Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2017, 16:29   #1081
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 11 mei 2017 om 16:31.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 16:30   #1082
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Och ja, iedereen maakt wel eens een fout.
Ja, gij! Gij zijt degene die Hitchens misbruikt als argument from authority. De man draait zich om in zijn graf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hij heeft er in ieder geval het verkeersreglement niet moeten bijsleuren als argument
Ik wacht nog steeds op uw verklaring waarom het verkeersreglement niet gebruikt mag worden om een voorbeeld te geven waarom repressie werkt?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 16:57   #1083
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op uw verklaring waarom het verkeersreglement niet gebruikt mag worden om een voorbeeld te geven waarom repressie werkt?
Nog even geduld, hier al een wachtmuziekje: Mexican cactus
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 17:39   #1084
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Luister eens goed, want ik begin hier het op mijn zenuwen te krijgen...
Chill out: https://www.youtube.com/watch?v=A3ytTKZf344
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 18:42   #1085
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Jullie zijn toch ook de kampioenen van het cherry picking, hé.
Ik maak een heel betoog vol ijzersterke argumenten, en dan pikken jullie er enkele woorden uit, om toch maar iets te kunnen zeggen.

en dan is het natuurlijk een YouTube filmpke.

Ik open uw linken toch nooit, want het gaat toch altijd over een alien abductie of de roze balletten bij u.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 19:15   #1086
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Jullie zijn toch ook de kampioenen van het cherry picking, hé.
Ik maak een heel betoog vol ijzersterke argumenten, en dan pikken jullie er enkele woorden uit, om toch maar iets te kunnen zeggen.
Ijzersterke argumenten ??
Jouw argumenten zien er steeds uit als 'n colablik, wanneer daar 'n bulldozer heeft overgereden.
Citaat:
en dan is het natuurlijk een YouTube filmpke.
Yup, en wat voor één.
Citaat:
Ik open uw linken toch nooit, want het gaat toch altijd over een alien abductie of de roze balletten bij u.
Nee hoor, deze keer gaat het over een ganjahaai.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 mei 2017 om 19:16.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 19:40   #1087
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ijzersterke argumenten ??
Jouw argumenten zien er steeds uit als 'n colablik, wanneer daar 'n bulldozer heeft overgereden.

Yup, en wat voor één.

Nee hoor, deze keer gaat het over een ganjahaai.
Wacht wacht, ik ga u nog eens de vraag stellen die ik u al een paar keer heb gesteld, maar nooit een antwoord op krijg:

Zijn er complottheorieën die gij niet gelooft?

Bvb
Roswell, de moord op JFK, de maanlanding, de moord op Princes Diana, New World Order etc...
De belangrijkste is eigenlijk de obligate David Icke vraag: heersen de reptilians over deze wereld?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 20:36   #1088
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wacht wacht, ik ga u nog eens de vraag stellen die ik u al een paar keer heb gesteld, maar nooit een antwoord op krijg:

Zijn er complottheorieën die gij niet gelooft?

Bvb
Roswell, de moord op JFK, de maanlanding, de moord op Princes Diana, New World Order etc...
De belangrijkste is eigenlijk de obligate David Icke vraag: heersen de reptilians over deze wereld?
Ge slaagt er weer dik neffe, eh.
Wat ik wél zeker weet is, dat er op dit forum nogal wat sujetten rondstruinen, die elk aangevoerd én zelfs gedocumenteerd argument als volleerde trollen proberen weg te bashen.
Die doorzichtige pogingen zijn soms zo hilarisch, dat ze niet slecht zouden staan in een remake van Pipo de Clown.

En troost je, Geert, je eigen trolpogingen zijn soms niet echt slecht te noemen, maar je reikt amper tot aan de enkels van dé forum-meestertrol uit een Kempens gat en z'n virtuele hulpjes.
Dié zijn pas die benaming waard.

Ach, never mind the bollocks, relax en geniet ondertussen even van Grandma's Weed:

https://www.youtube.com/watch?v=Z2Xd7cseGcE

__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 00:16   #1089
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ge slaagt er weer dik neffe, eh.
Wat ik wél zeker weet is, dat er op dit forum nogal wat sujetten rondstruinen, die elk aangevoerd én zelfs gedocumenteerd argument als volleerde trollen proberen weg te bashen.
Die doorzichtige pogingen zijn soms zo hilarisch, dat ze niet slecht zouden staan in een remake van Pipo de Clown.

En troost je, Geert, je eigen trolpogingen zijn soms niet echt slecht te noemen, maar je reikt amper tot aan de enkels van dé forum-meestertrol uit een Kempens gat en z'n virtuele hulpjes.
Dié zijn pas die benaming waard.

