Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 6 juli 2005, 15:17   #1
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard chinese spionnen aan vlaamse uniefs.

Leuvense student ontmaskert zichzelf als spion

Een Chinese student aan de KU Leuven zou zich bij de Leuvense politie hebben aangegeven als spion. Dat meldde het VTM-nieuws gisteravond. De student, die nog andere studenten als spion bestempelde, vroeg tegelijk politiek asiel aan in ons land. Eind mei was er al behoorlijk wat opschudding rond een Chinese studentenvereniging aan de KU Leuven die volgens het European Strategic Intelligence and Security Center een dekmantel was van staatsgevaarlijke spionnen die technologie naar China doorsluisden. Het Leuvense parket, dat het bericht gisteravond ontkende noch bevestigde, startte toen een informatieonderzoek.

----------------------------------------------------------

die chinezen toch.
naar goede gewoonte afkijken van het westen en kopiëren.

toch vreemd, want de aziaten waren toch het intelligentste ras, niet?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mitgard on 06-07-2005 at 16:18
Reason:
--------------------------------

Leuvense student ontmaskert zichzelf als spion

Een Chinese student aan de KU Leuven zou zich bij de Leuvense politie hebben aangegeven als spion. Dat meldde het VTM-nieuws gisteravond. De student, die nog andere studenten als spion bestempelde, vroeg tegelijk politiek asiel aan in ons land. Eind mei was er al behoorlijk wat opschudding rond een Chinese studentenvereniging aan de KU Leuven die volgens het European Strategic Intelligence and Security Center een dekmantel was van staatsgevaarlijke spionnen die technologie naar China doorsluisden. Het Leuvense parket, dat het bericht gisteravond ontkende noch bevestigde, startte toen een informatieonderzoek.

----------------------------------------------------------

die chinezen toch.
naar goede gewoonte afkijken van het westen en kopiëren.

toch vreemd, want de aziaten waren toch het intelligentste ras, niet?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Leuvense student ontmaskert zichzelf als spion

Een Chinese student aan de KU Leuven zou zich bij de Leuvense politie hebben aangegeven als spion. Dat meldde het VTM-nieuws gisteravond. De student, die nog andere studenten als spion bestempelde, vroeg tegelijk politiek asiel aan in ons land. Eind mei was er al behoorlijk wat opschudding rond een Chinese studentenvereniging aan de KU Leuven die volgens het European Strategic Intelligence and Security Center een dekmantel was van staatsgevaarlijke spionnen die technologie naar China doorsluisden. Het Leuvense parket, dat het bericht gisteravond ontkende noch bevestigde, startte toen een informatieonderzoek.

----------------------------------------------------------

die chinezen toch.
naar goede gewoonte afkijken van het westen en kopiëren.

toch vreemd, want de aziaten waren toch het intelligentse ras, niet?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mitgard : 6 juli 2005 om 15:18.
Mitgard is offline  
Oud 6 juli 2005, 15:23   #2
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

en ondertussen wij maar chinees leren en onze albert en paola over de chinese muur laten flaneren, o wat zijn de diplomatieke betrekkingen met china toch goed.
Mitgard is offline  
Oud 6 juli 2005, 15:41   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.426
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik ken 1 van die "spionnen". Toffe vrouw, hardwerkend en studerend.
Kunnen vele vlaamse en europese leeglopers iets van leren. Nietwaar Mitgard? Uitkering trekken en niks doen.
Liever studeren en spionneren dan moet ik eerlijk toegeven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online  
Oud 6 juli 2005, 15:43   #4
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

KNIP: Persoonlijke beledigingen en provocaties[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by johanvdw on 06-07-2005 at 19:09
Reason:
--------------------------------

KNIP: Persoonlijke beledigingen en provocaties[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 06-07-2005 at 16:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik ken 1 van die "spionnen". Toffe vrouw, hardwerkend en studerend.
Kunnen vele vlaamse en europese leeglopers iets van leren. Nietwaar Mitgard? Uitkering trekken en niks doen.
Liever studeren en spionneren dan moet ik eerlijk toegeven.
ga toch je baasje zijn luie reet likken man.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik ken 1 van die "spionnen". Toffe vrouw, hardwerkend en studerend.
Kunnen vele vlaamse en europese leeglopers iets van leren. Nietwaar Mitgard? Uitkering trekken en niks doen.
Liever studeren en spionneren dan moet ik eerlijk toegeven.
ga toch je baasje zijn reet likken man.[/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door johanvdw : 6 juli 2005 om 18:09.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 6 juli 2005, 15:49   #5
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik ken 1 van die "spionnen". Toffe vrouw, hardwerkend en studerend.
Kunnen vele vlaamse en europese leeglopers iets van leren. Nietwaar Mitgard? Uitkering trekken en niks doen.
Liever studeren en spionneren dan moet ik eerlijk toegeven.
ja, de bazen in den bouw vinden de polen ook beter werkvolk dan de vlamingen.
die laten zich gemakkelijker beter uitbuiten.

als dat burgerlijk crapuul winst ruikt, dan sluit het desnoods vriendschap met de duivel.
Mitgard is offline  
Oud 6 juli 2005, 16:14   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.426
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Hoeveel werklozen, en hoeveel oningevulde banen?
Stop met zeiken Mitgard.

