Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 18 november 2004, 15:23   #1
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard Links-liberale repressie tegen vrije meningsuiting doet Storme zwijgen

N-VA-bestuurslid en professor Mathias Storme betuigde na het eerste arrest door het Gentse hof van beroep al zijn steun aan het Vlaams Blok. Storme riep toen op tot verzet tegen de veroordeling. Nu wikt hij zijn woorden. ,,Ik ga daar niks meer over zeggen. Ik heb een vrouw en vier kinderen.''

,,De repressie in dit land is dermate groot dat ik er het zwijgen toe doe. In dit land is de vrijheid van spreken onvoldoende gewaarborgd. Dan moet je niet verbaasd opkijken dat ook intellectuelen zich laf gaan gedragen'', aldus Storme.
Toch leuk, die linkse "bescherming" van "Dé Democratie".
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 18 november 2004, 15:25   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Moest zich maar niet moeien met de politiek. DAN pas moede uw bek open trekken.
Ik vind censuur voor politiekers prima... draagt steentje bij tot anarchie.
Bhairav is offline  
Oud 18 november 2004, 15:42   #3
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

De traditionele partijen eisen de macht op en alles wat afwijkt van hun zienswijze is een gevaar dat onderdrukt en vervolgd moet worden. Binnenkort zullen ook alle traditionele partijen in de federale regering zitten, en dan zal geen enkele kritiek nog geduld worden. Gelukkig zijn het geen grote strategen. We zullen overwinnen en ze laten boeten. Oog om oog, tand om tand. En ze zullen het niet gestolen hebben.
PAJOT is offline  
Oud 18 november 2004, 15:43   #4
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Ik verschiet er van hoeveel leeghoofden er met een pc kunnen werken!

Bhairav is een schoolvoorbeeld van dit fenomeen, vanuit zijn kraakpand zit hij tussen de lege bierblikjes krom-voorovergebogen een lijn te snuiven terwijl de spuit van zijn crack-shot van de dag ervoor nog in zijn arm steekt.

Stinkend drukt hij zichzelf recht en ziet in de verte, wazig, een pc staan. Hij denkt bij zichzelf: "Hmm, uit welk klaslokaal van de unif heb ik die nu weer gestolen...?"
Hij kijkt nog eens goed merkt op dat de pc reeds aanstaat, zodat hij zijn kraak-broeder niet uit zijn roes moet halen om de pc aan te zetten omdat hij daar zelf te dom voor is!
In ieder geval lukt het hem om via het aanraken van de toetsen lettertjes op het scherm te produceren die dan woordjes vormen om vervolgens waanzinnig inhoudsloze teksten te laten verschijnen op het scherm van de pc.

Alleen jammer dat het net op politics.be moet zijn zodat gans vlaanderen ermee verveeld zit!

Wat jammer nou...
Zwarte Spion is offline  
Oud 18 november 2004, 15:48   #5
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Ik verschiet er van hoeveel leeghoofden er met een pc kunnen werken!
Zelfs jij kan het blijkbaar 8)
Pietje is offline  
Oud 18 november 2004, 15:51   #6
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Ik verschiet er van hoeveel leeghoofden er met een pc kunnen werken!

Bhairav is een schoolvoorbeeld van dit fenomeen, vanuit zijn kraakpand zit hij tussen de lege bierblikjes krom-voorovergebogen een lijn te snuiven terwijl de spuit van zijn crack-shot van de dag ervoor nog in zijn arm steekt.

Stinkend drukt hij zichzelf recht en ziet in de verte, wazig, een pc staan. Hij denkt bij zichzelf: "Hmm, uit welk klaslokaal van de unif heb ik die nu weer gestolen...?"
Hij kijkt nog eens goed merkt op dat de pc reeds aanstaat, zodat hij zijn kraak-broeder niet uit zijn roes moet halen om de pc aan te zetten omdat hij daar zelf te dom voor is!
In ieder geval lukt het hem om via het aanraken van de toetsen lettertjes op het scherm te produceren die dan woordjes vormen om vervolgens waanzinnig inhoudsloze teksten te laten verschijnen op het scherm van de pc.

