Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Hier kunnen alle topics terecht die te maken hebben met de de zaak Remmery.

Bekijk resultaten enquête: Wie heeft de dreigbrief in de zaak Remmery geschreven ?
Een racist 17 20,48%
Een gek 14 16,87%
Iemand die rechts in een slecht daglicht wil stellen 19 22,89%
Een jaloerse bekende van Remmery 19 22,89%
Geen idee 11 13,25%
Ik 3 3,61%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 8 mei 2005, 22:10   #61
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Hoe weet jij dat nu?
De onderzoekers hanteren een racistische motivatie niet langer als een mogelijke denkpiste.
Je moet het maar eens opzoeken hogerop in de draad.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 8 mei 2005, 22:21   #62
Wolfgang Meister
Banneling
 
 
Wolfgang Meister's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 750
Standaard

Zou wel eens willen weten of degenen die "ik" gestemd hebben intusen al het bezoek gekregen hebben van de politie, want volgens mij mogen ze in zulke zaak geen enkel spoor verwaarlozen, hoe onwaarschijnlijk ook en al valt te vermoeden dat het hier om een "grap" gaat...
Wolfgang Meister is offline  
Oud 9 mei 2005, 12:46   #63
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Zou wel eens willen weten of degenen die "ik" gestemd hebben intusen al het bezoek gekregen hebben van de politie, want volgens mij mogen ze in zulke zaak geen enkel spoor verwaarlozen, hoe onwaarschijnlijk ook en al valt te vermoeden dat het hier om een "grap" gaat...
Ja, want de politie houdt dit forum immers nauwlettend in de gaten, op zoek naar criminelen die hier bekentenissen komen afleggen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 9 mei 2005, 12:50   #64
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ja, want de politie houdt dit forum immers nauwlettend in de gaten, op zoek naar criminelen die hier bekentenissen komen afleggen...
Je moet wel toegeven dat "de zaak Remmerie" een echte soap geworden is. En zo een verrassende ontwikkeling behoort tot de mogelijkheden

Laatst gewijzigd door Geertje : 9 mei 2005 om 12:51.
Geertje is offline  
Oud 9 mei 2005, 12:53   #65
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Je moet wel toegeven dat "de zaak Remmerie" een echte soap geworden is. En zo een verrassende ontwikkeling behoort tot de mogelijkheden
Ik zie niet in wat daar zo "soap" aan is... Of bedoel je dat jij ook al die roddeltjes gelooft die het Vlaams Blok verspreid om haar eigen blazoen wat terug op te poetsen na deze uitingen van onverholen racisme?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 9 mei 2005, 13:05   #66
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik zie niet in wat daar zo "soap" aan is... Of bedoel je dat jij ook al die roddeltjes gelooft die het Vlaams Blok verspreid om haar eigen blazoen wat terug op te poetsen na deze uitingen van onverholen racisme?
Ah, je bent toch nog één van laatste "believers" van het racisme-verhaal. Je volgt zo te zien de actualiteit niet, of je leest "De Morgen".

De laatste ontwikkelingen zijn er dat baas Remmerie een relatie had met de gevizeerde werkneemster. Zelfs het gerecht houdt nog nauwelijks rekening met een daad van racisme. Het is een puur "soap"-verhaal geworden, met een jaloerse echtgenoot. Dus "thuis" en "familie" op zijn best.
Geertje is offline  
Oud 9 mei 2005, 13:07   #67
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ah, je bent toch nog één van laatste "believers" van het racisme-verhaal. Je volgt zo te zien de actualiteit niet, of je leest "De Morgen".

De laatste ontwikkelingen zijn er dat baas Remmerie een relatie had met de gevizeerde werkneemster. Zelfs het gerecht houdt nog nauwelijks rekening met een daad van racisme. Het is een puur "soap"-verhaal geworden, met een jaloerse echtgenoot. Dus "thuis" en "familie" op zijn best.
Geloof toch al die smoesjes niet... Zo naïef ben je toch niet werkelijk hé?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 9 mei 2005, 13:13   #68
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik zie niet in wat daar zo "soap" aan is... Of bedoel je dat jij ook al die roddeltjes gelooft die het Vlaams Blok verspreid om haar eigen blazoen wat terug op te poetsen na deze uitingen van onverholen racisme?
De laatste ontwikkelingen zijn niet door het Vlaams Belang verspreid maar wel door het parket.
daiwa is offline  
Oud 9 mei 2005, 14:21   #69
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Het blijft voorlopig een raadsel wie de dreigbrieven schreef en er worden al volop conclusies getrokken wat men hiermee moet doen alhoewel men nog nergens staat in het onderzoek.
Mijn laatste gok: Misrs Remmery did it!

Vettig Rikske had niet alleen paling in de aanbieding voor Marijke, hij had ook interesse voor verse mosseltjes zoals die van Naimachientje.

Voor mevrouw Remmery werd het nu wel wat te gortig. De vrouw van die norse carossier die haar wagen af en toe eens een beurt kwam geven, dat kon nog door de vingers gezien worden. Maar dat die visboer nu ook nog zijn garnalen liet pellen door die bruine Marrokaanse moslimsnol, dat was er net teveel aan.

Wreker is offline  
Oud 9 mei 2005, 14:28   #70
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Mijn laatste gok: Misrs Remmery did it!

Vettig Rikske had niet alleen paling in de aanbieding voor Marijke, hij had ook interesse voor verse mosseltjes zoals die van Naimachientje.

