Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2015, 20:21   #21
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Daar zat ik al op te wachten op dergelijke reactie.

Dus we staan er 'goed' voor, nog meer geflipten in het straatbeeld binnenkort.

Stel ik mij de vraag soms, bestaan er nog normale mensen die niet naar van dat soort geestverrijkende producten moeten grijpen om de dag door te komen of denken dat het stoer, cool, tof staat of denken dat ze daarmee beter functioneren?
Wat een hypocriete reactie? Hoor je van iets beter te functioneren?
Gebruik je het enkel om stoer te doen?
Jezus christus, het is 2015 hoor. De tijd dat ze mensen verbrandden en aan de folterbank verbonden is voorbij.

Het dient de economie ook beter... In Nederland is het deftig gedoogd, de warenhuizen nemen de onze over. Primarkt, Albert Heyn, Action Shop, ....
En bent U al eens gaan winkelen in Den Haag, Amsterdam, Rotterdam? En dat vergeleken met Gent, Antwerpen of Brussel???????

Verken uw wereld toch eens eerst voor je roekeloos bij een ander gaat wijzen...
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 20:58   #22
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Daar zat ik al op te wachten op dergelijke reactie.

Dus we staan er 'goed' voor, nog meer geflipten in het straatbeeld binnenkort.

Stel ik mij de vraag soms, bestaan er nog normale mensen die niet naar van dat soort geestverrijkende producten moeten grijpen om de dag door te komen of denken dat het stoer, cool, tof staat of denken dat ze daarmee beter functioneren?
Ik ben ervan overtuigd dat de meeste geflipten op straat vooral een gevolg zijn van de producten die ze gebruiken van bij de Apotheker...zoals daar zijn antipsychotica,antidepressiva's,benzodiazepines, opiaten en andere pijnstillers....Voorgeschreven door Mijnheer Doktoor of online gekocht via de internet apotheek.
Pak eens een paar codeïne pillen met een xanaxke als dessert en spoel dat door met 2 pintjes dan zal je vlug begrijpen wat ik bedoel....En het grote voordeel is dat als je moet blazen dat je op de koop toe nog eens Safe bent om te rijden

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 juni 2015 om 21:01.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 23:33   #23
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Leuke straf trouwens cookie.
Eentje die me nuttig lijkt voor zulke (moeders) !!
Ze zal voortaan wel 2x nadenken !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 00:00   #24
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Volgens mij is gezond eten ...wat beweging ....en geen alcohol tabak medicijnenen of andere drugs de beste remedie om je zowel fysisch als psychisch opperbest te voelen.
Voeg koffie daar maar bij.
Citaat:
Maar we leven maar één keer en af en toe hebben veel mensen zin om eens te ontsnappen aan de realiteit.....eventjes te vertoeven in een roes en droomwereld.Ik denk dat mensen die nooit eens dronken en of stoned zijn geweest toch wel iets hebben gemist in het leven..maar zeg er wel bij dat dit mijn persoonlijke mening is.Ik heb er alleszins onvergetelijke herinneringen aan over gehouden.
Drugs is eigenlijk iets van alle culturen.
Citaat:
Als dat sporadisch eens gebeurd is dat zeker geen probleem..integendeel
In vele culturen bouwt men er rituelen rond.

Als er geld door westerse corporaties aan verdient kan worden zal het wel vlug gelegaliseerd worden. Die tendens is bezig voor cannabis. volksgezondheid is in grote mate een excuus. Anders was alcohol simpelweg verboden.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 01:21   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik ben ervan overtuigd dat de meeste geflipten op straat vooral een gevolg zijn van de producten die ze gebruiken van bij de Apotheker...zoals daar zijn antipsychotica,antidepressiva's,benzodiazepines, opiaten en andere pijnstillers....Voorgeschreven door Mijnheer Doktoor of online gekocht via de internet apotheek.
Pak eens een paar codeïne pillen met een xanaxke als dessert en spoel dat door met 2 pintjes dan zal je vlug begrijpen wat ik bedoel....En het grote voordeel is dat als je moet blazen dat je op de koop toe nog eens Safe bent om te rijden
Wat doet dat misschien?

