Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2013, 17:09   #20621
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Heeft er iemand iets gezien of gelezen over protest uit moslimmiddens tegen wat daar gebeurd is in naam van Allah, de barmhartige?

Paulus.
Zowiezo nee, maar who cares. Wie geloofd hen nog?

Als alle landen en volkeren waar moslims een probleem mee hebben morgen openlijk sorry zegt...denk je dat zij daar naar luisteren? tuurlijk niet. Zij willen opblazen wat ze kunnen. Alles voor een fictief onnozel manneken.
I shit on you Allah, god,...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 mei 2013 om 17:11.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 17:39   #20622
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Zowiezo nee, maar who cares. Wie geloofd hen nog?

Als alle landen en volkeren waar moslims een probleem mee hebben morgen openlijk sorry zegt...denk je dat zij daar naar luisteren? tuurlijk niet. Zij willen opblazen wat ze kunnen. Alles voor een fictief onnozel manneken.
I shit on you Allah, god,...
Gematigde moslims m'n kloten, die hebben inderdaad altijd wel een excuus. Bij die video van een onthoofding was z'n reactie hier "hij zal wel iets gedaan hebben". Die zogenaamd gematigden zijn even schuldig, net zoals wij ook schuldig zouden zijn als ons Belgisch leger moordpartijen aanricht.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 17:59   #20623
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...stelijke.dhtml

Zij is tenminste geloofwaardig in het feit dat ze zelf beslist of ze een hoofddoek draagt voor haar geloof en niet als onderdrukking.
Hier kunnen er veel in Belgie een voorbeeld aan hebben.
Zo'n vrouwen zouden er meer moeten zijn.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 18:00   #20624
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Heeft er iemand iets gezien of gelezen over protest uit moslimmiddens tegen wat daar gebeurd is in naam van Allah, de barmhartige?

Paulus.
Waarom zouden ze? 't Is ene pot nat.
Van de daders in Londen tot de hoofddoekliefhebbers in dit land, allemaal moslim. Allemaal in naam van dezelfde alla en als het er op aan komt doen ze uiteindelijk toch 't geen hun imams hen opdragen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 18:04   #20625
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Heeft er iemand iets gezien of gelezen over protest uit moslimmiddens tegen wat daar gebeurd is in naam van Allah, de barmhartige?

Paulus.
Ja, op BBC deze voormiddag. Een vrij jonge moslim van Indonesische afkomst (zijn functie ben ik kwijt) heeft alles gezegd wat hij moest zeggen om het ferm te veroordelen.
En in het kort was er ook een bericht dat de imams de daad veroordelen.

Ik heb de indruk dat de media er alles aan doen om de gemoederen te kalmeren. Het viel me bv heel erg op dat ze geen persoonlijke info geven over het slachtoffer alsof deze anoniem dient te blijven.

Geen naam, geen foto, geen leeftijd, geen info of hij kinderen had enz.
Die info zal er wel komen, maar wanneer?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 18:08   #20626
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Gematigde moslims m'n kloten, die hebben inderdaad altijd wel een excuus. Bij die video van een onthoofding was z'n reactie hier "hij zal wel iets gedaan hebben". Die zogenaamd gematigden zijn even schuldig, net zoals wij ook schuldig zouden zijn als ons Belgisch leger moordpartijen aanricht.
En we het goedkeuren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 18:08   #20627
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Zo'n vrouwen zouden er meer moeten zijn.
Idd, zo iemand krijgt van mij meteen enorm veel respect. En zulke mensen...zou ik geen probleem mee hebben om naast te leven. Maar hoe het hier nu aan toe gaat. Enorm groot verschil. Onvergelijkbaar gewoon.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 23 mei 2013 om 18:10.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 18:44   #20628
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Neenee, wacht maar...er is echt wel een grens en deze is volgens mij op sommige plaatsen al overschreden. Zal als een lawine verdergroeien.
De grens van een individu kan overschreden worden maar van een groep niet. De mens heeft geen collectief bewustzijn zoals de Borg. Een groep komt pas in beweging als het gedreven wordt als een kudde schapen. Je hebt dus leidersfiguren nodig. Leidersfiguren die bovendien gesteund worden door "the powers that be". Die steun zullen jullie (met jullie bedoel ik de xenofobe panikeurs) echter nooit krijgen van "the powers that be". Geen Arabische Lente in Europa. Dat geef ik je op een briefje.
Dat de Arabische Wereld elke generatie platgebombardeerd wordt, is in het voordeel van die "powers". Divide et empira.

Citaat:
Wij zijn echt niet anders dan de burgers in Libie ofzo,
Nog zo een bende schapen.

