Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2005, 10:21   #1
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard Verkochte Baby dan toch niet bij ouders

Ons kleine landgenootje komt niet terug naar België. Het besluit van onze bananen-rechtbanken is dat er geen besluit is. Het kind wordt ter beschikkig gesteld van de Vlaamse gemeenschap die nog vanalles moet gaan beginnen onderzoeken (bv: Hoe dat kind naar nederland is geraakt, endergerlijke)

En ik die dacht dat dit gedaan zou worden alvorens er een uitspraak komt? Blijkbaar doen jullie Vlamingen dat andersom. Eerst vellen jullie rechtbanken een oordeel, en daarna onderzoeken jullie pas de zaak.

Het nederlandse echtpaar, die de natuurlijke ouders "overboden" hebben bij het vreselijke monster dat moet doorgaan voor draagmoeder, heeft een juridische oorlog ontketent en de beslissing al aangevochten. Resultaat: De natuurlijke ouders gaan (in het beste geval) de vreugde van opvoeding tijdens de eerste levensjaren van dat kindje moeten missen.


Mij lijkt het anders vrij simpel. Dat kind onmiddelijk terug bij de natuurlijke ouders (mits een DNA-proefje ter bevestiging uiteraard), een compensatie voor het nederlandse echtpaar betaald met de openbare verkoop van de bezittingen van de draagmoeder, deze laatste die uiteraard de kogel krijgt in het Jan Breydel Stadium.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2005, 10:43   #2
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

volledig eens raven - alleen dat laatste he met die kogel o.a. daarvoor moet je in afghanistan zijn ( en dan zelfs nog ! )[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 05-07-2005 at 11:43
Reason:
--------------------------------

volledig eens raven - alleen dat laatste he met die kogel o.a. daarvoor moet je in afghanistan zijn ( en dan zelfs nog ! )[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

volledig eens raven - alleen dt laatste he met die kogel daarvoor moet je in afghanistan zijn ( en da[/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 juli 2005 om 10:43.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be