Voor mevrouw Remmery werd het nu wel wat te gortig. De vrouw van die norse carossier die haar wagen af en toe eens een beurt kwam geven, dat kon nog door de vingers gezien worden. Maar dat die visboer nu ook nog zijn garnalen liet pellen door die bruine Marrokaanse moslimsnol, dat was er net teveel aan.

Om een goeie soap te krijgen verwacht ik nu dat er nog een homo komt aandraven.
Geertje is offline  
Oud 9 mei 2005, 14:49   #71
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ah, je bent toch nog één van laatste "believers" van het racisme-verhaal. Je volgt zo te zien de actualiteit niet, [size=4]of je leest "De Morgen".[/size]

De laatste ontwikkelingen zijn er dat baas Remmerie een relatie had met de gevizeerde werkneemster. Zelfs het gerecht houdt nog nauwelijks rekening met een daad van racisme. Het is een puur "soap"-verhaal geworden, met een jaloerse echtgenoot. Dus "thuis" en "familie" op zijn best.
In "De Morgen" wordt met geen woord gerept over de laatste ontwikkelingen! Raar toch...
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline  
Oud 9 mei 2005, 15:15   #72
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Om een goeie soap te krijgen verwacht ik nu dat er nog een homo komt aandraven.
misschien had remmery een affaire met de man van die werkneemster waardoor zij zich zowel op remmery als haar man wou wreken. remmery met dreigbrieven en op haar man door een druppeltje van zijn zweet op de postzegel te sprenkelen zodat hij als schuldige werd aangewezen en in de bak kon gaan zitten
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 9 mei 2005, 16:39   #73
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Geloof toch al die smoesjes niet... Zo naïef ben je toch niet werkelijk hé?
Wie geloofde weer al te graag dat 'smoesje' over de handtekening waarmee de bedreiger liet uitschijnen dat 'extreem rechts' de hand in de strontbak had?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 mei 2005, 16:40   #74
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wie geloofde weer al te graag dat 'smoesje' over de handtekening waarmee de bedreiger liet uitschijnen dat 'extreem rechts' de hand in de strontbak had?
Ik geeft het op. Wie?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 9 mei 2005, 19:36   #75
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Zou wel eens willen weten of degenen die "ik" gestemd hebben intusen al het bezoek gekregen hebben van de politie, want volgens mij mogen ze in zulke zaak geen enkel spoor verwaarlozen, hoe onwaarschijnlijk ook en al valt te vermoeden dat het hier om een "grap" gaat...
Meia Noite heeft het gedaan!
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 9 mei 2005, 20:15   #76
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
In "De Morgen" wordt met geen woord gerept over de laatste ontwikkelingen! Raar toch...
Als je de krant had gelezen zou je geweten hebben dat ze wel degelijk een groot artikel aan de zaak Remmery weiden.. over de nieuwe ontwikkelingen
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline  
Oud 9 mei 2005, 20:45   #77
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

In de krant online vind ik enkel dit:

Remmery: Na het parket zwijgen nu ook Vannieuwenhuyse en Naïma Amzil
De zaakvoerder van het delicatessebedrijf Remmery, Rik Vannieuwenhuyse heeft een persstop afgekondigd. Vannieuwenhuyse is woedend omdat in een Vlaamse krant was uitgelekt dat het Kortrijkse gerecht een nieuwe denkpiste onderzoekt. De zaakvoerder zou een relatie gehad hebben met de echtgenote van de vermeende dreigbrievenschrijver.

Het verhaal over de relatie tussen de Vannieuwenhuyse en de werkneemster deed al enkele maanden de ronde op de meeste redacties, waar het afgedaan werd als 'een onbetrouwbare roddel'. Het Laatste Nieuws schreef zaterdag echter dat de vrouw tegen haar ondervragers had toegegeven dat er 'iets' was tussen hen.

Vannieuwenhuyse reageerde woedend. Volgens hem is er helemaal geen sprake van een relatie. "Wat moet ik daarop zeggen? Dat het roddels van de bovenste plank zijn", zei de zaakvoerder aan het persagentschap Belga. Intussen hebben Vannieuwenhuyse en Naïma Amzil zelf beslist voorlopig niet meer met de pers te spreken. "Momenteel kunnen wij het gewoon niet meer aan en vragen om een paar weken rust en sereniteit", vroegen ze in een communiqué.



(Eigen berichtgeving 10:11)
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 mei 2005, 20:52   #78
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Als je de krant had gelezen zou je geweten hebben dat ze wel degelijk een groot artikel aan de zaak Remmery weiden.. over de nieuwe ontwikkelingen
Ik lees De Morgen op het internet. In alle andere kranten stonden op hun internetversie de laatste ontwikkelingen, niet in de Morgen.
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline  
Oud 9 mei 2005, 20:59   #79
ray
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Berichten: 219
Standaard

vast en zeker is dat die kerel die werd aangehouden iets meer weet. In de veronderstelling dat hij het echt niet was, zeker iemand uit zijn omgeving. Dat speeksel komt er niet voor niets op.
ray is offline  
Oud 9 mei 2005, 21:15   #80
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray
vast en zeker is dat die kerel die werd aangehouden iets meer weet. In de veronderstelling dat hij het echt niet was, zeker iemand uit zijn omgeving. Dat speeksel komt er niet voor niets op.
Er zat geen speeksel van hem op. Dat weten we nu al sinds zaterdag. Alleen zweet, bovenop de postzegel. Voor alle duidelijkheid: Bernard D. heeft de postzegel dus niet gekleefd.

Egidius
Egidius is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be