Ach, never mind the bollocks, relax en geniet ondertussen even van Grandma's Weed:

https://www.youtube.com/watch?v=Z2Xd7cseGcE

Ik zou zeggen, goed geprobeerd. Maar ik discussieer soms met JvdB, en dat is de meester in het ontwijken van vragen. En die lukt het niet. Dus gij ook niet.

Dus hier is de vraag van 1 miljoen opnieuw:

Zijn er complottheorieën waar gij eigenlijk NIET in gelooft?

Het is belangrijk dat gij op die vraag antwoord omdat cannabis paranoia bevordert, en omdat BDW hier werd beschuldigd extreem rechts te zijn ).

En het rare is dat de meeste blowers hier op deze thread net diezelfde politieke overtuiging hebben. En dat geldt ook voor u? niet? Uw politieke overtuiging is toch rechtser dan rechts? Niet waar? En linkse mensen zijn niet uw favoriete mensen, hé?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 02:17   #1090
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op uw verklaring waarom het verkeersreglement niet gebruikt mag worden om een voorbeeld te geven waarom repressie werkt?
Het gaat erom dat je repressie in het verkeer niet kan vergelijken met repressie inzake drugs.
Dit omdat het verkeer zich niet afspeelt in achterkamertjes, maar de infrastructuur volledig gekend is. Verkeer is goed gereglementeerd en uitgebouwd is, tegenover drugs waar men gewoon zegt; "van ons mag het niet, we geven het in handen van de kartels". Er is geen overzicht.
Ook omdat men voor het doen naleven van verkeersregels niet enkel beroep hoeft te doen op (duur) personeel, maar grotendeels kan geautomatiseerd worden met flitscamera's, trajectcontroles, camera's tegen roodrijders, enz...

Enkel repressie, of de "war on drugs" werkt niet.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 02:41   #1091
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het is belangrijk dat gij op die vraag antwoord omdat cannabis paranoia bevordert,
Oei, en hoe zit dat dan, is dat dan een voorbode van psychose? Is dat enkel tijdens de roes, of zou dat permanent zijn? En komt dat dan enkel door die cannabis? Zou die persoon zich daar dan van bewust zijn?
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 07:25   #1092
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

504

Laatst gewijzigd door geertvdb : 12 mei 2017 om 07:53.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 07:25   #1093
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Het gaat erom dat je repressie in het verkeer niet kan vergelijken met repressie inzake drugs.
Dit omdat het verkeer zich niet afspeelt in achterkamertjes, maar de infrastructuur volledig gekend is.
Wat maakt dat nu uit 'waar' het gebeurt? Het gaat om het principe of gedrag zich aanpast aan straffen. of dat nu op de maan is, op de noordpool of in een achterkamer maakt niet uit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Verkeer is goed gereglementeerd en uitgebouwd is, tegenover drugs waar men gewoon zegt; "van ons mag het niet, we geven het in handen van de kartels".
is cannabis in handen van kartels? Wow! Dat zou toch een geweldige motivatie moeten zijn ... om ermee te stoppen! Stelt u voor dat de sigarettenverkoop in handen is van kartels, zou dat geen goede motivatie zijn om te stoppen met roken?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Er is geen overzicht.
Ook omdat men voor het doen naleven van verkeersregels niet enkel beroep hoeft te doen op (duur) personeel, maar grotendeels kan geautomatiseerd worden met flitscamera's, trajectcontroles, camera's tegen roodrijders, enz...
wat is dit voor onzin! De politie doet niets anders dan zich met het verkeer bezighouden.
Denk eens eerst na voor ge iets schrijft!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Enkel repressie, of de "war on drugs" werkt niet.
De war on terror werkt ook niet.
De war on obesitas werkt ook niet
De war on illegal weapons werkt ook niet
etc etc etc

Géén enkele war on iets werkt! En toch moet het gedaan worden. want het alternatief is chaos.

Ge weet toch dat de voorstanders van vrij wapenbezit exact dezelfde argumenten gebruiken als u. 'repressie werkt toch niet', 'het is allemaal in achterkamertjes', 'het is verspilling van geld en moeite', etc etc etc
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 07:30   #1094
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wat maakt dat nu uit 'waar' het gebeurt? Het gaat om het principe of gedrag zich aanpast aan straffen. of dat nu op de maan is, op de noordpool of in een achterkamer maakt niet uit.
En alcohol veroorzaakt meer gedrag met overlast dan cannabis.

Waarom sensibiliseren we dan dat op café gaan met vrienden gezond is, maar cannabis foei?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Géén enkele war on iets werkt! En toch moet het gedaan worden. want het alternatief is chaos.
Ah nu is er orde? Dweilen met de kraan open en de zware dealers met rust laten. Enkel achter de broodkruimels gaan omdat dit geen mensenlevens eist?
Het is een politiek schouwspel dat lang niet meer onze belangen dient. Het draait allemaal rond postjes en niet meer rond uw of mijn welzijn Geert.