Citaat:
we hebben het enkel nog te goed...eenmaal dat de groep te groot is en toch niets meer te verliezen heeft of het simpelweg zat is...dan zal het ontploffen zoals overal. Jammer genoeg zal men dan geen onderscheid meer maken.
Ja ja, ik tril al op mijn benen.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 18:53   #20629
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De grens van een individu kan overschreden worden maar van een groep niet. De mens heeft geen collectief bewustzijn zoals de Borg. Een groep komt pas in beweging als het gedreven wordt als een kudde schapen. Je hebt dus leidersfiguren nodig. Leidersfiguren die bovendien gesteund worden door "the powers that be". Die steun zullen jullie (met jullie bedoel ik de xenofobe panikeurs) echter nooit krijgen van "the powers that be". Geen Arabische Lente in Europa. Dat geef ik je op een briefje.
Dat de Arabische Wereld elke generatie platgebombardeerd wordt, is in het voordeel van die "powers". Divide et empira.



Nog zo een bende schapen.



Ja ja, ik tril al op mijn benen.
Vandaar het lawine effect...lezen graag. Denk je dat er nu nog geen groep mensen zijn waarvan hun grens al overschreden is? Awel, deze groep word groter en groter...tot...de bom barst...lawine effect.
Idd, hier komt GEEN arabische lente...dat geef ik je wel op een papiertje.

Een bende schapen Je zou in je broek gescheten hebben indien je op het plein had gestaan kerel. Grote mond in natuurlijk heel makkelijk. Als je op dat plein had gestaan...dan had je dat respect misschien verdient en gekregen....nu ben je enkel een kereltje achter een Pc.

Waarom zou jij moeten trillen? Sta je op dat moment aan de andere kant ofzo?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 21:21   #20630
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Vandaar het lawine effect...lezen graag. Denk je dat er nu nog geen groep mensen zijn waarvan hun grens al overschreden is? Awel, deze groep word groter en groter...tot...de bom barst...lawine effect.
Idd, hier komt GEEN arabische lente...dat geef ik je wel op een papiertje.

Een bende schapen Je zou in je broek gescheten hebben indien je op het plein had gestaan kerel. Grote mond in natuurlijk heel makkelijk. Als je op dat plein had gestaan...dan had je dat respect misschien verdient en gekregen....nu ben je enkel een kereltje achter een Pc.

Waarom zou jij moeten trillen? Sta je op dat moment aan de andere kant ofzo?
Ik geloof niet in een spontaan lawine-effect. Een georchestreerde wel.


Met een bende schapen bedoel ik geen broekschijters maar wel gedresseerde apen.

Ik sta aan geen enkele kant. Maar je zegt hier zelf dat er geen onderscheid gemaakt zal worden.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 23:16   #20631
Kylero
Gouverneur
 
Kylero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2012
Berichten: 1.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...stelijke.dhtml

Zij is tenminste geloofwaardig in het feit dat ze zelf beslist of ze een hoofddoek draagt voor haar geloof en niet als onderdrukking.
Hier kunnen er veel in Belgie een voorbeeld aan hebben.
Prachtig van deze dame.
__________________
The world is pregnant with lies
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 05:31   #20632
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Hoe voorkom je dat een Brusselse Marokkaan ontspoort?

Grappige titel
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 06:48   #20633
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

In India proberen ze moslim vrouwen een opleiding te geven maar de reportage toont mooi hoe moslims zijn en denken.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...e/EP_130520_TZ
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 12:07   #20634
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik geloof niet in een spontaan lawine-effect. Een georchestreerde wel.


Met een bende schapen bedoel ik geen broekschijters maar wel gedresseerde apen.

Ik sta aan geen enkele kant. Maar je zegt hier zelf dat er geen onderscheid gemaakt zal worden.
Georchestreerd...en wat bedoel je daar precies mee?

En wat bedoel je met gedresseerde apen?

Geen kant kiezen? Kortom, je staat aan moslim kant. Wat wil je, radicalen het land uit of houden? En met radicalen bedoel ik simpelweg moslims die niets moeten weten van onze samenleving.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 14:38   #20635
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De grens van een individu kan overschreden worden maar van een groep niet. De mens heeft geen collectief bewustzijn zoals de Borg. Een groep komt pas in beweging als het gedreven wordt als een kudde schapen. Je hebt dus leidersfiguren nodig. Leidersfiguren die bovendien gesteund worden door "the powers that be". Die steun zullen jullie (met jullie bedoel ik de xenofobe panikeurs) echter nooit krijgen van "the powers that be". Geen Arabische Lente in Europa. Dat geef ik je op een briefje.
Dat de Arabische Wereld elke generatie platgebombardeerd wordt, is in het voordeel van die "powers". Divide et empira.



Nog zo een bende schapen.



