gehanteerd in het christendom. Daar zit hem het verschil. Aldus, het christendom is geen politieke ideologie maar een godsdienst.

Maar bon, ik zal het u nog wel eens uitleggen als ge een paar jaar ouder zijt.
__________________
-------------------------------------------------------
Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel.
-------------------------------------------------------
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline  
Oud 11 november 2004, 12:38   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Zeg Rafke, zuper-linkie-winkie, het verschil zit hem hier dat gij stukken uit het oud testament citeert die compleet uit z'n verband getrokken zijn. Het oud testament handelt trouwens niet over Jezus en is geen wetboek.

De stukken die ik citeer uit de Koran zijn fundamentele Islamitische wetten. De Korna wordt in de Islam ook als wetboek beschouwd.
De stukken die jij citeert zijn evengoed uit hun verband getrokken en gelden niet voor alle moslims als onaantastbare wetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
De bijbel is een geschiedenisboek en wordt ook zo gehanteerd in het christendom. Daar zit hem het verschil. Aldus, het christendom is geen politieke ideologie maar een godsdienst.
Er zijn ook christenen die de bijbel misbruiken in het kader van hun politiek ideologie. Het meest frappante voorbeeld daarvan werd vorige week herverkozen als president van de Verenigde Staten. Een christen-fundamentalist die er niet voor terugdeinst om elementaire mensenrechten met voeten te treden omwille van zijn religieus fanatisme.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Maar bon, ik zal het u nog wel eens uitleggen als ge een paar jaar ouder zijt.
Whahahahahaha.. GIJ iets uitleggen? Daar gaat veel volk naar komen zien... Sukkeltje toch...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 11 november 2004, 12:40   #28
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Doe het dan, ipv hier lawaai te maken. Of wacht ge tot iemand het in je plaats gaat doen, groot bakkes . Niemand houdt je tegen. . Maar je durft niet, broekschijter
Inderdaad, ik zou het niet durven, ik denk niet dat ik het einde van het proces zou meemaken.
lustige lezer is offline  
Oud 11 november 2004, 12:41   #29
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Er zijn ook christenen die de bijbel misbruiken in het kader van hun politiek ideologie. Het meest frappante voorbeeld daarvan werd vorige week herverkozen als president van de Verenigde Staten. Een christen-fundamentalist die er niet voor terugdeinst om elementaire mensenrechten met voeten te treden omwille van zijn religieus fanatisme.
Wat een onzin ...
lustige lezer is offline  
Oud 11 november 2004, 12:48   #30
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Het zijn niet zozeer die paar katholieken die nog naar de kerk gaan, die me zorgen baren als wel die katholieken die zich in de politiek manifesteren en zich bijvoorbeeld verzetten tegen gelijke rechten voor holebi's.
Je bedoelt voorrechten?
Bij mij weten moogt hij trouwen en kinderen maken hoor.
Maar als je het anders wil, moet je consequent zijn.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Oud 11 november 2004, 12:50   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Wat een onzin ...
Ah, onderbouwde argumenten. Zo zien we dat graag op politics.be...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 11 november 2004, 12:52   #32
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Je bedoelt voorrechten?
Bij mij weten moogt hij trouwen en kinderen maken hoor.
Maar als je het anders wil, moet je consequent zijn.
Nee, ik bedoel wat ik schrijf [size=1](waarom wil iedereen me toch persé allerlei bedoelingen toedichten die absoluut niet overeenstemmen met wat ik schrijf??)[/size]: GELIJKE RECHTEN. Waarom mag jij trouwen met iemand van wie je houdt en ik niet?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 11 november 2004, 12:56   #33
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Wat een onzin ...
Neen geen onzin. Bush is een zeer 'gelovig' man die zich laat inspireren door het conservatieve Christelijk geloof. Als je dat onzin vindt kan je evengoed zeggen dat Mohamed B. zich niet laat inspireren door zijn 'geloof'.
Jampie is offline  
Oud 11 november 2004, 13:00   #34
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, ik bedoel wat ik schrijf [size=1](waarom wil iedereen me toch persé allerlei bedoelingen toedichten die absoluut niet overeenstemmen met wat ik schrijf??)[/size]: GELIJKE RECHTEN. Waarom mag jij trouwen met iemand van wie ... je houdt en ik niet?
Dat is hier nu eenmaal zo op dit forum. Men probeert je hier steeds woorden in de mond te leggen en daar dan de verkeerde conclusies uit te trekken.
Jampie is offline  
Oud 11 november 2004, 13:07   #35
Bill
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: België
Berichten: 972
Standaard

Citaat:
Waarom mag jij trouwen met iemand van wie je houdt en ik niet?
Omdat het huwelijk per definitie en sinds mensenheugenis een gebruik is dat MAN en VROUW verenigt. Willen homo's gelijke rechten op dit punt dan kan dit door een samenlevingscontract, niet door verkrachting van een eeuwenoud gebruik.
Bill is offline  
Oud 11 november 2004, 13:11   #36
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
Omdat het huwelijk per definitie en sinds mensenheugenis een gebruik is dat MAN en VROUW verenigt. Willen homo's gelijke rechten op dit punt dan kan dit door een samenlevingscontract, niet door verkrachting van een eeuwenoud gebruik.
Welke definitie? Hoezo "sinds mensenheugenis"? Zo oud is het huwelijk nog niet hoor, laat staan het burgerlijk huwelijk... Gelijke rechten toekennen d.m.v. een "minderwaardig" juridisch statuut is onzin. De ongelijkheid blijft er des te meer door bestaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 11 november 2004, 13:29   #37
Bill
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: België
Berichten: 972
Standaard