Doemme nu ben ik nieuwsgierig.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 04:18   #26
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Eentje die me nuttig lijkt voor zulke (moeders) !!
Ze zal voortaan wel 2x nadenken !!
Ach
Uw land dealed wel erger uit zelfs pillen aan kinderen waarop de bijsluiter staat: Opgepast kan zelfdoding veroorzaken.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 07:01   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat doet dat misschien?

Doemme nu ben ik nieuwsgierig.
Aan jou waarschijnlijk niet veel meer
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 10:23   #28
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Bij omzeggens allemaal is het begonnen met een pintje...je kent het wel ..mannen weten waarom
Sommige mannen wel ja!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 10:29   #29
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Twee jaar is de maximum voor handel en bezit, rond de kerst is ze thuis.

De vrouw is dus eerder zwaar gestraft.
Die vrouw is in mijn ogen een monster! Haar eigen vlees en bloed inzetten om anderen (ook kinderen) aan te zetten tot het gebruik van drugs is meer dan ondermaats. Geen straf is te lang voor haar.

Nogmaals, ze mag (moet) een keertje een dagje (of meer) meelopen in afkickcentra. Ze mag het bovendien een keertje gaan uitleggen aan ouders/geliefden wat drugs aanrichten. Benieuwd of ze nog zo gretig zal zijn. Al heb ik weinig hoop.

Dergelijke individuen hebben niet het minste benul en zijn enkel geconcentreerd op 'easy money'. Flink straffen is het enige dat het normbesef kan doen keren. Ze was beter in Indonesië betrapt! Daar lachen ze er niet mee; en terecht!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 10:31   #30
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Twee jaar is de maximum voor handel en bezit, rond de kerst is ze thuis.

De vrouw is dus eerder zwaar gestraft.
Die vrouw is in mijn ogen een monster! Haar eigen vlees en bloed inzetten om anderen (ook kinderen) aan te zetten tot het gebruik van drugs is meer dan ondermaats. Geen straf is te lang voor haar.

Nogmaals, ze mag (moet) een keertje een dagje (of meer) meelopen in afkickcentra. Ze mag het bovendien een keertje gaan uitleggen aan ouders/geliefden wat drugs aanrichten. Benieuwd of ze nog zo gretig zal zijn. Al heb ik weinig hoop.

Dergelijke individuen hebben niet het minste benul en zijn enkel geconcentreerd op 'easy money'. Flink straffen is het enige dat het normbesef kan doen keren. Ze was beter in Indonesië betrapt! Daar lachen ze er niet mee; en terecht!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 10:45   #31
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Maar roll models taggen met alcohol kan dan weer wel..
Niet tegenstaand dat die moeder haar handel volledig door de bocht is gegaan.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 10:47   #32
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Volgens mij is gezond eten ...wat beweging ....en geen alcohol tabak medicijnen en of andere drugs de beste remedie om je zowel fysisch als psychisch opperbest te voelen.
Maar we leven maar één keer en af en toe hebben veel mensen zin om eens te ontsnappen aan de realiteit.....eventjes te vertoeven in een roes en droomwereld.Ik denk dat mensen die nooit eens dronken en of stoned zijn geweest toch wel iets hebben gemist in het leven..maar zeg er wel bij dat dit mijn persoonlijke mening is.Ik heb er alleszins onvergetelijke herinneringen aan over gehouden.
Als dat sporadisch eens gebeurd is dat zeker geen probleem..integendeel
Uiteraard. Ik heb ook wel regelmatig geexperimenteerd. Als ik nu een roes wens te beleven hou ik het evenwel bij alcohol. Met wiet ga ik dat niet meer mixen, ik ben daar vaak volledig van de wereld door geweest en ik had er weinig plezier aan. Alleen wiet was wel nog leuk, maar dat was iets voor op kot. Die tijden zijn voorbij en ik heb er ook geen behoefte meer aan.