Alleen jammer dat het net op politics.be moet zijn zodat gans vlaanderen ermee verveeld zit!

Wat jammer nou...
Neenee, Bhairav is meer de huis-, tuin-, en keuken-anarchist

AKA "wannabe".
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 18 november 2004, 15:58   #7
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Doet er niet toe, zolang hij maar uit de buurt van mij en mijn kinderen blijft!
Krakers pak ik 's morgens tussen mijn boterham!

In Gent trouwens tijdens hun 'protest-actie' tegen het debat van KVHV stonden ze ook maar wat te staren... Amper 30 man, stinkend naar de weed, hahaha, laat maar komen!
Zwarte Spion is offline  
Oud 18 november 2004, 15:59   #8
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

allez ik kan weer een voorbeeld bijnemen in mijn forum over de vrijheid van mening....

als mensen (terecht of niet doet er eigenlijk zelfs niet toe) maar angst krijgen om hun mond open te doen : DAN IS ER IETS VERSCHRIKKELIJKS MIS MET DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING! PUNT. UITROEPTEKEN!

Heb ik gelijk of heb ik gelijk.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 21 november 2004, 09:42   #9
berre
Minister
 
berre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 3.965
Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
allez ik kan weer een voorbeeld bijnemen in mijn forum over de vrijheid van mening....

als mensen (terecht of niet doet er eigenlijk zelfs niet toe) maar angst krijgen om hun mond open te doen : DAN IS ER IETS VERSCHRIKKELIJKS MIS MET DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING! PUNT. UITROEPTEKEN!

Heb ik gelijk of heb ik gelijk.
méér als groot gelijk!
__________________
dixi
berre is offline  
Oud 21 november 2004, 10:48   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
De traditionele partijen eisen de macht op en alles wat afwijkt van hun zienswijze is een gevaar dat onderdrukt en vervolgd moet worden. Binnenkort zullen ook alle traditionele partijen in de federale regering zitten, en dan zal geen enkele kritiek nog geduld worden. Gelukkig zijn het geen grote strategen. We zullen overwinnen en ze laten boeten. Oog om oog, tand om tand. En ze zullen het niet gestolen hebben.
En aangezien het Vlaams Bekak (ah, vies woord, maar toch goed gevonden op deze zondagochtend, al zeg ik het zelf) zich een traditionele partij noemt, en aangezien hun gekende maniertjes, staat er ons wat te wachten als ze ooit een van een vleugje reële macht zouden mogen proeven !!

Ik ben wel benieuwd of en hoe de Antwerpse stadsambtenaren zich zullen laten ringeloren door hun toekomstige burgemeester, om nog te zwijgen van de gewone Antwerpenaar zelve.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 november 2004, 10:52   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
N-VA-bestuurslid en professor Mathias Storme betuigde na het eerste arrest door het Gentse hof van beroep al zijn steun aan het Vlaams Blok. Storme riep toen op tot verzet tegen de veroordeling. Nu wikt hij zijn woorden. ,,Ik ga daar niks meer over zeggen. Ik heb een vrouw en vier kinderen.''

,,De repressie in dit land is dermate groot dat ik er het zwijgen toe doe. In dit land is de vrijheid van spreken onvoldoende gewaarborgd. Dan moet je niet verbaasd opkijken dat ook intellectuelen zich laf gaan gedragen'', aldus Storme.
Toch leuk, die linkse "bescherming" van "Dé Democratie".
gvd Koenrat,

hoeveel keer moet hier nog op dat forum staan dat je moet kunnen staven wat je beweert, als iets of iemand anders citeert.
Geef toch tenminste een link. Of een hint waar wij dat kunnen checken of er iets meer over lezen.
We zijn beter gewoon van de NVA hoor !!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 november 2004, 10:58   #12
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
N-VA-bestuurslid en professor Mathias Storme betuigde na het eerste arrest door het Gentse hof van beroep al zijn steun aan het Vlaams Blok. Storme riep toen op tot verzet tegen de veroordeling. Nu wikt hij zijn woorden. ,,Ik ga daar niks meer over zeggen. Ik heb een vrouw en vier kinderen.''

