Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 januari 2024, 10:43   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Laat hem daar maar wat langer staan dan een paar uren, de bedoeling is tenslotte dat hij afziet en dat de burgerij de kerel kan tuchtigen en tot inzicht brengen met de speciaal daarvoor aanwezige metalen buizen van +- een meter lang.
En ik bedoel weldegelijk buizen die zwaar genoeg zijn om armen en benen en knieën en ellenbogen specifiek te breken.
Zijn poten zou ik nu niet direct breken, maar ze kunnen hem misschien met een pluim aan zijn kloten kriebelen of met een dun stokske zijn lid tuchtigen ...

allee ja ik zou er wel wat humor inbrengen, en snellen Eddy uiteraard uitgebreid ten toon stellen.

Dat hij daar wat met zijnen bloten pieteloet loopt te zwieren voor zijn venster, ja dat mag niet maar dat vind ik nog op het randje, zolang hij dat niet naar minderjarigen doet, een volwassen vrouw, kan dan eens lachen met die sukkel nietwaar ?

Dames , kinderen filmen die daar niks van afweten, dat vind ik maar foute boel ik moet zeggen moest ik weten dat die smeerlap mij wat zat te filmen, hij zou daarachter het decor vormen van een aflevering van Anal+
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2024, 13:09   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Laat hem daar maar wat langer staan dan een paar uren, de bedoeling is tenslotte dat hij afziet en dat de burgerij de kerel kan tuchtigen en tot inzicht brengen met de speciaal daarvoor aanwezige metalen buizen van +- een meter lang.
En ik bedoel weldegelijk buizen die zwaar genoeg zijn om armen en benen en knieën en ellenbogen specifiek te breken.
U vindt dat een nuttige aanvulling op het begrip 'preventieve hechtenis', waar je in andere draden veel kritiek op hebt ivm de breed geïnterpreteerde aanwending.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be