Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 april 2013, 20:22   #20161
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.305
Standaard

Wie zegt er dat allochtonen nooit naar een museum gaan ?

http://www.zita.be/nieuws/bizar/2314...in-museum.html
Citaat:
Jongeman zaagt slagtand olifant met kettingzaag af in museum

In Parijs is in de nacht van vrijdag op zaterdag een jongeman van 20 opgepakt nadat hij in een natuurhistorisch museum was binnengebroken om daar met een kettingzaag een slagtand van een olifant af te zagen. Volgens de politie heeft het lawaai van de kettingzaag hem verraden.

De jongeman kon uit het museum wegvluchten met de slagtand, maar werd opgepakt in een nabijgelegen straat. De kettingzaag werd gevonden in een gang van het museum.
Staat toch niet dat het een allochtoon is ? Neen, maar hij werd net terug op vrije voeten gelaten.

http://www.boursorama.com/actualites...67626357e53ef9

Citaat:
Le jeune homme, âgé de 20 ans, "a obtenu son Bac S l'an dernier mais a raté son inscription en fac. Cet acte insensé est une sortie de route dans le parcours de ce jeune homme bien inséré", a-t-elle ajouté.
't is dus een goed-geïntegreerde.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2013, 21:16   #20162
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Wie zegt er dat allochtonen nooit naar een museum gaan ?
Je hebt gelijk. Zelfs Roma gaan constant naar het Louvre dezer dagen.

http://www.golfbrekers.be/
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 12:28   #20163
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Een steekpartij met gewonen en een dode in Torhout, het zijn nog steeds verdachten maar geen probleem om voornamen te vernoemen, het zijn dan ook vlamingen en geen 'jongeren', natuurlijk gaan ze nu wel namen publiceren of we zouden kunnen denken dat het moslims zijn.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...t-in-cel.dhtml

"leden van de hiphopbende RAW13, Kevin D. en Jacky L."

Dagelijks zijn er in België ongeveer 3 steekpartijen met gewonden of doden, uiteraard vooral in Antwerpen en Brussel maar dan krijgen we geen namen van vermoedelijke daders te horen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 12:44   #20164
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Zelfs Roma gaan constant naar het Louvre dezer dagen.

http://www.golfbrekers.be/
Interessant gesprek met een marokkaanse jood
"‘Marokkaan die het goed doet is een uitzondering’"

"een soort ingebakken minderwaardigheidscomplex, dat mede te danken is aan de Franse kolonisatoren."

Dat Marokkaanse berbers eerder al ingelijfd werden door arabieren heeft hij wel vergeten, Marokkanen kijken altijd op naar het buitenland (Arabieren en Fransen) en zijn niet trots op hun eigen geschiedenis. Interessant gesprek al blijft hij ook politiek correct, het is volgens hem niet de islam die het probleem is en dat moet je dan horen van een Marokkaanse jood.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 08:00   #20165
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...ansbuurt.dhtml

"Noord Fransen", code taal voor moslims uit de Noord Franse grensstreek.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 09:32   #20166
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
In de keuken loopt een jongen op platgetrapte groene plastic sloffen, lukraak begeleiders aan te spreken. Hij heet Mahram Ali, is Afghaan, uitgeprocedeerd als asielzoeker en sinds 24 maart meerderjarig. Hij werd meteen uit het opvangcentrum voor asielzoekers gezet. Maandag (vandaag, red.) gaat hij naar school in Hoboken, waar hij na de zomer carrosserie hoopt te studeren. Hij heeft geen idee waar hij gaat slapen. ‘Misschien weet mijn leerkracht wat ik kan doen. Zonder huis kan ik niet studeren.'
stukje tekst uit artikel in DSonline vandaag
"Uitgeprocedeerd als asielzoeker"...wat wil dat eigenlijk zeggen? Niets?
Je doet gewoon verder alsof er niets gebeurd of gezegd is?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 17:49   #20167
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Brugge.dhtml

Zo kennen we het weer...milde straffen die uiteindelijk niets effectief betekenen. Maar goed dat ze de muziek in hun auto niet op 94DB hadden staan...anders hadden ze zware straffen gekregen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 17:56   #20168
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130415_054