,,De repressie in dit land is dermate groot dat ik er het zwijgen toe doe. In dit land is de vrijheid van spreken onvoldoende gewaarborgd. Dan moet je niet verbaasd opkijken dat ook intellectuelen zich laf gaan gedragen'', aldus Storme.
Toch leuk, die linkse "bescherming" van "Dé Democratie".
Toevallig heeft, in tegenstelling tot Storme, de intellectuele elite uit de superstal van Vermeersch in dit land niets te vrezen.

We zijn er dus wel zeer erg aan toe als het middel van de broodroof al begint in de media en doordringt tot in de hoogste wetenschappelijke kringen.

Wie in dit land nog langer durft beweren dat er hier vrijheid van meningsuiting bestaat, heeft evenveel lef als de Hitlers van hun tijd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 november 2004, 11:06   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
gvd Koenrat,

hoeveel keer moet hier nog op dat forum staan dat je moet kunnen staven wat je beweert, als iets of iemand anders citeert.
Geef toch tenminste een link. Of een hint waar wij dat kunnen checken of er iets meer over lezen.
We zijn beter gewoon van de NVA hoor !!
Jij hebt niets opgevangen zeker over de reacties die Storme te beurt vielen toen hij zich verzette tegen de uitspraak van het Gentse 'gerecht'?
Het scheelde geen haar op Storme werd uit de unief gezwierd.

Bij 'zijn' partij, de N-VA, werd hij vanaf toen trouwens enkel nog getolereerd als gewoon lid.

Heb jij de laatste tijd nog niet voldoende signalen gehad dat er in dit land iets heel erg fout aan het lopen is met de vrijheid van meningsuiting of ben jij aan één oog blind en aan het andere slechtziend?

Ook niet gehoord zeker over dat debat met Storme in Gent dat verhinderd werd door een politiecordon met overvalwagens en al?

Waarover ging dat weer en waarover diende het te gaan volgens wie?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 november 2004, 11:18   #14
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ook niet gehoord zeker over dat debat met Storme in Gent dat verhinderd werd door een politiecordon met overvalwagens en al?

Waarover ging dat weer en waarover diende het te gaan volgens wie?
En vooral: waarom mocht dat niet doorgaan? Beetje eerlijk blijven wel eh... dat had met de vrije meningsuiting niks te maken, maar wel met het feit dat de organisatoren niet correct hadden afgesproken met de universiteit (als in: dingen verzwijgen..)
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 21 november 2004, 12:28   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Jij hebt niets opgevangen zeker over de reacties die Storme te beurt vielen toen hij zich verzette tegen de uitspraak van het Gentse 'gerecht'?
Het scheelde geen haar op Storme werd uit de unief gezwierd.

Bij 'zijn' partij, de N-VA, werd hij vanaf toen trouwens enkel nog getolereerd als gewoon lid.

Heb jij de laatste tijd nog niet voldoende signalen gehad dat er in dit land iets heel erg fout aan het lopen is met de vrijheid van meningsuiting of ben jij aan één oog blind en aan het andere slechtziend?

Ook niet gehoord zeker over dat debat met Storme in Gent dat verhinderd werd door een politiecordon met overvalwagens en al?

Waarover ging dat weer en waarover diende het te gaan volgens wie?
Ik weet wel van die signalen en wee wel van dat debat.
Maar jij citeert en ik wil weten waar jij dat gehaald hebt.
(en ik ben te lui om het zelf te gaan zoeken)

Allez kom, zet het erop, dan trakteer ik je een pint. Een echte Vlaamse pint.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 november 2004, 12:45   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
En vooral: waarom mocht dat niet doorgaan? Beetje eerlijk blijven wel eh... dat had met de vrije meningsuiting niks te maken, maar wel met het feit dat de organisatoren niet correct hadden afgesproken met de universiteit (als in: dingen verzwijgen..)
Dat had wel degelijk met vrijheid van meningsuiting te maken!