Ja ja, ik tril al op mijn benen.
Als de grenzen van vele individuen die elkaar niet eens kennen duchtig worden overschreden, dan heb je binnen de 24 uren een groep. Het enige wat er nodig is, is een druppel die de emmer doet overlopen.

Je hebt mei '68 nooit meegemaakt (ik trouwens ook niet). Een klein incident in de universiteit van Berkeley in de VS heeft zich verspreid onder de studenten. De vonk sloeg over naar Europa. Studenten. Maar daar sloten arbeiders zich bij aan.

Wel, een onnozele zitstaking in de universiteit in Berkeley (VS) heeft tot gevolg gehad dat de Franstaligen in de universiteit van Leuven het elders mochten gaan zoeken (dat is dan Louvain-la-Neuve geworden).

Hadden we dat niet gedaan, dan was Leuven zo rot als Brussel geworden. Mijn Frans is trouwens zeer oké.

Maar het lijkt weer tijd geworden om de kasseien te gaan opbreken. In België is dat de enige taal die politici snappen.

Zijt maar zeker dat het geen mars met witte ballonnetjes zal worden. Als de vonk erin slaat.

En als jij ervan uitgaat dat wij hier een zootje xenofobe paniekeraars zijn, dan denk ik dat je dringend een barometer en een thermometer moet aanschaffen.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 24 mei 2013 om 14:45.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 15:28   #20636
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
In India proberen ze moslim vrouwen een opleiding te geven maar de reportage toont mooi hoe moslims zijn en denken.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...e/EP_130520_TZ
Heel erg bedankt dat je de reportage hier plaatst want ik had die gemist.

Ik vond het heel interessant in verschillende opzichten.

Maar mezelf kennende, heb ik natuurlijk kritische bedenkingen zoals wie uiteindelijk de vruchten van die ondernemingen gaat plukken. Hebben ze de vrouwen ook gezegd dat ze aan de bron baas moeten blijven? Misschien eindigen ze wel als bandwerksters.

Zo'n reis voor zes maanden naar ergens anders (India) is op zich al een hele stap.

Ik heb ook weer opgemerkt dat de kinderen daar niks te doen hebben. En zo groeien ze op. Dat is verschrikkelijk; de hele dag rondlummelen.

En blijkbaar de mannen en de vrouwen ook niet.

En ja, die mannen, hé. Het is haast onbegrijpelijk dat die Jordanische vrouw zo'n 'husband' heeft. Een verschil van dag en nacht.

Ik hoop dat de zonnepaneel-historie een katalysator is geweest voor andere initiatieven voor de vrouwen en hun familie en dorpsgemeenschappen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 16:28   #20637
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ekenhuis.dhtml

Snel een paspoort geven!! Hier houden die handel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 16:29   #20638
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Heel erg bedankt dat je de reportage hier plaatst want ik had die gemist.

Ik vond het heel interessant in verschillende opzichten.

Maar mezelf kennende, heb ik natuurlijk kritische bedenkingen zoals wie uiteindelijk de vruchten van die ondernemingen gaat plukken. Hebben ze de vrouwen ook gezegd dat ze aan de bron baas moeten blijven? Misschien eindigen ze wel als bandwerksters.

Zo'n reis voor zes maanden naar ergens anders (India) is op zich al een hele stap.

Ik heb ook weer opgemerkt dat de kinderen daar niks te doen hebben. En zo groeien ze op. Dat is verschrikkelijk; de hele dag rondlummelen.

En blijkbaar de mannen en de vrouwen ook niet.

En ja, die mannen, hé. Het is haast onbegrijpelijk dat die Jordanische vrouw zo'n 'husband' heeft. Een verschil van dag en nacht.

Ik hoop dat de zonnepaneel-historie een katalysator is geweest voor andere initiatieven voor de vrouwen en hun familie en dorpsgemeenschappen.
pff, ik zou er niet teveel op rekenen, het enige wat er zou uit komen is dat ze minder islamitisch zou worden, je zag al dat ze zonder sluier ging rondlopen en daarom ook was die man zo achterdochtig om ze te laten gaan.

Uiteindelijk heeft ze haar kinderen toch achtergelaten, in Jordanië worden haar dochters uitgehuwelijkt aan 9 jaar wegens armoede en daar blijven ging dat toch niet beletten. Ik hoop dat ze het overleeft, dat alleen al.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 16:30   #20639
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ekenhuis.dhtml

Snel een paspoort geven!! Hier houden die handel.
Een psychiatrisch geval, hoe zou het toch komen dat moslims die zoveel hebben hé.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 16:33   #20640
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Een psychiatrisch geval, hoe zou het toch komen dat moslims die zoveel hebben hé.
Wat wil je als je van kindsaf leert dat ongelovigen, varkens en vuile honden zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be