Hoeveel meer werkgelegenheid zou een legalisatie van wiet geven?
Hoeveel meer inkomsten zou onze economie kennen?

Kijk naar het Nederlands model for crying out loud. Waarom kan het daar wel, maar hier niet? Waarom is iedereen hier zo verzuurd bezig met een ander en is amper 50 km verderop en heel andere mindset gaande?

De Belgische propaganda doet haar werk. En daarom staat ge tot in Tokyo gekend als domme kiekens.

https://www.youtube.com/watch?v=6K3061lWDms

Laatst gewijzigd door Peche : 12 mei 2017 om 07:45.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 08:00   #1095
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En alcohol veroorzaakt meer gedrag met overlast dan cannabis.
En er is ook repressie tegen overmatig alcohol gebruik. meer en meer trouwens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waarom sensibiliseren we dan dat op café gaan met vrienden gezond is, maar cannabis foei?
Snapt ge nu echt niet hoe hypocriet dit argument is? Gij zit hier de meest rechtse praat te verkopen op heel dit forum, net als ongeveer alle andere blowers op deze thread, maar voor cannabis komt ge af met pure linkiewinkie praat! Als het in jullie kraam past gooien jullie al uw rechtse principes overboord!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht



Ah nu is er orde? Dweilen met de kraan open en de zware dealers met rust laten. Enkel achter de broodkruimels gaan omdat dit geen mensenlevens eist?
Het is een politiek schouwspel dat lang niet meer onze belangen dient. Het draait allemaal rond postjes en niet meer rond uw of mijn welzijn Geert.
Bespaar me uw complotten!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht

Hoeveel meer werkgelegenheid zou een legalisatie van wiet geven?
Hoeveel meer inkomsten zou onze economie kennen?
NUL! Cannabis is een drug dat een roes geeft. Mensen die stoned zijn kunnen niet mee in onze zeer veeleisende kapitalistische maatschappij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht


Kijk naar het Nederlands model for crying out loud. Waarom kan het daar wel, maar hier niet? Waarom is iedereen hier zo verzuurd bezig met een ander en is amper 50 km verderop en heel andere mindset gaande?

De Belgische propaganda doet haar werk. En daarom staat ge tot in Tokyo gekend als domme kiekens.
Ga naar Holland wonen als ge het hier slecht vindt. Bye!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 08:19   #1096
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.700
Standaard

Voor trolcapaciteiten geef ik toch maar een 5. Het begint een beetje zielig te worden
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 09:03   #1097
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wat maakt dat nu uit 'waar' het gebeurt? Het gaat om het principe of gedrag zich aanpast aan straffen. of dat nu op de maan is, op de noordpool of in een achterkamer maakt niet uit.
Omdat het gemakkelijker afdwingbaar is als men weet waar het gedrag zich voordoet? Ik vermoed dat de politie niet gaat zoeken naar zatte automobilisten in het zoniënwoud? Gedrag is toch niet enkel afhankelijk van de strafmaat, maar ook van de pakkans. De pakkans voor wiet als ge wat oppast is zo goed als nihil. En dan nog zijn de repressieve maatregelen nihil (een boeteke).
Volgens uwe zever hier zou de VS, die zeer repressief optreden/optraden tegen drugs, dan een bijna-drugsvrij paradijs moeten zijn. Wel uw logica botst met de realiteit.

Citaat:
s cannabis in handen van kartels? Wow! Dat zou toch een geweldige motivatie moeten zijn ... om ermee te stoppen! Stelt u voor dat de sigarettenverkoop in handen is van kartels, zou dat geen goede motivatie zijn om te stoppen met roken?
Eerder om te legaliseren, zoals in Colorado. Of om zelf te kweken. Is nog plezant ook

Citaat:
wat is dit voor onzin! De politie doet niets anders dan zich met het verkeer bezighouden. Denk eens eerst na voor ge iets schrijft!!
Neemt niet weg dat een groot deel van verkeersoverlast via automatisatie wordt opgespoord. Bij drugs kan dat veel minder. Dus zou men daar nog meer volk moeten opzetten om de pakkans te verhogen? En gij maar betalen voor iemand die een jointje paft op te sporen
Wie denkt er hier niet na?


Citaat:
De war on terror werkt ook niet.
De war on obesitas werkt ook niet
De war on illegal weapons werkt ook niet
etc etc etc

Géén enkele war on iets werkt! En toch moet het gedaan worden. want het alternatief is chaos.

