Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 december 2004, 23:24   #1
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard 30 in plaats van 32 !

Bart De Wever maakte slechts 30 fouten in plaats van 32 fouten in het Groot Dictee der Nederlandse taal......
Na afloop ging Bart alles nog eens goed napluizen want misschien vond hij wel nog een foutje die de jury had gemaakt, waardoor zijn score weliswaar onder de 30 zou zijn maar toch nog steeds hoger dan het gemiddelde van alle deelnemers.
Kan dat wel voor iemand die Vlaanderen en de Vlamingen wil promoten en vertegenwoordigen in binnen- en buitenland ?
Een slechte verliezer met een slechte kennis van de Nederlandse taal.

Ter inlichting de winnaar was een Nederlander van vreemde origine met O fouten ! En de grappigste was ongetwijfeld een zwarte die een inburgeringscursus volgt en slechts 70 fouten op zijn palmares had....
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 13 december 2004 om 23:26.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 23:28   #2
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Toch weer o zo typisch en lachwekkend tegelijk, dat ook daar het obligatoire nummertje met die vreemdelingen moet worden opgevoerd.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 23:36   #3
Ernesto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2004
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Toch weer o zo typisch en lachwekkend tegelijk, dat ook daar het obligatoire nummertje met die vreemdelingen moet worden opgevoerd.
Wat is je probleem ??? Een Nederlander heeft gewonnen. Och ja, t'is geen "ariër" eh ? Pech voor jou *knip*

Nutteloze belediging geknipt. Gelieve uw scheldwoordenboek op te bergen voor u op dit forum komt posten.

Laatst gewijzigd door Arnold : 14 december 2004 om 09:56.
Ernesto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 23:36   #4
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Bart De Wever maakte slechts 30 fouten in plaats van 32 fouten in het Groot Dictee der Nederlandse taal......
Na afloop ging Bart alles nog eens goed napluizen want misschien vond hij wel nog een foutje die de jury had gemaakt, waardoor zijn score weliswaar onder de 30 zou zijn maar toch nog steeds hoger dan het gemiddelde van alle deelnemers.
Kan dat wel voor iemand die Vlaanderen en de Vlamingen wil promoten en vertegenwoordigen in binnen- en buitenland ?
Een slechte verliezer met een slechte kennis van de Nederlandse taal.

Ter inlichting de winnaar was een Nederlander van vreemde origine met O fouten ! En de grappigste was ongetwijfeld een zwarte die een inburgeringscursus volgt en slechts 70 fouten op zijn palmares had....
Tja, onze cafébaas is dan tenminste nog zo verstandig daar weg te blijven... En daar kunnen we hem enkel maar dankbaar voor zijn... Die is enkel maar goed om ons te vertegenwoordigen in Cuba...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 23:39   #5
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Bart De Wever maakte slechts 30 fouten in plaats van 32 fouten in het Groot Dictee der Nederlandse taal......
Na afloop ging Bart alles nog eens goed napluizen want misschien vond hij wel nog een foutje die de jury had gemaakt, waardoor zijn score weliswaar onder de 30 zou zijn maar toch nog steeds hoger dan het gemiddelde van alle deelnemers.
Kan dat wel voor iemand die Vlaanderen en de Vlamingen wil promoten en vertegenwoordigen in binnen- en buitenland ?
Een slechte verliezer met een slechte kennis van de Nederlandse taal.

Ter inlichting de winnaar was een Nederlander van vreemde origine met O fouten ! En de grappigste was ongetwijfeld een zwarte die een inburgeringscursus volgt en slechts 70 fouten op zijn palmares had....
Ik heb eigenlijk wel bewondering voor Bart De Wever.
Hij zit in een moeilijk parket als Vlaams Nationalist nu zijn partijleider uit eigenbelang de foute keuze heeft gemaakt en de ganse NVA dreigt de "schilzen".
Gelukkig hebben we een uiterst intelligente en karaktersterke Marie-Rose Morel die (in tegenstelling tot een zwaar ontgoochelde De Wever net voor en na de verkiezingen) de deur niet in zijn gezicht heeft dichtgeworpen zodat er aan deze man in de verre toekomst misschien toch geen groot Vlaams Belanger verloren is gegaan.
Wie weet wat de toekomst brengt?
Wie sluit er al a priori een coalitie van NVA /nieuw VLD/ Vlaams Belang/ Liberaal Appèl uit?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 23:41   #6
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Ik had 17-20 fouten, al naargelang... (is dit nu juist gespeld? )