Als jij een paar duizend jaar niet lang vindt......
In het oude Egypte werd er al getrouwd, alle mogelijke primitieve volkeren, en nu komt het, ALLEEN tussen man en vrouw, gek hé?
Er is al tegemoet gekomen aan de 'eisen' (van wensen kunnen we nog moeilijk spreken) van de homobeweging, (erfenisrecht enz...) Maar ja, niet goed genoeg voor sommigen natuurlijk. Een eeuwenoud gebruik moet persé sneuvelen omwille van enkele gefrustreerden. Want laat ons wel wezen, voor een hoop homo's en hetero's is het statuut van het samenlevingscontract wel goed genoeg.
Bill is offline  
Oud 11 november 2004, 13:41   #38
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
Als jij een paar duizend jaar niet lang vindt......
Het huwelijk zoals wij het kennen bestaat nog niet "een paar duizend jaar"; het bestaat zelfs nog geen duizend jaar. En in de geschiedenis van de mensheid is dat inderdaad niet lang.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
In het oude Egypte werd er al getrouwd, alle mogelijke primitieve volkeren, en nu komt het, ALLEEN tussen man en vrouw, gek hé?
Alleen leven wij niet in het oude Egypte, maar in het hedendaagse België. In de weg die we sindsdien hebben afgelegd, is er wel al één en ander gewijzig op maatschappelijk vlak, vind je ook niet? Of vond je slavernij ook zo'n heilzame traditie misschien?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
Er is al tegemoet gekomen aan de 'eisen' (van wensen kunnen we nog moeilijk spreken) van de homobeweging, (erfenisrecht enz...) Maar ja, niet goed genoeg voor sommigen natuurlijk.
Je hebt gelijke rechten of je hebt geen gelijke rechten. Een "beetje gelijke rechten" bestaat niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
Een eeuwenoud gebruik moet persé sneuvelen omwille van enkele gefrustreerden.
Mensen die ijveren voor gelijke rechten zijn "gefrustreeerden"?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
Want laat ons wel wezen, voor een hoop homo's en hetero's is het statuut van het samenlevingscontract wel goed genoeg.
Nee, dat is het niet. Niet alleen op juridisch vlak is het een "minderwaardige" juridische constructie (het geeft niet dezelfde rechten en plichten als het huwelijk), ook op emotioneel vlak is het een minderwaardig instituut.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 11 november 2004, 13:43   #39
FM
Burger
 
FM's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, ik bedoel wat ik schrijf [size=1](waarom wil iedereen me toch persé allerlei bedoelingen toedichten die absoluut niet overeenstemmen met wat ik schrijf??)[/size]: GELIJKE RECHTEN. Waarom mag jij trouwen met iemand van wie je houdt en ik niet?
Omdat homosexualteit onnatuurlijk is! Ooit al twee hengsten met elkaar weten paren?


Ik heb niks tegen homosexualiteit. Ik vind het zelf geen probleem om ze hand in hand te zien lopen op straat. Maar trouwen, laat staan kinderen krijgen, dat is een stap te ver! Elk kind heeft een vader en moeder nodig! geen twee papa's of twee mama's! Brengt de kinderen alleen maar in de war! En ik vind dat het belang van een kind voor gaat op de wil van een individu die koste wat kost een kind wil!

Ik hoop hiermee niet kwetsend over te komen! indien dit wel het geval zou zijn: alvast mijn excuses!
FM is offline  
Oud 11 november 2004, 13:49   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FM
Omdat homosexualteit onnatuurlijk is! Ooit al twee hengsten met elkaar weten paren?
Dat hangt er maar vanaf hoe je "natuurlijk" en "onnatuurlijk" definieert. In de natuur komt bij heel wat diersoorten homoseksualiteit voor. De bonobo's (een soort van mensapen) zijn daar het meest bekende voorbeeld van, maar ook bij pinguïns is het niet ongewoon dat de jongen door twee mannetjes of door twee vrouwtjes opgevoed worden... Ik beschouw alles wat in de natuur kan voorkomen als "natuurlijk".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FM
Ik heb niks tegen homosexualiteit. Ik vind het zelf geen probleem om ze hand in hand te zien lopen op straat. Maar trouwen, laat staan kinderen krijgen, dat is een stap te ver! Elk kind heeft een vader en moeder nodig! geen twee papa's of twee mama's! Brengt de kinderen alleen maar in de war! En ik vind dat het belang van een kind voor gaat op de wil van een individu die koste wat kost een kind wil!
De miljoenen kinderen wereldwijd die NU al door holebi-paren worden opgevoed, spreken dat tegen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FM
Ik hoop hiermee niet kwetsend over te komen! indien dit wel het geval zou zijn: alvast mijn excuses!
Wees gerust: er was niets kwetsend aan je bericht.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be