En toch weer toevallig e!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 17:57   #20169
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Brugge.dhtml

Zo kennen we het weer...milde straffen die uiteindelijk niets effectief betekenen. Maar goed dat ze de muziek in hun auto niet op 94DB hadden staan...anders hadden ze zware straffen gekregen.
Als ik het zo lees vind ik het nog geen slechte straffen, het zijn 2 misdadige groepen/families die een robbertje gevochten hebben. Ofwel straf je ze allemaal ofwel geen enkel behalve met een stok achter de deur als er terug geveld is (het voorwaardelijke deel). Er waren geen onschuldigen betrokken bij de gevechten en opsluiten zou ons veel kosten, dus volgens mij geen slecht salomons oordeel van die rechter.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 18:02   #20170
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130415_045

Wat doet een beruchte extremistische imam hier? Oppakken en eruit!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 18:03   #20171
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nathan en Rick? Binnenkort maakt het niets meer uit of ze voornamen publiceren of niet, is Mohammed niet meer populair?

Dat zij het meisje van 9 overvallen hebben of dat de vrouw haar heeft aangereden kunnen ze nagaan bij de letsels bij het meisje en een verklaring, waarom ze de schuld op iemand anders zou steken is me een raadsel want voetgangers worden altijd vergoed door de verzekering van de auto.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 18:04   #20172
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Als ik het zo lees vind ik het nog geen slechte straffen, het zijn 2 misdadige groepen/families die een robbertje gevochten hebben. Ofwel straf je ze allemaal ofwel geen enkel behalve met een stok achter de deur als er terug geveld is (het voorwaardelijke deel). Er waren geen onschuldigen betrokken bij de gevechten en opsluiten zou ons veel kosten, dus volgens mij geen slecht salomons oordeel van die rechter.
Hoe geen enkel? Wat zijn de effectieve straffen?
Tuurlijk moet je ze allemaal straffen. Wat is dat nu. Dat er DEZE keer geen onschuldigen bij waren maakt geen hol uit. De volgende keer nemen ze weer wapens mee en schieten ze per ongeluk iemand neer die ook onschuldig is...en dan...ja sorry, was bekend bij het gerecht en thats it?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 18:07   #20173
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hoe geen enkel? Wat zijn de effectieve straffen?
Tuurlijk moet je ze allemaal straffen. Wat is dat nu. Dat er DEZE keer geen onschuldigen bij waren maakt geen hol uit. De volgende keer nemen ze weer wapens mee en schieten ze per ongeluk iemand neer die ook onschuldig is...en dan...ja sorry, was bekend bij het gerecht en thats it?
De meeste waren straffen met uitstel, dus enkel een boete.
Hoe lang kun je ze wegsteken hiervoor? Het was een bendegevecht, een voorwaardelijke vind ik dan een betere stok achter de deur, als ze die direct moeten uitzitten zal het minder effect hebben. Korte straffen worden trouwens niet uitgezeten, beter opsparen tot het een langere straf is.

Laatst gewijzigd door BonBon : 15 april 2013 om 18:08.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 14:19   #20174
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nathan en Rick? Binnenkort maakt het niets meer uit of ze voornamen publiceren of niet, is Mohammed niet meer populair?