Ge weet toch dat de voorstanders van vrij wapenbezit exact dezelfde argumenten gebruiken als u. 'repressie werkt toch niet', 'het is allemaal in achterkamertjes', 'het is verspilling van geld en moeite', etc etc etc
Oppervlakkig gezever, precies uit een boekske van het vlaams belang gepikt.
Alles is wit-zwart, iets anders bestaat niet.


Allez, heb me weer eens laten vangen zeker Och ja, 't is tijdens de werkuren, ik word er toch voor betaald. Zit toch te wachten tot mijn script hier zijn werk heeft gedaan. Van dat niet meekunnen met de veeleisende kapitalistische maatschappij merk ik hier niet veel

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 12 mei 2017 om 09:11.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 14:04   #1098
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Omdat het gemakkelijker afdwingbaar is als men weet waar het gedrag zich voordoet? Ik vermoed dat de politie niet gaat zoeken naar zatte automobilisten in het zoniënwoud? Gedrag is toch niet enkel afhankelijk van de strafmaat, maar ook van de pakkans. De pakkans voor wiet als ge wat oppast is zo goed als nihil. En dan nog zijn de repressieve maatregelen nihil (een boeteke).
Wel, dan snap ik niet wat het probleem is. Impliciet geeft ge mij dan gelijk als ik zeg dat die mannen van de vzw het zelf gezocht hebben dat ze opgepakt werden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Volgens uwe zever hier zou de VS, die zeer repressief optreden/optraden tegen drugs, dan een bijna-drugsvrij paradijs moeten zijn. Wel uw logica botst met de realiteit.
Net andersom! Gij leest blijkbaar niet wat ik schrijf!
Als ik UW logica moet geloven is repressie niet mogelijk als de 'locatie moeilijk te vinden is'.
Wel, laten we dan onmiddellijk stoppen met de war on terror , want die terroristen doen alles om onvindbaar te zijn. De pakkans is namelijk NUL als ze gewoon onder de radar blijven.

Het is net UW logica die botst met de realiteit, er is nl. niemand die pleit voor het stopzetten van de war on terror wegens locatie problemen, en met uw eigen logica , GIJ ook niet pleit voor het stoppen van de war on terror.

Dit is de hypocrisie die ik al veelvuldig heb duidelijk gemaakt. Het zijn de blowers die met 2 maten wegen. De meesten op deze thread zijn rechts tot extreem rechts en voor een harde repressieve aanpak van criminaliteit, en zeker van terreur.

Maar als het over blowen gaat, ja, DAN ... gooien ze even hun principes overboord.

HYPOCRIET!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht



Eerder om te legaliseren, zoals in Colorado. Of om zelf te kweken. Is nog plezant ook
Stop gewoon met dee boecht. Het is voor losers!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Neemt niet weg dat een groot deel van verkeersoverlast via automatisatie wordt opgespoord. Bij drugs kan dat veel minder. Dus zou men daar nog meer volk moeten opzetten om de pakkans te verhogen? En gij maar betalen voor iemand die een jointje paft op te sporen
Wie denkt er hier niet na?
De pakkans is totaal irrelevant.

Als de maatschappij bepaald dat het verboden is, dan is het verboden. Criminelen zullen alles doen om de pakkans te verlagen. Daaraan toegeven zou een slechte strategie zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht




Oppervlakkig gezever, precies uit een boekske van het vlaams belang gepikt.
Alles is wit-zwart, iets anders bestaat niet.
NET ANDERSOM! Begrijpt gij wel wat ik lees!

Ik schrijf net linkiewinkie gepraat!


Niet dat ik daar achter sta, maar ik gebruik het om uw onlogische redenering bloot te leggen. Maar als ge nog niet eens het verschil begrijpt tussen links en extreem rechts, dan is het helemaal hopeloos!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Allez, heb me weer eens laten vangen zeker Och ja, 't is tijdens de werkuren, ik word er toch voor betaald. Zit toch te wachten tot mijn script hier zijn werk heeft gedaan. Van dat niet meekunnen met de veeleisende kapitalistische maatschappij merk ik hier niet veel
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 14:10   #1099
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard Repressie tegen overmatig alcoholgebruik?

Dat moet ik dan toch gemist hebben.

Dus iemand die teveel drinkt vliegt tegenwoordig het gevang in?

En waarom overmatig? Cannabis gebruik is totaal verboden, overmatig of niet.

De hypocrisie blijft voortduren.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2017, 14:49   #1100
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Voor trolcapaciteiten geef ik toch maar een 5. Het begint een beetje zielig te worden
Dat is nog grootmoedig, een 5.

Hij zingt steeds hetzelfde onnozele liedje.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be