Nog iemand die ook een poging gedaan heeft?
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 23:55   #7
Fribre
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 27 april 2003
Berichten: 2.021
Standaard

29 fouten
__________________
[size=2][/size]
Fribre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 07:46   #8
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

12 Fouten.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 09:57   #9
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

28 fouten
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 10:03   #10
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Verdomme! vergeten mee te doen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 12:10   #11
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

17 fouten, joepie!
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 12:37   #12
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Vijf juist
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 15:02   #13
khaled
Schepen
 
Geregistreerd: 14 juli 2003
Berichten: 461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ik had 17-20 fouten, al naargelang... (is dit nu juist gespeld? )

Nog iemand die ook een poging gedaan heeft?
Proficiat, ik 30 of 31. Zonder voorbereiding, van voor de nieuwe spelling geleden dat ik nog eens iets serieus geschreven had. En toch even goed als De Wever....
__________________
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise!
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 15:25   #14
big bad wolf
Parlementslid
 
big bad wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Ter inlichting de winnaar was een Nederlander van vreemde origine met O fouten ! En de grappigste was ongetwijfeld een zwarte die een inburgeringscursus volgt en slechts 70 fouten op zijn palmares had....
vanmiddag in het nieuws: de winnaar had 1 fout (maar blijft daarmee wel alleen winnaar). het viel me wel op bij hoeveel de score fout was: slechte (en aardslelijke) jury

die Surinamiër was wel gieren: heeft tal van keren afgekeken bij zijn buurman, en zelfs toen de voorlezer van het dictee (de dictator of zoiets ), hem erop wees, bleef ie afkijken, en dan nog maakt ie 70 fouten
__________________
God save the king, 'cause no one else will
-- Blackadder
big bad wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2004, 16:54   #15
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

[quote=big bad wolf]
Citaat:
vanmiddag in het nieuws: de winnaar had 1 fout (maar blijft daarmee wel alleen winnaar). het viel me wel op bij hoeveel de score fout was: slechte (en aardslelijke) jury

die Surinamiër was wel gieren: heeft tal van keren afgekeken bij zijn buurman, en zelfs toen de voorlezer van het dictee (de dictator of zoiets ), hem erop wees, bleef ie afkijken, en dan nog maakt ie 70 fouten
Die was wel hors concours Pech voor Bart De Wever anders had hij misschien toch nog net het gemiddelde gehaald.....

De winnaars:
1. Frans Wollrabe (Nederland) - 0 fouten (na rectificatie 1 fout)
2. Reinier Jaquet (Nederland) - 3 fouten
3/4. Johan Santy (Vlaanderen) & Rutger Kiezebrink (Nederland) - 4 fouten


De beste drie prominenten:
1. Annelies Van Herckl - 12 fouten
2. Jaap Jongbloed - 14 fouten
3. Joël De Ceulaer - 15 fouten

Totaal aantal fouten: 1456. Totaal aantal deelnemers: 59.
Gemiddeld aantal fouten: 25.


De dictee of een dictee gemist ?
http://www.omroep.nl/nps/grootdictee/oude_dictees.html

Ik doe niet meer mee......

' Verifieer en royeer, linieer en prioriteer, maar ik interrumpeer; ik stuur jou naar
het hellevuur, jij komische karikatuur met je quasi-boeddhistisch surrogaat in je correlerend cosmetisch internaat.'


Maar ik, ik heb een excuus, Nederlands is niet mijn moedertaal...... wel Belgisch !
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 december 2004 om 17:02.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2005, 09:43   #16
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Als ik mij goed herinner had ik tussen de 40 en 50 fouten.

Zo te zien moet ik hier constant fouten maken, tegenover anderen die veel minder fouten hadden.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2005, 09:49   #17
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

perse juist proberen schrijven is belachelijk
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be