Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2005, 08:28   #21
krizis
Gouverneur
 
krizis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Berichten: 1.072
Standaard

Ik zit in Kortirjk op kot, ik zit daar op school op 't PIH (www.pih.be). Anyway, ik weet waar ge't over hebt en dat stoort WEL, bij mij iets verder is der een jazz-club, 't "moriaanshooft" geloof ik dat het heet, ewel die mensen vonden het nodig in juni, regelmatig midden in de examenperiode 's avonds gewoon buiten te gn zitten met hun band met alle volk (50 oude zakken + orkest), gewoon op de weg voor hun zaak ('t is daar winkel- en wandelstraat), die maakten superveel lawaai en telkens da geklap na elk liedje en wij moeten dan nog studeren hè... ik zat er 150 meter van 2 verdiepen hoger en da was luid, 't was sowieso al snikheet... ik was ook niet de enige student in de buurt die er last van had, zowat de hele buurt, 30-40 man die er op kot zat, als iemand dat ging aangeven bij de politie (paar 100m verder is kantoor van lokale politie) werd die uitgelachen en zegden ze zo van "moet gij nu nog leren, om 8u 's avonds, wa eerder beginnen hé maat" ewel, als ge dat te horen krijgt dan wordt ge ook pissed... de dag erop hadden we examen om half 9 's morgens. Ik geloof dat die flikken gewoon de feestjes stoppen die ze willen stoppen ... kwestie van ons-kent-ons ... aan ons werd niet gedacht, maar kben toch geslaagd, bij deze, met onderscheiding .

FUCK DA POLICE (verwacht er niet teveel van, hun opleiding duurt maar 9 maanden)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by krizis on 05-07-2005 at 09:31
Reason:
--------------------------------

Ik zit in Kortirjk op kot, ik zit daar op school op 't PIH (www.pih.be). Anyway, ik weet waar ge't over hebt en dat stoort WEL, bij mij iets verder is der een jazz-club, 't "moriaanshooft" geloof ik dat het heet, ewel die mensen vonden het nodig in juni, regelmatig midden in de examenperiode 's avonds gewoon buiten te gn zitten met hun band met alle volk (50 oude zakken + orkest), gewoon op de weg voor hun zaak ('t is daar winkel- en wandelstraat), die maakten superveel lawaai en telkens da geklap na elk liedje en wij moeten dan nog studeren hè... ik zat er 150 meter van 2 verdiepen hoger en da was luid, 't was sowieso al snikheet... ik was ook niet de enige student in de buurt die er last van had, zowat de hele buurt, 30-40 man die er op kot zat, als iemand dat ging aangeven bij de politie (paar 100m verder is kantoor van lokale politie) werd die uitgelachen en zegden ze zo van "moet gij nu nog leren, om 8u 's avonds, wa eerder beginnen hé maat" ewel, als ge dat te horen krijgt dan wordt ge ook pissed... de dag erop hadden we examen om half 9 's morgens. Ik geloof dat die flikken gewoon de feestjes stoppen die ze willen stoppen ... kwestie van ons-kent-ons ... aan ons werd niet gedacht, maar kben toch geslaagd, bij deze, met onderscheiding .

FUCK DA POLICE (verwacht er niet teveel van, hun opleiding duurt maar 9 maanden)[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik zit in Kortirjk op kot, ik zit daar op school op 't PIH (www.pih.be). Anyway, ik weet waar ge't over hebt en dat stoort WEL, wij mij iets verder is der een jazz-club, 't "moriaanshooft" geloof ik dat het heet, ewel die mensen vonden het nodig in juni, middne in de examenperiode 's avonds gewoon buiten te gn zitten met hun band met alle volk (50 man + orkest, gewoon op de weg voor hun zaak ('t is daar winkel- en wandelstraat), die maakten super veel lawaai en telkens da geklap na elk liedje en wij moeten dan nog studeren hè... ik zat er 150 meter van 2 verdiepen hoger en da was luid, 't was sowieso al snikheet... ik was ook niet de enige student in de buurt die er last van had, zowat de hele buurt, 30-40 man die er op kot zat, als er iemand dat ging aangeven bij de politie (paar 100m verder is lokale politie) werd die uitgelachen en zegden ze zo van "moet gij nu nog leren, om 9u 's avonds, wa eerder beginnen hé maat" ewel, als ge dat te horen krijgt dan wordt ge ook pissed... ik geloof dat die flikken gewoon de feestjes stoppen die ze willen stoppen ... kwestie van ons-kent-ons ... aan ons werd niet gedacht, maar kben toch geslaagd, bij deze, met onderscheiding .
FUCK DA POLICE (verwacht er niet teveel van, hun opleiding duurt maar 9 maanden)[/size]
[/edit]
__________________
Legalise & advertise !

Laatst gewijzigd door krizis : 5 juli 2005 om 08:31.
krizis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be