Of wat is de bedoeling anders om te eisen dat er op voorhand moet worden afgesproken waarover er wel of niet mag gesproken worden?

Je gaat ook het feit uit de weg dat Storme bijna zijn job kwijt was omdat hij zijn mening over het arrest in Gent gaf. Een mening wel te verstaan die al evenmin gewenst was als de te verwachten mening over de uitspraak van het Hof van Cassatie.


En als je toch meent dat er geen stront aan de knikker is, leg me dan eens uit waarom Van Houtte en Eppink de laan uit werden gestuurd?
Zomaar?
Zonder druk van wie dan ook?
Of lagen 'toevallig' de politici Verhofstadt en Stevaert daarvan aan de basis?

En jij bent er heel zeker van dat deze boemerang nooit terug zal keren in de richting vanwaar hij vertrok?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 november 2004, 12:47   #17
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik weet wel van die signalen en wee wel van dat debat.
Maar jij citeert en ik wil weten waar jij dat gehaald hebt.
(en ik ben te lui om het zelf te gaan zoeken)

Allez kom, zet het erop, dan trakteer ik je een pint. Een echte Vlaamse pint.
Ik was daar persoonlijk aanwezig en trok oren en ogen open.
Is dat voldoende?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 november 2004, 13:21   #18
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dat had wel degelijk met vrijheid van meningsuiting te maken!

Of wat is de bedoeling anders om te eisen dat er op voorhand moet worden afgesproken waarover er wel of niet mag gesproken worden?
Dat zijn regels van de universiteit. In sommige scholen mag je niet met geelgeverfde legerbottinen binnen. Same shit. Hadden ze daar gewoon eerlijk in geweest was het debat gewoon doorgegaan. Eigen schuld dikke bult en ze moeten achteraf niet komen zagen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je gaat ook het feit uit de weg dat Storme bijna zijn job kwijt was omdat hij zijn mening over het arrest in Gent gaf. Een mening wel te verstaan die al evenmin gewenst was als de te verwachten mening over de uitspraak van het Hof van Cassatie.
Ook? Ook wat? Om eerlijk te zijn weet ik te weinig over die specifieke materie om er iets zinnigs over te zeggen dus laat ik mijn mening voor wat ze is. Dat is alles. Ik wou gewoon reageren op hetgeen je zei over dat debat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En als je toch meent dat er geen stront aan de knikker is, leg me dan eens uit waarom Van Houtte en Eppink de laan uit werden gestuurd?
Zomaar?
Zonder druk van wie dan ook?
Of lagen 'toevallig' de politici Verhofstadt en Stevaert daarvan aan de basis?
Blijft gissen zeker?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En jij bent er heel zeker van dat deze boemerang nooit terug zal keren in de richting vanwaar hij vertrok?
Absoluut! Alleen zijn wij twee het denk ik niet eens over wie ze heeft geworpen.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 21 november 2004, 13:24   #19
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
N-VA-bestuurslid en professor Mathias Storme betuigde na het eerste arrest door het Gentse hof van beroep al zijn steun aan het Vlaams Blok. Storme riep toen op tot verzet tegen de veroordeling. Nu wikt hij zijn woorden. ,,Ik ga daar niks meer over zeggen. Ik heb een vrouw en vier kinderen.''

,,De repressie in dit land is dermate groot dat ik er het zwijgen toe doe. In dit land is de vrijheid van spreken onvoldoende gewaarborgd. Dan moet je niet verbaasd opkijken dat ook intellectuelen zich laf gaan gedragen'', aldus Storme.
Toch leuk, die linkse "bescherming" van "Dé Democratie".
Matthias Storme is een attention-whore.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 21 november 2004, 17:22   #20
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik was daar persoonlijk aanwezig en trok oren en ogen open.
Is dat voldoende?
Twee pinten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be