Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2017, 14:03   #1
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard Woeps: Buddy-project leidt tot poging tot aanranding

Geen idee waarom maar het leek het Antwerpse OCMW een goed idee om jonge mannelijke asielzoekers te laten inwonen bij (onder andere) jonge, alleenstaande vrouwen.

En tot ieders ontzetting gebeurde reeds na enkele dagen het ondenkbare: Een jonge begeleidster kreeg 's nachts in haar slaapkamer ongewenst bezoek van haar inwonende haji.
Of hij even zijn piemel in haar vagijn mocht schuiven, zo had de jonge begeleidster al snel begrepen in de universele taal van de liefde.
Het OCMW is compleet verrast en geschokt, want dit had niemand zien aankomen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-randen.dhtml



Er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze mensen naar iets anders verlangen dan veiligheid, voedsel, onderdak en het betalen van onze pensioenen.
Elke vorm van aanranding of verkrachting komt dan ook als een totale verrassing.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 5 juli 2017 om 14:18.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 15:16   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Kick jij op verhaaltjes van 18-jarige jongens die op pad gaan als ze eigenlijk zouden moeten gaan sporten ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 15:31   #3
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kick jij op verhaaltjes van 18-jarige jongens die op pad gaan als ze eigenlijk zouden moeten gaan sporten ?
Los van Thuleanders fantasieën werpt hij wel zeer terecht op dat het een nogal naïeve gedachte is om te denken dat zo'n systeem niet tot problemen zou leiden.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 15:52   #4
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Los van Thuleanders fantasieën werpt hij wel zeer terecht op dat het een nogal naïeve gedachte is om te denken dat zo'n systeem niet tot problemen zou leiden.
Beetje maar.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 17:04   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

In de link lees ik nergens dat het om een jonge begeleidende vrouw zou gaan.

Maar dat heeft geen belang.

Het is niet voor de eerste keer, dat als ge ergens mannekes en wijfkes bij mekaar zet, dat er vodden van komen.

Gelukkig heeft de dame in kwestie zich kunnen verweren of vluchten, en is de dader aangepakt door politie en gerecht.
Zelfs Theo is ingelicht. 't Zal niet lang duren voor dat ventje.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 17:56   #6
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Wat is er, Schoof?

Is die ocmw-voorzitter toevallig een N-VA cuck ofzo?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 18:11   #7
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Thuleander jaloers dat die haji dichter bij een vrouwtje is gekomen dan jij ooit zal kunnen ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 19:10   #8
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

HLN; dat bestempel ik al als "fake news". Alleen maar wat faits-divers en sport. Die vluchtelingencrisis moet bij de wortels worden aangepakt. Het gezaag achteraf is niet boeiend...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 19:48   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat is er, Schoof?

Is die ocmw-voorzitter toevallig een N-VA cuck ofzo?
Ik denk niet dat die verkrachter eerder of langer een stijve kreeg in zijn broek vol goesting, door het feit dat de ocmw-voorzitter het regelde dat zijn opvang op wijze zus of op wijze zo geregeld werd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 21:11   #10
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.692
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zelfs Theo is ingelicht. 't Zal niet lang duren voor dat ventje.
Zoals met die asielzoekers die enkele jaren geleden die een centrum kort en klein sloegen met het nodige fysiek geweld op personen die hij er ook ging uitzetten maar hier nog altijd zitten?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 22:15   #11
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Geen idee waarom maar het leek het Antwerpse OCMW een goed idee om jonge mannelijke asielzoekers te laten inwonen bij (onder andere) jonge, alleenstaande vrouwen.