Dat zij het meisje van 9 overvallen hebben of dat de vrouw haar heeft aangereden kunnen ze nagaan bij de letsels bij het meisje en een verklaring, waarom ze de schuld op iemand anders zou steken is me een raadsel want voetgangers worden altijd vergoed door de verzekering van de auto.
Binnenkor?
Dat maakt al niets meer uit...het is al jaren bekend wie hier voor problemen zorgt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 14:23   #20175
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
"Uitgeprocedeerd als asielzoeker"...wat wil dat eigenlijk zeggen? Niets?
Dat hij wacht op de volgende eenmalige regularisatie?
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 14:24   #20176
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
De meeste waren straffen met uitstel, dus enkel een boete.
Hoe lang kun je ze wegsteken hiervoor? Het was een bendegevecht, een voorwaardelijke vind ik dan een betere stok achter de deur, als ze die direct moeten uitzitten zal het minder effect hebben. Korte straffen worden trouwens niet uitgezeten, beter opsparen tot het een langere straf is.
Idd, enkel een boete...niets dus.
Hoe lang...dat is een andere discussie.
Voorwaardelijk is niets. Dus jij neemt het risico voor anderen zodat zij misschien wel het slachtoffer worden van deze groep van mensen? Stel dat zij de volgende keer een kind in coma slagen per ongeluk...jou verantwoordelijkheid dan?
In mijn ogen niet. Dergelijk gedrag hoort niet en dat moet duidelijk gemaakt worden. Hoe leer je kinderen dat ze bepaalde dingen niet mogen doen? Door ze niet te straffen en op te sparen tot ze misschien echt eens iets verkeerd doen? Dan is het zoals nu al bekend...te laat.
Een langere straf moet je niet opsparen...je maakt de straf elke keer zwaarder indien ze blijven problemen veroorzaken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 14:47   #20177
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Idd, enkel een boete...niets dus.
Hoe lang...dat is een andere discussie.
Voorwaardelijk is niets. Dus jij neemt het risico voor anderen zodat zij misschien wel het slachtoffer worden van deze groep van mensen? Stel dat zij de volgende keer een kind in coma slagen per ongeluk...jou verantwoordelijkheid dan?
In mijn ogen niet. Dergelijk gedrag hoort niet en dat moet duidelijk gemaakt worden. Hoe leer je kinderen dat ze bepaalde dingen niet mogen doen? Door ze niet te straffen en op te sparen tot ze misschien echt eens iets verkeerd doen? Dan is het zoals nu al bekend...te laat.
Een langere straf moet je niet opsparen...je maakt de straf elke keer zwaarder indien ze blijven problemen veroorzaken.
Het zal altijd moeilijk zijn

De gevangenissen zitten vol, daar kan die rechter niet aan doen. Als die enkelbanden op volle snelheid zijn gaan ze vlugger, langer en meer straffen kunnen uitdelen. Een gevangene kan dan thuis zitten of werken maar niet meer uitgaan of op dievenpad trekken, lijkt me een goeie oplossing om een gevangenis te maken van hun eigen woning en minder 'besmetting' van andere gevangenen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 15:27   #20178
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130415_045

Wat doet een beruchte extremistische imam hier? Oppakken en eruit!
Bedoelte U soms: Oppakken en de 'spuit' ?
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 15:36   #20179
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
KORTRIJK - Een bende van vijftien jongeren sloeg in de nacht van vrijdag op zaterdag Andy Vanhauwaert ineen. Het slachtoffer is twee weken werkonbekwaam en herstelt nog steeds in het ziekenhuis.


Vijftien jongeren sloegen in de nacht van vrijdag op zaterdag Kortrijkzaan Andy Vanhauwaert in elkaar. Dat gebeurde ter hoogte van het Schouwburgplein, nabij café De Mono in de Reynaertstraat. De man ligt sindsdien in het ziekenhuis te herstellen van zijn zware verwondingen.

‘Ik zit met een gebroken oogkas en een gebroken neus. Ik liep ook een hersenschudding op', zegt Vanhauwaert. ‘Het begon eerder onschuldig met een discussie, maar het liep uit de hand. Ik ben op zijn minst veertien dagen werkonbekwaam.'

De politie kwam ter plaatse maar toen waren de vechtersbazen al verdwenen. De groep rond Vanhauwaert stond de politie te woord. Het onderzoek richt zich nu verder op de camerabeelden op het Schouwburgplein en op de verslagen van getuigen. Kortrijks commissaris Rudi Libeer: ‘Er waren bij de vechtpartij twee groepen betrokken. Een daarvan verdween snel na de feiten. We zijn naar hen op zoek. Ze zullen zich moeten verantwoorden.'
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30415_00541535

Het wordt tijd dat ze het woord "jongeren" afschaffen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2013, 16:01   #20180
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.716
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

"Ze zullen zich moeten verantwoorden". Wat mogen we daar bij voorstellen?

Afhankelijk van't accent gevangenisstraffen van meer dan 3 jaar en bakken boete, of "ge moogt dat nooit meer doen, en hier uw ticketjes voetbalmatch".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be