Spionnen, of studenten, beiden verzamelen informatie belangrijk voor de vooruitgang van het vaderland. wat is het verschil?

King of beggars and fleas

Met "alleen" mensen zoals jij hadden we nog in beestenvellen rondgelopen, ongelooid en aan elkaar gehouden met de handen. Want stel je voor, werken, zoals naaien, en leerlooien, da's uitbuiting van de mens.

Als je dan toch per see wil leven volgens jouw normen, Heel afrika staat tot je beschikking, daar doen heel veel het zoals jij jezelf voordoet.

Afgeven op de werkende mens, maar wel de vruchten plukken, Ik ben het beu, dat gezeik. Je bent een grote hypocriet. Als je per see bevrijd wil worden van de last van werk, ga naar oorden waar niet gewerkt word, maar ook waar geen internet is.

Ik lik geen kont, als mijn werkgever me niet meer bevalt, zoek ik wel een die ik denk dat me bevalt.

En aub, rapporteer maar aan de moderators[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by maddox on 06-07-2005 at 17:37
Reason:
--------------------------------

Hoeveel werklozen, en hoeveel oningevulde banen?
Stop met zeiken Mitgard.

Spionnen, of studenten, beiden verzamelen informatie belangrijk voor de vooruitgang van het vaderland. wat is het verschil?

King of beggars and fleas

Met "alleen" mensen zoals jij hadden we nog in beestenvellen rondgelopen, ongelooid en aan elkaar gehouden met de handen. Want stel je voor, werken, zoals naaien, en leerlooien, da's uitbuiting van de mens.

Als je dan toch per see wil leven volgens jouw normen, Heel afrika staat tot je beschikking, daar doen heel veel het zoals jij jezelf voordoet.

Afgeven op de werkende mens, maar wel de vruchten plukken, Ik ben het beu, dat gezeik. Je bent een grote hypocriet. Als je per see bevrijd wil worden van de last van werk, ga naar oorden waar niet gewerkt word, maar ook waar geen internet is.

Ik lik geen kont, als mijn werkgever me niet meer bevalt, zoek ik wel een die ik denk dat me bevalt.

En aub, rapporteer maar aan de moderators[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by maddox on 06-07-2005 at 17:26
Reason:
--------------------------------

Hoeveel werklozen, en hoeveel oningevulde banen?
Stop met zeiken Mitgard.

Spionnen, of studenten, beiden verzamelen informatie belangrijk voor de vooruitgang van het vaderland. wat is het verschil?

King of beggars and fleas

Met "alleen" mensen zoals jij hadden we nog in beestenvellen rondgelopen, ongelood en aan elkaar gehoden met de handen. Want stel je voor, werken, zoals naaien, en leerlooien, da's uitbuiting van de mens.

Als je dan toch per see wil leven volgens jouw normen, Heel africa staat to je beschikking, daar doen heel veel het zoals jij jezelf voordoet, hypocriet. Afgeven op de werkende mens, maar wel de vruchten plukken, Ik ben het beu, dat gezeik.

Ik lik geen kont, als mijn werkgever me niet meer bevalt, zoek ik wel een die ik denk dat me bevalt.

En aub, rapporteer maar aan de moderators[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by maddox on 06-07-2005 at 17:20
Reason:
--------------------------------

Hoeveel werklozen, en hoeveel oningevulde banen?
Stop met zeiken Mitgard.

Spionnen, of studenten, beiden verzamelen informatie belangrijk voor de vooruitgang van het vaderland. wat is het verschil?

King of beggars and fleas vbmenu_register("postmenu_1178093", true);

Met "alleen" mensen zoals jij hadden we nog in beestenvellen rondgelopen, ongelood en aan elkaar gehoden met de handen. Want stel je voor, werken, zoals naaien, en leerlooien, da's uitbuiting van de mens.

Als je dan toch per see wil leven volgens jouw normen, Heel africa staat to je beschikking, daar doen heel veel het zoals jij jezelf voordoet, hypocriet. Afgeven op de werkende mens, maar wel de vruchten plukken, Ik ben het beu, dat gezeik.

Ik lik geen kont, als mijn werkgever me niet meer bevalt, zoek ik wel een die ik denk dat me bevalt.

En aub, rapporteer maar aan de moderators[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Hoeveel werklozen, en hoeveel oningevulde banen?
Stop met zeiken Mitgard.

Spionnen, of studenten, beiden verzamelen informatie belangrijk voor de vooruitgang van het vaderland. wat is het verschil?[/size]
[/edit]
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 6 juli 2005 om 16:37.
maddox is nu online  
Oud 6 juli 2005, 18:01   #7
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Maddox, we zouden er nooit behoefte aan gehad hebben moesten we nooit zo ver gestaan hebben. Dat wij de vruchten ervan plukken is ons natuurlijk erfdeel. En aangezien hier geen natuur is, parasiteren wij op het systeem; zo logisch is dat.
Bhairav is offline  
Oud 6 juli 2005, 18:19   #8
johanvdw
Burger
 
johanvdw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Planeet Aarde
Berichten: 178
Standaard

Copy/Paste zonder bronvermelding en/of mening
johanvdw is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be