En tot ieders ontzetting gebeurde reeds na enkele dagen het ondenkbare: Een jonge begeleidster kreeg 's nachts in haar slaapkamer ongewenst bezoek van haar inwonende haji.
Of hij even zijn piemel in haar vagijn mocht schuiven, zo had de jonge begeleidster al snel begrepen in de universele taal van de liefde.
Het OCMW is compleet verrast en geschokt, want dit had niemand zien aankomen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-randen.dhtml



Er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze mensen naar iets anders verlangen dan veiligheid, voedsel, onderdak en het betalen van onze pensioenen.
Elke vorm van aanranding of verkrachting komt dan ook als een totale verrassing.
Wat me in dit verhaal vooral verrast is dat de VRT het heeft gebracht.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 07:49   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zoals met die asielzoekers die enkele jaren geleden die een centrum kort en klein sloegen met het nodige fysiek geweld op personen die hij er ook ging uitzetten maar hier nog altijd zitten?
Oh, maar ik weet direct over welke individuen het gaat, en ik ken al hun dossiers zomaar van naaldje tot draadje uit mijn hoofd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 08:12   #13
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.226
Standaard

vrouwtjes graaien
__________________
Vette Pois(s)on is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 08:30   #14
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het OCMW is compleet verrast en geschokt, want dit had niemand zien aankomen.
__________________
Mein Land

Laatst gewijzigd door F.B. : 6 juli 2017 om 08:30.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2017, 09:49   #15
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Een reuze poster van Homans in elke slaapkamer.
Als dat niet helpt...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2017, 09:54   #16
XenApp
Parlementslid
 
XenApp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2016
Berichten: 1.741
Standaard

Deze aanrander was al bekend bij het gerecht voor soortgelijke feiten. Blijkbaar worden vluchtelingen wel gescreened vooraleer ze in het Buddy project gestoken worden. Dat is natuurlijk een flater van jewelste als je niet eens nagaat of ze al een gerechterlijk verleden hebben. Zeker als je ze dan bij single vrouwen gaat steken, ze mogen namelijk niet bij koppels leven in het project.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2017, 19:23   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Blijven ze ons dat nu wijsmaken dat die van de honger naar hier komen?

Allemaal sterk groot dit vet en rond???

Die komen gewoon de boel verzieken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2017, 11:17   #18
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Blijven ze ons dat nu wijsmaken dat die van de honger naar hier komen?
Ja.
Het VRT-journaal en het VTM-nieuws blijven onverstoorbaar de term 'vluchtelingen' hanteren.

Ook al zijn 60% geen vluchtelingen maar gelukszoekers en/of veroveraars volgens de meest voorzichtige cijfers van frontex.
http://www.knack.be/nieuws/wereld/eu...al-650497.html

Bovendien ben ik van mening dat gezonde, volwassen mannen helemaal niet te vluchten hebben wanneer hun land in oorlog is.
Zulke lafaarden noem ik deserteurs en die verdienen m.i. wat elke deserteur in oorlogstijd krijgt.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2017, 11:38   #19
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ja.
Het VRT-journaal en het VTM-nieuws blijven onverstoorbaar de term 'vluchtelingen' hanteren.

Ook al zijn 60% geen vluchtelingen maar gelukszoekers en/of veroveraars volgens de meest voorzichtige cijfers van frontex.
http://www.knack.be/nieuws/wereld/eu...al-650497.html

Bovendien ben ik van mening dat gezonde, volwassen mannen helemaal niet te vluchten hebben wanneer hun land in oorlog is.
Zulke lafaarden noem ik deserteurs en die verdienen m.i. wat elke deserteur in oorlogstijd krijgt.
Tijdens elke vreemde bezetting zijn er ook collaborateurs.
Ik denk nu aan een afgesneden koppen op een paal.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2017, 11:52   #20
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ja.
Het VRT-journaal en het VTM-nieuws blijven onverstoorbaar de term 'vluchtelingen' hanteren.

Ook al zijn 60% geen vluchtelingen maar gelukszoekers en/of veroveraars volgens de meest voorzichtige cijfers van frontex.
http://www.knack.be/nieuws/wereld/eu...al-650497.html

Bovendien ben ik van mening dat gezonde, volwassen mannen helemaal niet te vluchten hebben wanneer hun land in oorlog is.
Zulke lafaarden noem ik deserteurs en die verdienen m.i. wat elke deserteur in oorlogstijd krijgt.
In die contreien (Afrika e.d.) kunnen ze beter zoals in oudere beschavingen (Sparta e.d.) pasgeboren baby's een dag in de zon laten koken. 9/10 gaat dood. Maar je houdt de streksten over.... Of in koude landen in een ijsbad gooien.

Die bevolkingsexplosie daar is buiten proportie voor het voedsel dat ze daar hebben....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be