Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 november 2009, 09:34   #41
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
in de tuin verongelukken zal misschien rapper voorvallen, zelfs een autoongeluk met de ouders erbij is nog groter maar liever dat mijn kind door zo'n ongeluk moet sterven dan lijden door een pedofiel die zijn lusten botviert op mijn kind
Indien het het mogelijke lijden van uw kind is dat u bezighoudt, en niet zozeer de kans op overlijden, dan moet je misschien het leed van een eventuele ontvoering eens vergelijken met het leed van een zwaar ongeluk. Ook dit laatste kan jarenlang aanslepen.

Verder sluit ik me aan bij de stelling dat de kans op een ontvoering door vreemden verwaarloosbaar klein is, en dat het wenselijk is een kind aan te leren hoe het zich in het verkeer dient te gedragen, ook al is dat een gevaarlijk iets.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be