Maar goed, ik had het eigenlijk gewoon over het feit dat mensen vinden dat ze beter functioneren met wiet, dan zonder. Op die moment moet je ofwel terminaal ziek zijn ofwel spoor je niet helemaal meer in de bovenkamer van teveel te smoren. 3 joints per dag, fysisch en psychisch kan je zoiets niet echt normaal noemen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 10:49   #33
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar roll models taggen met alcohol kan dan weer wel..
Niet tegenstaand dat die moeder haar handel volledig door de bocht is gegaan.
Wat zit jij eigenlijk heel de tijd te lullen over alcohol. Niemand, maar dan ook niemand zegt dat alcohol onschadelijk en goed is. Jij blijft dit broodje aap echter gebruiken om toch maar te kunnen zeggen dat wiet onschadelijk en goed is. Iemand die teveel zuipt is verslaafd, iemand die teveel smoort en dat nodig heeft om zich goed te voelen is eveneens een junk
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 10:57   #34
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Aan jou waarschijnlijk niet veel meer
Ik vroeg het maar, omdat wanneer ik migraine heb ik die specifieke cocktail van codeine en Xanax neem, alleen ben ik dan niet in staat om er nog bij te drinken.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 10:58   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Die vrouw is in mijn ogen een monster! Haar eigen vlees en bloed inzetten om anderen (ook kinderen) aan te zetten tot het gebruik van drugs is meer dan ondermaats. Geen straf is te lang voor haar.

Nogmaals, ze mag (moet) een keertje een dagje (of meer) meelopen in afkickcentra. Ze mag het bovendien een keertje gaan uitleggen aan ouders/geliefden wat drugs aanrichten. Benieuwd of ze nog zo gretig zal zijn. Al heb ik weinig hoop.

Dergelijke individuen hebben niet het minste benul en zijn enkel geconcentreerd op 'easy money'. Flink straffen is het enige dat het normbesef kan doen keren. Ze was beter in Indonesië betrapt! Daar lachen ze er niet mee; en terecht!
Je bent dus tevreden dat ze de maximumstraf heeft gekregen?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 12:13   #36
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je bent dus tevreden dat ze de maximumstraf heeft gekregen?
Natuurlijk... alleen de maximumstraf is te kort!
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 12:31   #37
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Natuurlijk... alleen de maximumstraf is te kort!
Te kort? Twee jaar voor een beetje wiet?

Pedo's krijgen zes maand voorwaardelijk als ze al gestraft worden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 13:53   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Zij die het wiet en ander gras zo hoog in het vaandel weten te dragen, probeer dat eens uit te leggen misschien aan deze man.

Vader ziet vandaag trucker die kinderen doodreed

Uit een volgende bericht leerden we dan weer dat:

Citaat:
De chauffeur is na drie weken in de cel opnieuw betrapt met canabis. Dan leert hij het volgens mij nooit. (de getroffen vader)
Levenlang rijverbod die chauffeur punt ...

Ik hoop dat de jonge vader er zich ooit zal kunnen overzetten over het leed dat men hem heeft aangedaan. (leef daar maar mee met zo een voorval de gedachte ... )

Maar Oh! wat zijn ze toch zalig die drugs ... ik zie volgende reacties al in die richting gaan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2015 om 13:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 15:37   #39
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zij die het wiet en ander gras zo hoog in het vaandel weten te dragen, probeer dat eens uit te leggen misschien aan deze man.

Vader ziet vandaag trucker die kinderen doodreed

Uit een volgende bericht leerden we dan weer dat:



Levenlang rijverbod die chauffeur punt ...

Ik hoop dat de jonge vader er zich ooit zal kunnen overzetten over het leed dat men hem heeft aangedaan. (leef daar maar mee met zo een voorval de gedachte ... )

Maar Oh! wat zijn ze toch zalig die drugs ... ik zie volgende reacties al in die richting gaan.
Serieus? Zijt ge zo kortzichtig?
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 17:15   #40
zeddie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2004
Berichten: 675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Serieus? Zijt ge zo kortzichtig?
Exact mijn gedacht.
zeddie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be